Dennis 1 of 2 maakt nix uit,hij blijft een wormvormig aanhangsel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja. zoiets en daarna iets van Dennix 2![]()
Zou hij bedoelen "De nieuwe Dennix"?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi. Dan kunnen er volgende week twee tegelijk uit. De ouwe en de nieuwe Dennis.![]()
Tartquote:
Wist je al dat ik 3e ben geworden bij de NK Visagie? Ik ben nu ook nagelstyliste, ik was de beste van de examenklas!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik gun het amanda niet, klaar! Ze is wel blij maar dat is ze altijd als ze iets krijgt wat ze niet verdient.
Waarom niet ? Ze doet het wel ..En of ze nou goed is of niet. Wat doen die andere sukkelsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik gun het amanda niet, klaar! Ze is wel blij maar dat is ze altijd als ze iets krijgt wat ze niet verdient.
Juistquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Wist je al dat ik 3e ben geworden bij de NK Visagie? Ik ben nu ook nagelstyliste, ik was de beste van de examenklas!
![]()
Die sukkels vragen van alles aan maar er komt niks voor ze binnen, geen enkele cursus of wat dan ook komt door, met name niet voor Lieke en Huub.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ze doet het wel ..En of ze nou goed is of niet. Wat doen die andere sukkels![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Juist
Mijn god... had ik al verteld dat ik mijn excel gevorderd heb gehaald?
1. ik kan er niks van
2. ik kreeg geen taart
Dus
Whatever .. Ik gun het haar wel ..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die sukkels vragen van alles aan maar er komt niks voor ze binnen, geen enkele cursus of wat dan ook komt door, met name niet voor Lieke en Huub.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Juist
Mijn god... had ik al verteld dat ik mijn excel gevorderd heb gehaald?
Dus
Ze heeft ellende mee gemaakt die als 19 jarige bijna niet voor komt... Dat is erg sneu ja. Maar ze is zo naief, halstarrig en niet voor rede vatbaar. Ja sneu voor haar maar je zal toch zeggen dat ze na alle ellende wel verstandiger zal zijn maar nee, dure kleding en make-up en jongens die haar lekker vinden, daar draait het bij haar om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet ? Ze doet het wel ..En of ze nou goed is of niet. Wat doen die andere sukkels![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Alles waar Amanda om vraagt wordt gehonoreerd, dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Whatever .. Ik gun het haar wel ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |