Die mee hebben gewerkt aan zijn videoclip. Die is klaar en wordt vanavond in de villa getoond.quote:
Dat ie tot z'n exit maar pijn in z'n bek mag houden....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
Kijk streamers, dit is mijn verstandskies.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft haar hart wel op de goeie plek hoor![]()
Geen ijs?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Proef je bloed....veel bloed.....Ja?"
Nix wil limonade van Wicawdo.....ranja met een rietje...
Dan moet je ook consequent blijven: Wanja met een wietje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Mokum020 het volgende:
N: "Proef je bloed....veel bloed.....Ja?"
Nix wil limonade van Wicawdo.....ranja met een rietje...
Tussen haar benenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ranja van een mietje.........quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet je ook consequent blijven: Wanja met een wietje.![]()
![]()
![]()
Zo zit het dus. Hij heeft die ceepees natuurlijk gebruikt om zijn nichtje uit te nodigen, de rat.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:09 schreef Dreamboy het volgende:
Huub heeft een week geleden een stemming aangevraagt om de vriend van Brian weer uit te nodigen...de CP punten heeft Huub aan Brian gegeven maar nu is niet die vriend er dus ik ben benieuwt wat er gaat gebeuren.
Jammer dat er om 8 uur al mensen komen.
Dat geloof ik ook wel. En ze is ook nog jong, natuurlijk. Maar vaak erger ik me toch kapot aan dat eigenwijze mormel. Maar op momenten als dit zie ik toch dat kleine meisje dat ook maar doet wat ze kent.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:04 schreef Soury het volgende:
kotsmisselijk word je ervan... dat geblaat tussen die tweequote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Dennix krijgt ook pilletjes voor zijn keeltje van Naad, how caring.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |