Bij mij lag er eentje dwars en geloof me heb 4 weken niet kunne eten .. ( en dat is serieus waar ) ... dus verschilt nogal per persoon ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen maar ik heb er bijna geen last van gehad en werden er 2 getrokken die behoorlijk vast zaten.
Nee dusquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat Mamanda bellen, ben benieuwd of ze opneemt.
Amanda denkt toch niet dat haar moeder elke week met haar wil praten?quote:
Dat vind ik zieligquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:38 schreef Zora01 het volgende:
arme amannie, wil blij haar moeder vertellen dat ze geslaagd is, en er wordt weer nergens opgenomen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda denkt toch niet dat haar moeder elke week met haar wil praten?
1 of 2 keer per jaar is genoeg.
Juist. Zo hard is het.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef mootie het volgende:
De hondjes hebben al onderdak, dus waarom zou moeders nu nog opnemen?
Bedankt he? Er moeten er drie uitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:38 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Bij mij lag er eentje dwars en geloof me heb 4 weken niet kunne eten .. ( en dat is serieus waar ) ... dus verschilt nogal per persoon ...
ook nog een gaatje tussen mijn neusholte en mond gehad ... erg fijn
Ik ook errugquote:
Is echt sneu.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Varen het volgende:
Volgende poging van Amanda om te bellen
Wat een zielig kutkind is het toch ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:46 schreef Starlie het volgende:
Aan Amanda haar hoofd te zien merkt ze zelf ook wel dat haar moeder haar niet wil spreken...
Ik heb nergens last van gehad, no worries.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |