Ik heb zo'n vermoeden dat je wel eens gelijk kunt hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Naad jeuk heeft aan d'r naad, en dat vannacht Naad d'r naad weer genaait gaat worden door de door een naad-lover die nog nooit een andere naad heeft gehad als die van Naad.![]()
Nou ja...ze heeft na 3 jaar een beginnerscursus nagelstyliste gehaald, nou niet gaan overdrijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Het is toch hartstikke leuk voor haar dat ze het gehaald heeft. Nee dat domme gedoe, twee van die ziele pieten die graag de draak steken met een ander, dat is leuk en vooral erg volwassenToppie Amanda, je bent nog niet zo dom als dat handje vol mensen denkt
![]()
Dat is het hem nou juist ik heb die mening achter me gelaten en serieus mee zitten janken toen ze haar moeder na al die maanden sprak. Plus vind ik haar super oprecht. Dom of niet .... Ik hou daar vanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze heeft ellende mee gemaakt die als 19 jarige bijna niet voor komt... Dat is erg sneu ja. Maar ze is zo naief, halstarrig en niet voor rede vatbaar. Ja sneu voor haar maar je zal toch zeggen dat ze na alle ellende wel verstandiger zal zijn maar nee, dure kleding en make-up en jongens die haar lekker vinden, daar draait het bij haar om.
Dat is op zich al zielig genoeg maar ze is zo ongelofelijk doortrapt.
Ja ik heb medelijden met haar thats it.
Daar zat ook al aan te denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Naad jeuk heeft aan d'r naad, en dat vanancht Naad d'r naad weer genaait gaat worden door de door een naad-lover die nog nooit een andere naad heeft gehad als die van Naad.![]()
Dat...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord. Alles waar Amanda om vraagt wordt gehonoreerd, dat slaat natuurlijk nergens op.
De rest zou ook graag iets doen maar krijgt niks, dat is meten met 2 maten imo.
Ben ik het wel mee eens eigenlijk Vind het ook best knap hoe ze al piano speelt ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Het is toch hartstikke leuk voor haar dat ze het gehaald heeft. Nee dat domme gedoe, twee van die ziele pieten die graag de draak steken met een ander, dat is leuk en vooral erg volwassenToppie Amanda, je bent nog niet zo dom als dat handje vol mensen denkt
![]()
Je hoeft ook niet bijster slim te zijn om je praktijkcertificaat nagelstyliste te halen. Voor mij is ze nog net zo dom als altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
Dit ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
En misschien heeft ze het ook wel nodig, dat positieve, geloof niet dat haar moeder haar enkele wijsheid heeft bijgebracht. Met alleen geld red je het niet.
quote:
En je gelooft ook dat het helemaal eerlijk is gegaan en het hoogste cijfer heeft gehaald?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bijster slim te zijn om je praktijkcertificaat nagelstyliste te halen. Voor mij is ze nog net zo dom als altijd![]()
Het gaat toch ff niet om slim of dom ? Ze doet het en ze haalt het . En ze krijgt er een zelfvertrouwen van . Mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bijster slim te zijn om je praktijkcertificaat nagelstyliste te halen. Voor mij is ze nog net zo dom als altijd![]()
Ze doen daar allemaal wel wat. Ze kunnen ook moeilijk iedereen hele dagen op pad sturen met cursussen e.d.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat...
Maar ik snap Soury ook wel, voor Amanda is het leuk en het zal ons een reet roesten eigenlijk
En misschien heeft ze het ook wel nodig, dat positieve, geloof niet dat haar moeder haar enkele wijsheid heeft bijgebracht. Met alleen geld red je het niet.
HIkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]had het al aangepast... Lees dan ook niet zo snel
![]()
: 1 voor gewoon, 1 voor business en 1 voor chicks.......quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:01 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft 3 telefoons. De rest verstond ik niet goed.
Hij is nog sneuer dan ik dacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
: 1 voor gewoon, 1 voor business en 1 voor chicks.......
Zo als altijd staan de beste stuurlui weer aan wal. Of je er nou wel of niet bijster slim voor hoeft te zijn, snijdt geen hout. Ze heeft het wel gehaald en daar gaat het toch om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet niet wat dat isquote:
Omdat ze haar schuldgevoelens wil weg schuivenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een triestigheid.
En hoezo voelt Nadia zich gekwetst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |