abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54017804
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Naad jeuk heeft aan d'r naad, en dat vannacht Naad d'r naad weer genaait gaat worden door de door een naad-lover die nog nooit een andere naad heeft gehad als die van Naad.
Ik heb zo'n vermoeden dat je wel eens gelijk kunt hebben.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54017807
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook. Het is toch hartstikke leuk voor haar dat ze het gehaald heeft. Nee dat domme gedoe, twee van die ziele pieten die graag de draak steken met een ander, dat is leuk en vooral erg volwassen Toppie Amanda, je bent nog niet zo dom als dat handje vol mensen denkt
Nou ja...ze heeft na 3 jaar een beginnerscursus nagelstyliste gehaald, nou niet gaan overdrijven.
pi_54017818
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ze heeft ellende mee gemaakt die als 19 jarige bijna niet voor komt... Dat is erg sneu ja. Maar ze is zo naief, halstarrig en niet voor rede vatbaar. Ja sneu voor haar maar je zal toch zeggen dat ze na alle ellende wel verstandiger zal zijn maar nee, dure kleding en make-up en jongens die haar lekker vinden, daar draait het bij haar om.
Dat is op zich al zielig genoeg maar ze is zo ongelofelijk doortrapt.

Ja ik heb medelijden met haar thats it.
Dat is het hem nou juist ik heb die mening achter me gelaten en serieus mee zitten janken toen ze haar moeder na al die maanden sprak. Plus vind ik haar super oprecht. Dom of niet .... Ik hou daar van
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54017824
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Naad jeuk heeft aan d'r naad, en dat vanancht Naad d'r naad weer genaait gaat worden door de door een naad-lover die nog nooit een andere naad heeft gehad als die van Naad.
Daar zat ook al aan te denken
Het wordt tijd dat Huub en Jaap over afgelopen nacht beginnen.
het water roept
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:00:35 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54017844
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord. Alles waar Amanda om vraagt wordt gehonoreerd, dat slaat natuurlijk nergens op.
De rest zou ook graag iets doen maar krijgt niks, dat is meten met 2 maten imo.
Dat...
Maar ik snap Soury ook wel, voor Amanda is het leuk en het zal ons een reet roesten eigenlijk
En misschien heeft ze het ook wel nodig, dat positieve, geloof niet dat haar moeder haar enkele wijsheid heeft bijgebracht. Met alleen geld red je het niet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54017860
Dennis heeft 3 telefoons. De rest verstond ik niet goed.
het water roept
pi_54017865
Sourcy Zo helder ben ik nooit
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54017866
quote:

[..]

Dat vind ik nou ook. Het is toch hartstikke leuk voor haar dat ze het gehaald heeft. Nee dat domme gedoe, twee van die ziele pieten die graag de draak steken met een ander, dat is leuk en vooral erg volwassen Toppie Amanda, je bent nog niet zo dom als dat handje vol mensen denkt
Ben ik het wel mee eens eigenlijk Vind het ook best knap hoe ze al piano speelt ook.
pi_54017878
quote:

[..]

Je hoeft ook niet bijster slim te zijn om je praktijkcertificaat nagelstyliste te halen. Voor mij is ze nog net zo dom als altijd
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2007 @ 21:02:54 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_54017879
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:

En misschien heeft ze het ook wel nodig, dat positieve, geloof niet dat haar moeder haar enkele wijsheid heeft bijgebracht. Met alleen geld red je het niet.
Dit ben ik helemaal met je eens.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54017900
Bijna 3 uur wachten ze al op het eten.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:04:32 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54017906
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:02 schreef Soury het volgende:
Sourcy Zo helder ben ik nooit
had het al aangepast... Lees dan ook niet zo snel
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_54017921
Cos is bijna vol. Iemand iets klaar? ( ikke nog niet)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2007 @ 21:05:47 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_54017934
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet bijster slim te zijn om je praktijkcertificaat nagelstyliste te halen. Voor mij is ze nog net zo dom als altijd
En je gelooft ook dat het helemaal eerlijk is gegaan en het hoogste cijfer heeft gehaald?
― Mark Twain
pi_54017962
quote:

[..]

Het gaat toch ff niet om slim of dom ? Ze doet het en ze haalt het . En ze krijgt er een zelfvertrouwen van . Mooi
pi_54017964
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat...
Maar ik snap Soury ook wel, voor Amanda is het leuk en het zal ons een reet roesten eigenlijk
Ze doen daar allemaal wel wat. Ze kunnen ook moeilijk iedereen hele dagen op pad sturen met cursussen e.d.
Huub, Brian en Lieke hebben beleggingscursus. Dennis is net wezen trainen. Huub en Jaap hun tvshow en fandag laatst. En als Nadia Luc had geneukt dan had zij nu bij dr. Klavan gezeten.
Naad krijgt eigenlijk bverder niets volgens mij. Moet ze maar niet zoveel zonder microfoon lullen. Dit zal de wraak van het hokje achter de febo zijn.
pi_54017977
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

had het al aangepast... Lees dan ook niet zo snel
HIk
pi_54018020
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:01 schreef Varen het volgende:
Dennis heeft 3 telefoons. De rest verstond ik niet goed.
: 1 voor gewoon, 1 voor business en 1 voor chicks.......
Hangplek voor vrije gedachten
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:10:00 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54018043
Wat een triestigheid.
En hoezo voelt Nadia zich gekwetst?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2007 @ 21:11:28 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_54018079
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef Lady-night het volgende:

[..]

: 1 voor gewoon, 1 voor business en 1 voor chicks.......
Hij is nog sneuer dan ik dacht.
― Mark Twain
pi_54018081
quote:

[..]

Zo als altijd staan de beste stuurlui weer aan wal. Of je er nou wel of niet bijster slim voor hoeft te zijn, snijdt geen hout. Ze heeft het wel gehaald en daar gaat het toch om.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:12:15 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54018095
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:07 schreef Soury het volgende:

[..]

HIk
Weet niet wat dat is
pi_54018101
pi_54018104
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een triestigheid.
En hoezo voelt Nadia zich gekwetst?
Omdat ze haar schuldgevoelens wil weg schuiven
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:12:42 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_54018108
Let op, Nadia heeft honger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')