Wat moet ze anders zeggen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef leonieke het volgende:
omg... ik zap even (ik had eerst niet door dat het om dit programma ging) en dan hoor ik bij iemand die een miskraam heeft gehad, dat de gyn (was het de gyn?) zegt: "goh, balen zeg"... Ligt het nu aan mij of is dat gewoon een heel rare reactie?
Het zal dus wel aan mijn Belg-zijn liggen dat ik het gewoon een heel domme reactie vond. Misschien iets meer begrip tonen? Dat zou ik namelijk verwachten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?![]()
Het is balen als je de bus mist, of als je favo merk bier op is op vrijdagavond in de supermarkt. Een miskraam lijkt me van een iets andere orde.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?![]()
Je omschrijft mijn gevoel beterquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is balen als je de bus mist, of als je favo merk bier op is op vrijdagavond in de supermarkt. Een miskraam lijkt me van een iets andere orde.
Daarachteraan zei ze inderdaad 'balen zeg'. Maar ik zie echt niet wat een gepastere reactie kan zijn. Misschien 'het spijt me' maar dat is in mijn ogen nog minder meelevend dan 'balen zeg' omdat het zo'n standaard reactie is. Ze zal dit helaas zo vaak aan mensen moeten vertellen, bovendien zal ze misschien ook wat minder in haar normale doen zijn geweest door de camera die erbij aanwezig was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vond het juist een hele normale reactie.
En ze zei niet balen.
Ze zei iets in de trant van...tja daar kwamen we niet voor...
Ik vond het ook nogal ongepast, maar ik denk dat ze zich geen houding wist te gevenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef marit1978 het volgende:
ik heb net de herhaling gekeken
en het viel me ook (in negatieve zin) op hoe die vrouw reageerde!
Het kwam op mij te nonchalant over geloof ik...
Ik kijk ook elke week dus gisteren ook !quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef YPPY het volgende:
Ik vond ze echt zielig. Ook al wisten ze dat de kans klein was, ze was wel zwanger.
Dat ene stel snapte ik niet, waarvan die vrouw zei dat de man op kon rotten. Ze had al twee kinderen
ik moet die van vorige week ook nog kijken..quote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Anders heb je nog altijd uitzendinggemist.nl
Inderdaad, jammer.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... als je het daar samen mee eens bent, lekker naar die wedstrijd gaan dan. Ik zou het geloof ik niet leuk gevonden hebben, maar als Ajax echt hun passie is...
Te zien aan dat afgrijselijke petje van die gozer die hij dag en nacht lijkt te dragen...![]()
Wel heel sneu dat het niet is blijven plakken bij ze...
maar ja... dan had ik, ik spreek nu voor mezelf dan, de morning after pil gedaan ofzo..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Daarmee voorkom je dat het kindje innestelt, je zorgt er dus voor dat er geen zwangerschap kan ontstaan.
Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Iew... brrrr... die kerel met die krulletjes en dat irritante gelach de hele tijd!![]()
![]()
/Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Maar wel tof dat ze zwanger is!
Ja dat is waar. En een spiraaltje kan er daarna weer uit....quote:Op donderdag 8 november 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, ik weet niet, mss is de 'slagingskans' om een zwangerschap te voorkomen groter is met het plaatsen van een spiraaltje.
Ik kan me voorstellen dat je echt verscheurd wordt, maar dat je toch ergens wel heel zeker weet dat je geen kindje zou willen wat half van een ander is.
dus iedere alleenstaande vrouw die een kind wil moet zich verantwoorden als ze een kind wil?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Ynske het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die alleenstaande vrouw behoorlijk egoistisch. Ze heeft al een kindje, en wil er nu nog eentje, maar wat als zij strakjes ziek word? wie zorgt er dan voor de kinderen?
Kweet niet ook haar doen en reageren irriteert me
t is niet als aanval bedoeld naar iedere alleenstaande vrouw.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus iedere alleenstaande vrouw die een kind wil moet zich verantwoorden als ze een kind wil?
vind ik nogal krom.
ik denk dat juist zij er beter over na zal denken omdat zij al in die situatie zit.
wat dacht je van moeders met 1 of meer kinderen die later alleenstaand worden? die hebben het denk ik moeilijker dan zij.
over welke diepzeekomkommers heb je het?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of wat dacht je van dat stel die samen het iq van 1 zeekommer hebben.
daar maak ik me meer zorgen over
dat is idd geen reden om een kind te nemen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:42 schreef lady-wrb het volgende:
die borderliner die wil bewijzen dat psychiatrische patienten ook heel goed een kind kunnen hebben.
Die vrouw lijkt me wel wijs genoeg om daar goed over nagedacht te hebben en het ook besproken te hebben met vrienden en familie. Volgens mij doet ze dit niet lichtzinnig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Ynske het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die alleenstaande vrouw behoorlijk egoistisch. Ze heeft al een kindje, en wil er nu nog eentje, maar wat als zij strakjes ziek word? wie zorgt er dan voor de kinderen?
Kweet niet ook haar doen en reageren irriteert me
dat had ik ook totaal niet verwacht, eerder op de golfbaan t vinden. wel grappig dat het zo anders uit kan pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en idd zou ik echt nooit verwacht hebben dat die larpers larpers zijn.
Die zie ik samen weekendjes zeilen enzo, maar niet dat role playing gebeuren.
Die Arnoud is de eigenaar van Wibra, Coretty was er inkoopster textiel..quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:46 schreef Aventura het volgende:
Die ouwe rijkaard heeft trouwens twee ex-vrouwen...Over die tweede, waar hij 9 jaar mee samen was (geen koters), wordt met geen woord gerept. Deze (ietwat bittere) vrouw post trouwens op het viva-forum...Wel juicy
Ze post ook op de IVF site onder de naam "Ruth". Ik vind haar ook ontzettend verbitterd btw.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:46 schreef Aventura het volgende:
Die ouwe rijkaard heeft trouwens twee ex-vrouwen...Over die tweede, waar hij 9 jaar mee samen was (geen koters), wordt met geen woord gerept. Deze (ietwat bittere) vrouw post trouwens op het viva-forum...Wel juicy
IVF forum? Betekent dat dat zij ook wel een kind van hem had willen hebben, vraag ik me dan af...Dan is dit natuurlijk ook wel extra zuur.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze post ook op de IVF site onder de naam "Ruth". Ik vind haar ook ontzettend verbitterd btw.
Dat is toch Coretty zelf?? Niet een ex???quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze post ook op de IVF site onder de naam "Ruth". Ik vind haar ook ontzettend verbitterd btw.
Dat strookt niet met de rest van je post. Dit is gewoon een dwarsdoorsnede. Waarom zou die alleenstaande vrouw of die ajax'tokkies' geen goede ouders zijn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:03 schreef _Flash_ het volgende:
Gisteren voor het eerst een stukje gezien. Wat een tenenkrommend programma zeg.
Ik kan alleen meer denken: *arme (toekomstige) kinderen*. Als ik die Ajax-tokkies of die wazige alleenstaande vrouw zie. En der is dus ook een zogenaamde borderliner die een kind wil om te bewijzen dat borderliners niet gek zijn? My god..
Recht op een poging om kinderen te krijgen heeft iedereen. Maar van dit programma krijg ik jeuk.
Goed verhaalquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:39 schreef Again het volgende:
Tjonge wat een gedoe om een petje. Als hij zich daar toch lekker bij voelt?
Mijn vriend kent hem van Ajax, en hij vond dat ik even moest toelichten hoe het gegaan moest met de terugplaatsing. Lol. Hierbij dus; het was destijds een Europese uitwedstrijd tegen Werder Bremen en das een héél belangrijke wedstrijd. Voor een supporter als Jeroen moet er héél wat gebeuren om die over te slaan. Ben bang dat mijn vriend ook niet thuis zou blijven voor alleen een eitje inbrengen al is het wel een heel belangrijk moment natuurlijk!
Ook grappig toen ze die bruiloft lieten zien; zei mijn vriend: Heeeeeee das Taxi Piet! Das een grote hooligan man!
Whaha ze zijn dus de harde kern van Ajax. Zou je niet verwachten he, als je Jeroen zo ziet huilen bij die bruiloft? Ik vind het een leuk stel! En het hoedje is zijn 'image'.
Ik irriteerde me juist aan dat jonge meisje met haar 3e op komst. Vond ze een beetje euh.. Anti sociaal overkomen haha.
Vond het gister interessant
http://forum.viva.nl/forum/list_message/669305#m669305quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:55 schreef Vivi het volgende:
Doe es een link dan Aventura, nu ben ik wel benieuwd
Ah, oke, dat maakt het verhaaltje weer iets minder clichéquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:46 schreef Aventura het volgende:
Ik gok dat die zes ongeveer qua leeftijd ook wel de ouders van die kleine kunnen zijn!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke, dat maakt het verhaaltje weer iets minder cliché. Wel ben ik benieuwd waarom ie vorige week riep dat die kleine recht heeft op een broer of zus: hij heeft er al zes
!
Haha, dat dacht ik ook al. Ik vond hem wel schattigquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
Dat petje heeft zelfs een ietsje weg van Axl Rose... bij mij altijd een verzachtende omstandigheid. [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef Igraine het volgende:
Nou val ik wel op mannen met lang haar, het liefst zonder petje overigens.
maar dan vraag je je ook af waarom ze mee doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
![]()
Die Jeroen lijkt me wel een goedzak, maar dat ik hem er leuk uit vind zien nou nee.. hij doet me een beetje aan Goofy denken
Dat stel met die vrouw van 21 die twee kinderen hebben, hebben voor mij iets verschrikkelijk irritants over zich met die rare opmerkingen naar elkaar toe.
Ok je hoeft echt niet allemaal een Little House on the praire gezin te zijn, maar het komt op mij niet blij over dat ze zwanger zijn ofzo.
Misschien dat ze niet zijn geselecteerd voor de Gouden Kooi, ook niet voor Big Brother, bij Idols niet op tv zijn gekomen en bij X-factor ook niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar dan vraag je je ook af waarom ze mee doen
Het één is een gevoel, het andere een principe.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat strookt niet met de rest van je post. Dit is gewoon een dwarsdoorsnede. Waarom zou die alleenstaande vrouw of die ajax'tokkies' geen goede ouders zijn?
nee dat had ik ook idd. Hij lijkt zo'n stoere, bijna hooligan, figuur maar is idd een softy..quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:03 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind idd dat Ajax stel heel lief, hoe hij met tranen in zn ogen in de kroeg zat toen zij hem belde, na het terugplaatsen. Vind het echt zo'n lieve softy. Verwacht je niet als je hem ziet
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:34 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dat stel met die vrouw van 21 die twee kinderen hebben, hebben voor mij iets verschrikkelijk irritants over zich met die rare opmerkingen naar elkaar toe.
Ok je hoeft echt niet allemaal een Little House on the praire gezin te zijn, maar het komt op mij niet blij over dat ze zwanger zijn ofzo.
Mijn god...die namen van die dochters...quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Hier bespreekt ze de commentaren, maar hier is ook een "spoiler" te vinden.
Ze zitten nu iig "bij te komen" in San Fransisco las ik ergens....Ik vind die Arnoud trouwens nog wel te pruimen...heb ook de indruk dat hij het meer voor haar doet allemaal, maar dat hij best tevreden zou zijn als ze dat geobsedeerde gedrag eens los zou laten. Bij haar heb ik een heel naar gevoel, ik vind haar erg onsymphatiek overkomen. Volgens mij is het een drammerd die niet kan rusten voordat ze d'r zin krijgt.quote:Op maandag 12 november 2007 19:52 schreef Fuente het volgende:
En Arnoud en Correty, mwah, echt een heel apart stel.
klopt maar ik kan me heel goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet willen weten wat in de blog staat. aangezien ze het verloop gewoon in het programma willen zienquote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef amaranta het volgende:
Be, het zijn eigenlijk geen spoilers. Op het programma wordt bij elk koppel gezegd dat je hun blog kun lezen op de babyboom site. En tja, die blogs lopen nou eenmaal vooruit op de uitzendingen...
Maar je kan toch zelf kiezen of je daar gaat lezen of niet?quote:Op maandag 12 november 2007 23:13 schreef amaranta het volgende:
Be, het zijn eigenlijk geen spoilers. Op het programma wordt bij elk koppel gezegd dat je hun blog kun lezen op de babyboom site. En tja, die blogs lopen nou eenmaal vooruit op de uitzendingen...
Ja ik vind het ook vreemd dat hij met die pop boodschappen gaat doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:22 schreef Vicky het volgende:
en dat stel met die pop... vaag stel...
Volgens mij vond Caroline ook vreemd, hoe zij zich gedragen als a's ouders met zo'n pop....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef Yoni het volgende:
Die pop![]()
![]()
En dat moet dan straks een echt kindje gaan verzorgen...
Nou ja, ik zou daar ook niet op zitten te wachten dan, als het over is, is het over.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:26 schreef appelsap het volgende:
Ik vind dat stel wat uit elkaar is een beetje vreemd. Ik vind het echt zielig voor die man, zeker dat hij niet bij de bevalling mag zijn!
Bedoel je die met die buitenbaarmoederlijke zwangerschappen? Dan worden alleen de eileider weggehaald, met de eierstokken is namelijk niets mis.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:39 schreef Ynske het volgende:
Ik heb vol verbazing zitten kijken om dat gedoe met die pop, mar van de andere kant t laat ze wel realiseren dat t meer tijd kost dan alleen de knuffelmomenten met een kinneke.
Die twee die uiteen zijn, daarvan lijkt die moeder me een heel lief mens. Ergens vind ik het ook behoorlijk knap van beide dat ze zo op tv gaan vertellen hoe t nu zit met hun relatie.
En die twee die voor ivf? gingen, kan me voorstellen dat zij het er heel moeilijk mee heeft aangezien bij haar t niet meer werkt. Wat ik me alleen afvraag, haar eileiders/eierstokken zijn verwijderd. Blijft je lichaam dan wel nog eitjes aanmaken>? want die werden wel bij haar weggenomen
ok dat wist ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Bedoel je die met die buitenbaarmoederlijke zwangerschappen? Dan worden alleen de eileider weggehaald, met de eierstokken is namelijk niets mis.
Maar het is niet helemaal over. Maar ja, hij heeft het er wel een beetje zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou daar ook niet op zitten te wachten dan, als het over is, is het over.
Volgens mij kwam dat idee wel van henzelf. Ik dacht dat ze het gezien hadden op de jonge gezinnenbeurs en dat het ze wel handig leek om te oefenen. Zoiets.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:37 schreef bixister het volgende:
ik heb 't niet gezien maar wie had dan verzonnen dat zij met zo'n pop moesten 'oefenen'?
Ik vind dat het wel de vader van je kind blijft! Ik bedoel, ze gaan nu wel weer 'normaal' met elkaar om. Hij mag zijn andere kind ook gewoon zien en het kindje wat nog geboren moet worden dat mag hij, zoals ik het begrepen heb straks ook gewoon zien. Ben dan niet zo egoïstisch om hem niet bij de geboorte te laten zijn. Als vader wil je ook graag alles meemaken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou daar ook niet op zitten te wachten dan, als het over is, is het over.
ik heb het niet gezien, ik volg de hele serie niet, maar ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:14 schreef appelsap het volgende:
Ja, en dat vind ik egoïstisch. Dat vind ik weer zo typisch: ik ben zwanger, ik ga bevallen, dus ik bepaal wat er gebeurt. En ik snap best dat zij zich er op die manier het prettigst bij voel. Maar als je toch zag hoeveel moeite die man daar mee had, ik vond dat gewoon echt zielig. En ook voor haar blijft het de vader van haar kind. Dat zij hem dat niet wil gunnen dat vind ik echt heel erg hard. Wat hij gedaan heeft is natuurlijk erg, maar kom hij heeft geen moord gepleegd.
Maargoed, dat is mijn mening.
t doet me zo denken aan een aflevering van Carl2 (kinderserie) waarbij twee klasgenoten een pop moeten verzorgen om zich bewust te worden dat een kind wel veel werk is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef TearSong het volgende:
Dat van die pop snapte ik ook totaal niet. Ik bedoel, ze was inmiddels al zwanger. Is het niet handiger om *als* je zoiets debiels wil gaan doen, dat te doen voor je zwanger raakt zodat je je nog kunt bedenken?Het lijkt me typisch zoiets wat je doet om te testen of je wel klaar bent voor het ouderschap...
Dr Phil had ook eens zo'n aflevering. Toen vond ik het al te zot voor woorden...quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
t doet me zo denken aan een aflevering van Carl2 (kinderserie) waarbij twee klasgenoten een pop moeten verzorgen om zich bewust te worden dat een kind wel veel werk is.
Hallo, die vent staat midden in de nacht bij haar op het dak om in haar slaapkamer naar binnen te kijken of ze wel alleen isquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:14 schreef appelsap het volgende:
Ja, en dat vind ik egoïstisch. Dat vind ik weer zo typisch: ik ben zwanger, ik ga bevallen, dus ik bepaal wat er gebeurt. En ik snap best dat zij zich er op die manier het prettigst bij voel. Maar als je toch zag hoeveel moeite die man daar mee had, ik vond dat gewoon echt zielig. En ook voor haar blijft het de vader van haar kind. Dat zij hem dat niet wil gunnen dat vind ik echt heel erg hard. Wat hij gedaan heeft is natuurlijk erg, maar kom hij heeft geen moord gepleegd.
Maargoed, dat is mijn mening.
Ik niet. Dat ging over hele jonge meisjes die graag tienermoeder wilden worden. Als een pop ze dan helpt om enige realiteitszin te verwerven is daar mijns inziens niks mis mee. En ze wilden na die oefening echt niet meer. In dit geval was het een wat overbodige oefening, het kind komt er toch alquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dr Phil had ook eens zo'n aflevering. Toen vond ik het al te zot voor woorden...
Buiten dat het slecht is voor je kind als je als moeder te gespannen bent, ben ik het er toch niet mee eens.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef milagro het volgende:
[..]
maar serieus, tuurlijk een vrouw moet zich ontspannen voelen, en vertrouwen hebben in etc etc, maar het zou toch moeten kunnen dat je het vertrouwen in je ex als partner kan scheiden van het vertrouwen in hem als vader, en hem dan dus ook (1 van) de belangrijkste gebeurtenissen in zijn leven moet laten meemaken, de geboorte van ook zíjn kind, niet enkel het jouwe.
.
Galukkig wel...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:22 schreef milagro het volgende:
nu ja, ik houd dat dus liever gescheiden, hij heeft er ms voor gekozen dan om niet bij mij meer te zijn, als liefdespartner, maar dat staat compleet los, voor mij dan, van wat voor hem net zo ingrijpend en mooi, en uniek en onvervangbaar is als voor mij, de geboorte van je (eerste) kind... dan laat je alle issues tussen jou en hem even los, en denk je aan de vader die zijn kind geboren wil zien worden, omdat die liefde zoiets anders is, van een compleet andere orde is, dan de liefde tussen 2 ouders, die liefde komt en gaat ook soms, je bent en blijft vreemden die toevallig elkaars leven in wandelden, een kind, dat is je eigen vlees en bloed, en hem dat eerste unieke moment laten missen puur omdat ik dan nog boos op hem ben? nee, dat zou ik niet doen, een ander wel, en zo is iedereen anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |