abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54157663
Uitstekende keuze!
quote:
Janneke (27) & Sebastiaan (28) zijn getrouwd en hebben een dochter. Dochter Luna is 19 september 2007 geboren. Sebastiaan is werkzaam als telecom-monteur. Janneke heeft geen baan. Janneke en Sebastiaan doen mee aan Babyboom omdat ze willen laten zien dat personen met een geestesziekte ook gewoon kinderen kunnen krijgen en dat dit wellicht een positief effect op de geestesziekte kan hebben.
http://www.babyboom.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=75&Itemid=120
pi_54158107
quote:
een kind als therapie dus

ach ja, sommige geestelijk minder bedeelden laten ze zwemmen met dolfijnen, dus waarom dit niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:52:24 #103
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54158740
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 12:51 schreef Vivi het volgende:
Dat stel met die oudere man en die jongere homewrecker vrouw met dat zwembad en de golfgreen etc,
.

Ik zag dat stel en het eerste wat ik zei tegen mijn wederhelft was: "Nah, die man heeft een midlife crisis gehad en is er met zijn secretaresse vandoor gegaan. Wedden dat hij allang kinderen heeft? .

Zit ze later doodleuk te vertellen dat ze voor hem werkte en dat hij bij zijn vrouw weg is gegaan waarmee hij al die kinderen al had. Ik moest echt even smakelijk lachen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:54:05 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54158770
Tsjonge... Nou ja, ehm... wat voor draai geven we d'r eens aan... Ehm... de publieken maken iig een onderscheid in wie ze geselecteerd hebben.

Ik vraag me alleen af of Luna het resultaat is van dit programma, of dat ze nu voor nr. 2 gaan. Dat lijkt mij een beetje snel namelijk...
pi_54158925
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjonge... Nou ja, ehm... wat voor draai geven we d'r eens aan... Ehm... de publieken maken iig een onderscheid in wie ze geselecteerd hebben.

Ik vraag me alleen af of Luna het resultaat is van dit programma, of dat ze nu voor nr. 2 gaan. Dat lijkt mij een beetje snel namelijk...
Luna is het gevolg van babyboom. Het het op een ander forum gelezen waarbij dat uit vertrouwde bron kwam.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_54159215
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

Ik zag dat stel en het eerste wat ik zei tegen mijn wederhelft was: "Nah, die man heeft een midlife crisis gehad en is er met zijn secretaresse vandoor gegaan. Wedden dat hij allang kinderen heeft? .

Zit ze later doodleuk te vertellen dat ze voor hem werkte en dat hij bij zijn vrouw weg is gegaan waarmee hij al die kinderen al had. Ik moest echt even smakelijk lachen .
http://www.dumpert.nl/med(...)lant_zich_voort.html

hier zitten ze bij, neem ik aan? 1 homewrecker + onbewust maar toekomstig slachtoffer , 2 (paar) geestelijk minderbedeelden, en de rest ben ik nog niet uit
  donderdag 25 oktober 2007 @ 15:30:22 #107
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54160762
Het derde stel is het stel wat k_i_m en vivi bedoelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54161075
http://www.babyboom.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=67&Itemid=112
Ik heb het vermoeden dat de tekst veranderd mag worden in:
"Hoi, helemaal niemand wil me neuken omdat ik een zelfmedelijdende zeug ben.. Dan maar zo!"

Kleine aanvulling: Waarom krijg ik het idee dat 99% van de mannen die meedoen thuis niets te vertellen hebben?

[ Bericht 14% gewijzigd door Disorder op 25-10-2007 15:59:27 ]
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 20:45:55 #109
43556 miss_dynastie
pi_54167527
Ik snap midlifecrisis en secretaresse niet helemaal. Zijn sterilisatie wordt nu pas ongedaan gemaakt terwijl ze al een kind hebben
Edit: de dokter legt het al uit, hij is daarvoor onder het mes geweest. Wist niet dat dat kon, weer wat geleerd
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:31:11 #110
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54168645
Toch gun ik het die Fanny en Olaf wel van harte!!

Over midlifecrisis en secretaresse , tja, vind het wel humor dat in de eerste aflevering het erover ging dat mensen zo snel oordelen over hun," hij zal wel een midlifecrisic hebben en ik ben een geldwolf"

En warempel, kijk hier...
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:36:17 #111
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_54168740
oo whaha ik dacht eerst van boom zoals een boom maar dan met allemaal babies erin

[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:43:29 #112
3011 E.T.
pi_54168938
Ik begrijp dat ik morgenmiddag weer even moet kijken? (op donderdagavond gaat House voor alles )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:40:07 #113
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54184482
Ik heb dit programma gisteren gezien. Op zich wel interessant om een kijkje te nemen in het priveleven van andere mensen, en om ze dan steeds te volgen. Sommige dingen vind ik te genant voor woorden, zoals die vlakverdeling in de studio. Deelnemers worden gewoon gesorteerd op aantal keren seks (ik heb deel 1 ook maar even nagekeken op uzg), leeftijd en lichaamsgewicht. Dat zou ik zelf dus echt helemaal niet leuk vinden.
Die zwangerschapstest vind ik ook raar. Sommige moeten dan toch weken overtijd zijn geweest (en dan heb je heus al wel getest). Ook pijnlijk dat er een paar onvruchtbare stellen meedoen. Hoe confronterend wil je het maken voor jezelf zeg...alle deeelnemers om je heen wordt zwanger en jij niet...Heftig.
pi_54184928
Ik vond de aflevering van gister wel bijzonder. Ik weet niet waarom eigenlijk. Ja eigenlijk ook wel. Tis gewoon idd zo dat zwanger worden voor de meesten als vanzelf sprekend word beschouwd. Nu zie je gewoon voor je neus dat dat helemaal niet zo is. Je ziet hoe moelijk het is en hoe hard het aankomt als er negatief getest word. Klinkt zo wel als leedvermaak maar ik vind het bijzonder om te zien hoe iedereen daar op zijn eigen manier mee om gaat.
En ik moet zeggen dat ik gister wel schrok van de cijfers van het zaadonderzoek. Dat gewoon de helft van de mannen slecht zaad had
Liefde
  Moderator vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:27:51 #115
5428 crew  miss_sly
pi_54185312
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 17:06 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond de aflevering van gister wel bijzonder. Ik weet niet waarom eigenlijk. Ja eigenlijk ook wel. Tis gewoon idd zo dat zwanger worden voor de meesten als vanzelf sprekend word beschouwd. Nu zie je gewoon voor je neus dat dat helemaal niet zo is. Je ziet hoe moelijk het is en hoe hard het aankomt als er negatief getest word. Klinkt zo wel als leedvermaak maar ik vind het bijzonder om te zien hoe iedereen daar op zijn eigen manier mee om gaat.
En ik moet zeggen dat ik gister wel schrok van de cijfers van het zaadonderzoek. Dat gewoon de helft van de mannen slecht zaad had
Toch vind ik dat eigenlijk vreemd, dat mensen kennelijk zo'n programma nodig hebben om zich dingen te realiseren. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er zo veel mensen zijn die niemand in de omgeving kennen waarbij het niet vanzelfsprekend is gegaan. Als ik alleen naar mijn eigen omgeving kijk, dan weet ik van minstens 3 stellen waarbij het niet zonder medische hulp zou zijn gelukt.
Daarnaast kun je juist in OUD zien hoe frustrerend en verdrietig en niet vanzelfsprekend het kan zijn in het tweede streepje tocic en het topic voor meiden die in de mmm zitten.

Is het het beeldmateriaal dat het verschil maakt? Daadwerkelijk verdrietige, huilende mensen zien; wordt het dan pas werkelijkheid?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54185891
als je zelf makkelijk zwanger raakt, of helemaal niet met kinderen krijgen bezig bent, sta je daar niet bij stil, waarom zou je ook, als er ook nog eens niemand in je naaste omgeving is die zoiets meemaakt, in mijn omgeving ken ik er ook geen... alleen heb ik niet zo'n programma nodig, vanwege een brede interesse en een info verslaving waardoor je er dan dus vanzelf wel een keer tegen aanloopt..maar dan nog is het meer een "goh, jeetje" en weer verder.

je kan je nu eenmaal niet doordrongen bewust geraakt (laten) zijn van alle leed in de wereld, en bij een aantal zaken heb je idd directe confrontatie nodig om er daadwerkelijk bij stil te staan, dus nee, ik vind het niet vreemd... zoals het ook niet vreemd is dat mensen niet beseffen wat andere chronische lichamelijke aandoeningen met zich meebrengen aan gedoe, verdriet of wat dan ook, als je aan de buitenkant niets ziet en de ander er niet mee te koop loopt of zo 1,2,3 te berde brengt.

[ Bericht 2% gewijzigd door milagro op 26-10-2007 18:02:49 ]
pi_54185953
Ik heb het zelf ook wel van dicht bij meegemaakt. Maar zij vertelde nooit iets. Had ze geen behoefte aan. En liet ook nooit zien hoe moeilijk het voor der was. Tja en als je zoiets zelf nooit hebt meegemaakt dan weet je dat ook niet. Niet hoveel pijn dat doet, welk gemis je hebt. Kijk bij mij ging het heel makkelijk dus ik weet niet hoe het voelt om lang te moeten wachten. En ik vind het daarom ook best ff slikken als ik zoiets op tv zie.
Liefde
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:02:51 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54185980
Van mijn vriendinnen zijn er 2 elke keer (samen 5 keer in totaal) in de eerste maand zwanger geraakt, mijn zus ook (ok, dat ging mis, en daarna duurde het een jaar), de rest van de mensen allemaal binnen een normale termijn ook.
Dus het meeste wat ik weet van 'het lukt niet' heb ik ook van hier, niet uit het dagelijkse leven iig.
Ik kan me voorstellen dat dat voor meer mensen zo is.

Ik moet hem ook nog even terugkijken, ik zat aan de telefoon en heb eigenlijk niks meegekregen.
Ik dacht alleen even te zien dat dat ene stel wel zwanger was, maar bij de thuis-test was het toch negatief?
pi_54186747
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Van mijn vriendinnen zijn er 2 elke keer (samen 5 keer in totaal) in de eerste maand zwanger geraakt, mijn zus ook (ok, dat ging mis, en daarna duurde het een jaar), de rest van de mensen allemaal binnen een normale termijn ook.
Dus het meeste wat ik weet van 'het lukt niet' heb ik ook van hier, niet uit het dagelijkse leven iig.
Ik kan me voorstellen dat dat voor meer mensen zo is.

Ik moet hem ook nog even terugkijken, ik zat aan de telefoon en heb eigenlijk niks meegekregen.
Ik dacht alleen even te zien dat dat ene stel wel zwanger was, maar bij de thuis-test was het toch negatief?
Dat ene stel, wat al 5 jaar bezig is?
Die hadden van de 9 goeie, 2 embryo's laten terugplaatsen.
Maar thuis, bij de zw.sch. test toch niet zwanger
Ik zat met de tranen in mijn ogen
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:58:25 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54187044
Ik ken haar zus via een ander forum. De zus van Fanny is vandaag bevallen van een zoontje. Fanny was ook bij de bevalling. Voor beide erg moeilijk dus, zeker na de uitzending van gisteren.

Ik kijk er met gemengde gevoelens naar. Aan de ene kant zit ik een uur lang te janken (hormonen). Vrouwtje die haar moeder belt en 2 x een test doet. Achteraf blijkt dat ze een miskraam heeft gehad.

Fanny en Olof ook tranen met tuiten...

Maar aan de andere kant denk ik ook van, wat is dat nou weer voor drogreden om mee te doen met dit programma.

Ik vind het nog dubbel. Ik blijf het wel even volgen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:59:17 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54187059
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:52 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

Ik had een behoorlijke "aanvaring" met haar op een ander forum .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:03:07 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54187124
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ze lijkt me ook helemaal niet aardig.....
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:05:05 #123
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54187161
Neemt niet weg dat ik haar wel een kind gun hoor.
kan dat kind straks lekker spelen in papa's neverland

Het nichtje van een van mijn beste vriendinnen doet ook mee. Ze is nu zwanger van een tweeling!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:07:14 #124
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54187200
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 19:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ze lijkt me ook helemaal niet aardig.....
Ze lijkt mij nogal een verwend prinses op de erwt-mevrouwtje. En dat kwam vooral door die ene opmerking die ik eerder aanhaalde.
pi_54187362
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja precies dat had ik nou ook. En dat is wat ik ook bedoel. Dat je zo kunt meeleven met mensen die je niet eens kent enzo. En dat vind ik gewoon een hele mooie kant aan het programma. Kijk bepaalde dingen vind ik ook niet nodig (welk standje enzo) maar het meeleven. Dat vind ik gewoon zo mooi!

Nu zit ik op de site van babyboom de logs te lezen en daar staat bij sommige zo'n leuk nieuws en ook minder goed nieuws bij sommige
Liefde
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:38:21 #126
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54187812
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:31 schreef KD-fotografie het volgende:
Toch gun ik het die Fanny en Olaf wel van harte!!

Over midlifecrisis en secretaresse , tja, vind het wel humor dat in de eerste aflevering het erover ging dat mensen zo snel oordelen over hun," hij zal wel een midlifecrisic hebben en ik ben een geldwolf"

En warempel, kijk hier...

Dat van dat geldwolf laat ik me niet over uit, maar de rest klopt toch? Prima als mensen zelfkennis hebben, niks mis mee .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:32:07 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54188909
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ah ok, dan had ik de eerdere blijdschap niet goed begrepen. Ik heb alleen af en toe een blik geworpen, vandaar. Idd heel erg verdrietig....
pi_54192736
Ik heb het ook net terug gekeken (ik mag op donderdag niet kijken van Peter: Prison Break ) en ik zat ook met tranen in mijn ogen Zowel bij Fanny en Olof als bij dat stel dat de miskraam had gekregen...
Ik vind het een mooi programma, maar sommige stukjes hadden niet gehoeven wat mij betreft (zoals: welk standje idd, en dat ze mt haar benen omhoog ging liggen om prakische redenen: om het bed schoon te houden , dat wil ik allemaal niet weten )
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:52:03 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54200730
Fanny en Olof is het eerste stel waarmee ik meeleef, die anderen minder. Coretty en man vind ik meer overkomen als 'kijk ons eens leven'!

Inderdaad wel schokkend, dat het zaad van zoveel mannen slecht blijkt. Maar de uitleg erbij geeft wel weer helderheid.

Hoeveel uitzendingen komen er eigenlijk?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:34:50 #130
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_54206427
Ik kwam het donderdag tegen tijdens het zappen, en bleef hangen toen Arnoud opgehaald werd op zijn kamer om naar de OK te gaan. De stem van mijn collega herkende ik als eerste, zodoende bleef ik hangen. Ik had eerst niet eens in de gaten dat het dit programma was. Voor mij als medewerker is het wel leuk om je werkplek zo voorbij te zien komen. Ik kan me nog wel herinneren dat de cameraploeg destijds in huis was. Altijd fijn om zo'n camera in je snufferd krijgen .

Wat ik niet snapte is dat ze samen al een kind hebben [en hoe is die dan verwekt?], en dat hij nu wel onder het mes gaat. En haar opmerking de vorige aflevering kwam inderdaad wel geldwolverig over. Maar dat is natuurlijk geen reden om ze geen kind te gunnen.

@QuickReply: volgens mij kwamen er 10 afleveringen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_54228193
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ah dat ben jij dus

Ik vind het wel een mooie programma, en heb er al wat dingen gehoord waar ik zelf nog niet over nagedacht had of uberhaubt niet wist.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:38:58 #132
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54228281
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef bibi het volgende:

[..]

Ah dat ben jij dus

Ik vind het wel een mooie programma, en heb er al wat dingen gehoord waar ik zelf nog niet over nagedacht had of uberhaubt niet wist.
Nou dat had je dan meteen kunnen zien aan mijn nick hoor, en niet aan deze opmerking.
pi_54228323
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou dat had je dan meteen kunnen zien aan mijn nick hoor, en niet aan deze opmerking.

Hmm dan was je het toch niet. Sorry
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:53:30 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54229712
Geeft niet hoor
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 20:48:07 #135
43556 miss_dynastie
pi_54230681
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 19:34 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[en hoe is die dan verwekt?]
Daar was hij blijkbaar in hetzelfde gebiedje voor geopereerd. Waarom ze toen niet gelijk de sterilisatie ongedaan hebben gemaakt is me niet duidelijk, moet ik eerlijk zeggen.
pi_54230903
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:53 schreef Vivi het volgende:
Geeft niet hoor
jawel!

vertel eens iets meer over 'die aanvaring'' 1 vd dames uit BBoom post ook hier elders op het forum?

of zijn er meer fora dan fok , en zit je ook daar al te ouwebeppen

doe eens smeuige details, zolang het ontopic is, of zolang het niet zo is, mag ook
pi_54230998
Die Coretty is alleen vanwege die lelijke naam al fout maar dan ook nog eens die vent met "hier komt de green" -
  donderdag 1 november 2007 @ 20:15:57 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54304737
Heb net de aflevering van vorige week gekeken, heb hem toen gemist.
Afgezien van de studio-moment vind ik het verder nog steeds wel een aardig programma.
  donderdag 1 november 2007 @ 21:00:36 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54305513
Ehm... herstel.
Ook de vragen aan de stellen terwijl die knus op de bank zitten hoeven voor mij niet zo. Maar dat komt mss omdat sommige stellen gewoon ietwat plat en banaal zijn...
pi_54305612
Het is ook een onderbreking van de verhalen vind ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator vrijdag 2 november 2007 @ 07:44:56 #141
5428 crew  miss_sly
pi_54308290
Onze tv ging gisteren pas laat aan, dus ik belandde precies in de laatste minuten van het programma: Coretty (?) en man die naar de verloskundige gingen voor een echo.
Toen die vk zei: "ik zie geen hartje" bedacht ik me dat ik 3 weken geleden ook zo lag. Ik moet er werkelijk niet aan denken dat er op dat moment een cameraploeg bij was geweest. Zo'n moment zou ik echt niet willen delen met tv-kijkend Nederland
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54308627
Ik vond ze echt zielig. Ook al wisten ze dat de kans klein was, ze was wel zwanger.

Dat ene stel snapte ik niet, waarvan die vrouw zei dat de man op kon rotten. Ze had al twee kinderen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:15:56 #143
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54309335
Dat vond ik inderdaad ook een heel vreemd stel YPPY. Ze hadden beiden opmerkingen waarbij ik m'n wenkbrauwen fronsde.
En dan met een kindje van pak 'm beet een jaar of 2 op de bank eten. Ik vond het geen gezicht zo'n hummeltje met een bord op schoot. Goed voorbeld geef je dan.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:22:40 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54309455
idd en dan het contrast...

hij zegt: ja en dan gaat hier de voordeur open en da hoppa naar opa en oma, en dat gebeurt nogal vaak hier grinnik grinnik
en ik hoef dr maar aan te kijken of ze is al zwanger

en daarna:
marye huilend met dr vader aan de telefoon omdat ze maar niet zwanger raakt van de 1e notabene
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:30:39 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54309589
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef Jambo het volgende:
Dat vond ik inderdaad ook een heel vreemd stel YPPY. Ze hadden beiden opmerkingen waarbij ik m'n wenkbrauwen fronsde.
Ook toen ze beschreeft wat ze zocht in een vriendje.
Ouder dan 30, langer dan XXX en nog zo'n vaag criterum. 'Nou, en daar kwam hij uit.'
Heel vreemd.
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:37:43 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54309706
Zij is overigens al bevallen.... van weer een dochter... met een aparte naam, ik kan het niet eens typen laat staan uitspreken: Naeyyssa
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 10:06:15 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54310290
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 09:37 schreef amaranta het volgende:
Zij is overigens al bevallen.... van weer een dochter... met een aparte naam, ik kan het niet eens typen laat staan uitspreken: Naeyyssa
ik ben dus niet de enige die die naam met opgetrokken wenkbrauwen probeerde te lezen.
waar ter wereld komt dat vandaan?
en heb je ook die blog gelezen?
wat een opgewonden standje zeg, die moeder.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 10:08:36 #148
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54310335
ik heb overigens nog maar weinig van het programma zelf gezien.
al zappende kwam ik er terecht toen ze allerlei standjes aan het voordoen waren.
ik had zoiets van: wtf is dit nu weer en zapte door.
en dat bleek dus dit programma te zijn.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:04:44 #149
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54315998
Ik blijf kijken, het intrigeert toch dat programma.
Ik mis een beetje de 'gewone' verhalen. Enerzijds zie je de mensen in de medische mallemolen, anderzijds dit stel weer, die hun kinderen verwekken door elkaar aan te kijken. Er tussen in zitten toch ook verhalen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54317445
omg... ik zap even (ik had eerst niet door dat het om dit programma ging) en dan hoor ik bij iemand die een miskraam heeft gehad, dat de gyn (was het de gyn?) zegt: "goh, balen zeg"... Ligt het nu aan mij of is dat gewoon een heel rare reactie?

Ik vind het echt maar een heel raar programma. Koude rillingen krijg ik ervan.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:07:03 #151
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_54317529
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef leonieke het volgende:
omg... ik zap even (ik had eerst niet door dat het om dit programma ging) en dan hoor ik bij iemand die een miskraam heeft gehad, dat de gyn (was het de gyn?) zegt: "goh, balen zeg"... Ligt het nu aan mij of is dat gewoon een heel rare reactie?
Wat moet ze anders zeggen dan?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_54317613
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Het zal dus wel aan mijn Belg-zijn liggen dat ik het gewoon een heel domme reactie vond. Misschien iets meer begrip tonen? Dat zou ik namelijk verwachten.
pi_54317663
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Het is balen als je de bus mist, of als je favo merk bier op is op vrijdagavond in de supermarkt. Een miskraam lijkt me van een iets andere orde.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54317724
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het is balen als je de bus mist, of als je favo merk bier op is op vrijdagavond in de supermarkt. Een miskraam lijkt me van een iets andere orde.
Je omschrijft mijn gevoel beter DAT is namelijk balen
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:22:54 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54317880
Ik vond het juist een hele normale reactie.
En ze zei niet balen.
Ze zei iets in de trant van...tja daar kwamen we niet voor...
pi_54317930
Ze zei wel balen hoor Mijn man en ik keken op dat moment tegelijkertijd naar elkaar en hadden allebei zoiets van: oh my god...
Daarna zei ze idd dat ze daar niet voor kwamen
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:28:35 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54318007
nouja, ik kan me er op zich wel iets bij voorstellen....
Ik wil het niet goedpraten ofzo, maar die vrouw (de vk) maakt het helaas vaak mee...
Ik kan me de nuchtere reactie dan wel voorstellen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:35:55 #158
12913 GreatWhiteSilence
pi_54318135
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vond het juist een hele normale reactie.
En ze zei niet balen.
Ze zei iets in de trant van...tja daar kwamen we niet voor...
Daarachteraan zei ze inderdaad 'balen zeg'. Maar ik zie echt niet wat een gepastere reactie kan zijn. Misschien 'het spijt me' maar dat is in mijn ogen nog minder meelevend dan 'balen zeg' omdat het zo'n standaard reactie is. Ze zal dit helaas zo vaak aan mensen moeten vertellen, bovendien zal ze misschien ook wat minder in haar normale doen zijn geweest door de camera die erbij aanwezig was.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_54318634
ik heb net de herhaling gekeken
en het viel me ook (in negatieve zin) op hoe die vrouw reageerde!
Het kwam op mij te nonchalant over geloof ik...
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:59:45 #160
3011 E.T.
pi_54318700
van de week nog maar eens uitzendinggemist kijken...
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:06:25 #161
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54318849
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef marit1978 het volgende:
ik heb net de herhaling gekeken
en het viel me ook (in negatieve zin) op hoe die vrouw reageerde!
Het kwam op mij te nonchalant over geloof ik...
Ik vond het ook nogal ongepast, maar ik denk dat ze zich geen houding wist te geven
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:11:20 #162
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54318950
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef YPPY het volgende:
Ik vond ze echt zielig. Ook al wisten ze dat de kans klein was, ze was wel zwanger.

Dat ene stel snapte ik niet, waarvan die vrouw zei dat de man op kon rotten. Ze had al twee kinderen
Ik kijk ook elke week dus gisteren ook !
Maar wat jij bedoeld YPPY, van dat laatste wat je hier neer post weet ik niet eens meer
  donderdag 8 november 2007 @ 17:24:30 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54459712
Even een reminder, vanavond weer. Ik zou het bijna vergeten zijn.
  donderdag 8 november 2007 @ 18:17:09 #164
12913 GreatWhiteSilence
pi_54461096
Anders heb je nog altijd uitzendinggemist.nl
pi_54465230
lekker belangrijk zeg, als je liever naar ajax gaat, zegt wel genoeg over zijn kinderwens...
  donderdag 8 november 2007 @ 20:50:42 #166
3011 E.T.
pi_54465313
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Anders heb je nog altijd uitzendinggemist.nl
ik moet die van vorige week ook nog kijken..
en nu gaan we weer verder met House
  donderdag 8 november 2007 @ 20:58:37 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54465531
Tsja... als je het daar samen mee eens bent, lekker naar die wedstrijd gaan dan. Ik zou het geloof ik niet leuk gevonden hebben, maar als Ajax echt hun passie is...
Te zien aan dat afgrijselijke petje van die gozer die hij dag en nacht lijkt te dragen...
Wel heel sneu dat het niet is blijven plakken bij ze...
pi_54465617
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... als je het daar samen mee eens bent, lekker naar die wedstrijd gaan dan. Ik zou het geloof ik niet leuk gevonden hebben, maar als Ajax echt hun passie is...
Te zien aan dat afgrijselijke petje van die gozer die hij dag en nacht lijkt te dragen...
Wel heel sneu dat het niet is blijven plakken bij ze...
Inderdaad, jammer.
Maargoed, zo'n ingreep is niet niks. Ik zou dat graag met mijn man doormaken en niet in mn eentje.
En dat petje is inderdaad afgrijselijk...
pi_54465669
Dit is wel helemaal zuur. Het sperma verwisseld.

Ik snap alleen de keuze voor het spiraaltje niet. Met een spiraaltje kun je toch helemaal niet meer zwanger raken??
  donderdag 8 november 2007 @ 21:11:32 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54465813
Daarmee voorkom je dat het kindje innestelt, je zorgt er dus voor dat er geen zwangerschap kan ontstaan.

Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Iew... brrrr... die kerel met die krulletjes en dat irritante gelach de hele tijd!
/Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Maar wel tof dat ze zwanger is!
pi_54465864
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Daarmee voorkom je dat het kindje innestelt, je zorgt er dus voor dat er geen zwangerschap kan ontstaan.

Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Iew... brrrr... die kerel met die krulletjes en dat irritante gelach de hele tijd!
/Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Maar wel tof dat ze zwanger is!
maar ja... dan had ik, ik spreek nu voor mezelf dan, de morning after pil gedaan ofzo..
mijn hormonen ergeren zich aan de ajaxcied.
  donderdag 8 november 2007 @ 21:14:43 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54465883
Tsja, ik weet niet, mss is de 'slagingskans' om een zwangerschap te voorkomen groter is met het plaatsen van een spiraaltje.
Ik kan me voorstellen dat je echt verscheurd wordt, maar dat je toch ergens wel heel zeker weet dat je geen kindje zou willen wat half van een ander is.
pi_54466017
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, ik weet niet, mss is de 'slagingskans' om een zwangerschap te voorkomen groter is met het plaatsen van een spiraaltje.
Ik kan me voorstellen dat je echt verscheurd wordt, maar dat je toch ergens wel heel zeker weet dat je geen kindje zou willen wat half van een ander is.
Ja dat is waar. En een spiraaltje kan er daarna weer uit....

:x zelfs op de bruiloft dat stomme hoedje
  donderdag 8 november 2007 @ 21:21:40 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54466059
Dat dacht ik dus ook ja. Ver-schrikkelijk... ik hoop iig toch zeker wel dat hij er een paar heeft, maar mijn hemel wat ziet dat er dom uit zeg...
  donderdag 8 november 2007 @ 21:24:15 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54466116
Nou... geen rare studio dingen deze keer. Op deze manier is het programma lang zo banaal niet als de eerste uitzendingen.
pi_54466142
Inderdaad!
pi_54466556
ik hoor net dat ruud (die jongen met zaadbalkanker) en marye uit elkaar izjn....misschien is dat de reden dat er geen blog is van ze...
  donderdag 8 november 2007 @ 21:42:49 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54466611
Is dat dat stel wat ze ook op het einde lieten zien?
Nee, niet... dat stel wat jij zegt is toch die griet die ze vorige week volgenden? Die zangeres-entertainster?
Wat jammer zeg...

Maar het stel in het voorstukje voor volgende week net leek ook uit elkaar te zijn, aparte gesprekken op aparte locaties.
pi_54466660
wel handig, door jullie commentaar hier even te lezen hoef ik 't zelf niet meer (zo nodig) te kijken.
  donderdag 8 november 2007 @ 21:45:32 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54466685

Zullen we spoilertags gebruiken?
pi_54466699
neehoor. dan moet ik er juist weer veel meer moeite voor doen.
  donderdag 8 november 2007 @ 21:47:06 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54466719
pi_54466873
ja maar ik heb even op de site gekeken, endie van volgende week hebben al wel een baby gekregen inmiddels
pi_54466941
ja ik bedoel die zangeres entertainer ja....
hij, ruud dus, is de collega van iemand van een ander forum waar ik ook zit
  donderdag 8 november 2007 @ 21:57:14 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54467029
Oh wat sneu. En het leek zo goed te zijn, van wat je dan kan zien dan he, in die afleveringen.
pi_54469320
Ik heb wel weer genoten zeg. Dat Ajax-stel vind ik echt zo lief, zeker hij. Ziet er uit als een domme idioot en blijkt een ontzettend lieve, gevoelige jongen die in de kinderopvang werkt en een tof feest voor zijn terminale schoonvader organiseert

Dat het net bij hun mis moet gaan. Dat krijg ik wel een beetje van dit programma: waarom die anderen die al kinderen uit eerdere huwelijken hebben wel, en zij dan net niet.

Die alleenstaande moeder is wel erg dapper zeg. Al vroeg ik me wel af wat ze nou was gaan doen als de vlokkentest negatief was uitgevallen. Hadden we dan een live-abortus bij de NCRV gekregen?

Ook van die verwisseling was een beetje vaag. Want ik meen me toch te herinneren dat uiteindelijk bleek dat het niet verwisseld was, waarom kregen we dat niet te horen?

Ben wel blij dat ze dat gedoe in de studio nu achterwege laten, het programma is beter te pruimen zo!!!

iemand toevallig daarna Ik Vertrek gezien met die enorme nicht
  donderdag 8 november 2007 @ 23:15:14 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54469483

Loopt een topic over in TV. DIt was een vervolgje. Ik lach me suf om die vent en kan gewoon niet geloven dat hij hetero is. 2 druppels water een docent van mij, maar die is wel uit de kast.

En ja, dat ajax-stel... hij is idd heel anders dan je zou vermoeden, maar hij moet wel stoppen met dat stomme petje...
pi_54470556
Ook maar eens gekeken... Die "nerd" die heel lief bleek en met kinderen werkte. Maar ik geloof dat ik het wel fijn had gevonden als mijn liefje bij een behandeling mijn hand had vastgehouden. Hoe kort ook, je doet zoiets toch samen..
En die krullekop&vrouw... ook leuk dat ze zwanger is. Al vind ik het wel wazig dat ze Larpers zijn.. Had ik juist van die ajaxers verwacht...
En natuurlijk de BAM. Waar me opviel dat ze nogal emotioneel bij haar kindje reageerde.. Vroeg me even af of ze niet al haar volwassen emoties loslaat op zo'n klein kindje als je alleenstaand bent. Hopelijk heeft ze volwassen om haar heen om die emoties te delen. Maar dat zal wel weer te ver gedacht zijn.

En daarna inderdaad die ontzettende nicht.. Bijna alle homo's die ik kan zijn minder homo-ig dan hij..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 november 2007 @ 07:39:23 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54473669
Als ik eerlijk ben vind ik die alleenstaande vrouw behoorlijk egoistisch. Ze heeft al een kindje, en wil er nu nog eentje, maar wat als zij strakjes ziek word? wie zorgt er dan voor de kinderen?
Kweet niet ook haar doen en reageren irriteert me
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2007 @ 08:38:12 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54474178
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Ynske het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die alleenstaande vrouw behoorlijk egoistisch. Ze heeft al een kindje, en wil er nu nog eentje, maar wat als zij strakjes ziek word? wie zorgt er dan voor de kinderen?
dus iedere alleenstaande vrouw die een kind wil moet zich verantwoorden als ze een kind wil?
vind ik nogal krom.
ik denk dat juist zij er beter over na zal denken omdat zij al in die situatie zit.

wat dacht je van moeders met 1 of meer kinderen die later alleenstaand worden? die hebben het denk ik moeilijker dan zij.

of wat dacht je van dat stel die samen het iq van 1 zeekommer hebben.
daar maak ik me meer zorgen over
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 november 2007 @ 08:40:35 #191
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54474205
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dus iedere alleenstaande vrouw die een kind wil moet zich verantwoorden als ze een kind wil?
vind ik nogal krom.
ik denk dat juist zij er beter over na zal denken omdat zij al in die situatie zit.

wat dacht je van moeders met 1 of meer kinderen die later alleenstaand worden? die hebben het denk ik moeilijker dan zij.
t is niet als aanval bedoeld naar iedere alleenstaande vrouw.
t is gewoon t gevoel dat zij bij me oproept. ze is drager van een redelijk heftige ziekte, en ze heeft al t geluk 1 kindje te hebben en een hond. in een eerdere aflevering gaf ze aan een behoorlijk druk leven te hebben.

tuurlijk hebben ouders die t altidj samen gedaan hebben het zwaar als ze alleenstaand worden. zo bedoelde ik het helemaal niet. maar t is wel zo dat als er met 1 van de ouders iets gebeurd, dat de andere ouder er meestal wel nog is voor de kinderen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 november 2007 @ 08:41:06 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54474213
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

of wat dacht je van dat stel die samen het iq van 1 zeekommer hebben.
daar maak ik me meer zorgen over
over welke diepzeekomkommers heb je het?
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2007 @ 08:42:05 #193
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54474230
die borderliner die wil bewijzen dat psychiatrische patienten ook heel goed een kind kunnen hebben.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 november 2007 @ 08:43:10 #194
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54474244
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:42 schreef lady-wrb het volgende:
die borderliner die wil bewijzen dat psychiatrische patienten ook heel goed een kind kunnen hebben.
dat is idd geen reden om een kind te nemen!
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2007 @ 08:44:39 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54474270
ik vind trouwens al die figuren die denken iets te moeten bewijzen nogal sneu.
en als ik me goed herinner viel die alleenstaande vrouw er ook onder.
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:50:26 #196
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54474363
Ik kom ook even mee praten, vriendinnetje van mij doet mee, maar daar ga k niets over zeggen

Ik vind het LARP stel zo lief samen, vind ze zo veel geluk uitstralen

Vind het programma, op de studio dingetjes na, erg leuk en erg mooi, ik, als rammelaar, zit gewoon met die mensen mee te huilen enzo

verkapte tvp
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:51:40 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54474383
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Ynske het volgende:
Die vrouw lijkt me wel wijs genoeg om daar goed over nagedacht te hebben en het ook besproken te hebben met vrienden en familie. Volgens mij doet ze dit niet lichtzinnig.

Ik vond het overigens wel heel apart te zien dat ze het ook echt alleen doet. Ik zou geloof ik toch wel een vriendin meegenomen hebben naar die echo. Je wil je vreugde toch met iemand delen?

Oh, en idd zou ik echt nooit verwacht hebben dat die larpers larpers zijn.
Die zie ik samen weekendjes zeilen enzo, maar niet dat role playing gebeuren.
pi_54474511
Ja, dat snap ik ook niet zo goed. Hoe ze ook alleen die test deed, vond het bijna een beetje sneu, alsof ze alleen haar zoontje heeft...

Dat Ajax-stel gun je toch echt alle goeds van de wereld. Wat een lieve vent en haar vind ik ook zo sterk . Ik las op hun blog dat ze misschien zwanger zijn, morgen weten ze meer, ik gun het ze van harte! Ik vond het juist heel mooi dat hij toch naar Ajax ging, bewijst denk ik alleen hoe sterk ze samen zijn. En zo lief dat ie daar een kaarsje ging branden voor haar.

En die krullenman, die vind ik een beetje griezelig. Op hun blog kun je lezen dat ze een dochter krijgen, naam wordt ook al vermeld en daarna wat gezwans over de zonnewende enzo...tja, net als met dat LARPen, ik heb daar echt helemaaaaaaal niets mee . Maar leuk dat ze zo verliefd zijn. Lijkt me wel raar voor zijn zoons als die op hun 20e nog een klein zusje krijgen..

Volgende week wordt het lachen met dat stelletje debielen die de standjes demonstreerden. Zag ik nu goed dat ze aan het oefenen waren met een pop???

In ieder geval; ik als 2e streepje-wachter-met-"bagage" kijk er toch wel graag naar, vooral nu ze die stomme studiostukjes eruit laten.

(en nu snel het Ik vertrek topic zoeken want inderdaad..die vent!!! )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 november 2007 @ 09:03:14 #199
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54474541
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh, en idd zou ik echt nooit verwacht hebben dat die larpers larpers zijn.
Die zie ik samen weekendjes zeilen enzo, maar niet dat role playing gebeuren.
dat had ik ook totaal niet verwacht, eerder op de golfbaan t vinden. wel grappig dat het zo anders uit kan pakken
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:03:57 #200
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54474555
Ik vind idd dat Ajax stel heel lief, hoe hij met tranen in zn ogen in de kroeg zat toen zij hem belde, na het terugplaatsen. Vind het echt zo'n lieve softy. Verwacht je niet als je hem ziet
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')