http://www.babyboom.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=75&Itemid=120quote:Janneke (27) & Sebastiaan (28) zijn getrouwd en hebben een dochter. Dochter Luna is 19 september 2007 geboren. Sebastiaan is werkzaam als telecom-monteur. Janneke heeft geen baan. Janneke en Sebastiaan doen mee aan Babyboom omdat ze willen laten zien dat personen met een geestesziekte ook gewoon kinderen kunnen krijgen en dat dit wellicht een positief effect op de geestesziekte kan hebben.
een kind als therapie dusquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:01 schreef Disorder het volgende:
Uitstekende keuze!
[..]
http://www.babyboom.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=75&Itemid=120
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:51 schreef Vivi het volgende:
Dat stel met die oudere man en die jongere homewrecker vrouw met dat zwembad en de golfgreen etc,
Luna is het gevolg van babyboom. Het het op een ander forum gelezen waarbij dat uit vertrouwde bron kwam.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tsjonge... Nou ja, ehm... wat voor draai geven we d'r eens aan... Ehm... de publieken maken iig een onderscheid in wie ze geselecteerd hebben.![]()
![]()
Ik vraag me alleen af of Luna het resultaat is van dit programma, of dat ze nu voor nr. 2 gaan. Dat lijkt mij een beetje snel namelijk...
http://www.dumpert.nl/med(...)lant_zich_voort.htmlquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:52 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik zag dat stel en het eerste wat ik zei tegen mijn wederhelft was: "Nah, die man heeft een midlife crisis gehad en is er met zijn secretaresse vandoor gegaan. Wedden dat hij allang kinderen heeft?.
Zit ze later doodleuk te vertellen dat ze voor hem werkte en dat hij bij zijn vrouw weg is gegaan waarmee hij al die kinderen al had. Ik moest echt even smakelijk lachen.
Toch vind ik dat eigenlijk vreemd, dat mensen kennelijk zo'n programma nodig hebben om zich dingen te realiseren. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er zo veel mensen zijn die niemand in de omgeving kennen waarbij het niet vanzelfsprekend is gegaan. Als ik alleen naar mijn eigen omgeving kijk, dan weet ik van minstens 3 stellen waarbij het niet zonder medische hulp zou zijn gelukt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:06 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond de aflevering van gister wel bijzonder. Ik weet niet waarom eigenlijk. Ja eigenlijk ook wel. Tis gewoon idd zo dat zwanger worden voor de meesten als vanzelf sprekend word beschouwd. Nu zie je gewoon voor je neus dat dat helemaal niet zo is. Je ziet hoe moelijk het is en hoe hard het aankomt als er negatief getest word. Klinkt zo wel als leedvermaak maar ik vind het bijzonder om te zien hoe iedereen daar op zijn eigen manier mee om gaat.
En ik moet zeggen dat ik gister wel schrok van de cijfers van het zaadonderzoek. Dat gewoon de helft van de mannen slecht zaad had![]()
Dat ene stel, wat al 5 jaar bezig is?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef Brighteyes het volgende:
Van mijn vriendinnen zijn er 2 elke keer (samen 5 keer in totaal) in de eerste maand zwanger geraakt, mijn zus ook (ok, dat ging mis, en daarna duurde het een jaar), de rest van de mensen allemaal binnen een normale termijn ook.
Dus het meeste wat ik weet van 'het lukt niet' heb ik ook van hier, niet uit het dagelijkse leven iig.
Ik kan me voorstellen dat dat voor meer mensen zo is.
Ik moet hem ook nog even terugkijken, ik zat aan de telefoon en heb eigenlijk niks meegekregen.
Ik dacht alleen even te zien dat dat ene stel wel zwanger was, maar bij de thuis-test was het toch negatief?
Ik had een behoorlijke "aanvaring" met haar op een ander forumquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:52 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik zag dat stel en het eerste wat ik zei tegen mijn wederhelft was: "Nah, die man heeft een midlife crisis gehad en is er met zijn secretaresse vandoor gegaan. Wedden dat hij allang kinderen heeft?.
Zit ze later doodleuk te vertellen dat ze voor hem werkte en dat hij bij zijn vrouw weg is gegaan waarmee hij al die kinderen al had. Ik moest echt even smakelijk lachen.
Ze lijkt me ook helemaal niet aardig.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had een behoorlijke "aanvaring" met haar op een ander forum.
Ze lijkt mij nogal een verwend prinses op de erwt-mevrouwtje. En dat kwam vooral door die ene opmerking die ik eerder aanhaalde.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook helemaal niet aardig.....
Ja precies dat had ik nou ook. En dat is wat ik ook bedoel. Dat je zo kunt meeleven met mensen die je niet eens kent enzo. En dat vind ik gewoon een hele mooie kant aan het programma. Kijk bepaalde dingen vind ik ook niet nodig (welk standje enzo) maar het meeleven. Dat vind ik gewoon zo mooi!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ene stel, wat al 5 jaar bezig is?
Die hadden van de 9 goeie, 2 embryo's laten terugplaatsen.
Maar thuis, bij de zw.sch. test toch niet zwanger
Ik zat met de tranen in mijn ogen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:31 schreef KD-fotografie het volgende:
Toch gun ik het die Fanny en Olaf wel van harte!!
Over midlifecrisis en secretaresse , tja, vind het wel humor dat in de eerste aflevering het erover ging dat mensen zo snel oordelen over hun," hij zal wel een midlifecrisic hebben en ik ben een geldwolf"
En warempel, kijk hier...
Ah ok, dan had ik de eerdere blijdschap niet goed begrepen. Ik heb alleen af en toe een blik geworpen, vandaar. Idd heel erg verdrietig....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat ene stel, wat al 5 jaar bezig is?
Die hadden van de 9 goeie, 2 embryo's laten terugplaatsen.
Maar thuis, bij de zw.sch. test toch niet zwanger
Ik zat met de tranen in mijn ogen
Ah dat ben jij dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik had een behoorlijke "aanvaring" met haar op een ander forum.
Nou dat had je dan meteen kunnen zien aan mijn nick hoor, en niet aan deze opmerking.quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:33 schreef bibi het volgende:
[..]
Ah dat ben jij dus![]()
Ik vind het wel een mooie programma, en heb er al wat dingen gehoord waar ik zelf nog niet over nagedacht had of uberhaubt niet wist.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou dat had je dan meteen kunnen zien aan mijn nick hoor, en niet aan deze opmerking.
Daar was hij blijkbaar in hetzelfde gebiedje voor geopereerd. Waarom ze toen niet gelijk de sterilisatie ongedaan hebben gemaakt is me niet duidelijk, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:34 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[en hoe is die dan verwekt?]
jawel!quote:
Ook toen ze beschreeft wat ze zocht in een vriendje.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:15 schreef Jambo het volgende:
Dat vond ik inderdaad ook een heel vreemd stel YPPY. Ze hadden beiden opmerkingen waarbij ik m'n wenkbrauwen fronsde.
ik ben dus niet de enige die die naam met opgetrokken wenkbrauwen probeerde te lezen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:37 schreef amaranta het volgende:
Zij is overigens al bevallen.... van weer een dochter... met een aparte naam, ik kan het niet eens typen laat staan uitspreken: Naeyyssa
Wat moet ze anders zeggen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef leonieke het volgende:
omg... ik zap even (ik had eerst niet door dat het om dit programma ging) en dan hoor ik bij iemand die een miskraam heeft gehad, dat de gyn (was het de gyn?) zegt: "goh, balen zeg"... Ligt het nu aan mij of is dat gewoon een heel rare reactie?
Het zal dus wel aan mijn Belg-zijn liggen dat ik het gewoon een heel domme reactie vond. Misschien iets meer begrip tonen? Dat zou ik namelijk verwachten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?![]()
Het is balen als je de bus mist, of als je favo merk bier op is op vrijdagavond in de supermarkt. Een miskraam lijkt me van een iets andere orde.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?![]()
Je omschrijft mijn gevoel beterquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is balen als je de bus mist, of als je favo merk bier op is op vrijdagavond in de supermarkt. Een miskraam lijkt me van een iets andere orde.
Daarachteraan zei ze inderdaad 'balen zeg'. Maar ik zie echt niet wat een gepastere reactie kan zijn. Misschien 'het spijt me' maar dat is in mijn ogen nog minder meelevend dan 'balen zeg' omdat het zo'n standaard reactie is. Ze zal dit helaas zo vaak aan mensen moeten vertellen, bovendien zal ze misschien ook wat minder in haar normale doen zijn geweest door de camera die erbij aanwezig was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vond het juist een hele normale reactie.
En ze zei niet balen.
Ze zei iets in de trant van...tja daar kwamen we niet voor...
Ik vond het ook nogal ongepast, maar ik denk dat ze zich geen houding wist te gevenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef marit1978 het volgende:
ik heb net de herhaling gekeken
en het viel me ook (in negatieve zin) op hoe die vrouw reageerde!
Het kwam op mij te nonchalant over geloof ik...
Ik kijk ook elke week dus gisteren ook !quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef YPPY het volgende:
Ik vond ze echt zielig. Ook al wisten ze dat de kans klein was, ze was wel zwanger.
Dat ene stel snapte ik niet, waarvan die vrouw zei dat de man op kon rotten. Ze had al twee kinderen
ik moet die van vorige week ook nog kijken..quote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Anders heb je nog altijd uitzendinggemist.nl
Inderdaad, jammer.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... als je het daar samen mee eens bent, lekker naar die wedstrijd gaan dan. Ik zou het geloof ik niet leuk gevonden hebben, maar als Ajax echt hun passie is...
Te zien aan dat afgrijselijke petje van die gozer die hij dag en nacht lijkt te dragen...![]()
Wel heel sneu dat het niet is blijven plakken bij ze...
maar ja... dan had ik, ik spreek nu voor mezelf dan, de morning after pil gedaan ofzo..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Daarmee voorkom je dat het kindje innestelt, je zorgt er dus voor dat er geen zwangerschap kan ontstaan.
Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Iew... brrrr... die kerel met die krulletjes en dat irritante gelach de hele tijd!![]()
![]()
/Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Maar wel tof dat ze zwanger is!
Ja dat is waar. En een spiraaltje kan er daarna weer uit....quote:Op donderdag 8 november 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, ik weet niet, mss is de 'slagingskans' om een zwangerschap te voorkomen groter is met het plaatsen van een spiraaltje.
Ik kan me voorstellen dat je echt verscheurd wordt, maar dat je toch ergens wel heel zeker weet dat je geen kindje zou willen wat half van een ander is.
dus iedere alleenstaande vrouw die een kind wil moet zich verantwoorden als ze een kind wil?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Ynske het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die alleenstaande vrouw behoorlijk egoistisch. Ze heeft al een kindje, en wil er nu nog eentje, maar wat als zij strakjes ziek word? wie zorgt er dan voor de kinderen?
Kweet niet ook haar doen en reageren irriteert me
t is niet als aanval bedoeld naar iedere alleenstaande vrouw.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus iedere alleenstaande vrouw die een kind wil moet zich verantwoorden als ze een kind wil?
vind ik nogal krom.
ik denk dat juist zij er beter over na zal denken omdat zij al in die situatie zit.
wat dacht je van moeders met 1 of meer kinderen die later alleenstaand worden? die hebben het denk ik moeilijker dan zij.
over welke diepzeekomkommers heb je het?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of wat dacht je van dat stel die samen het iq van 1 zeekommer hebben.
daar maak ik me meer zorgen over
dat is idd geen reden om een kind te nemen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:42 schreef lady-wrb het volgende:
die borderliner die wil bewijzen dat psychiatrische patienten ook heel goed een kind kunnen hebben.
Die vrouw lijkt me wel wijs genoeg om daar goed over nagedacht te hebben en het ook besproken te hebben met vrienden en familie. Volgens mij doet ze dit niet lichtzinnig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Ynske het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die alleenstaande vrouw behoorlijk egoistisch. Ze heeft al een kindje, en wil er nu nog eentje, maar wat als zij strakjes ziek word? wie zorgt er dan voor de kinderen?
Kweet niet ook haar doen en reageren irriteert me
dat had ik ook totaal niet verwacht, eerder op de golfbaan t vinden. wel grappig dat het zo anders uit kan pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en idd zou ik echt nooit verwacht hebben dat die larpers larpers zijn.
Die zie ik samen weekendjes zeilen enzo, maar niet dat role playing gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |