Wat moet ze anders zeggen dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:03 schreef leonieke het volgende:
omg... ik zap even (ik had eerst niet door dat het om dit programma ging) en dan hoor ik bij iemand die een miskraam heeft gehad, dat de gyn (was het de gyn?) zegt: "goh, balen zeg"... Ligt het nu aan mij of is dat gewoon een heel rare reactie?
Het zal dus wel aan mijn Belg-zijn liggen dat ik het gewoon een heel domme reactie vond. Misschien iets meer begrip tonen? Dat zou ik namelijk verwachten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?![]()
Het is balen als je de bus mist, of als je favo merk bier op is op vrijdagavond in de supermarkt. Een miskraam lijkt me van een iets andere orde.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?![]()
Je omschrijft mijn gevoel beterquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is balen als je de bus mist, of als je favo merk bier op is op vrijdagavond in de supermarkt. Een miskraam lijkt me van een iets andere orde.
Daarachteraan zei ze inderdaad 'balen zeg'. Maar ik zie echt niet wat een gepastere reactie kan zijn. Misschien 'het spijt me' maar dat is in mijn ogen nog minder meelevend dan 'balen zeg' omdat het zo'n standaard reactie is. Ze zal dit helaas zo vaak aan mensen moeten vertellen, bovendien zal ze misschien ook wat minder in haar normale doen zijn geweest door de camera die erbij aanwezig was.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vond het juist een hele normale reactie.
En ze zei niet balen.
Ze zei iets in de trant van...tja daar kwamen we niet voor...
Ik vond het ook nogal ongepast, maar ik denk dat ze zich geen houding wist te gevenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef marit1978 het volgende:
ik heb net de herhaling gekeken
en het viel me ook (in negatieve zin) op hoe die vrouw reageerde!
Het kwam op mij te nonchalant over geloof ik...
Ik kijk ook elke week dus gisteren ook !quote:Op vrijdag 2 november 2007 08:27 schreef YPPY het volgende:
Ik vond ze echt zielig. Ook al wisten ze dat de kans klein was, ze was wel zwanger.
Dat ene stel snapte ik niet, waarvan die vrouw zei dat de man op kon rotten. Ze had al twee kinderen
ik moet die van vorige week ook nog kijken..quote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Anders heb je nog altijd uitzendinggemist.nl
Inderdaad, jammer.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja... als je het daar samen mee eens bent, lekker naar die wedstrijd gaan dan. Ik zou het geloof ik niet leuk gevonden hebben, maar als Ajax echt hun passie is...
Te zien aan dat afgrijselijke petje van die gozer die hij dag en nacht lijkt te dragen...![]()
Wel heel sneu dat het niet is blijven plakken bij ze...
maar ja... dan had ik, ik spreek nu voor mezelf dan, de morning after pil gedaan ofzo..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Daarmee voorkom je dat het kindje innestelt, je zorgt er dus voor dat er geen zwangerschap kan ontstaan.
Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Iew... brrrr... die kerel met die krulletjes en dat irritante gelach de hele tijd!![]()
![]()
/Ongefundeerd hormoon-gechagrijn.
Maar wel tof dat ze zwanger is!
Ja dat is waar. En een spiraaltje kan er daarna weer uit....quote:Op donderdag 8 november 2007 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, ik weet niet, mss is de 'slagingskans' om een zwangerschap te voorkomen groter is met het plaatsen van een spiraaltje.
Ik kan me voorstellen dat je echt verscheurd wordt, maar dat je toch ergens wel heel zeker weet dat je geen kindje zou willen wat half van een ander is.
dus iedere alleenstaande vrouw die een kind wil moet zich verantwoorden als ze een kind wil?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Ynske het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die alleenstaande vrouw behoorlijk egoistisch. Ze heeft al een kindje, en wil er nu nog eentje, maar wat als zij strakjes ziek word? wie zorgt er dan voor de kinderen?
Kweet niet ook haar doen en reageren irriteert me
t is niet als aanval bedoeld naar iedere alleenstaande vrouw.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dus iedere alleenstaande vrouw die een kind wil moet zich verantwoorden als ze een kind wil?
vind ik nogal krom.
ik denk dat juist zij er beter over na zal denken omdat zij al in die situatie zit.
wat dacht je van moeders met 1 of meer kinderen die later alleenstaand worden? die hebben het denk ik moeilijker dan zij.
over welke diepzeekomkommers heb je het?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of wat dacht je van dat stel die samen het iq van 1 zeekommer hebben.
daar maak ik me meer zorgen over
dat is idd geen reden om een kind te nemen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:42 schreef lady-wrb het volgende:
die borderliner die wil bewijzen dat psychiatrische patienten ook heel goed een kind kunnen hebben.
Die vrouw lijkt me wel wijs genoeg om daar goed over nagedacht te hebben en het ook besproken te hebben met vrienden en familie. Volgens mij doet ze dit niet lichtzinnig.quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:39 schreef Ynske het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik die alleenstaande vrouw behoorlijk egoistisch. Ze heeft al een kindje, en wil er nu nog eentje, maar wat als zij strakjes ziek word? wie zorgt er dan voor de kinderen?
Kweet niet ook haar doen en reageren irriteert me
dat had ik ook totaal niet verwacht, eerder op de golfbaan t vinden. wel grappig dat het zo anders uit kan pakkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en idd zou ik echt nooit verwacht hebben dat die larpers larpers zijn.
Die zie ik samen weekendjes zeilen enzo, maar niet dat role playing gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |