Joah, gaat weer de goede kant opquote:
niet voor het weekend hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Binnenkort met ge-restylede OP
Nee, weet ikquote:
Whehe, ik heb dat ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
schaamteloze TVP
btw goedemiddag.
Ging ik om 10 uur mijn tandenpoetsen, loop naar de badkamer.. klik het licht aan *klik* *klik* *klik*... Niks.. loop ik naar mijn laptop (die op dat moment aan het opladen was).. Geen stekkertje bij het icoontje.. Om zeker te zijn liep ik nog even naar mijn wekkerradio.. Oftewel de elektriciteit was eraf..
Loop ik de trappengang in.. pikkedonker.. Ja, dan sta je op de zesde verdieping.. Toen maar de verlichting van de camera op mijn mobiel gebruikt als zaklamp.. weer een optie op de Sony Ericsson W810i die goed werkt.
drukke stage danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb mijn x360 meegenomen naar mijn stage en speel nu al de hele dag op de beamer!
Op mijn stage hadden ze dat geweldig gevonden... hadden we echt een keer die 42inch HDTV plasmascherm uit kunnen testenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb mijn x360 meegenomen naar mijn stage en speel nu al de hele dag op de beamer!
Tis de laatste dagen erg rustig.. Ook in verband met verhuizing binnenkort..quote:
met watquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou goed dan ga ik jullie ook maar weer lastig vallen...!![]()
weet ik nietquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Iedereen krijgt van mij een zoen!
Bagelsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:58 schreef eer-ik het volgende:
kom ik net bij de bakker, zeg zo: ja, hoi, ik wil 5 bagels.
Zegt die bakker: bagels? wat zijn dat?
Kutbakker
Wat voor bakker weet nou niet wat bagels zijn
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:07 schreef Trigalti het volgende:
Wat zijn bagels?
Zoiets als donuts toch?
Wat is de blijde gelegenheid van deze aangename verrassing??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Nieuwe album underworld (oblivion with bells)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Fucking chill, met roomkaas en bieslook bijvoorbeeld
Op het station in utrecht heb je zo'n tentje zitten dat allerlei van dat soort zooi verkoopt.
Goed te douwen
Heb jij nog chille muziek?
Beetje blije muziek
Moet effe wat nieuws hebben.
Op het station in Eindhoven ook..;quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Fucking chill, met roomkaas en bieslook bijvoorbeeld
Op het station in utrecht heb je zo'n tentje zitten dat allerlei van dat soort zooi verkoopt.
Goed te douwen
Heb jij nog chille muziek?
Beetje blije muziek
Moet effe wat nieuws hebben.
Keertje halen danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:16 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook nog nooit een bagel gehad!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nieuwe album underworld (oblivion with bells)
Nieuwe album radiohead (in rainbows)
Als je nog requests hebt kan ik ze wel ff voor je regelen hoor
Ik zal effe m'n playlist uploaden, hoef ik niet bij elk ding te zeggen: heb ik alquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Op het station in Eindhoven ook..;
Natuurlijk heb ik chille muziek man!!!
Manu Chao
Bob Marley
The Sheer
Happy haaaardcooooreee![]()
Dat is goedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:29 schreef Loontjah het volgende:
Ga je mee, ik durf geen dingen te halen die ik niet ken...
Beetje bij de les blijven ouwequote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:39 schreef Houniet het volgende:
wanneer gaat eer die OP eens verbeteren
van 't weekendquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:47 schreef Houniet het volgende:
ga je het in de vakantie doen dan?
Waar zit jij dan? Ik zit vlakbij station Beukenlaan, en daar was het wel heel heftig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:52 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb geen knal gehoord, en ben ook in Eindhoven.
Ik weet niet of ze op eindhoven zijn te krijgen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Ik zit vlakbij station Beukenlaan, en daar was het wel heel heftig.
Enne, die bagels op het station in Eindhoven, waar zijn die te krijgen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Trigalti zegt van wel, bedoel je Shakies niet, die zit wel in Eindhoven op het station, en volgens mij ook in Utrecht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op eindhoven zijn te krijgen?
Hier op utrecht wel, heb je zo'n tentje, dat heet bagels and shakes ofzoiets.
Iets in die richting iig.
Goeie tent 14.gif
Zitten die niet op elk groot treinstation?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Trigalti zegt van wel, bedoel je Shakies niet, die zit wel in Eindhoven op het station, en volgens mij ook in Utrecht.
Ik ben zo blij want ik heb net een heeel voorspoedig gesprek gehad met een bedrijf in Barcelona waar ik misschien mijn afstudeerscriptie ga schrijvenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is de blijde gelegenheid van deze aangename verrassing??
Met al die fruittekentjes dat tentje..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Trigalti zegt van wel, bedoel je Shakies niet, die zit wel in Eindhoven op het station, en volgens mij ook in Utrecht.
Ik las het in Studeren en Stage in het buitenland topicquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben zo blij want ik heb net een heeel voorspoedig gesprek gehad met een bedrijf in Barcelona waar ik misschien mijn afstudeerscriptie ga schrijven![]()
Yo hablo alleen nog niet zo goed espanol zeg maar haha![]()
![]()
Bagels zijn echt relaxed, bij Dunkin Donuts hebben ze veeet relaxte!![]()
hebben ze relaxete bagels bij dunkin donut? ;oquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben zo blij want ik heb net een heeel voorspoedig gesprek gehad met een bedrijf in Barcelona waar ik misschien mijn afstudeerscriptie ga schrijven![]()
Yo hablo alleen nog niet zo goed espanol zeg maar haha![]()
![]()
Bagels zijn echt relaxed, bij Dunkin Donuts hebben ze veeet relaxte!![]()
Ik heb net sesam bagel met cream cheese en bieslook ofzo gehaaldquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
Zal ik straks eens testen of het wat is, als ik genoeg geld bij heb
Nog ff verslagje schrijven voor school en dan ben ik dr vandoor.
Ja vooral die met kip en pesto en roomkaas met zalm, HMMMMquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hebben ze relaxete bagels bij dunkin donut? ;o
quote:
komt praktisch op hetzelfde neer als wat ik zegquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou....
ze heeft niet echt gelijk... het levert geen tegenstrijdigheden maar ambiguïteit in je dataset op, en dat gaat weer ten koste van integriteit en efficiëntie.![]()
goed bezigquote:
Tssk dat duurt nog wel fftjes..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:!!! bijna weekendweekendweekendweekendweekend !!!
ja!, wel één hele werkdag nogquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Tssk dat duurt nog wel fftjes..
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog 4 uurtjes.
Vandaag was wel een fijn dagje. Gezellig, niet veel gedaan, vooral gezocht naar een verschil tussen gesegmenteerde jaarrekeningen en een geconsolideerde. Dat zou precies moeten aansluiten, maar ik heb enkele uren naar een verschil van enkele tonnen gezocht.
Zet dat nou niet op een openbaar forum joh.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik denk: Schaduwboekhouding!
werkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:11 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie kunnen me niet vertellen dat jullie allemaal zo hard aan het werk zijn
Da's die tent waar ze bagels en pleur verkopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:29 schreef Deansensitized het volgende:
Geen idee. Weet niet eens wat het is
Du Pain is dat jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Deansensitized het volgende:
Daar ga je al
We hebben hier op het station wel een Kiosk, Smullers en zo'n Franse broodjes zaak, Du Pain ofzo? Bekende keten opzich wel, ben alleen even de naam kwijt
ftwquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vorige week ging ik naar Europcar voor een auto, gewoon een standaard golfje... Kom eik daar vandaag
Krijg ik een A3 mee, want ze hadden geen golf meer
lekker het hele week rondrijden in een A3
![]()
zekerquote:
Franse autosquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker
van 't voorjaar hier maar eens een proefrit in maken:
[ afbeelding ]
nu effe naar de andere bakker, kijken of die wél bagels heeft /mad
franse auto'squote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Franse autosVoor mij nooit!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
KunoHost
Etc
Ga thuis even kijken Etc, doet het hier niet
ik zou nooit van mn leven dood in een franse auto gevonden willen worden. Doe mij maar een lekkere Duitse VW, Audi desnoods een Porsche als ik echt dood moetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
franse auto's
kun je tenminste fatsoenlijk door de bocht scheuren
Moet je eens bij mijn vrienden in hun VW's stappen, die maken geen bochten meer, dat worden gewoon hoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
franse auto's
kun je tenminste fatsoenlijk door de bocht scheuren
smaken verschillenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou nooit van mn leven dood in een franse auto gevonden willen worden. Doe mij maar een lekkere Duitse VW, Audi desnoods een Porsche als ik echt dood moet
mijn vriends eerste auto was een vw golf, en dat ding was toch afgeragdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet je eens bij mijn vrienden in hun VW's stappen, die maken geen bochten meer, dat worden gewoon hoeken
De nieuwe Passat!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
Maar daar heb je ook een Golf voor
Doe mij maar een Jetta of Passat
Maar in onze vriendengroep zijn ze ook allemaal lekker verlaagd, keiharde edoch comfortabele vering, brede banden/velgen
Geen dikke uitlaten en Sjonnie-tuning verder hoor! Lekker strak en clean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Dean, weet je zeker dat je fries bent?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Golf zou ik niet doen, zo geweldig zijn die nou ook weer niet
Passat R36, Passat/Jetta R GT, Touareg R50 is veel beter
Of een dikke opgefokte Audi inderdaad
Blok uit de S6:
[ afbeelding ]
Trouwens, die Passat R36 is toch nog niet te koop of wel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:27 schreef Deansensitized het volgende:
Golf zou ik niet doen, zo geweldig zijn die nou ook weer niet
Passat R36, Passat/Jetta R GT, Touareg R50 is veel beter
Of een dikke opgefokte Audi inderdaadS6 ofzo
5.2 liter 10 cilinder ligt daar in
[ afbeelding ]
ik dacht dat we broers warenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ja hoor, hoezo??
Stagebroedersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik dacht dat we broers waren
Als ik de 20 miljoen win, koop ik een S8 en neem ik een creditcard en verder doe ik helemaal niets met mn geldquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
Voor 20 miljoen koop je alles Kuno
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als ik de 20 miljoen win, koop ik een S8 en neem ik een creditcard en verder doe ik helemaal niets met mn geld
nou ik zal eerst een S8 kopen, meer ook omdat ik nog in zweden zit een een grote auto handiger is, aangezien die R8 totaal geen kofferbakruimte heeft en ik wel graag al mn spullen mee trug wil nemen naar Nederlandquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Get a room ppl
Ik zou voor de R8 gaan... audi is zooooo mooi
Ik zou misschien een appartement in Berlijn kopen, zowiezo een bak voor mn vrouwtje die ik nu heb zit er niet in, ze kan een flatscreen tv krijgen en nog iets anders, maar geen autoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niks?? Zonde van je geld man![]()
Dikke bak, leuk huisje, dikke bak voor het vrouwtje...
Zweden is volgens mij vrij goedkoop qua auto's ik zie in ieder geval heeeeuul veel nieuwe volvo's en ook bij de Volvo Dealert staat het vol...!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:41 schreef Deansensitized het volgende:
Koop hem dan niet in Zweden, veel te duur volgens mij. Is toch hetzelfde als in Denemarken?? 180% belasting op de aankoop van een auto??
Ohja, zou ook nog een vakantiehuis [kasteeltje] in Denemarken kopen/laten bouwen
Of een leuk boerderijtje op het platteland ofzo, heerlijk rustig
Kasteeltje... toe maar... Dan ga ik voor een chateau ofzeau maar dan in toscane, gewoon doen alsofik een italiaan ben. Italiëquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:41 schreef Deansensitized het volgende:
Koop hem dan niet in Zweden, veel te duur volgens mij. Is toch hetzelfde als in Denemarken?? 180% belasting op de aankoop van een auto??
Ohja, zou ook nog een vakantiehuis [kasteeltje] in Denemarken kopen/laten bouwen
Of een leuk boerderijtje op het platteland ofzo, heerlijk rustig
Whehehe, nee sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:44 schreef Deansensitized het volgende:
Gozer, met 20 miljoen kan er huis wel een paar mille af voor een leuke slee voor de vrouw toch??
Maar zou bovenal de helft opzij zetten en mijn eigen zaak beginnen. Twee winkels om te beginnen, een in Nederland en een in Denemarken
Mjah, maar als ik terug ga naar Nederland, neem ik nog wel even mn meisje mee om aan mn ouders voor te stellen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, misschien kun je veel sutff kwijt op de passagiersstoel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:48 schreef eer-ik het volgende:
S8
Liever dan een R8.
Ik vind een R8 een beetje nep, en de lijnen kloppen niet
Nee, geef mij z'n zusje, de gallardo maar
Euhm... hoi.quote:
whehe, ik zal 't aan 'm doorgevenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Eer-ik, jij bent toffer dan Crossover!
![]()
Maar echt die S8, ik heb hem voor mn werk een weekendje gehad...!Wat een bak, daar kan serieus geen andere personenwagen tegen op (waar je relaxed met 4 man in kan zitten)
ja manquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Eer, was het trouwens nog gelukt met je bagels?
Doe maar niet doorgevenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ik zal 't aan 'm doorgeven
En wat doe jij voor werk, dat je een S8 meekrijgt?
Geef mij die baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Neh, X5/touareg zuigtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
Kan ik me trouwens ook wel voorstellen, en de R8 is dan ook een echte vuige patserbak. Terwijl een S8 gewoon executive is. Maarja zo'n R8 is natuurlijk voor 'erbij' als je dan toch 20Miljoen hebt. Als vierzitter zou ik dan een X5 of Touareg scoren. Of een R(S)4 ofzo...
Ja ach als je weet wat voor auto's ik gehad heb dan weet je dat ik een slechte smaak heb
Neh, nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:55 schreef Deansensitized het volgende:
Smakelijk dan maar
Hoef jij verder niks te doen vandaag ofzo??
Dichterbij is niet altijd beter bewijst maar weer!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja man
Bij andere bakker, die 2 minuten verder lopen is, hebben ze ze wel
Uiteraard..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Euhm... hoi.
Doelde je ook op mij?![]()
Jemig, ik heb bijna dezelfde band met jou als met Dean!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neh, X5/touareg zuigt
Geef mij maar een range rover voor ' vrouwtje, waar ik zelf dan ook af en toe in bagger
S8 voor de zaken, en een gallardo voor de fun
Als ik toch 20 miljoen heb...
[..]
Neh, nooit eigenlijk.
Maar nu vakantie.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Doe maar niet doorgeven![]()
Voor een Audi/Porsche garage gewerkt, en dan hadden we wel eens introductie dagen met dat soort auto's S6 S8 RS4 dat soort wagens, en ik was de gelukkige die een weekend lang met klanten moest rondrijden, en savonds dat ding mee naar huisMooi baantjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardste wat ik ooit gereden heb hier is 200
Toen ging ie ook echt niet harder.
A1 ftw
Signature.
Wat voor ontbijtje? Ik moet nog middageten scorenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dichterbij is niet altijd beter bewijst maar weer!
Ik ga nu ook maar even naar de winkel, ontbijtje scoren!
Vertelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
Kan ik me trouwens ook wel voorstellen, en de R8 is dan ook een echte vuige patserbak. Terwijl een S8 gewoon executive is. Maarja zo'n R8 is natuurlijk voor 'erbij' als je dan toch 20Miljoen hebt. Als vierzitter zou ik dan een X5 of Touareg scoren. Of een R(S)4 ofzo...
Ja ach als je weet wat voor auto's ik gehad heb dan weet je dat ik een slechte smaak heb
Whehequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jemig, ik heb bijna dezelfde band met jou als met Dean!![]()
Zo'n plastic amerikaanse sportbak hoef ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vertel
Maar dan nog geen R8 voor erbij. Paar Volskwagen oldtimers om op te knappen, en voor lekker rondscheuren op een mooie zondagmiddag een Dodge Viper [van de allereerste serie]Vanuit stilstand wielspin in de 4
Ik denk dath et cornflakes gaat wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:58 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat voor ontbijtje? Ik moet nog middageten scoren
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jemig, ik heb bijna dezelfde band met jou als met Dean!![]()
Echt zo'n broeder gevoel, zelfde smaak enzo!quote:
Als mjn ouders als oldtimers tellen heb ik er ook twee...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:01 schreef eer-ik het volgende:
oh, en een (bijna) oldtimer heb ik dan weer wel
Alleen geen volkswagen.
Zit wat in, maar voor eens lekker ongegeneerd ruig rondbeuken door Nederland is het wel erg lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo'n plastic amerikaanse sportbak hoef ik dan ook weer niet.
Geef mij maar iets dat met ziel gebouwd is, iets italiaans
Whehequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als mjn ouders als oldtimers tellen heb ik er ook twee...
Dat zijn ze zeker!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe
Nou ja, als ze ouder dan 25 zijn, zijn het oldtimers toch?
Dublin!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
IerlandVeel plezier daar Kuno!!
Heb zelf ook een bijna oldtimer, een Passat
En een Jetta voor dagelijks gebruik
D'r zitten teveel bochten in de nederlandse wegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit wat in, maar voor eens lekker ongegeneerd ruig rondbeuken door Nederland is het wel erg lekker
Of een ouwe muscle car ofzo. Mustang GT500. En je kan niet zeggen dat die niet met ziel gebouwd is
Jezus man... jij dacht laatst dat we familie waren door de achternaam... Ik denk dat nu door je mening...!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
D'r zitten teveel bochten in de nederlandse wegen.
Ik heb bij die amerikaanse bakken altijd zoiets van: Oh, kut, ferrari heeft een nieuw model! Kom, we boren onze V8 uit tot 8 liter, met 400 pk.
Maar hij mag niet de bocht om, want dan trek je 'm er niet uit met een dragrace
Ofzo![]()
Zo'n oude shelby mustang vind ik wel tof, maar die nieuwe dingen zijn echt triest
Ik rij hierin:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:04 schreef Deansensitized het volgende:
IerlandVeel plezier daar Kuno!!
Heb zelf ook een bijna oldtimer, een Passat
En een Jetta voor dagelijks gebruik
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jezus man... jij dacht laatst dat we familie waren door de achternaam... Ik denk dat nu door je mening...!
Amerikaanse bakken...inderdaad alleen maar voor rechtdoor, niets naders, anders komen ze niet vooruit
dat is dan toch wel weer een franse auto...quote:
Man ik kom niet meer aan toe om voor mezelf te drinken, iedereeen vraagt me of ik er 2-3 voor hun wil drinkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:Guinness
Drink er ook een voor mij als je daar bent! Of twee, of drie
Ik heb m'n motor liever achterin liggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, nieuwe wel opzich, daarom ook de eerste serie Viper, of rond de 60-70'er jaren muscle cars. Mustang, Impala, SS, El Camino, Charger.
Maar heb toch liever echt puur, ruig, ongebrijdeld vermogen in V8 vorm voorin hangen dan zo'n Italiaans dingetje. Al zou ik gerust een Ferrari of Lambo willen hebben hoor. Blijft erg leuk spul
V8, mooiste geluid wat er is!Guinness
Drink er ook een voor mij als je daar bent! Of twee, of drie
Jah, maar rijdt als een zonnetjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is dan toch wel weer een franse auto...![]()
Sterkte dan maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Man ik kom niet meer aan toe om voor mezelf te drinken, iedereeen vraagt me of ik er 2-3 voor hun wil drinken
Ja, dat is 'm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Vette bak Erik, zo'n 2cv. Is het ook echt die van de foto? Dan ziet hij er nog echt heel mooi uit!!
Rood
Maar een Amerikaan wil ook goed driften hoor
En op een circuit houden ze misschien geen Ferrari bij nee, maar boeit wat, hoe vaak kom je daar nou eigenlijk
En in goede staat en leuke km stand krijg jij er straks ook nog best wel wat voor hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jah, maar rijdt als een zonnetje
Dak eraf, beetje cruisen
Maar ik gebruik 'm niet vaak, 't is meer een tour auto.
Ik zat van de week te kijken, en k heb het dubbele van de nieuwwaarde neergeteld voor dat ding
Nee, da's waar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef Deansensitized het volgende:
Rotondes Erik, meer dan genoeg in Nederland. En met 20 miljoen hoeft niks praktisch zijn, dat boeit dan niet
En nee, dat vele liters extreem koud drinken nodig hebben heb ik meestal die avond zelf
I think Koenigsegg is Swedish for: "Oh no, my head's just exploded!" ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:23 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou ik wel eens een keer in willen rijden
Raar model, maar toch ook wel weer tof op een of andere manier.
En retesnel, dat is een ding dat zeker is
Je hebt ook een A8 W12quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Koenigsegg CCX
Superstoere bak!
Of een Veyron
Of een Volkswagen Pheaton W12. Talking about your über executive cruise bak
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
I think Koenigsegg is Swedish for: "Oh no, my head's just exploded!" ...
Goedemorgen allemaal
Ow?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe
Nou ja, als ze ouder dan 25 zijn, zijn het oldtimers toch?
Stage SC topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Shit man wat is dit voor topic geworden...
@Chatgirl, zit op het einde van de Boschdijk.
Ik zit halverwege ongeveer. Bij de grote rotonde bij het rabobank kantoor, schuin er tegenover.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Loontjah het volgende:
Het is hier de Vista Widget temperatuur dinges 3 graden celsius buiten.. Gisteravond vonden een paar vrienden het een beter idee om te gaan lopen ipv een taxi te nemen, dan moet je niet gaan klagen dat het fucking koud is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Godverdomme man.. het is koud buiten...![]()
Op een of andere manier gaat het altijd over auto's, vrouwen of drank als ik bezig ben in een topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:36 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef Etcetera het volgende:
TopGear roeleert echt heel hard de pan uit, het is het enige autoprogramma waar ik graag naar kijk en het is nog leuk ook
met die auto's in Parijs![]()
![]()
Dat vind ik wel weer een vette karquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:43 schreef Deansensitized het volgende:
Aston Martin Vanquish
En kou zit tussen je oren Kuno
Je zoekt de topics er gewoon op uit hèquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op een of andere manier gaat het altijd over auto's, vrouwen of drank als ik bezig ben in een topic
2 van de 3 punten al afgewerkt hier vandaag
Vistaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is hier de Vista Widget temperatuur dinges 3 graden celsius buiten.. Gisteravond vonden een paar vrienden het een beter idee om te gaan lopen ipv een taxi te nemen, dan moet je niet gaan klagen dat het fucking koud is.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je zoekt de topics er gewoon op uit hè
Een paar weken geleden zat ik, een maat van mij en nog met een paar meiden de Top Gear roadtrip door Amerika gekeken. Ze wouden meteen vaker Top Gear kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Vrouwen die autoprogramma's leuk vinden
Weet je zeker dat je bezet bent??
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:49 schreef Deansensitized het volgende:
Vrouwen die autoprogramma's leuk vinden
Weet je zeker dat je bezet bent??
2 foto's van eigen hand:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:51 schreef HostiMeister het volgende:
Laatst met mijn vriendin topgear kijken, weet je wat ze zei toen ze een Vanquish zag? 'Nou zo mooi issie nou ook weer niet'
Mijn mond viel open!
Aston Martins zijn zo mooi!
Maar die aflevering is ook gewoon geniaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar weken geleden zat ik, een maat van mij en nog met een paar meiden de Top Gear roadtrip door Amerika gekeken. Ze wouden meteen vaker Top Gear kijken.![]()
Ik vond die van afgelopen zondag ook wel vetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar die aflevering is ook gewoon geniaal.
Waren ze maar van jouquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2 foto's van eigen hand:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind alleen een DB7 niet zo mooi
Ja inderdaad, dat May gewoon twee keer zonk. En de humor van die gasten is ook geniaal. Ik vond alleen de gast van deze week zooooo zaaaaaiquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond die van afgelopen zondag ook wel vet
Met een auto van engeland naar frankrijk varen
Ik vind de gast sowieso het kutste stuk uit de hele show, ik zou het niet erg vinden als ze dat zouden skippen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat May gewoon twee keer zonk. En de humor van die gasten is ook geniaal. Ik vond alleen de gast van deze week zooooo zaaaaai![]()
Maar ik heb echt in een scheur gelegen om de humor van die gasten
Ja ach soms is het best leuk, zo was die Jamie Oliver en Simon Pegg best leuk, maar inderdaad het is echt het minste gedeelte van de show. Het is gewoon een op en top mannen show.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind de gast sowieso het kutste stuk uit de hele show, ik zou het niet erg vinden als ze dat zouden skippen.
Ja, ik heb ook altijd lijn 8. DNA zegt me zo ff niks, maar ik zit in het hoogste bruine gebouw, als je van het station richting Grote Beek rijdt zeg maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:58 schreef Loontjah het volgende:
Oh daar bij dat DNA gebeuren ofzo?
Ik moet altijd lijn 8 pakken, dus ik kom er wel langs denk ik.
Ik zit bij de Grote Beek in de buurt.
idd, goed programmaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach soms is het best leuk, zo was die Jamie Oliver en Simon Pegg best leuk, maar inderdaad het is echt het minste gedeelte van de show. Het is gewoon een op en top mannen show.
"We decided to settle this the only reasonable way, a half mile drag race"
Geweldig toch?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
"We decided to settle this the only reasonable way, a half mile drag race"
Geweldig toch?
Dean had je geen vrij vandaag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:56 schreef Deansensitized het volgende:
PBDoe je goed
En nee hoor Erik, integendeel
Klinkt als een leuke opdracht...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Ik loop stage in eindhoven op de boschdijk, en ik heb momenteel als stageopdracht de website te verneuken verbeteren. Hier ben ik bijna mee klaar, en daarna krijg ik een opdracht wat te maken heeft met storingen in het bedrijf en daar de meldingen van ofzo, en dat via een aparte mailserver.
Nee hoor, ikke niet. Hard aan de arbeidquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:16 schreef Loontjah het volgende:
Ik loop stage in eindhoven op de boschdijk, en ik heb momenteel als stageopdracht de website te verneuken verbeteren. Hier ben ik bijna mee klaar, en daarna krijg ik een opdracht wat te maken heeft met storingen in het bedrijf en daar de meldingen van ofzo, en dat via een aparte mailserver.
Ik heb de bus van 8.36 en dan ben ik dr meestal zo rond 8.45 en dan moet ik nog de rotonde over.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:10 schreef Loontjah het volgende:
Welke bus pak jij dan altijd?
Als ik die van 8:07 heb dan ben ik er rond 8:25.
Ik zal wel op de terugweg eens kijken of ik je bedrijfje zie.
Aw... doe nie zo flauwquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:20 schreef Loontjah het volgende:
Haha als mijn stage voorbij is, mag je hem zien
ah toeoeoequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:20 schreef Loontjah het volgende:
Haha als mijn stage voorbij is, mag je hem zien
Whehe ja maar dat is ook publiek.. Ik ga ook niet rond lopen strooien met mijn werkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah toeoeoe
ik laat mijn meuk zooi dingetjes voor DvhN ook altijd zien![]()
Maar foto's ho maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah toeoeoe
ik laat mijn meuk zooi dingetjes voor DvhN ook altijd zien![]()
Ik mag er niet eens mee rondstrooien, militaire geheimen enzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:28 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe ja maar dat is ook publiek.. Ik ga ook niet rond lopen strooien met mijn werk![]()
al is het maar om jou te pestenquote:
Ach, ik mag je zo ook wel hoorquote:
Ik mag er ook niet mee te koop lopen en/of laten zien, anders kan ik fluiten naar mijn naam op het patentquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:28 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe ja maar dat is ook publiek.. Ik ga ook niet rond lopen strooien met mijn werk![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ach, ik mag je zo ook wel hoor![]()
![]()
Ik heb deze reeds niet echt gevolgd maar waar loop jij stage en met welke opleiding? Ik zou ook wel stage willen lopen bij de land/luchtmacht als m'n volgende stage (duurt nog meer dan een jaar). Zou je in bv. Volkel stage kunnen lopen als je MBO IT doet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik mag er niet eens mee rondstrooien, militaire geheimen enzo
Cherum.. Ga strax maar mee naar de bakker bart danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:44 schreef Loontjah het volgende:
Pfff nu?
Er wordt hier nooit eten besteld...Bij de meeste bedrijven stoppen ze ook eerder op vrijdag..:(
Zit ik hier met mijn eigengemaakte bammetjes.
delegeren heet datquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:39 schreef Deansensitized het volgende:
Kollega op een patatje pinda uitgestuurd. Als ie toch niks doet kan hij net zo goed wat eten gaan halen
Inderdaad... gewoon eerder gaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
Loontjah, wij zijn ook niet eerder klaar hoor, maar hou wel eerder op, verrek van de koppijn
Sanderrrr, loop stage bij een groot electronica bedrijf die ook dingen voor Defensie ontwerpt/test/bouwt. En mocht met enkele dingetjes meehelpen deze week, maar mag er alleen niks over zeggen
Loop dus geen stage bij de land/luchtmacht zelf
Nein, ik zit niet bij Thalesquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb m'n motor liever achterin liggen
Enige vette auto die uit amerika komt:
[ afbeelding ]
of en deze ok wel"
[ afbeelding ]
Maar verder is het
Studentenkortingkaart? Waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:19 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben meer van de Subway
Alhoewel ik nu met die Studentenkortingkaart, ook goedkopere broodjes kan halen op het station.
welkom en heel veel plezierquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef HansU het volgende:
Hallo Allemaal, ik meld me hier ook maar weer eens als stagiar. Een deeltje of 150 geleden was ik hier ook al flink actief tijdens een vorige stage. Pieterbas was toen ook actief hier, alles goed?
Zelf loop ik vanaf september t/m februari stage bij een lokale tv/radio zender als HBO stagiair facility management.
Welkom!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef HansU het volgende:
Hallo Allemaal, ik meld me hier ook maar weer eens als stagiar. Een deeltje of 150 geleden was ik hier ook al flink actief tijdens een vorige stage. Pieterbas was toen ook actief hier, alles goed?
Zelf loop ik vanaf september t/m februari stage bij een lokale tv/radio zender als HBO stagiair facility management.
dank u, al denk ik dit maal maar niet zoveel te gaan posten. TIjdens vorige stage had ik een post gemiddelde van 100 per dag ofzo...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
welkom en heel veel plezier [ afbeelding ]
Tijdens m'n vorige werk had k gemiddelde van maximaal 425 op een dag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:30 schreef HansU het volgende:
[..]
dank u, al denk ik dit maal maar niet zoveel te gaan posten. TIjdens vorige stage had ik een post gemiddelde van 100 per dag ofzo...![]()
Dit maal doe ik ook iets voor het bedrijf ipv heel de dag Fok lopen spammen![]()
het zal eens niet lamme zakquote:
dat doet me weer denken aan me tijd als MBO Systeembeheerder stagiair.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:34 schreef HansU het volgende:
[..]
dat doet me weer denken aan me tijd als MBO Systeembeheerder stagiair.
Op een ochtend vond m'n begeleider mij slapend op het toetsenbord van de server. Zelf had ze zich verslapen, dus gelkkig kon ze er wel om lachen![]()
Klein beetje veel duurderquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:34 schreef Loontjah het volgende:
Oh ja natuurlijk, is daar duurder of goedkoper.
Is het daar leuk in Zweden, hoe zijn de meiden...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:34 schreef Loontjah het volgende:
Oh ja natuurlijk, is daar duurder of goedkoper.
Is het daar leuk in Zweden, hoe zijn de meiden...
Juist! Optreden! Mods van tegenwoordigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef Loontjah het volgende:
Oh dan maar keer naar Zweden gaan.. Of zijn ze daar niet van de vrouwenliefde?
waar nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef Loontjah het volgende:
dat wel... veel en veels te duur..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
Subway is veel te duur man
En goed bezig Pieter! Scheelt je weer een biertje
jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
Subway is veel te duur man
En goed bezig Pieter! Scheelt je weer een biertje
idd, het is echt van de zottequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist! Optreden! Mods van tegenwoordig
Wat voor broodje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:42 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga altijd hier in Helmond op dinsdag .... 2,95 per half broodje (15cm)..Dus een grote is dan 5,45... Lekker man
Oh ja geloof dat ze in Turkije en Marokko niet zo van de vrouwenliefde zijn
Das waar ook.. dan ist halve prijs.. doen wij wel eens in de schoolpauze..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:42 schreef Loontjah het volgende:
Ik ga altijd hier in Helmond op dinsdag .... 2,95 per half broodje (15cm)..Dus een grote is dan 5,45... Lekker man
Oh ja geloof dat ze in Turkije en Marokko niet zo van de vrouwenliefde zijn
Waar moet het heen met de wereld...quote:
jawel hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef Loontjah het volgende:
Hoi HansU, dat is een tijdje geleden. Alles gaat goed hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:25 schreef HansU het volgende:
wat voor broodjequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:50 schreef Loontjah het volgende:
Das geen halve prijs... Anders zou een heel broodje meer als 10 euro kosten, kiwi!
Alleen die chagerijnige filiaalleidster daar moet ik niet zo. Zij gunt mij niet zo veel beleg, die blonde met die piercing is daareentegen wel leuk.
Dan word het inderdaad wel heel duurquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:50 schreef Loontjah het volgende:
Das geen halve prijs... Anders zou een heel broodje meer als 10 euro kosten, kiwi!
Alleen die chagerijnige filiaalleidster daar moet ik niet zo. Zij gunt mij niet zo veel beleg, die blonde met die piercing is daareentegen wel leuk.
jaaaaquote:
je loopt nu dus geen stage in Zweden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoi HansU, dat is een tijdje geleden. Alles gaat goed hoor. Ik ben na mijn stage hier een beetje blijven hangen, net als een paar andere
Zo nu en dan tijdens zijn vakantie wat tentamens makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:54 schreef HansU het volgende:
[..]
je loopt nu dus geen stage in Zweden?
je zit daar voor werk of recreatie ofzo?
Zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:57 schreef PieterBas het volgende:![]()
Ik zit net de foto's van gisteravond te bekijken, zonder het te weten hebben ze een foto van mij genomen.. Nou ja, ik sta op de achtergrond
dat zeg je goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zo nu en dan tijdens zijn vakantie wat tentamens maken
quote:
jezelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:00 schreef Loontjah het volgende:
Waar moet ik een foto van maken...?
Die broodjes mag je zelf uitzoeken bij Sub, alle broodjes zijn dan 2,95
en je had niet door dat er hier 4 vrouwen met slechts één man stondenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben diegene in het wit aan de rechterkant (in de achtergrond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |