Joah, gaat weer de goede kant opquote:
niet voor het weekend hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Binnenkort met ge-restylede OP
Nee, weet ikquote:
Whehe, ik heb dat ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:12 schreef PieterBas het volgende:
schaamteloze TVP
btw goedemiddag.
Ging ik om 10 uur mijn tandenpoetsen, loop naar de badkamer.. klik het licht aan *klik* *klik* *klik*... Niks.. loop ik naar mijn laptop (die op dat moment aan het opladen was).. Geen stekkertje bij het icoontje.. Om zeker te zijn liep ik nog even naar mijn wekkerradio.. Oftewel de elektriciteit was eraf..
Loop ik de trappengang in.. pikkedonker.. Ja, dan sta je op de zesde verdieping.. Toen maar de verlichting van de camera op mijn mobiel gebruikt als zaklamp.. weer een optie op de Sony Ericsson W810i die goed werkt.
drukke stage danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb mijn x360 meegenomen naar mijn stage en speel nu al de hele dag op de beamer!
Op mijn stage hadden ze dat geweldig gevonden... hadden we echt een keer die 42inch HDTV plasmascherm uit kunnen testenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Trigalti het volgende:
Ik heb mijn x360 meegenomen naar mijn stage en speel nu al de hele dag op de beamer!
Tis de laatste dagen erg rustig.. Ook in verband met verhuizing binnenkort..quote:
met watquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou goed dan ga ik jullie ook maar weer lastig vallen...!![]()
weet ik nietquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Iedereen krijgt van mij een zoen!
Bagelsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:58 schreef eer-ik het volgende:
kom ik net bij de bakker, zeg zo: ja, hoi, ik wil 5 bagels.
Zegt die bakker: bagels? wat zijn dat?
Kutbakker
Wat voor bakker weet nou niet wat bagels zijn
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:07 schreef Trigalti het volgende:
Wat zijn bagels?
Zoiets als donuts toch?
Wat is de blijde gelegenheid van deze aangename verrassing??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Nieuwe album underworld (oblivion with bells)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Fucking chill, met roomkaas en bieslook bijvoorbeeld
Op het station in utrecht heb je zo'n tentje zitten dat allerlei van dat soort zooi verkoopt.
Goed te douwen
Heb jij nog chille muziek?
Beetje blije muziek
Moet effe wat nieuws hebben.
Op het station in Eindhoven ook..;quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Fucking chill, met roomkaas en bieslook bijvoorbeeld
Op het station in utrecht heb je zo'n tentje zitten dat allerlei van dat soort zooi verkoopt.
Goed te douwen
Heb jij nog chille muziek?
Beetje blije muziek
Moet effe wat nieuws hebben.
Keertje halen danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:16 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb ook nog nooit een bagel gehad!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nieuwe album underworld (oblivion with bells)
Nieuwe album radiohead (in rainbows)
Als je nog requests hebt kan ik ze wel ff voor je regelen hoor
Ik zal effe m'n playlist uploaden, hoef ik niet bij elk ding te zeggen: heb ik alquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Op het station in Eindhoven ook..;
Natuurlijk heb ik chille muziek man!!!
Manu Chao
Bob Marley
The Sheer
Happy haaaardcooooreee![]()
Dat is goedquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:29 schreef Loontjah het volgende:
Ga je mee, ik durf geen dingen te halen die ik niet ken...
Beetje bij de les blijven ouwequote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:39 schreef Houniet het volgende:
wanneer gaat eer die OP eens verbeteren
van 't weekendquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:47 schreef Houniet het volgende:
ga je het in de vakantie doen dan?
Waar zit jij dan? Ik zit vlakbij station Beukenlaan, en daar was het wel heel heftig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:52 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb geen knal gehoord, en ben ook in Eindhoven.
Ik weet niet of ze op eindhoven zijn te krijgen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Ik zit vlakbij station Beukenlaan, en daar was het wel heel heftig.
Enne, die bagels op het station in Eindhoven, waar zijn die te krijgen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:
Trigalti zegt van wel, bedoel je Shakies niet, die zit wel in Eindhoven op het station, en volgens mij ook in Utrecht.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze op eindhoven zijn te krijgen?
Hier op utrecht wel, heb je zo'n tentje, dat heet bagels and shakes ofzoiets.
Iets in die richting iig.
Goeie tent 14.gif
Zitten die niet op elk groot treinstation?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Trigalti zegt van wel, bedoel je Shakies niet, die zit wel in Eindhoven op het station, en volgens mij ook in Utrecht.
Ik ben zo blij want ik heb net een heeel voorspoedig gesprek gehad met een bedrijf in Barcelona waar ik misschien mijn afstudeerscriptie ga schrijvenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is de blijde gelegenheid van deze aangename verrassing??
Met al die fruittekentjes dat tentje..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Trigalti zegt van wel, bedoel je Shakies niet, die zit wel in Eindhoven op het station, en volgens mij ook in Utrecht.
Ik las het in Studeren en Stage in het buitenland topicquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben zo blij want ik heb net een heeel voorspoedig gesprek gehad met een bedrijf in Barcelona waar ik misschien mijn afstudeerscriptie ga schrijven![]()
Yo hablo alleen nog niet zo goed espanol zeg maar haha![]()
![]()
Bagels zijn echt relaxed, bij Dunkin Donuts hebben ze veeet relaxte!![]()
hebben ze relaxete bagels bij dunkin donut? ;oquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ben zo blij want ik heb net een heeel voorspoedig gesprek gehad met een bedrijf in Barcelona waar ik misschien mijn afstudeerscriptie ga schrijven![]()
Yo hablo alleen nog niet zo goed espanol zeg maar haha![]()
![]()
Bagels zijn echt relaxed, bij Dunkin Donuts hebben ze veeet relaxte!![]()
Ik heb net sesam bagel met cream cheese en bieslook ofzo gehaaldquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
Zal ik straks eens testen of het wat is, als ik genoeg geld bij heb
Nog ff verslagje schrijven voor school en dan ben ik dr vandoor.
Ja vooral die met kip en pesto en roomkaas met zalm, HMMMMquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hebben ze relaxete bagels bij dunkin donut? ;o
quote:
komt praktisch op hetzelfde neer als wat ik zegquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou....
ze heeft niet echt gelijk... het levert geen tegenstrijdigheden maar ambiguïteit in je dataset op, en dat gaat weer ten koste van integriteit en efficiëntie.![]()
goed bezigquote:
Tssk dat duurt nog wel fftjes..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:!!! bijna weekendweekendweekendweekendweekend !!!
ja!, wel één hele werkdag nogquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Tssk dat duurt nog wel fftjes..
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog 4 uurtjes.
Vandaag was wel een fijn dagje. Gezellig, niet veel gedaan, vooral gezocht naar een verschil tussen gesegmenteerde jaarrekeningen en een geconsolideerde. Dat zou precies moeten aansluiten, maar ik heb enkele uren naar een verschil van enkele tonnen gezocht.
Zet dat nou niet op een openbaar forum joh.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik denk: Schaduwboekhouding!
werkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:11 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie kunnen me niet vertellen dat jullie allemaal zo hard aan het werk zijn
Da's die tent waar ze bagels en pleur verkopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:29 schreef Deansensitized het volgende:
Geen idee. Weet niet eens wat het is
Du Pain is dat jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Deansensitized het volgende:
Daar ga je al
We hebben hier op het station wel een Kiosk, Smullers en zo'n Franse broodjes zaak, Du Pain ofzo? Bekende keten opzich wel, ben alleen even de naam kwijt
ftwquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vorige week ging ik naar Europcar voor een auto, gewoon een standaard golfje... Kom eik daar vandaag
Krijg ik een A3 mee, want ze hadden geen golf meer
lekker het hele week rondrijden in een A3
![]()
zekerquote:
Franse autosquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeker
van 't voorjaar hier maar eens een proefrit in maken:
[ afbeelding ]
nu effe naar de andere bakker, kijken of die wél bagels heeft /mad
franse auto'squote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Franse autosVoor mij nooit!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:10 schreef Deansensitized het volgende:
KunoHost
Etc
Ga thuis even kijken Etc, doet het hier niet
ik zou nooit van mn leven dood in een franse auto gevonden willen worden. Doe mij maar een lekkere Duitse VW, Audi desnoods een Porsche als ik echt dood moetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
franse auto's
kun je tenminste fatsoenlijk door de bocht scheuren
Moet je eens bij mijn vrienden in hun VW's stappen, die maken geen bochten meer, dat worden gewoon hoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
franse auto's
kun je tenminste fatsoenlijk door de bocht scheuren
smaken verschillenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou nooit van mn leven dood in een franse auto gevonden willen worden. Doe mij maar een lekkere Duitse VW, Audi desnoods een Porsche als ik echt dood moet
mijn vriends eerste auto was een vw golf, en dat ding was toch afgeragdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Moet je eens bij mijn vrienden in hun VW's stappen, die maken geen bochten meer, dat worden gewoon hoeken
De nieuwe Passat!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
Maar daar heb je ook een Golf voor
Doe mij maar een Jetta of Passat
Maar in onze vriendengroep zijn ze ook allemaal lekker verlaagd, keiharde edoch comfortabele vering, brede banden/velgen
Geen dikke uitlaten en Sjonnie-tuning verder hoor! Lekker strak en clean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |