Weet niet meer wanneer wat precies gebeurde, maar Mike is dus verhuisd, Ian terug naar Engeland, Tom wil weer aan het werk, Lynette verzint smoesjes waarom hij dat niet moet doen, mrs McCluskey wordt weer hun oppas... Eh... Ik denk dat dat het was?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:44 schreef rena het volgende:
Husewives![]()
![]()
Heb maar de halve aflevering gezien dit keer, kan iemand vertellen wat er in het laatste half uur gebeurde?
Ik blijf ook nog steeds kijken hoor, al is het alleen uit een soort van hoop ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het zwarte randje komt weer! Ik ga verder natuurlijk niks verklappen maar het zou zonde zijn als je dat mist
.
Idd.. vind ik ook. Vind dat het nogal saai begint te worden, heb de laatste keer ook niet gekeken. Iedereen doet het met iedereen, bah. Een soap, daar hou ik niet van. Dat zwarte randje zou idd wel weer mooi zijn, dat was juist leuk in het begin, wat het anders maakte.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:19 schreef MadGuy het volgende:
Ik word een beetje moe van de Desperate Housewives. Ik blijf het nog kijken, maar het wordt meer en meer een soap. Ik wil het zwarte randje weer! Hoewel dat met Victor Lang nog leuk kan worden...
En What about Brian stopt dan ook. Wat komt dan weer terug? Grey's Anatomy?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:41 schreef MadGuy het volgende:
Volgende week de finale al? Zo voelt het helemaal niet!
Rosay!quote:Op zondag 4 november 2007 12:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En What about Brian stopt dan ook. Wat komt dan weer terug? Grey's Anatomy?
Grey's nog lange niet, dat komt pas weer in februari.quote:Op zondag 4 november 2007 12:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En What about Brian stopt dan ook. Wat komt dan weer terug? Grey's Anatomy?
Ja. Langzame, pijnlijke dood, langzaam stikken aan een sjaal...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die blonde nou zelfmoord gepleegdIk zapte erlangs toen er iemand aan het touwtje bungelde
Dit dacht ik eerst ook, erg hequote:Op dinsdag 6 november 2007 20:41 schreef Xurk het volgende:
Orson tegen Bree: "I'm going to raise this child and love it as if it were my own"... ehm, wtf?
Ze zouden toch niet het kind van Danielle bij Bree hebben laten inbrengen [als dat überhaupt kan] om een schandaal te voorkomen hè? [
]
Ze kan nog op tijd gevonden worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef Xurk het volgende:
Omg! Edie!!Echt, wow, dat ze dat doen met een [toch wel geworden] hoofdpersonage!
Ik hoop het, maar ik denk van nietquote:Op woensdag 7 november 2007 08:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze kan nog op tijd gevonden worden.
Ik verwacht het ook niet echt.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk van niet![]()
Dan moet die stop niet te lang durenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze kan nog op tijd gevonden worden.
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dan moet die stop niet te lang duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
quote:Op woensdag 7 november 2007 17:50 schreef Nesle het volgende:
Dit gaat over EDIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:26 schreef MadGuy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
w0000t!quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:25 schreef Nesle het volgende:
NET 5 zendt vanaf dinsdag 22 januari om 20.30 uur het vierde seizoen van Desperate Housewives uit.
jeuj
quote:Op maandag 31 december 2007 12:45 schreef MadGuy het volgende:
Jeetje 22 januari alweer! Gelukkig maar!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:38 schreef MadGuy het volgende:
Desperate Housewives komt vanavaond helegaardemaal niet...
Eindelijk!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:12 schreef Xurk het volgende:
w00t, een officiële datum!
my thought'squote:Op woensdag 27 februari 2008 18:39 schreef Desperadoz het volgende:
Denk dat de echte Dylan dood ging toen ze nog op Wisteria Lane woonden. Toen verhuisden ze maar suddenly en ze namen een ander kind van Dylan's leeftijd en lieten die opgroeien onder hun. Zoals Julie ook al zei..het is niet Dylan. Er was ook wat gebeurt in die kamer. Denk dat ze daar is doodgegaan ofzo.
Ja duh. Dat vrouwke (ben even haar naam kwijt) moest hem zelfs aan Susan voorstellen als man.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:11 schreef Desperadoz het volgende:
misschien dat die er later pas bij is gekomen? Toen ze ergens anders gingen wonen dat ze hem ontmoette? Anders weet ik het ook niet
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:31 schreef Xurk het volgende:
"They're real, and they're fabulous" - Meesterlijke quote van haar uit een aflevering van Seinfeld!
En nog cooler dat ik tijdens seizoen 1 ofzo een interview met haar in een Amerikaans tijdschrift las, waarin ze haar met die aflevering confronteerden en zij iets zei van: "Now they're just real!"
Ik ben benieuwd naar dát vervolgquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:24 schreef Xurk het volgende:
Coole aflevering gisteren
Eindelijk wat schot in het Danielle-is-zwanger-verhaal en heel dat stuk met iedereen die platjes kreeg was vet, net als hoe Edie erachter kwam dat Carlos vreemdgaat met Gaby
Mee eensch!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Orson was echt grappig op die scooter.
En dat laatste stuk met die muziek en die dood van de tante van Katherine was erg goed gedaan, mooie scene.
Ze zat op het stuur.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Altijd leuk, die cameos van John de tuinman
Verder erg slordig net voor de reclame van Gaby en Carlos... Trouwens, hoe zat dat nou aan het begin toen ze met die kinderen wegsneakte op hun fietsen en skateboards? Dat gebeurde in ieder geval geloof ik, maar ik zag haar er niet bij zitten?
Ja ze had een kindershirt aan en een petje opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Xurk het volgende:
Huh vaag, ik heb haar echt niet gezienWas ze vermomd?
Ze had een oranje wit gestreept shirt aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Xurk het volgende:
Huh vaag, ik heb haar echt niet gezienWas ze vermomd?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:15 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ben nou benieuwd wat er allemaal gebeurt is. Ik vermoed al wel iets maar zekerheid is altijd meegenomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door mounirk op 28-03-2008 19:52:01 ]
Anders plaats je het even in een spoilerquote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:38 schreef Sharapova het volgende:
Ik vind dit seizoen echt weer ouderwets genieten!
Deze zijn alweer van erna.. wegens haar zwangerschap was ze vorig seizoen een paar afleveringen weg, inmiddels is ze bevallen..quote:Op zondag 30 maart 2008 14:57 schreef Here2Stay het volgende:
Even vreemd vraagje.. Marcia Cross heeft vorig jaar een tweeling geworpen.. Is ze in de serie nepzwanger om haar werkelijke buik te verhullen of zijn deze uitzendingen alweer van na de bevalling?
Dat 'ie die pillen weer ging halen was wel erg voorspelbaar. Als loodgieter zijnde moet 'ie toch wel weten dat de kans groot is dat je op die manier je afvoer verstopt.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:15 schreef mounirk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was het excuus dat het tegen Bree gebruikte, maar dat hoeft het natuurlijk niet te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was het excuus dat het tegen Bree gebruikte, maar dat hoeft het natuurlijk niet te zijn.
Tip: klik niet op de spoilers van bovenstaande posters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha sorry, maar ik heb alle dvds. Zelfs seizoen 4 afl 1 tm 10..
nu wacht ik op 11 die in mei begint...
Link?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
mounirk, ga naar het VS topic als je het zo graag wilt hebben over wat er in de verdere afleveringen gebeurt.. hier heeft niemand wat aan.
Thanksquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
zelf zoeken mss een optie?
En een spijl in zn rugquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:21 schreef MsInfidelity het volgende:
Kan niet wachten..benieuwd hoe het afloopt. Victor met pistool..
Dit was in de VS de laatste aflevering voor de stakingen, en sindsdien zijn er daar nog hooguit 2 afleveringen te zien geweest.. grote kans dus dat ze met deze cliffhanger in NL ook weer een break inlassen..quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:43 schreef candygirl het volgende:
was dit weer laatste aflevering van seizoen?
omdat volgende week ugly betty komt?
Leuke foto's ook op de site!quote:Dinsdag 29 april 2008: Welcome To Kanagawa
In de nasleep van de tornado proberen de bewoners van Wisteria Lane hun leven weer op te pakken. Katherine komt erachter dat iemand haar geheim misschien weet.
Nja, de voice-over zei 'friend'.. dit kan zowel een man als een vrouw zijn..quote:Op woensdag 23 april 2008 21:31 schreef emss het volgende:
Mooi aflevering, maar ik snapte het einde niet helemaal. Waarom moest Lynette zo gillen??? Het huis is plat, maar haar man en kinderen zitten toch nog gewoon veilig in die schuilkelder? En er is ook niemand doodgegaan... de voice-over zei dat iedereen een vriendin zou verliezen..
Ja, maar het leek er nu niet bepaald op dat er iemand uit die kelder kwam, terwijl de tornado al lang en breed weg was...quote:Op woensdag 23 april 2008 21:31 schreef emss het volgende:
Mooi aflevering, maar ik snapte het einde niet helemaal. Waarom moest Lynette zo gillen??? Het huis is plat, maar haar man en kinderen zitten toch nog gewoon veilig in die schuilkelder?
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nja, de voice-over zei 'friend'.. dit kan zowel een man als een vrouw zijn..Neeeeeeee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de voiceover zei : "After this all of the women will lose a friend, and one of them will lose a husband".
De husband is dus Viktor en de friend is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:32 schreef mounirk het volgende:
[..]
Neeeeeeee..
de voiceover zei : "After this all of the women will lose a friend, and one of them will lose a husband".
De husband is dus Viktor en de friend is....ik weet wat de voice-over zei, maar blijkbaar was dat friend hier dus ondertiteld als vriendin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan toch een vriend óf een vriendin zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 23:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik weet wat de voice-over zei, maar blijkbaar was dat friend hier dus ondertiteld als vriendin..
Ja, in het Engels wel, maar de Nederlandse ondertitelaar maakte er vriendin van. Dus het moet wel een vrouw zijn. Een beetje een spoiler, dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat kan toch een vriend óf een vriendin zijn
Niet echt nee, maar het is om mensen op de verkeerde gedachten te brengenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef emss het volgende:
maar ja, alsof het echt zo'n goede 'friend' van iedereen was..
Ik geloof dat niemand dat nog weet, ook in de VS was dit toch voorlopig de laatste aflevering?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:28 schreef candygirl het volgende:
nouuuuuuuuuuu nu is einde seizoen , ik wil weten wat op de briefje staat
wil iemand me pm sturen. pleaseeeeeeeeee
Inmiddels zijn er alweer 2 verse uitgezondenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand dat nog weet, ook in de VS was dit toch voorlopig de laatste aflevering?
Nee, zondag a.s komt de 4e uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er alweer 2 verse uitgezonden
Geen geld en geen kerel die kan zien hoe mooi ze is?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ja idd![]()
Wat denken jullie? Gaat Gaby bij hem weg of niet?
Weet jij het? Wil je het me PM-en? Ik ben het toch wel vergeten tegen de tijd dat het nieuwe seizoen op tv komtquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er alweer 2 verse uitgezonden
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:31 schreef rena het volgende:
[..]
Weet jij het? Wil je het me PM-en? Ik ben het toch wel vergeten tegen de tijd dat het nieuwe seizoen op tv komtIk ben zoooo nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt het weer terug?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Gemist.quote:
Het gaat nog verder hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:45 schreef joep.t het volgende:
Heerlijke aflevering weer!
Gaby en Carlos zijn zo![]()
Maar ook Lynette was in vorm.
En dat neefje van Susan![]()
Alleen vraag ik me of of het mysterie hiermee opgelost zit of de makers nog een briljante twist voor ons hebben want anders zou het verhaal rondom Dylan wel erg simpel zijn,niet?
Er zat er nog eentje tussen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:14 schreef Sonja27 het volgende:
Wat was nou de laatste aflevering voor de zomer stop? Dat was toch met die tornado en dat lynette zo stond te gillen? Ik had het gevoel een hoop te missen, of ik ben gewoon de helft alweer vergeten
DIe was leuk iddquote:Op woensdag 10 september 2008 19:56 schreef Xurk het volgende:
Op dit moment vind ik het verhaallijn van Lynette wel het boeiendst, ik had echt niet zien aankomen dat haar kinderen de brand gestischt zouden kunnen hebben!
Mike had Orson gechanteerd met die poging tot moord van Orson (op Mike) om aan pillen te komen. En nu wist Mike ineens niet meer dat Orson hem had overreden? Vreemd hoor om de verhaallijn te wijzigen.quote:Wel een beetje een anti-climax van het Mike - Orson verhaal vind ik. Het past wel bij de mindset waarin Mike nu verkeert, maar om nu anderhalve seizoen het te laten hangen en dan zo passief af te ronden vind ik jammer. Ook dat toen we Orson eerst te zien kregen, hij een engerd was doordat hij de perfecte echtgenoot / vader leek die je tegelijkertijd zomaar ineens om zou kunnen leggen. Maar nu hadden ze hem veel te goed en nice gemaakt... in ieder geval hoop ik niet dat hij nu voorgoed uit de serie verdwijnt en anders ben ik benieuwd hoe lang het duurt totdat Bree weer een psycho aan de haak slaat
quote:Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef MadGuy het volgende:
Ugh. Ik wil die Kayla echt wurgen. Wel een goede actrice.
ohja! bedankt, zometeen die aflvering maar eens bekijken dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:14 schreef joep.t het volgende:
De dochter van tom,Weetjewel van die gekke nora!
Een littekenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:31 schreef Xurk het volgende:
Kayla
Tom
In ieder geval, zo interpreteerde ik het toen haar "vader" zo urgent naar haar arm keek; volgens mij miste hij een moedervlek of een litteken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |