No way dat die cop de vader van Dylan is, het is gewoon één of andere creep

Volgens mij zei hij ook niet echt uit zichzelf iets concreets iets waardoor blijkt dat hij de waarheid spreekt toch? Zoals dat hij Katherine sloeg, dat zei hij nadat Dylan het zei.
Wel een beetje een anti-climax van het Mike - Orson verhaal vind ik. Het past wel bij de mindset waarin Mike nu verkeert, maar om nu anderhalve seizoen het te laten hangen en dan zo passief af te ronden vind ik jammer. Ook dat toen we Orson eerst te zien kregen, hij een engerd was doordat hij de perfecte echtgenoot / vader leek die je tegelijkertijd zomaar ineens om zou kunnen leggen. Maar nu hadden ze hem veel te goed en nice gemaakt... in ieder geval hoop ik niet dat hij nu voorgoed uit de serie verdwijnt en anders ben ik benieuwd hoe lang het duurt totdat Bree weer een psycho aan de haak slaat

Carlos is nu wel wat interessanter geworden, maar Gabrielle lukt dat na vier seizoenen nog steeds niet echt; haar verhaallijnen draaien er altijd om dat ze eerst een oppervlakkige bitch is en uiteindelijk toch sympathiek blijkt te zijn en wat minder oppervlakkig wordt. Iedere aflevering weer. Maar een week later is ze weer terug bij af

Op dit moment vind ik het verhaallijn van Lynette wel het boeiendst, ik had echt niet zien aankomen dat haar kinderen de brand gestischt zouden kunnen hebben!