abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61172544
Heb het door omstandigheden gemist en niet kunnen opnemen! Ben erg benieuwd dus ik kijk wel via m'n computer.
pi_61172697
Wat was nou de laatste aflevering voor de zomer stop? Dat was toch met die tornado en dat lynette zo stond te gillen? Ik had het gevoel een hoop te missen, of ik ben gewoon de helft alweer vergeten
pi_61173153
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:14 schreef Sonja27 het volgende:
Wat was nou de laatste aflevering voor de zomer stop? Dat was toch met die tornado en dat lynette zo stond te gillen? Ik had het gevoel een hoop te missen, of ik ben gewoon de helft alweer vergeten
Er zat er nog eentje tussen.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 00:18:13 #254
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_61181597
Ik vond het weer een leuke hervatting van seizoen 4 Alleen vraag ik me af waarom ze destijds überhaupt gestopt zijn, aangezien er nu nog maar zes afleveringen ons resten. In Amerika begint seizoen 5 op 28 september, dus als wij hier klaar zijn met seizoen 4, hebben ze net twee afleveringen daar gehad en stoppen wij zeer waarschijnlijk wéér

Gaby's gedrag nadat ze erachter kwam dat Carlos tegen haar had gelogen was typisch Gabrielle, evenals het gedrag van Edie toen ze erachter kwam dat Carlos haar opgelicht had. Maar toch vind ik het schandalig dat zij zo kunnen doen tegen een man waarvan ze houden / hebben gehouden en die nu misschien wel voor de rest van zijn leven blind is [aangezien het een serie is: vast niet]. Ze weten het immers nog maar net!
Maar goed, het klopt wel met hun karakters
pi_61186161
Ik heb het opgenomen. Ben benieuwd!
pi_61331870
Hoezo geniale aflevering! Echt te vet!
Ik had kippenvel aan het einde
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_61332106
Was een goede episode! Door spoilers weet ik al wat er gaan gebeuren helaas
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:48:25 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_61332305
Niks verklappen dan.
Heb weer genoten.
pi_61332444
Goede aflevering idd!
Spannende ontwikkelingen op het gebied van katherine.
pi_61354615
Kan niet wachten tot volgende week
pi_61354798
ik heb het gemist!!!!
wil iemand me vertellen wat er gebeurd is
of anders via pm?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  woensdag 3 september 2008 @ 20:10:28 #262
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_61356533
Heeeeerlijke aflevering, geweldige serie is het toch!
  woensdag 10 september 2008 @ 19:56:58 #263
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_61532114
No way dat die cop de vader van Dylan is, het is gewoon één of andere creep Volgens mij zei hij ook niet echt uit zichzelf iets concreets iets waardoor blijkt dat hij de waarheid spreekt toch? Zoals dat hij Katherine sloeg, dat zei hij nadat Dylan het zei.

Wel een beetje een anti-climax van het Mike - Orson verhaal vind ik. Het past wel bij de mindset waarin Mike nu verkeert, maar om nu anderhalve seizoen het te laten hangen en dan zo passief af te ronden vind ik jammer. Ook dat toen we Orson eerst te zien kregen, hij een engerd was doordat hij de perfecte echtgenoot / vader leek die je tegelijkertijd zomaar ineens om zou kunnen leggen. Maar nu hadden ze hem veel te goed en nice gemaakt... in ieder geval hoop ik niet dat hij nu voorgoed uit de serie verdwijnt en anders ben ik benieuwd hoe lang het duurt totdat Bree weer een psycho aan de haak slaat

Carlos is nu wel wat interessanter geworden, maar Gabrielle lukt dat na vier seizoenen nog steeds niet echt; haar verhaallijnen draaien er altijd om dat ze eerst een oppervlakkige bitch is en uiteindelijk toch sympathiek blijkt te zijn en wat minder oppervlakkig wordt. Iedere aflevering weer. Maar een week later is ze weer terug bij af

Op dit moment vind ik het verhaallijn van Lynette wel het boeiendst, ik had echt niet zien aankomen dat haar kinderen de brand gestischt zouden kunnen hebben!
pi_61532251
Ik heb het vorige week dus blijkbaar gemist, en het ook niet in de gaten gehad
Wil iemand me vertellen waar het over ging?
Saartje
pi_61533267
Gisteren weer een leuke aflevering. Dat die kinderen achter de brand zaten had ik niet verwacht...ik vond de verhaallijn van Gabriel en Carlos wel weer grappig hoor met die hond..moest er wel om lachen. En die vader van Dylan...denk niet dat dat hem is..
Rabbits, Cavia's, Dogs, Monkey's, People , What is the difference :)
pi_61534404
Leuke aflevering idd!
Die vader van dylan is heerlijk creepy en ik heb zo een idee dat het met Orson nog niet helemaal klaar is!
Heb nu al zin in volgende week.
pi_61534559
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:56 schreef Xurk het volgende:

Op dit moment vind ik het verhaallijn van Lynette wel het boeiendst, ik had echt niet zien aankomen dat haar kinderen de brand gestischt zouden kunnen hebben!
DIe was leuk idd Beniwued wat ze daar mee gaan doen.
pi_61534677
Whehehe, lachen met die hond
pi_61538250
quote:
Wel een beetje een anti-climax van het Mike - Orson verhaal vind ik. Het past wel bij de mindset waarin Mike nu verkeert, maar om nu anderhalve seizoen het te laten hangen en dan zo passief af te ronden vind ik jammer. Ook dat toen we Orson eerst te zien kregen, hij een engerd was doordat hij de perfecte echtgenoot / vader leek die je tegelijkertijd zomaar ineens om zou kunnen leggen. Maar nu hadden ze hem veel te goed en nice gemaakt... in ieder geval hoop ik niet dat hij nu voorgoed uit de serie verdwijnt en anders ben ik benieuwd hoe lang het duurt totdat Bree weer een psycho aan de haak slaat
Mike had Orson gechanteerd met die poging tot moord van Orson (op Mike) om aan pillen te komen. En nu wist Mike ineens niet meer dat Orson hem had overreden? Vreemd hoor om de verhaallijn te wijzigen.
pi_61539812
Ik wist meteen dat die kinderen het hadden gedaan
Bij die ruzie ging die camera heel opvallend naar de kinderen die sneeky mee stonden te kijken
Noot noot.
pi_61546392
Lekker creepy die vader van Dylan. En natuurlijk is hij politieagent.
pi_61693478
Hi,
Ik moest vanavond de aflevering voor m'n moeder opnemen. Maar natuurlijk was ik het vergeten.

Kan iemand me vertellen welke aflevering en welk seizoen vanavond op Net 5 waren? Of anders waar de aflevering over ging? Ik neem aan dat we een tijdje achterlopen op de VS?

Bedankt!
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_61698018
Episode 4x14.
Opening Doors..

Te downloaden via Piratebay!
pi_61698309
Ugh. Ik wil die Kayla echt wurgen. Wel een goede actrice.
pi_61699291
quote:
Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef MadGuy het volgende:
Ugh. Ik wil die Kayla echt wurgen. Wel een goede actrice.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')