Nja, de voice-over zei 'friend'.. dit kan zowel een man als een vrouw zijn..quote:Op woensdag 23 april 2008 21:31 schreef emss het volgende:
Mooi aflevering, maar ik snapte het einde niet helemaal. Waarom moest Lynette zo gillen??? Het huis is plat, maar haar man en kinderen zitten toch nog gewoon veilig in die schuilkelder? En er is ook niemand doodgegaan... de voice-over zei dat iedereen een vriendin zou verliezen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar het leek er nu niet bepaald op dat er iemand uit die kelder kwam, terwijl de tornado al lang en breed weg was...quote:Op woensdag 23 april 2008 21:31 schreef emss het volgende:
Mooi aflevering, maar ik snapte het einde niet helemaal. Waarom moest Lynette zo gillen??? Het huis is plat, maar haar man en kinderen zitten toch nog gewoon veilig in die schuilkelder?
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nja, de voice-over zei 'friend'.. dit kan zowel een man als een vrouw zijn..Neeeeeeee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de voiceover zei : "After this all of the women will lose a friend, and one of them will lose a husband".
De husband is dus Viktor en de friend is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:32 schreef mounirk het volgende:
[..]
Neeeeeeee..
de voiceover zei : "After this all of the women will lose a friend, and one of them will lose a husband".
De husband is dus Viktor en de friend is....ik weet wat de voice-over zei, maar blijkbaar was dat friend hier dus ondertiteld als vriendin..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan toch een vriend óf een vriendin zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 23:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik weet wat de voice-over zei, maar blijkbaar was dat friend hier dus ondertiteld als vriendin..
Ja, in het Engels wel, maar de Nederlandse ondertitelaar maakte er vriendin van. Dus het moet wel een vrouw zijn. Een beetje een spoiler, dus.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat kan toch een vriend óf een vriendin zijn
Niet echt nee, maar het is om mensen op de verkeerde gedachten te brengenquote:Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef emss het volgende:
maar ja, alsof het echt zo'n goede 'friend' van iedereen was..
Ik geloof dat niemand dat nog weet, ook in de VS was dit toch voorlopig de laatste aflevering?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:28 schreef candygirl het volgende:
nouuuuuuuuuuu nu is einde seizoen , ik wil weten wat op de briefje staat
wil iemand me pm sturen. pleaseeeeeeeeee
Inmiddels zijn er alweer 2 verse uitgezondenquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand dat nog weet, ook in de VS was dit toch voorlopig de laatste aflevering?
Nee, zondag a.s komt de 4e uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er alweer 2 verse uitgezonden
Geen geld en geen kerel die kan zien hoe mooi ze is?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ja idd![]()
Wat denken jullie? Gaat Gaby bij hem weg of niet?
Weet jij het? Wil je het me PM-en? Ik ben het toch wel vergeten tegen de tijd dat het nieuwe seizoen op tv komtquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er alweer 2 verse uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |