quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:31 schreef Xurk het volgende:
"They're real, and they're fabulous" - Meesterlijke quote van haar uit een aflevering van Seinfeld!
En nog cooler dat ik tijdens seizoen 1 ofzo een interview met haar in een Amerikaans tijdschrift las, waarin ze haar met die aflevering confronteerden en zij iets zei van: "Now they're just real!"
Ik ben benieuwd naar dát vervolgquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:24 schreef Xurk het volgende:
Coole aflevering gisteren
Eindelijk wat schot in het Danielle-is-zwanger-verhaal en heel dat stuk met iedereen die platjes kreeg was vet, net als hoe Edie erachter kwam dat Carlos vreemdgaat met Gaby
Mee eensch!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Orson was echt grappig op die scooter.
En dat laatste stuk met die muziek en die dood van de tante van Katherine was erg goed gedaan, mooie scene.
Ze zat op het stuur.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:15 schreef Xurk het volgende:
Altijd leuk, die cameos van John de tuinman
Verder erg slordig net voor de reclame van Gaby en Carlos... Trouwens, hoe zat dat nou aan het begin toen ze met die kinderen wegsneakte op hun fietsen en skateboards? Dat gebeurde in ieder geval geloof ik, maar ik zag haar er niet bij zitten?
Ja ze had een kindershirt aan en een petje opquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Xurk het volgende:
Huh vaag, ik heb haar echt niet gezienWas ze vermomd?
Ze had een oranje wit gestreept shirt aanquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Xurk het volgende:
Huh vaag, ik heb haar echt niet gezienWas ze vermomd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |