Ik vond Edie de laatste tijd leuk en vind het dus jammer dat zij nu zo irritant gaat lopen doen wat de pil betreft; zo houdt haar voortgang wat betreft verhaallijn ook weer op, aangezien er nu geen verandering komt en dus ook minder karakter-ontwikkeling. Ik snap ook niet waarom ze zo doet, aangezien ze zo uiteindelijk Carlos kwijtraakt omdat hij zo graag een kind wil en ze hem nu gaat misleiden. Aan de andere kant snap ik het wel van de makers want uiteindelijk zal het wel de bedoeling zijn dat Carlos en Gabrielle weer samenkomen.
Gelukkig lijkt de situatie tussen Susan en Mike nu stabiel te zijn voor het eerst sinds lange tijd, ook hoe al die potentiële discussiepunten heel netjes afgewerkt werden. Zij hebben nu Tom en Lynette afgewisseld qua rollen op Wisteria Lane, grappig.
Ik vond dat stukje met suggestieve lesbische uitspraken wel grappig btw, zoiets is nog niet eerder voorgekomen in DH

Wat betreft Lynette en Tom: De makers creëren een verhaallijn maar zetten er niet mee door en weten het af te kappen door iets ergers te introduceren dan wat er aan de gang is. Ik zie Lynette en Tom liever ook niet zo'n verhaallijn doen [zij zijn immers altijd het enige écht normale stel geweest waarop we kunnen vertrouwen], maar heb dan wel lef om af te maken waarvan je de eerste stappen hebt gezet.
Volgende week de finale!

Over het algemeen vind ik seizoen 3 toch te soapy geweest, ook al keek ik nog met plezier, maar het werd meer een "guilty pleasure" dan vroeger, aangezien ik het toen kon rechtvaardigen door het al eerder genoemde "zwarte randje" aan te geven