abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:16:47 #201
3542 Gia
User under construction
pi_54028813
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Is dit echt alles???
Als deze manier van werken ook bij andere zaken wordt doorgetrokken, ja, dan is dat genoeg om voor haar aanpak te kiezen, lijkt me.

Je kunt natuurlijk ook voor een draaimolen kiezen, die de ene keer linksom en de andere keer rechtsom draait, al naargelang de meerderheid denkt, maar daar houd ik persoonlijk niet zo van.

Maar goed, ieder zijn meug.
pi_54028947
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:16 schreef Gia het volgende:

Als deze manier van werken ook bij andere zaken wordt doorgetrokken, ja, dan is dat genoeg om voor haar aanpak te kiezen, lijkt me.
Ja, door steeds 'regels zijn regels' te zeggen, 'recht door zee' te zijn en alles 'keihard aan te pakken' gaan we even de files, de problemen in het onderwijs en de zorg oplossen...
I've seen the future, baby: It is murder
pi_54029000
Mij bekruipt de laatste dagen zo'n raar soort gevoel van heimwee naar Fortuyn. Nooit gedacht en het voelt ook raar.

Maar wat een wereld van verschil qua intelligentie, diepgang, kennis en inzichtelijkheid is dat: tussen ortuyn en deze marionet Verdonk. Dan 1000 x liever Fortuyn.
pi_54029044
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 04:39 schreef Ippon het volgende:
Ik ben een fan van haar en ik hoop dat ze de problemen in dit land eindelijk echt een beter aanpakt dan die slappe hap die er nu zit.
Volgens mij heeft ze in de regering gezeten, waarom heeft ze het toen niet aangepakt ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_54029069
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef SCH het volgende:
Mij bekruipt de laatste dagen zo'n raar soort gevoel van heimwee naar Fortuyn. .
Dit heb ik altijd al gezegd; dat de grootste vijand van Fortuyn op een dag weer terug verlangt naar die zwaar gematigde Fortuyn

Want de politiek wordt alleen maar harder en harder en er is geen weg meer terug
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54029103
Fan van een politicus zijn. Dat vind ik ook al zo'n mislukt idee
pi_54029116
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:09 schreef Gia het volgende:
Ik was zeer tevreden over haar werkzaamheden toen ze nog op de post vreemdelingenzaken zat. Uitstekend werk. Regels zijn regels en een harde aanpak. Niks thee drinken, pappen en nathouden. Aanpakken die zooi.
Met de VVD wilde ze anders nog vrij lang theedrinken.
pi_54029147
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook voor een draaimolen kiezen, die de ene keer linksom en de andere keer rechtsom draait, al naargelang de meerderheid denkt ...
... zoals Rita Verdonk.
pi_54029211
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:16 schreef remlof het volgende:
Nu nog een deal met de TROS en alle paupers weten waar ze wezen moeten
Vind Rita meer iets voor SBS, zo na hart van nederland.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_54029363
Rita Verdonk draaide vorige week weer toen het om de beveiliging van Ayaan ging. Waarom hoor ik haar 'fans' daar niet over?
pi_54029394
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 18:06 schreef maartena het volgende:

[..]

R.I.T.A.

Rita Intensief Tegen Allochtonen

Of wat moderner:

Rita Interactief Tegen Allochtonen
Racist Ingezet Tegen Andersdenkende
pi_54029415
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Het klinkt erg NoordKoreaans eigenlijk.
"onze trotse nieuwe grote leider Kim Jong Rita.. "
pi_54029511
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
Rita Verdonk draaide vorige week weer toen het om de beveiliging van Ayaan ging. Waarom hoor ik haar 'fans' daar niet over?
Hun kortetermijngeheugen is wat aangetast
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:59:03 #214
3542 Gia
User under construction
pi_54029532
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
Ja, ik ook!

Minister van WWI Vogelaar

Trouwens, heette dat topic oorspronkelijk niet: Het grote Ella Vogelaar fanclub topic?
pi_54029705
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, ik ook!

Minister van WWI Vogelaar

Trouwens, heette dat topic oorspronkelijk niet: Het grote Ella Vogelaar fanclub topic?
Goed werk Gia

SCH spreekt zichzelf niet alleen regelmatig tegen, maar hij maakt zich ook regelmatig schuldig aan artikel 262
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:24:38 #216
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_54031112
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Goed werk Gia

SCH spreekt zichzelf niet alleen regelmatig tegen, maar hij maakt zich ook regelmatig schuldig aan artikel 262
SCH is voor de zoveelste keer gewezen op zijn onnozele uitspraken.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:27:38 #217
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_54031161
Het lachen, gieren, brullen om Verdonk door cabaretiers, columnisten en 'weldenkende' Nederlanders is nu pas goed losgebarsten waarmee ze er blijk van willen geven zich ver boven Verdonk verheven te voelen. Het katten op Verdonk geeft de katters een gevoel van verbondenheid en wie het hardst kat, staat het hoogst in de politiek-correcte pikorde.

Ze zouden hun giftige pijlen beter kunnen richten op de zittende partijen, want de opkomst van V en W is aan hen te wijten doordat ze het gevoel van verlatenheid van een groot deel van het electoraat zelf hebben veroorzaakt door de integratieproblemen onvoldoende serieus te nemen en slechts te pappen en kopjes thee te drinken.
pi_54031168
Gaat ze het land ook teruggeven aan de burger

Of de kloof tussen burger en politiek dichten ?

Vind ik altijd zo lief

van iemand die de afgelopen paar jaar minister/kamerlid is geweest en dus verantwoordelijk voor bovenstaand is (al zou het bestaan)
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:35:47 #219
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_54031292
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:27 schreef Ippon het volgende:
Het lachen, gieren, brullen om Verdonk door cabaretiers, columnisten en 'weldenkende' Nederlanders is nu pas goed losgebarsten waarmee ze er blijk van willen geven zich ver boven Verdonk verheven te voelen. Het katten op Verdonk geeft de katters een gevoel van verbondenheid en wie het hardst kat, staat het hoogst in de politiek-correcte pikorde.

Ze zouden hun giftige pijlen beter kunnen richten op de zittende partijen, want de opkomst van V en W is aan hen te wijten doordat ze het gevoel van verlatenheid van een groot deel van het electoraat zelf hebben veroorzaakt door de integratieproblemen onvoldoende serieus te nemen en slechts te pappen en kopjes thee te drinken.
Jaja, het is allemaal wat met die politiek correcte meute onder aanvoering van de PvdA... Je klinkt precies zoals Fortyun 5 jaar geleden, verzin eens iets nieuws. Het begint saai te worden.
lege ton
pi_54031305
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:24 schreef Ippon het volgende:

[..]

SCH is voor de zoveelste keer gewezen op zijn onnozele uitspraken.
nah, jullie kunnen allemaal niet lezen schijnbaar
quote:
Ik ben niet zo snel fan van een minister en dat ben ik nu natuurlijk ook niet, want we moeten altijd kritisch blijven.
en
quote:
Ik word steeds een grotere fan op deze manier
maar ja, basiskennis van de taal .. zoals het verschil weten tussen "worden" en "zijn" .. is blijkbaar teveel gevraagd van onze trotse Nederlanders
pleased to meet you
pi_54031369
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:36 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]

en
[..]

maar ja, basiskennis van de taal .. zoals het verschil tussen "worden" en "zijn" .. is blijkbaar teveel gevraagd van onze trotse Nederlanders
LOL wie kan er nou niet lezen
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
Dit is toch duidelijk geschreven door Mister Artikel 262.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:48:51 #222
3542 Gia
User under construction
pi_54031555
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:36 schreef moussie het volgende:

[..]

[..]

en
[..]

maar ja, basiskennis van de taal .. zoals het verschil weten tussen "worden" en "zijn" .. is blijkbaar teveel gevraagd van onze trotse Nederlanders
Het topic heette in eerste instantie anders, iets met fanclub erin. Waarom die TT veranderd is, is uiteraard niet moeilijk te raden.

Daarbij, als je zegt een steeds grotere fan te worden, dan geef je aan al wel een kleine fan te zijn.

Maar goed, draaikonterij is de linkse kerk niet vreemd, dat blijkt maar weer.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:17:27 #223
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_54032058
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:35 schreef nonzz het volgende:

[..]

Je klinkt precies zoals Fortyun 5 jaar geleden,
Ik klink helemaal niks.
pi_54032117
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:39 schreef JohnDope het volgende:
LOL wie kan er nou niet lezen

is dat niet hetzelfde als : ik ben nu ook geen fan ?
quote:
Dit is toch duidelijk geschreven door Mister Artikel 262.
Wie zit SCH valselijk te belasteren dan ?
pleased to meet you
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:28:11 #225
8369 speknek
Another day another slay
pi_54032247
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:35 schreef nonzz het volgende:
Jaja, het is allemaal wat met die politiek correcte meute onder aanvoering van de PvdA... Je klinkt precies zoals Fortyun 5 jaar geleden, verzin eens iets nieuws. Het begint saai te worden.
Aan de andere kant vind ik de beschimping die nu plaatsvindt, ook aardig aan Fortuyn memoreren. Niet alleen is het onterecht (Verdonk is wel een beetje simpel, maar absoluut geen rechts-extremist), het enige dat het doet is de positie van Verdonk verstevigen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')