Ja idd...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef rubbereend het volgende:
als ze maar binnen de bouwdagen blijven die in het contract staan kan alles
zeker met nederlandse handleiding en polen die het opbouwen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef appelsientje het volgende:
Nee geen nieuwe foto's
De klootzakken hebben geen zak uitgevoerd.. ligt al weer anderhalve maand stil... ze zijn al 1 maand bezig om een steiger op te bouwen... bah![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker met nederlandse handleiding en polen die het opbouwen?
Heb je het huis bij de IKEA gekocht dan??quote:
Had ik dat maar.. dan had ik het zelf in elkaar kunnen zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb je het huis bij de IKEA gekocht dan??
Dan houden ze straks ook nog onderdelen over....
Als dat al in het contract staat, maar goed, anders wordt alles opgevoerd als buitengewone omstandigheden (te nat, te koud, de vochtig, te veel wind etc.).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef rubbereend het volgende:
als ze maar binnen de bouwdagen blijven die in het contract staan kan alles
............. ja graag... ik ben zelf ook wel benieuwd...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:23 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een update
Kijk dat is nog eens goed nieuws... ik vroeg me al af wat dat ding daar deedquote:Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet redelijk op; het ziet er naar uit dat er deze week de smeervloer in komt.
Ik zie namelijk de pomp (dat rare ding met drie poten met een slang eraan) van de vloerensmeerder al in de badkamer staan
Dat denk ik ook, terwijl ik me wel afvraag of ze de badkamervloer mee zullen smeren, want meestal leggen ze de badkamervloertegels in de specie rechtstreeks op de ruwe betonvloer.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet redelijk op; het ziet er naar uit dat er deze week de smeervloer in komt.
Ik zie namelijk de pomp (dat rare ding met drie poten met een slang eraan) van de vloerensmeerder al in de badkamer staan
Dat mag je vragenquote:Op maandag 31 maart 2008 11:22 schreef Blik het volgende:
Leuk huisje
Mag ik een brutale vraag stellen? Hoe duur was jouw huis en hoe duur is zo'n hoekhuis?
thanksquote:Op maandag 31 maart 2008 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat mag je vragen
Het huis was 235.000
En een hoekhuis was 270.000
(dat was anderhalf jaar geleden.. zal nu wel weer anders zijn)
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:29 schreef Blik het volgende:
[..]
thanks
mijn vriendin gaan over een jaartje weer verhuizen, dus zijn we ons nu al een beetje aan het orienteren
Hier zit 5 jaar garantie op (met monteur aan huis)quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:12 schreef DIGGER het volgende:
Inductie?
En op zich staat het wel mooi, zo'n koffiezetapparaat geintegreerd, aleen gaan die trends daarin zo snel, ben altijd bang wat de mogelijkheden / kosten zijn als daar na x jaar wat aan stuk gaat.
Deze welquote:(En bovendien vind ik ze doorgaans niet de beste koffie produceren in vergelijk met even dure of zelfs goedkopere losse apparaten).
Nee de vriezer is kleiner... want idd.. zo ding op maat is echt een te duur geintjequote:Je hebt iig wel nog redelijk wat kastruimte, practische diepe panneladen en ook wat open vakken om het geheel wat kleur te geven.
Btw is de vriezer net zo groot als de koelkast, of heb je een kleiner maatje vriezer met daaronder nog een plank aan kastruimte (je betaalt je namelijk scheel voor vriezers op die maat).
Wij zijn dol op diner-invitationsquote:Op zondag 6 april 2008 13:16 schreef appelsientje het volgende:
En jij we hebben een 5 pits inductie (groot genoeg om ook meerdere grote pannen erop te zetten!
Eerst moet ik een bakkie komen doen op dat groen-gele huis natuurlijkquote:
Weer uitgesteldquote:Op zondag 25 mei 2008 08:37 schreef appelsientje het volgende:
Goed een kleine update (de foto's komen deze week)
Maar het huis zou voor de bouw worden opgeleverd.... maar deze datum is wederom uitgesteld!!!
Het wordt nu pas na de bouwvak.... KUT!!!! Net alles zitten regelen (badkamer, keuken) dat het in de vakantie kon.... maar goed dat kan ik nu ook afzeggen.... Fuck baal er flink van
Maar goed ze hebben de afgelopen tijd wel wat gedaan... maar die foto's komen deze week
Hmm ik zou ff niet weten wie de kasten maakt, maar ik kan dat wel ff opzoeken voor jequote:Op maandag 26 mei 2008 14:56 schreef Dipkip het volgende:
Misschien is het al eens gevraagd (dan heb ik er overheen gelezen) maar waar komen je kast en dergelijke vandaan? Echt mooi vind ik die!
Ermelo is toch mooierquote:Op maandag 2 juni 2008 10:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik woon in Putten, is dat niet even gezellig![]()
.
Klopt, Putten suckt aars.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ermelo is toch mooier
maar wel gezellig'buurman'
Mooie keuken, maar wat kost zoiets nou ongeveer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef appelsientje het volgende:
Volgens mij had ik de foto's van de keuken nog niet geplaatst....tenminste zo moet het er uit gaan zien
Oja let maar niet op de achtergrond.. die klopt helaas niet
[ afbeelding ]
Hier komen de koelkast en diepvries + Oven en koffiezetautomaat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |