Zekerquote:
Ja heb wel grote foto's, maar het is niet echt te zienquote:Op maandag 24 december 2007 18:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij hebt grote foto's waar je dat op kunt zien denk ik?
Mei zal de oplevering wel zijn; dan mag je er gerust een maand / 1,5 maand bij optellen voordat de keuken en de badkamer geinstalleerd is en alle opleverpunten opgelost zijnquote:Op maandag 24 december 2007 23:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeker
Ik hoorde dat het nu misschien mei gaat worden dat ons huisje klaar is...
dat zou natuurijk wel mooi zijn
Als het maar voor de bouwvak is dat we er in kunnen... dan vind ik het goedquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Mei zal de oplevering wel zijn; dan mag je er gerust een maand / 1,5 maand bij optellen voordat de keuken en de badkamer geinstalleerd is en alle opleverpunten opgelost zijn
quote:
Ja idd...quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef rubbereend het volgende:
als ze maar binnen de bouwdagen blijven die in het contract staan kan alles
zeker met nederlandse handleiding en polen die het opbouwen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef appelsientje het volgende:
Nee geen nieuwe foto's
De klootzakken hebben geen zak uitgevoerd.. ligt al weer anderhalve maand stil... ze zijn al 1 maand bezig om een steiger op te bouwen... bah![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeker met nederlandse handleiding en polen die het opbouwen?
Heb je het huis bij de IKEA gekocht dan??quote:
Had ik dat maar.. dan had ik het zelf in elkaar kunnen zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb je het huis bij de IKEA gekocht dan??
Dan houden ze straks ook nog onderdelen over....
Als dat al in het contract staat, maar goed, anders wordt alles opgevoerd als buitengewone omstandigheden (te nat, te koud, de vochtig, te veel wind etc.).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef rubbereend het volgende:
als ze maar binnen de bouwdagen blijven die in het contract staan kan alles
............. ja graag... ik ben zelf ook wel benieuwd...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:23 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een update
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |