Ik had het even op Floris maar nu op http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 pakt die hem wel goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:
De kleine beeldjes op de Tien site doen het wel af en toe , maar geen geluid.
Ik heb gewoon beeld: www.radio.nl/degoudenkooiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:
De kleine beeldjes op de Tien site doen het wel af en toe , maar geen geluid.
wat kan die gozer toch slap lullen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:39 schreef noekje het volgende:
Dennis: er gebeuren dingen buiten, dat wil je niet weten. Mensen konden aan me zien dat ik me zo zat te verbijten voor jou.
Nadia: mij van a tot z uitschelden..
Dennis: ik laat nu zien wie ik ben. Fuck you allemaal!
Ik heb ze ook maar even aan staan nou die van mezelf werken nog niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:45 schreef lillkiss het volgende:
ik heb streams van hidiho en die doen het gewoon
Echt niet. Brian had toch ook geen info mogen krijgen toen hij thuis was?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:46 schreef riri het volgende:
hoezo zijn vrienden die zoveel kunnen zeggen?...dat kan helemaal niet....dat laten die begeleiders helemaal niet toe..hij verzint dit allemaal om maar te zorgen dat het zijden draadje waar hij aan hangt niet knapt
Met die 8 uur thuis is dat natuurlijk normaal...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt niet. Brian had toch ook geen info mogen krijgen toen hij thuis was?
En of er info wordt gegeven.
Hoe zie je dat ook voor je, dat begeleiders dat voorkomen? Als iemand iets zegt gauw het geluid uit de lucht pakken voor het de oortjes van Dennis bereikt?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt niet. Brian had toch ook geen info mogen krijgen toen hij thuis was?
En of er info wordt gegeven.
Ze sporen alletwee niet, ze verdienen elkaar maar wel graag buiten dit programma.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:49 schreef kybe het volgende:
Gisteravond ligt ze hem uit te lachen,maar nu weer gewoon gezellig praten en vertellen dat zij hem er niet uit stemt.
Dennis is een looser en een creep maar wat een verschrikkelijk stom wijf is die Nadia.Nu hoor ik haar weer zeggen dat zij gek op Dennis is.
is zo duidelijk als wat dat achter hem ook kwijt wilquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:49 schreef Stupidisco het volgende:
als het wegstemmen van Dennix niet gaat lukken heb ik er geen vertrouwen meer in....dan zit het echt muurvast...
Alles draait bij mij goed (effe afkloppen)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:53 schreef grazygirl het volgende:
goedemiddag allen,
bij mij heb ik stilstaand beeld op stream 1 en 3 en geen geluid en voor de rest zwart, hoe zit dat bij jullie?
enne On Topic: Naad en Nix al weer vriendkes?
Als het zo doorgaat zie ik ze allebei niet vertrekken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze sporen alletwee niet, ze verdienen elkaar maar wel graag buiten dit programma.![]()
Dus die vrienden konden heeeel snel praten? Anders snap ik het niet meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef Varen het volgende:
Dennis vondt het buiten helemaal super, echt waar.
Dennis mocht niet met zijn vrienden praten, het contactpersoon was streng.
Even een handje geven, omhelzen, alles snel snel snel
Wat lult die gast dan , hij zei eerder dat zijn vrienden tegen hem gezegd hebben dat hij het zelf verkloot heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef Varen het volgende:
Dennis vondt het buiten helemaal super, echt waar.
Dennis mocht niet met zijn vrienden praten, het contactpersoon was streng.
Even een handje geven, omhelzen, alles snel snel snel
inderdaad vreemd, hij zegt dat ie niet met ze mocht praten maar ondertussen heeft ie welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus die vrienden konden heeeel snel praten? Anders snap ik het niet meer.![]()
ze bedoelt bij de stoelen in de tuinquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Och wat lullen ze weer dom en cryptisch. Dennis zat dus gewoon achter toen het ging over de panoramashoot. Dennis was toen al weg. 'Ooooh dat was daar! Daar heb ik het verteld!!'
Opeens bedacht hij zich dat hij het niet mag vertellen. Ook bedacht hij zich opeens dat hij het helemaal niet kon weten over die shoot want toen was hij al weg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
inderdaad vreemd, hij zegt dat ie niet met ze mocht praten maar ondertussen heeft ie wel
(veel) info en schermt ie met allemaal uitspraken van z'n vrienden....
Ik heb helemaal nergens last van......HiDiHo rulesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:56 schreef Stupidisco het volgende:
zijn dit verkapte streamlocks ofzo....wat een stel prutsers daar....en wij maar betalen.
Heeft ze daar überhaupt met hem gepraat dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:58 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ze bedoelt bij de stoelen in de tuin
ja gisteravond toen hij terugkwamquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft ze daar überhaupt met hem gepraat dan?
Doe dan even verslag hier staat alles stil, ook de streams van HiDiHo. Het zal dan wel aan Planet liggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van......HiDiHo rules![]()
Ja, geen problemen hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van......HiDiHo rules![]()
Ja ze zei toen tegen hem dat ze de foto's had gezien en dat ze heel mooi geworden waren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
buiten op het dekbed heeft ze het met Dennis ook nog over de foto's gehad, na de training.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een held is Dennis, zo'n man willen we toch allemaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet niet wat ik aan moet doehoen!
Dennis: sla je een handdoek om, kun je lekker in je blote reet gaan lopen.
Nu:
Nadia: wat zit jij nu te kijken?
Dennis: jankerd!
Wat is hij stoer ineens, net echt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet niet wat ik aan moet doehoen!
Dennis: sla je een handdoek om, kun je lekker in je blote reet gaan lopen.
Nu:
Nadia: wat zit jij nu te kijken?
Dennis: jankerd!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:06 schreef Varen het volgende:
Nadia zit Nadia behoorlijk uit te dagen
Met dat wijvenstemmetje van hem maakt het echt totaal geen indruk...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:05 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. loopt niet zo te janken jo.
Nadia. ik zit helemaal niet te janken.
Hij gaat tegen haar ook harder zijn dat mag ik wel.
Dat vindt ze sexy.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:07 schreef noekje het volgende:
Hij scheldt haar uit voor teringhoer etc. en nu vindt ze dat hij het eerder had moeten doen.
Wat een geschifte trut is het ook!
Dat is sexy..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:07 schreef noekje het volgende:
Hij scheldt haar uit voor teringhoer etc. en nu vindt ze dat hij het eerder had moeten doen.
Wat een geschifte trut is het ook!
Nou moe, Fok doet echt raarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Foutjeik bedoelde dat ze Dennis uit zat te dagen
en maar weer snoepjes in zijn muil proppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
Dennix leest nog maar eens oude post.........wat een triest figuur is het toch.
Het is ook wel erg classy dat schelden van Dennix.quote:
Ze houden al zoveel mogelijk post voor hem achterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:11 schreef diedirk het volgende:
Waarom geeft de FEBO Dennis nog brieven?
Dat is voor hem de reden om de hele dag op zijn bed te bljven en post te lezen en zo alles te ontlopen
Dat heb je goed gezien, walgelijke vent die Hondenkop.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:14 schreef grazygirl het volgende:
die hans doet huub echt neit pijn voor het geintje hoor, hij doet hem expres pijn en niet omdat het huub is maar wat een rotkop heeft die kerel zeg
Hans kon het ook heel erg goed met Natasia vinden!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:14 schreef grazygirl het volgende:
die hans doet huub echt neit pijn voor het geintje hoor, hij doet hem expres pijn en niet omdat het huub is maar wat een rotkop heeft die kerel zeg
Ik denk de lichtval maar stiekum hoop ik van niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Is het lichtinval, kleurenblindheid of zijn sommige stukken echt roze/rood?
Wat te denken van de Endstra tapes, daar wordt hij met naam en toenaam genoemd en dat laten ze los in dat hok, belachelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Hans kon het ook heel erg goed met Natasia vinden!![]()
Hans is een aardige vent...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, walgelijke vent die Hondenkop.
Het is hier net Ti Ta Tovenaar, weer alles stil.![]()
Nou, een echte koetsiekoetsiekoe.quote:
En als je dat niet vind dan slaat ie eropquote:
Er valt weinig te verslaan op dit moment skattie, klote streams.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blij dat er hier verslagen worden gegeven van wat er te zien is.Hier alles zwart (ook HiDiHo.)
![]()
We mogen het gesprek tussen Dennix en Nadia niet zienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er valt weinig te verslaan op dit moment skattie, klote streams.
Ik kijk ook die van HiDiHo en heb tot nu toe 1 minuut zwart gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blij dat er hier verslagen worden gegeven van wat er te zien is.Hier alles zwart (ook HiDiHo.)
![]()
waar heb jij die geluiden?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
Af en toe wat flarden van een gesprek.
Naad vindt Hans zo'n leuke vent .
Ik heb af en toe geluid op stream 3 maar nu is alles weer weg.quote:
Welke streams kijk jij ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:31 schreef Mokum020 het volgende:
Nix leest de krant zit met Nadia op de bank.....(gaat nergens over)
Palma praat met Luc (gaat ook nergens over)
Amanda zit bij Tilly (gaat over nagels, dus ook nergens over)
en ik heb prima streams!
Heb ik 1 stream en daar zijn dan die 2 op te zien.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
En weer streams.
Naad zegt tegen Dennix dat hij niet zo goed eet, dat ziet ze direct in zijn gezichtje.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
HiDiHo....![]()
en als je nu F5 doet?
Ik ben ze nog nergens tegengekomen, ook niet op VOL. Misschien op Nowlive, ik ga eens even snuffelen daar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:42 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er foto's van de grote verhalen van Nix??
Bij mij doen de streams het weer prima.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
Zoals jullie wel gemerkt hebben is er een storing met de streams. Er is contact geweest met Talpa. Er wordt aangewerkt om de streams zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.
Bron Nowlive.eu
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
Als het goed is heeft iedereen nu weer stream's.
Mensen van VOL zijn e r geweest en er klopt niks van de verhalen van Dennis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:47 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik heb van gisteren niets meegekregen dus het kan zijn dat Dennix het al een paar keer heeft verteld, maar hij zei net dat het op de voetbaltraining gisteren zo leuk was. En dat hij hoopt dat hij er nog eens heen mag. Ik kan me dat niet voorstellen, er moeten toch ongetwijfeld allerlei dingen tegen hem geroepen zijn? Bijvoorbeeld over de vinger in de anus ofzo?
Ook vertelde hij dat er heel veel vrouwen waren om te kijken. Veel uit de groep van 14 tot 22 jaar en veel moeders.
2 tellen ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
Als het goed is heeft iedereen nu weer stream's.
Dat verbaast me helemaal niks, bedankt voor de info.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:56 schreef diedirk het volgende:
[..]
Mensen van VOL zijn e r geweest en er klopt niks van de verhalen van Dennis.
Er waren ong 40 mensen het was doodstil.Wel was zijn zusje er.
Het verhaal wat hij verteld is heel duidelijk een bluf verhaal wat de FEBO heeft verzonnen voor hem en waarmee ze proberen Nadia jaloers te maken( dietrapt er echt hopelijk niet in)
en ze willen bashen van Huub over homo enz. ontkrachten
Ik zie haar heel wat dingetjes fout doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
Als ik Amanda zo bezig zie met dat gestuntel kan ik me niet voorstellen dat ze morgen gaat slagen, no way.
Oké thanks, ik kon het al niet gelovenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:56 schreef diedirk het volgende:
[..]
Mensen van VOL zijn e r geweest en er klopt niks van de verhalen van Dennis.
Er waren ong 40 mensen het was doodstil.Wel was zijn zusje er.
Het verhaal wat hij verteld is heel duidelijk een bluf verhaal wat de FEBO heeft verzonnen voor hem en waarmee ze proberen Nadia jaloers te maken( dietrapt er echt hopelijk niet in)
en ze willen bashen van Huub over homo enz. ontkrachten
Gelukkig is er morgen een onafhankelijk persoon aanwezig die behoorlijk streng is, anders krijg je hetzelfde nepgedoe als met de zogenaamde NK Visagie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zie haar heel wat dingetjes fout doenmaar ik hoop wel voor haar dat ze het haalt.
![]()
Dennis komt de dames in de kapsalon even verblijden met zijn gezelschap.
En nog een ander meisje van 15 vroeg Dennis of hij haar borsten wilde zien. Het is toch maar waar je trots op bent, hequote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
De contactpersoon van Dennix kreeg vragen over Dennix, o.a. of Dennix een grote lul heeft en een ander meisje vroeg of Dennix met haar wilde neuken.![]()
Ik geloof er echt geen reet vanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog een ander meisje van 15 vroeg Dennis of hij haar borsten wilde zien. Het is toch maar waar je trots op bent, he![]()
Oh, ik geloof het wel hoor. Maar dat hij daar zo enthousiast over is, dat is wel erg zielig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen reet vanWel lachen dat hij dat verhaal aan iedereen vertelt, zelfs aan Tilly die daar weerloos bezig is.
Heb je de post van diedrik gelezen van 13.56 uur? Volgens mij liegt hij echt dat hij barst.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik geloof het wel hoor. Maar dat hij daar zo enthousiast over is, dat is wel erg zielig.
En vertrokken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Huub is er, en Dennis is meteen stil.
Voor wat? Ik dacht ff dat ze een schatkaart in haar handen had en haar passen aan het tellen wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is aan het oefenen
[ afbeelding ]
Ik denk dat het te maken heeft met de talkshow, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:22 schreef Deisyy het volgende:
En weer terug naar het hek, wat doet ze toch?
Dat ook en ze had ook nog iets alleen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de talkshow, iets anders kan ik niet bedenken.
Daar lijkt het wel op. Ik kan me toch niet voorstellen dat na vannacht Huub en Brian niet vol op hem willen duiken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
Echt wel vervelend dat Dennis het weer gemakkelijk heeft vandaag.
Het lijkt er op dat de Febo heeft opgedragen dat er maar één keer per dag gebasht mag worden.
Jammer, ik had liever gehad dat hij deze week de poort uit liep en nadia volgende week werd weggestemd.
edit: nog vervelender dat de actie pas half twee s nachts is.
Streams doen het prima hier
Liever half twee 's nachts dan nu als die streams zo klote gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
edit: nog vervelender dat de actie pas half twee s nachts is.
Wat vind Nix nog wel leuk dat momenteel gebeurd in DGK?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:40 schreef avonne het volgende:
Ik denk trouwens dat Dennis het niet zo leuk zal vinden dat Nadia zijn info weer door geeft aan Amanda.
Jammer dat ze de tekst letterlijk uit hun hoofd leren, alle spontaniteit is weg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:42 schreef Dreamboy het volgende:
Grappig die Huub en die Jaap
Duidelijk, ze mochten niks tegen Dennix zeggen, wat een nepzooi.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Naam: ikke
Datum: 17-10-2007 14:31:01
Reactie:
grappig wat mensen er van maken meisjes van 14 tot 22 komen niet met hun moeder naar hun "lekkere ding" kijken helaas dennis als je weer eens hou ik mijn mond niet meer (was afspraak met me coach)
bron http://www.apwc.nl/Gastenboek.aspx
lolquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:58 schreef mootie het volgende:
Naam: ikke
Datum: 17-10-2007 14:31:01
Reactie:
grappig wat mensen er van maken meisjes van 14 tot 22 komen niet met hun moeder naar hun "lekkere ding" kijken helaas dennis als je weer eens hou ik mijn mond niet meer (was afspraak met me coach)
bron http://www.apwc.nl/Gastenboek.aspx
opzich zelf niet ongunstigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Duidelijk, ze mochten niks tegen Dennix zeggen, wat een nepzooi.
De rest van de berichtjes liegt er niet om, hij was absoluut niet welkom bij de voetballers.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:06 schreef Desii het volgende:
hij was te grappig om niet te cappen![]()
[ afbeelding ]
Hier ook, er is een probleem bij Garnier, die stuurt de streams door voor Talpa. Ik las net dat ze hopen dat het probleem om 15.15 opgelost is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:08 schreef Desii het volgende:
al mijn streams lppen vast
zal wel over dat 'sapvasten' gaan..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:15 schreef mspoez het volgende:
Wat vroeg Nadia nou aan de foon? Iets wat ze thuis ook heel vaak doet en wat juist héél goed voor je is?
Ik heb al een tijdje geen streams, waar belde hij dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:19 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hej waar was het geluid toen dennis aan de telefoon zat
uhm weet niet precies waar(kijk die streams sinds vandaag), hij liep sneaky een kamertje in en keek beetje om zich heen, nam de telefoon op, geluid viel weg en stond een beetje te praten en daarna kwam geluid weer terug...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen streams, waar belde hij dan?
Ze draaien vaak het geluid weg als er met de redactie achter gebeld gaat wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ow was waarschijnlijk een afspraak voor de tandarts zegt die nu
Hij is op dit moment wel heel serieus bezig met zijn carrière, daar kun je niet zomaar grappen over maken!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:34 schreef diedirk het volgende:
Heb het bijgehouden; de afgelopen 5 weken heeft Dennis 4!!! keer keelpijn gehad en vorige week verslikte hij zich in broodje en kon daarom ook moeilijk zingen vertelde hij......
Je zult zo'n sjaak onder contract hebben...een groot drama!
OT: Doen de streams het bij jou dan wel, hier is het een drama.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ow was waarschijnlijk een afspraak voor de tandarts zegt die nu
Welk contract?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:34 schreef diedirk het volgende:
Heb het bijgehouden; de afgelopen 5 weken heeft Dennis 4!!! keer keelpijn gehad en vorige week verslikte hij zich in broodje en kon daarom ook moeilijk zingen vertelde hij......
Je zult zo'n sjaak onder contract hebben...een groot drama!
ja streams werken hier perfect, via dat vista programmatjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Doen de streams het bij jou dan wel, hier is het een drama.
Ik kijk altijd de streams van HiDiHo, deze dus , maar bij mij is alles zwart.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:37 schreef Yollie het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp
Deze gaat goed bij mij.
daar heb ik 4x zwart, zal dan ook wel in combinatie met mijn provider een probleem zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:37 schreef Yollie het volgende:
http://dgk.servehttp.com/index.asp
Deze gaat goed bij mij.
Na een f5 deden ze het spontaan weer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de streams van HiDiHo, deze dus , maar bij mij is alles zwart.
ik heb ook de vista-gadget in gebruik, maar drama hier...en mijn provider is multikabelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja streams werken hier perfect, via dat vista programmatje
Hier nogsteeds zwart maar ik begrijp dat er niet te melden is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Mij Hidiho's doen het prima en Fok lijkt ook weer een beetje op gang te komen![]()
Hier ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier nogsteeds zwart maar ik begrijp dat er niet te melden is.![]()
Edit: Nee dus, bedankt Deisyy.
Die van Huub komt mooi op tijd voor de carnaval, start elfde van de elfdequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:59 schreef Flabberguest het volgende:
Misschien oud nieuws maar zie dat de singels van Huub en Brian vanaf 19 oktober verkrijgbaar zijn.
bron http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
In 030 alles zwartquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier nogsteeds zwart maar ik begrijp dat er niet te melden is.![]()
Edit: Nee dus, bedankt Deisyy.
Zijn er foto's van?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef diedirk het volgende:
Hoop echt dat redactie de beelden van training Dennis laat zien en dan vooral de 20 treurige "fans" aan de kant.
Hebben ze weer stof tot bashen van Dennis
Ik gok toch die van Huub precies om de reden die jij aangeeftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Die van Huub komt mooi op tijd voor de carnaval, start elfde van de elfde![]()
Nooit meer naar huis, olé, olé...........![]()
Dus.......welke release zal gaan winnen???????????
Zit bij Orange, het is hier ook met peren..........quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok toch die van Huub precies om de reden die jij aangeeft![]()
Ik zit ook in 030 en Planet is mijn provider, ik denkt toch dat het probleem bij Planet zit.
ook orange hier, ook kut...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Zit bij Orange, het is hier ook met peren..........
Ik zit bij Chello en werk bij Orange beide hebben problemen. Het probleem ligt echt bij Garnier. We hebben het zelf geconstateerd, storing gemeld en het bevestigt gekregen van ze.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Zit bij Orange, het is hier ook met peren..........
En zegt waarschijnlijk....koetsiekoetsiekoequote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
brian zit ff aan de tieten van amanda te zuigen
It wasn't me!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
Ik las net op de site van Kleine Frankie dat Sly van Nowlive flink onder vuur ligt. Deze site is speciaal in het leven geroepen om alle verdengking weg te nemen. Mods, dit is geen spam, gewoon informatief.
http://kleinefrankie.web-log.nl/
http://www.energetic-powergirls.blogspot.com/
quote:
Goed om te weten maar ik heb nooit gedacht dat Luc serieuze gevoelens voor Naad heeft gehad, hij speelt een spelletje, leuk toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:33 schreef riri het volgende:
mooi gesprek tussen Lieke en Luc ook over Nadia....hoe Nadia met mannen omgaat
Luc:"Mij gaat ze niet krijgen Lieke...echt niet"
Niet onbewust, wel bewust. Naad is een gehaaide tante, vergis je niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:38 schreef Maria44 het volgende:
Lieke denkt dat Nadia onbewust het spelletje heel goed speelt.
![]()
Ik krijg ook meer en meer het idee, dat Lieke en Luc elkaar meer dan leuk vinden. Lieke hangt ook maar om Luc heen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:33 schreef riri het volgende:
mooi gesprek tussen Lieke en Luc ook over Nadia....hoe Nadia met mannen omgaat
Luc:"Mij gaat ze niet krijgen Lieke...echt niet"
JIj hebt streams ????quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:42 schreef riri het volgende:
neemt iemand dit gesprek op?
Is het ook! Ik geloof alleen niet dat Den Haag ze gaat helpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Toch vind ik het belachelijk dat mensen zo ver gaan om iemand door het slijk te halen, wat heeft dat nu voor zin?
Ja dat bedoel ik ook. Ik ben het met je eens, Nadia is heel gehaaid.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet onbewust, wel bewust. Naad is een gehaaide tante, vergis je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |