Ze houden al zoveel mogelijk post voor hem achterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:11 schreef diedirk het volgende:
Waarom geeft de FEBO Dennis nog brieven?
Dat is voor hem de reden om de hele dag op zijn bed te bljven en post te lezen en zo alles te ontlopen
Dat heb je goed gezien, walgelijke vent die Hondenkop.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:14 schreef grazygirl het volgende:
die hans doet huub echt neit pijn voor het geintje hoor, hij doet hem expres pijn en niet omdat het huub is maar wat een rotkop heeft die kerel zeg
Hans kon het ook heel erg goed met Natasia vinden!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:14 schreef grazygirl het volgende:
die hans doet huub echt neit pijn voor het geintje hoor, hij doet hem expres pijn en niet omdat het huub is maar wat een rotkop heeft die kerel zeg
Ik denk de lichtval maar stiekum hoop ik van niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Is het lichtinval, kleurenblindheid of zijn sommige stukken echt roze/rood?
Wat te denken van de Endstra tapes, daar wordt hij met naam en toenaam genoemd en dat laten ze los in dat hok, belachelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Hans kon het ook heel erg goed met Natasia vinden!![]()
Hans is een aardige vent...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, walgelijke vent die Hondenkop.
Het is hier net Ti Ta Tovenaar, weer alles stil.![]()
Nou, een echte koetsiekoetsiekoe.quote:
En als je dat niet vind dan slaat ie eropquote:
Er valt weinig te verslaan op dit moment skattie, klote streams.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blij dat er hier verslagen worden gegeven van wat er te zien is.Hier alles zwart (ook HiDiHo.)
![]()
We mogen het gesprek tussen Dennix en Nadia niet zienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er valt weinig te verslaan op dit moment skattie, klote streams.
Ik kijk ook die van HiDiHo en heb tot nu toe 1 minuut zwart gehad.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blij dat er hier verslagen worden gegeven van wat er te zien is.Hier alles zwart (ook HiDiHo.)
![]()
waar heb jij die geluiden?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
Af en toe wat flarden van een gesprek.
Naad vindt Hans zo'n leuke vent .
Ik heb af en toe geluid op stream 3 maar nu is alles weer weg.quote:
Welke streams kijk jij ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:31 schreef Mokum020 het volgende:
Nix leest de krant zit met Nadia op de bank.....(gaat nergens over)
Palma praat met Luc (gaat ook nergens over)
Amanda zit bij Tilly (gaat over nagels, dus ook nergens over)
en ik heb prima streams!
Heb ik 1 stream en daar zijn dan die 2 op te zien.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
En weer streams.
Naad zegt tegen Dennix dat hij niet zo goed eet, dat ziet ze direct in zijn gezichtje.![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
HiDiHo....![]()
en als je nu F5 doet?
Ik ben ze nog nergens tegengekomen, ook niet op VOL. Misschien op Nowlive, ik ga eens even snuffelen daar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:42 schreef STAP01 het volgende:
Zijn er foto's van de grote verhalen van Nix??
Bij mij doen de streams het weer prima.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
Zoals jullie wel gemerkt hebben is er een storing met de streams. Er is contact geweest met Talpa. Er wordt aangewerkt om de streams zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.
Bron Nowlive.eu
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
Als het goed is heeft iedereen nu weer stream's.
Mensen van VOL zijn e r geweest en er klopt niks van de verhalen van Dennis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:47 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik heb van gisteren niets meegekregen dus het kan zijn dat Dennix het al een paar keer heeft verteld, maar hij zei net dat het op de voetbaltraining gisteren zo leuk was. En dat hij hoopt dat hij er nog eens heen mag. Ik kan me dat niet voorstellen, er moeten toch ongetwijfeld allerlei dingen tegen hem geroepen zijn? Bijvoorbeeld over de vinger in de anus ofzo?
Ook vertelde hij dat er heel veel vrouwen waren om te kijken. Veel uit de groep van 14 tot 22 jaar en veel moeders.
2 tellen ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
Als het goed is heeft iedereen nu weer stream's.
Dat verbaast me helemaal niks, bedankt voor de info.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:56 schreef diedirk het volgende:
[..]
Mensen van VOL zijn e r geweest en er klopt niks van de verhalen van Dennis.
Er waren ong 40 mensen het was doodstil.Wel was zijn zusje er.
Het verhaal wat hij verteld is heel duidelijk een bluf verhaal wat de FEBO heeft verzonnen voor hem en waarmee ze proberen Nadia jaloers te maken( dietrapt er echt hopelijk niet in)
en ze willen bashen van Huub over homo enz. ontkrachten
Ik zie haar heel wat dingetjes fout doenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
Als ik Amanda zo bezig zie met dat gestuntel kan ik me niet voorstellen dat ze morgen gaat slagen, no way.
Oké thanks, ik kon het al niet gelovenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:56 schreef diedirk het volgende:
[..]
Mensen van VOL zijn e r geweest en er klopt niks van de verhalen van Dennis.
Er waren ong 40 mensen het was doodstil.Wel was zijn zusje er.
Het verhaal wat hij verteld is heel duidelijk een bluf verhaal wat de FEBO heeft verzonnen voor hem en waarmee ze proberen Nadia jaloers te maken( dietrapt er echt hopelijk niet in)
en ze willen bashen van Huub over homo enz. ontkrachten
Gelukkig is er morgen een onafhankelijk persoon aanwezig die behoorlijk streng is, anders krijg je hetzelfde nepgedoe als met de zogenaamde NK Visagie.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:00 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik zie haar heel wat dingetjes fout doenmaar ik hoop wel voor haar dat ze het haalt.
![]()
Dennis komt de dames in de kapsalon even verblijden met zijn gezelschap.
En nog een ander meisje van 15 vroeg Dennis of hij haar borsten wilde zien. Het is toch maar waar je trots op bent, hequote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
De contactpersoon van Dennix kreeg vragen over Dennix, o.a. of Dennix een grote lul heeft en een ander meisje vroeg of Dennix met haar wilde neuken.![]()
Ik geloof er echt geen reet vanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En nog een ander meisje van 15 vroeg Dennis of hij haar borsten wilde zien. Het is toch maar waar je trots op bent, he![]()
Oh, ik geloof het wel hoor. Maar dat hij daar zo enthousiast over is, dat is wel erg zielig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:10 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen reet vanWel lachen dat hij dat verhaal aan iedereen vertelt, zelfs aan Tilly die daar weerloos bezig is.
Heb je de post van diedrik gelezen van 13.56 uur? Volgens mij liegt hij echt dat hij barst.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik geloof het wel hoor. Maar dat hij daar zo enthousiast over is, dat is wel erg zielig.
En vertrokken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:19 schreef Scandalous het volgende:
Huub is er, en Dennis is meteen stil.
Voor wat? Ik dacht ff dat ze een schatkaart in haar handen had en haar passen aan het tellen wasquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke is aan het oefenen
[ afbeelding ]
Ik denk dat het te maken heeft met de talkshow, iets anders kan ik niet bedenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:22 schreef Deisyy het volgende:
En weer terug naar het hek, wat doet ze toch?
Dat ook en ze had ook nog iets alleen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met de talkshow, iets anders kan ik niet bedenken.
Daar lijkt het wel op. Ik kan me toch niet voorstellen dat na vannacht Huub en Brian niet vol op hem willen duiken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
Echt wel vervelend dat Dennis het weer gemakkelijk heeft vandaag.
Het lijkt er op dat de Febo heeft opgedragen dat er maar één keer per dag gebasht mag worden.
Jammer, ik had liever gehad dat hij deze week de poort uit liep en nadia volgende week werd weggestemd.
edit: nog vervelender dat de actie pas half twee s nachts is.
Streams doen het prima hier
Liever half twee 's nachts dan nu als die streams zo klote gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
edit: nog vervelender dat de actie pas half twee s nachts is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |