abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 13:52:48 #151
135305 beequeen
Lost.
pi_53988424
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:51 schreef petraa het volgende:
Zoals jullie wel gemerkt hebben is er een storing met de streams. Er is contact geweest met Talpa. Er wordt aangewerkt om de streams zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

Bron Nowlive.eu
Bij mij doen de streams het weer prima.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53988444
Als het goed is heeft iedereen nu weer stream's.
pi_53988455
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53988481
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:47 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik heb van gisteren niets meegekregen dus het kan zijn dat Dennix het al een paar keer heeft verteld, maar hij zei net dat het op de voetbaltraining gisteren zo leuk was. En dat hij hoopt dat hij er nog eens heen mag. Ik kan me dat niet voorstellen, er moeten toch ongetwijfeld allerlei dingen tegen hem geroepen zijn? Bijvoorbeeld over de vinger in de anus ofzo?

Ook vertelde hij dat er heel veel vrouwen waren om te kijken. Veel uit de groep van 14 tot 22 jaar en veel moeders.
Mensen van VOL zijn e r geweest en er klopt niks van de verhalen van Dennis.
Er waren ong 40 mensen het was doodstil.Wel was zijn zusje er.

Het verhaal wat hij verteld is heel duidelijk een bluf verhaal wat de FEBO heeft verzonnen voor hem en waarmee ze proberen Nadia jaloers te maken( dietrapt er echt hopelijk niet in)
en ze willen bashen van Huub over homo enz. ontkrachten
pi_53988482
Ik geef het op, ik zuip me de kolere, de streams doen het niet, ik ga me nuttig maken enzo
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53988489
Amanda is met de Nagels van Nadia bezig Tilly kijkt hoe Amanda het doet en Dennix zit nu alleen.
pi_53988499
Grappig dat Luc de hiphopheld altijd allemaal dingen over hiphop zegt die niet kloppen.... erger ik me aan.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_53988501
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:54 schreef Dreamboy het volgende:
2 tellen ja.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 13:57:17 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_53988503
Als ik Amanda zo bezig zie met dat gestuntel kan ik me niet voorstellen dat ze morgen gaat slagen, no way.
― Mark Twain
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 13:58:25 #160
135305 beequeen
Lost.
pi_53988527
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:56 schreef diedirk het volgende:

[..]

Het verhaal wat hij verteld is heel duidelijk een bluf verhaal wat de FEBO heeft verzonnen voor hem en waarmee ze proberen Nadia jaloers te maken( dietrapt er echt hopelijk niet in)
Dat verbaast me helemaal niks, bedankt voor de info.
― Mark Twain
pi_53988564
Dennix is er ook maar even bij komen zitten.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:00:35 #162
168951 STAP01
body and brain
pi_53988577
Ik vind het superknap van Amanda dat ze het zo volhoudt met het stoppen met roken! Echt goed!
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_53988578
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
Als ik Amanda zo bezig zie met dat gestuntel kan ik me niet voorstellen dat ze morgen gaat slagen, no way.
Ik zie haar heel wat dingetjes fout doen maar ik hoop wel voor haar dat ze het haalt.

Dennis komt de dames in de kapsalon even verblijden met zijn gezelschap.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_53988586
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:56 schreef diedirk het volgende:

[..]

Oké thanks, ik kon het al niet geloven
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_53988608
Ik snap het niet waarom doet iedereen altijd heel erg moeilijk over info of info die de bewoners krijgen. Het is toch heel erg duidelijk hoe de verhoudingen liggen.

Dennix is nix en wordt door iedereen links gelaten. En wordt er waarschijnelijk zeer binnenkort uitgestemd.

Nadia is een matahari ligt goed bij brain en amanda en slecht bij jaap huub en lieke

brain en amanda die blijven toch wel bij elkaar maakt niet uit wat er komt amanda is toch te dom om er wat op te doen en brain die blijft neuken voor backup.

Huub en lieke blijven waarschijnelijk voor het spel wel samen of ze houden elkaar er iig in maar het rommelt wel een beetje maar dat doet het altijd.

Jaap die zit nu bij huub en zit stiletjes zijn tijd uit. Hij wordt erin gehouden door huub en lieke maar als het andersom is is niet zeker. Bij brain en amanda en nadia heeft hij het verspeelt.

Dit is voor ons duidelijk maar voor hun nog veel meer. Ik snap ook niet wat ze zouden kunnen doen met "extra informatie"
pi_53988615
Fok is wel weer wat traag het heeft dus waarschijnlijk met de drukte te maken.
Vannacht ging het prima.
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 14:05:05 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_53988619
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:00 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik zie haar heel wat dingetjes fout doen maar ik hoop wel voor haar dat ze het haalt.

Dennis komt de dames in de kapsalon even verblijden met zijn gezelschap.
Gelukkig is er morgen een onafhankelijk persoon aanwezig die behoorlijk streng is, anders krijg je hetzelfde nepgedoe als met de zogenaamde NK Visagie.
― Mark Twain
pi_53988668
Dennix. er waren meisjes die vroegen aan mijn contactpersoon heeft Dennix een grote lul.
En ook meisjes van 15 die vroegen of hij even aan hun tietjes wou zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door Dreamboy op 17-10-2007 14:16:40 ]
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 14:07:00 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_53988676
De contactpersoon van Dennix kreeg vragen over Dennix, o.a. of Dennix een grote lul heeft en een ander meisje vroeg of Dennix met haar wilde neuken.
― Mark Twain
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:07:19 #170
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_53988681
Fok(king) hell ik kom er nauwelijks doorheen bij het verversen wat is dat toch k...t
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 14:08:56 #171
137949 Disana
pi_53988703
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:

De contactpersoon van Dennix kreeg vragen over Dennix, o.a. of Dennix een grote lul heeft en een ander meisje vroeg of Dennix met haar wilde neuken.
En nog een ander meisje van 15 vroeg Dennis of hij haar borsten wilde zien. Het is toch maar waar je trots op bent, he
pi_53988704
Tilly. hoeveel mensen waren er.
Dennix. best veel.

Geen aantal noemt hij nou.
pi_53988729
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:08 schreef Disana het volgende:

[..]

En nog een ander meisje van 15 vroeg Dennis of hij haar borsten wilde zien. Het is toch maar waar je trots op bent, he
Ik geloof er echt geen reet van Wel lachen dat hij dat verhaal aan iedereen vertelt, zelfs aan Tilly die daar weerloos bezig is.
pi_53988744
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 14:13:50 #175
137949 Disana
pi_53988778
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:10 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik geloof er echt geen reet van Wel lachen dat hij dat verhaal aan iedereen vertelt, zelfs aan Tilly die daar weerloos bezig is.
Oh, ik geloof het wel hoor. Maar dat hij daar zo enthousiast over is, dat is wel erg zielig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')