Hier nogsteeds zwart maar ik begrijp dat er niet te melden is.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Mij Hidiho's doen het prima en Fok lijkt ook weer een beetje op gang te komen![]()
Hier ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier nogsteeds zwart maar ik begrijp dat er niet te melden is.![]()
Edit: Nee dus, bedankt Deisyy.
Die van Huub komt mooi op tijd voor de carnaval, start elfde van de elfdequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:59 schreef Flabberguest het volgende:
Misschien oud nieuws maar zie dat de singels van Huub en Brian vanaf 19 oktober verkrijgbaar zijn.
bron http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
In 030 alles zwartquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier nogsteeds zwart maar ik begrijp dat er niet te melden is.![]()
Edit: Nee dus, bedankt Deisyy.
Zijn er foto's van?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef diedirk het volgende:
Hoop echt dat redactie de beelden van training Dennis laat zien en dan vooral de 20 treurige "fans" aan de kant.
Hebben ze weer stof tot bashen van Dennis
Ik gok toch die van Huub precies om de reden die jij aangeeftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Die van Huub komt mooi op tijd voor de carnaval, start elfde van de elfde![]()
Nooit meer naar huis, olé, olé...........![]()
Dus.......welke release zal gaan winnen???????????
Zit bij Orange, het is hier ook met peren..........quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok toch die van Huub precies om de reden die jij aangeeft![]()
Ik zit ook in 030 en Planet is mijn provider, ik denkt toch dat het probleem bij Planet zit.
ook orange hier, ook kut...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Zit bij Orange, het is hier ook met peren..........
Ik zit bij Chello en werk bij Orange beide hebben problemen. Het probleem ligt echt bij Garnier. We hebben het zelf geconstateerd, storing gemeld en het bevestigt gekregen van ze.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Zit bij Orange, het is hier ook met peren..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |