Ik had het even op Floris maar nu op http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 pakt die hem wel goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:
De kleine beeldjes op de Tien site doen het wel af en toe , maar geen geluid.
Ik heb gewoon beeld: www.radio.nl/degoudenkooiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:38 schreef beequeen het volgende:
De kleine beeldjes op de Tien site doen het wel af en toe , maar geen geluid.
wat kan die gozer toch slap lullen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:39 schreef noekje het volgende:
Dennis: er gebeuren dingen buiten, dat wil je niet weten. Mensen konden aan me zien dat ik me zo zat te verbijten voor jou.
Nadia: mij van a tot z uitschelden..
Dennis: ik laat nu zien wie ik ben. Fuck you allemaal!
Ik heb ze ook maar even aan staan nou die van mezelf werken nog niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:45 schreef lillkiss het volgende:
ik heb streams van hidiho en die doen het gewoon
Echt niet. Brian had toch ook geen info mogen krijgen toen hij thuis was?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:46 schreef riri het volgende:
hoezo zijn vrienden die zoveel kunnen zeggen?...dat kan helemaal niet....dat laten die begeleiders helemaal niet toe..hij verzint dit allemaal om maar te zorgen dat het zijden draadje waar hij aan hangt niet knapt
Met die 8 uur thuis is dat natuurlijk normaal...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt niet. Brian had toch ook geen info mogen krijgen toen hij thuis was?
En of er info wordt gegeven.
Hoe zie je dat ook voor je, dat begeleiders dat voorkomen? Als iemand iets zegt gauw het geluid uit de lucht pakken voor het de oortjes van Dennis bereikt?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Echt niet. Brian had toch ook geen info mogen krijgen toen hij thuis was?
En of er info wordt gegeven.
Ze sporen alletwee niet, ze verdienen elkaar maar wel graag buiten dit programma.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:49 schreef kybe het volgende:
Gisteravond ligt ze hem uit te lachen,maar nu weer gewoon gezellig praten en vertellen dat zij hem er niet uit stemt.
Dennis is een looser en een creep maar wat een verschrikkelijk stom wijf is die Nadia.Nu hoor ik haar weer zeggen dat zij gek op Dennis is.
is zo duidelijk als wat dat achter hem ook kwijt wilquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:49 schreef Stupidisco het volgende:
als het wegstemmen van Dennix niet gaat lukken heb ik er geen vertrouwen meer in....dan zit het echt muurvast...
Alles draait bij mij goed (effe afkloppen)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:53 schreef grazygirl het volgende:
goedemiddag allen,
bij mij heb ik stilstaand beeld op stream 1 en 3 en geen geluid en voor de rest zwart, hoe zit dat bij jullie?
enne On Topic: Naad en Nix al weer vriendkes?
Als het zo doorgaat zie ik ze allebei niet vertrekken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze sporen alletwee niet, ze verdienen elkaar maar wel graag buiten dit programma.![]()
Dus die vrienden konden heeeel snel praten? Anders snap ik het niet meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef Varen het volgende:
Dennis vondt het buiten helemaal super, echt waar.
Dennis mocht niet met zijn vrienden praten, het contactpersoon was streng.
Even een handje geven, omhelzen, alles snel snel snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |