Wat lult die gast dan , hij zei eerder dat zijn vrienden tegen hem gezegd hebben dat hij het zelf verkloot heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef Varen het volgende:
Dennis vondt het buiten helemaal super, echt waar.
Dennis mocht niet met zijn vrienden praten, het contactpersoon was streng.
Even een handje geven, omhelzen, alles snel snel snel
inderdaad vreemd, hij zegt dat ie niet met ze mocht praten maar ondertussen heeft ie welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Dus die vrienden konden heeeel snel praten? Anders snap ik het niet meer.![]()
ze bedoelt bij de stoelen in de tuinquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef noekje het volgende:
Och wat lullen ze weer dom en cryptisch. Dennis zat dus gewoon achter toen het ging over de panoramashoot. Dennis was toen al weg. 'Ooooh dat was daar! Daar heb ik het verteld!!'
Opeens bedacht hij zich dat hij het niet mag vertellen. Ook bedacht hij zich opeens dat hij het helemaal niet kon weten over die shoot want toen was hij al weg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:57 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
inderdaad vreemd, hij zegt dat ie niet met ze mocht praten maar ondertussen heeft ie wel
(veel) info en schermt ie met allemaal uitspraken van z'n vrienden....
Ik heb helemaal nergens last van......HiDiHo rulesquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:56 schreef Stupidisco het volgende:
zijn dit verkapte streamlocks ofzo....wat een stel prutsers daar....en wij maar betalen.
Heeft ze daar überhaupt met hem gepraat dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:58 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ze bedoelt bij de stoelen in de tuin
ja gisteravond toen hij terugkwamquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft ze daar überhaupt met hem gepraat dan?
Doe dan even verslag hier staat alles stil, ook de streams van HiDiHo. Het zal dan wel aan Planet liggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van......HiDiHo rules![]()
Ja, geen problemen hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nergens last van......HiDiHo rules![]()
Ja ze zei toen tegen hem dat ze de foto's had gezien en dat ze heel mooi geworden waren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
buiten op het dekbed heeft ze het met Dennis ook nog over de foto's gehad, na de training.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een held is Dennis, zo'n man willen we toch allemaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet niet wat ik aan moet doehoen!
Dennis: sla je een handdoek om, kun je lekker in je blote reet gaan lopen.
Nu:
Nadia: wat zit jij nu te kijken?
Dennis: jankerd!
Wat is hij stoer ineens, net echt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:04 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik weet niet wat ik aan moet doehoen!
Dennis: sla je een handdoek om, kun je lekker in je blote reet gaan lopen.
Nu:
Nadia: wat zit jij nu te kijken?
Dennis: jankerd!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:06 schreef Varen het volgende:
Nadia zit Nadia behoorlijk uit te dagen
Met dat wijvenstemmetje van hem maakt het echt totaal geen indruk...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:05 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. loopt niet zo te janken jo.
Nadia. ik zit helemaal niet te janken.
Hij gaat tegen haar ook harder zijn dat mag ik wel.
Dat vindt ze sexy.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:07 schreef noekje het volgende:
Hij scheldt haar uit voor teringhoer etc. en nu vindt ze dat hij het eerder had moeten doen.
Wat een geschifte trut is het ook!
Dat is sexy..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:07 schreef noekje het volgende:
Hij scheldt haar uit voor teringhoer etc. en nu vindt ze dat hij het eerder had moeten doen.
Wat een geschifte trut is het ook!
Nou moe, Fok doet echt raarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Foutjeik bedoelde dat ze Dennis uit zat te dagen
en maar weer snoepjes in zijn muil proppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:08 schreef beequeen het volgende:
Dennix leest nog maar eens oude post.........wat een triest figuur is het toch.
Het is ook wel erg classy dat schelden van Dennix.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |