quote:
* Houniet vangt pilletje met twee vingersquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:12 schreef sararaats het volgende:
* sararaats gooit een pijnstiller naar Houniet
alstublieft meneertje
Amsterdam is een leuke stad
Dan moet je dus beter luisteren naar je lichaam, ook dat hoort bij sportquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee niet eens. denk te fanatiek gesport vanmiddag
Vanavondquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:11 schreef Pheno het volgende:
Harde dampende pr0n
het kwam pas opzetten in de trein naar huisquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je dus beter luisteren naar je lichaam, ook dat hoort bij sport![]()
[..]
Vanavond
het fokt nog steedsquote:
ja, ik trek alles omver met mijn dikke vette supersnelle rechtstreekse straalkabel verbinding hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:31 schreef Frutsel het volgende:
slaap lekker Houniet![]()
![]()
Volgens mij ben jij dan degene die het hier laat ploffen Indah
half uurtje nog
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:06 schreef TNA het volgende:
Je kan inloggen bij de Postbank? Schopje naar TRU.
Hier ook niet en het gaat al de hele tijd retesnel, ik snap de commotie nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier nog geen foutmelding gezien
ja, dat dusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook niet en het gaat al de hele tijd retesnel, ik snap de commotie niet
dat vraag ik me ook nog altijd afquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef crossover het volgende:
Schilderen is niet mijn beste kunst, blijkt maar weer
Hoe kunnen schilders dat ooit mooi egaal krijgen![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef crossover het volgende:
Nee joh, thuis ff een kastje verven. Het lukt alleen (nog) nietquote:
Dag indahquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, morgen weer op tijd op... tot later
Ah, volgende keer dus geen tex gebruiken op houtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef crossover het volgende:
Tropical fruits uiteraardquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
oeh taksi
geef maar hier, welke smaak is het?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn Taxi is op../mad
Kom eens wat vaker naar Tilburg cross.. hond
kon je vanavond mee "voetbal kijken". verkapt zuipnboeit mij dat voetbal nou
![]()
Dat komt ook door het matige spelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wij zuipen ook altijd tijdens voetbal
Dank jequote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wij zuipen ook altijd tijdens voetbal
Ik pas over een uur. Zorg jij dat die zooi weer weg is?quote:
Vanavond thuis om te studeren, morgenavond kan ik niet weg want vrijdag in de morgen ga ik naar ikea om wat zooi te kopen. Ikea ftw.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn Taxi is op../mad
Kom eens wat vaker naar Tilburg cross.. hond
kon je vanavond mee "voetbal kijken". verkapt zuipnboeit mij dat voetbal nou
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:25 schreef Kuukske het volgende:
BURP.
* JortK is ook nog steeds aan het werk hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:12 schreef Aarti het volgende:
wat een takkebaan heb ik
ook een schurftdeadline?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:13 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK is ook nog steeds aan het werk hoor
Ignorancequote:Marcouch
Hij zei het eens te zijn met stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch van Slotervaart, die stelde dat het tijd is voor een hardere aanpak van deze jongens.
Volgens Cohen is daar al sprake van. "De politie zit er bovenop."
Een medestanderquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:40 schreef JortK het volgende:
[..]![]()
En ik moet het vanavond afhebben anders heb ik morgen echt een probleem
Ik was eerder weg vandaag. Moest een griepprik halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik was tot een kwartier geleden ook nog aan het werk heur.
verrassendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef crossover het volgende:
Goh, studeren met de pc uit werkt veel beter
whehe, goeie plaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:12 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
"No scotty, beam ME up!!"
Dat zijn geen beestenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beesten die poseren voor een camera
Ook zoquote:
Ik haat het wanneer mensen dat zeggen wanneer ze 'insgelijks' bedoelen. Als in:" Fijne dag nog. Ja ook zo."quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ook zo
Project had in een keer een stuk meer vordering dus dat kan ik straks ook nog wel afmaken
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ook zo
Project had in een keer een stuk meer vordering dus dat kan ik straks ook nog wel afmaken
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik haat het wanneer mensen dat zeggen wanneer ze 'insgelijks' bedoelen. Als in:" Fijne dag nog. Ja ook zo."
maar...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
was gisteren in Amsterdam en het was tof. heb een foto laten maken van mij aan de Lush in de Kalverstraat
ons mama werd wel een beetje paars omdat ik ¤45 wou uitgeven aan Lush (moet heel hard op m'n budget letten vandaar)
heb uiteindelijk ¤31,65 uitgegeven (¤25,90 in de Kalverstraat en ¤5,75 in de Leidsestraat)
Dat is aanzienlijk minder dan bij Monopolyquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
was gisteren in Amsterdam en het was tof. heb een foto laten maken van mij aan de Lush in de Kalverstraat
ons mama werd wel een beetje paars omdat ik ¤45 wou uitgeven aan Lush (moet heel hard op m'n budget letten vandaar)
heb uiteindelijk ¤31,65 uitgegeven (¤25,90 in de Kalverstraat en ¤5,75 in de Leidsestraat)
Zeep. Net gegoogledquote:
Lekker op tijd.quote:
Hoiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:27 schreef JortK het volgende:
weer terug
En weet aan het project verder
Het is hier doods...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |