* JortK is ook nog steeds aan het werk hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:12 schreef Aarti het volgende:
wat een takkebaan heb ik
ook een schurftdeadline?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:13 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK is ook nog steeds aan het werk hoor
Ignorancequote:Marcouch
Hij zei het eens te zijn met stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch van Slotervaart, die stelde dat het tijd is voor een hardere aanpak van deze jongens.
Volgens Cohen is daar al sprake van. "De politie zit er bovenop."
Een medestanderquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:40 schreef JortK het volgende:
[..]![]()
En ik moet het vanavond afhebben anders heb ik morgen echt een probleem
Ik was eerder weg vandaag. Moest een griepprik halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik was tot een kwartier geleden ook nog aan het werk heur.
verrassendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef crossover het volgende:
Goh, studeren met de pc uit werkt veel beter
whehe, goeie plaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:12 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
"No scotty, beam ME up!!"
Dat zijn geen beestenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beesten die poseren voor een camera
Ook zoquote:
Ik haat het wanneer mensen dat zeggen wanneer ze 'insgelijks' bedoelen. Als in:" Fijne dag nog. Ja ook zo."quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ook zo
Project had in een keer een stuk meer vordering dus dat kan ik straks ook nog wel afmaken
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Ook zo
Project had in een keer een stuk meer vordering dus dat kan ik straks ook nog wel afmaken
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik haat het wanneer mensen dat zeggen wanneer ze 'insgelijks' bedoelen. Als in:" Fijne dag nog. Ja ook zo."
maar...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
was gisteren in Amsterdam en het was tof. heb een foto laten maken van mij aan de Lush in de Kalverstraat
ons mama werd wel een beetje paars omdat ik ¤45 wou uitgeven aan Lush (moet heel hard op m'n budget letten vandaar)
heb uiteindelijk ¤31,65 uitgegeven (¤25,90 in de Kalverstraat en ¤5,75 in de Leidsestraat)
Dat is aanzienlijk minder dan bij Monopolyquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
![]()
was gisteren in Amsterdam en het was tof. heb een foto laten maken van mij aan de Lush in de Kalverstraat
ons mama werd wel een beetje paars omdat ik ¤45 wou uitgeven aan Lush (moet heel hard op m'n budget letten vandaar)
heb uiteindelijk ¤31,65 uitgegeven (¤25,90 in de Kalverstraat en ¤5,75 in de Leidsestraat)
Zeep. Net gegoogledquote:
Lekker op tijd.quote:
Hoiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:27 schreef JortK het volgende:
weer terug
En weet aan het project verder
Het is hier doods...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |