Waarom niet? Ze schoot vanuit haar functie als agente, daarom zat ze daar, daarom had ze een pistool, daarom is ze opgeleid om zo te reageren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan doet het er ook niet toe dat die vrouw een politie agente is.
Als je nou ook even op die link in dat artikel op witheet klikt, dan kan je ook even de woorden lezen van Cohen na de moord op Theo van Gogh.quote:
Die jongen is niet braaf en had ook banden met de hofstadgroep.quote:te maken met wat ik zei?
Dat zou die schizofreen niet minder crimineel maken. Een mes in iemands lijf steken mag niet, Floripas.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet voor het gebeurde. Ook een schozofreen zonder strafblad zou zijn doodgeschoten als hij dit had gedaan.
Die vrouw is niet opgeleid voor situaties waarin zijn in eens uit het niets dodelijk wordt gestoken en vervolgens de crimineel weet af te schieten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze schoot vanuit haar functie als agente, daarom zat ze daar, daarom had ze een pistool, daarom is ze opgeleid om zo te reageren.
Als de achtergrond van B wordt weggewuift en men zegt, hij zwaaide met een mes etc dan zie ik niet in wat het verschil is.... die vent is terecht dood... eb dan boeit de achtergrond dus geheel niet, of nu ineens wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:05 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand is onschuldig totdat het tegendeel is bewezen. Ik heb nergens iets gezegd over die Utrechtse man. Als jij denkt dat hij crimineel was, moet je daarvoor maar bewijzen aandragen. Ik heb destijds op TV verschillende buren van hem aan het woord gezien en uit die reacties bleek op geen enkele wijze dat de man een crimineel was of asociaal gedrag vertoonde. Wat WEL herhaaldelijk werd gezegd, is dat buurtbewoners TIG keer hadden geklaagd over overlast en dat de politie er nooit iets aan deed. Aan jou om dat te weerleggen.
Wat is een schozofreen? En wie heeft die diagnose gesteld?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet voor het gebeurde. Ook een schozofreen zonder strafblad zou zijn doodgeschoten als hij dit had gedaan.
Natuurlijk niet, je wil toch echt niet de hele waarheid achter het verhaal horenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me relevant dat zij een agent was. Maar dat hij crimineel was doet er niet toe.
Een crimineel is iemand met een strafblad. Daarom kun je de TT ook maken: "Agente schiet belager dood op politiebureau"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat zou die schizofreen niet minder crimineel maken. Een mes in iemands lijf steken mag niet, Floripas.
Toch wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die vrouw is niet opgeleid voor situaties waarin zijn in eens uit het niets dodelijk wordt gestoken en vervolgens de crimineel weet af te schieten.
Een psychiater in een inrichting heeft dat vastgesteld. Hij schijnt een textbook case te zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat is een schozofreen? En wie heeft die diagnose gesteld?
Dat de ouders beweren dat Bilalletje Schizo was, wil nog niet zeggen dat dat dan ook zo is.
Een dergelijke diagnose moet worden gesteld door een psychiater of op zijn minst een psycholoog.
Zeg eens; kan dat gezever niet in de feedback?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een crimineel is iemand met een strafblad. Daarom kun je de TT ook maken: "Agente schiet belager dood op politiebureau"
Hoezo niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je wil toch echt niet de hele waarheid achter het verhaal horen![]()
Was, dat is duidelijk. Maar hij was ook ziek in zijn hoofd, en hij heeft te weinig behandeling gehad. Dit drama had voorkomen kunnen worden met adequate psychische begeleiding.quote:Hij is en was crimineel, dat valt niet te ontkennen.
Ik vind dat niet aan jou om te beslissen.quote:en als je het mij vraagt zijn we beter af zonder hem
dat geld kunnen Marokkanen natuurlijk niet eerlijk verdiend hebben, als dokter en advokaat. Waarschijnlijk hebben ze een paar Christenkindjes ontvoerd en verkocht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:20 schreef Fides het volgende:
Ik vraag me dus altijd af waar Marokkanen/Turken de reis naar het thuisland van betalen wanneer er iemand is overleden?
Het gaat ook om de perceptie van wat er is gebeurd. Mensen denken dat die agente schoot om de samenleving te zuiveren van een Marokkaanse crimineel oid.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:02 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zeg eens; kan dat gezever niet in de feedback?
Ik vind deze reactie erg aanmatigend. Los daarvan blijft dit niet de juiste plaats om voor een topic titel wijziging te pleiten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het gaat ook om de perceptie van wat er is gebeurd. Mensen denken dat die agente schoot om de samenleving te zuiveren van een Marokkaanse crimineel oid.
Dus niet! En ook zijn er genoeg agenten die laks zijn en veel te weinig op de schietbaan oefenen.quote:
Primitieve wezens.. ergens tussen mensen en dieren in zeg maar...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:00 schreef MrX1982 het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
De uit de hand gelopen problemen in Amsterdam zijn 100% toe te schrijven op laakbaar gedrag van de politiek en dan met name het deel wat altijd maar wil knuffelen en denkt met een aai over de bol primitieve wezens op het rechte pad te houden.
Dat is nou ook het hele punt, als die politici gewoon rechtvaardig politiek hadden bedreven, dan was er nooit een politiek gat geweest dat types als Wilders kunnen opvullen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Waar zou Wilders zijn als alle Marrokanen zo bont en blauw worden geknuppeld dat ze voor eens en altijd ophouden met rellen? Wat doe Wilders nu? Roepen, ja, wat hij altijd al doet.
Wat is er aanmatigend aan? Je ziet die reactie hier op FOK wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie erg aanmatigend. Los daarvan blijft dit niet de juiste plaats om voor een topic titel wijziging te pleiten.
Nee meneer, ze viel in me mes! 12 x IK ben het slachtoffer hier!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een crimineel is iemand met een strafblad. Daarom kun je de TT ook maken: "Agente schiet belager dood op politiebureau"
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Crimineel dusquote:Bilal werd verhoord na een reeks aanhoudingen in oktober 2005. Zijn twee jaar jongere broer Abdullah werd toen opgepakt, maar na een paar weken weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.
In 2003 kreeg Bilal in de gevangenis bezoek van zijn buurtgenoot Mohammed B., de latere moordenaar van Theo van Gogh. Ze hadden samen op school gezeten. Ook oud-klasgenoot en aangetrouwd familielid Samir A., kwam daar langs. Bilal (bijnaam 'Bartje') was toen veroordeeld voor een grote computerroof.
Dit is je reinste onzin.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:14 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Primitieve wezens.. ergens tussen mensen en dieren in zeg maar...
Ik denk dat het pappen en nathouden juist iets is waar rechts garen bij spint. Laat de marrokanen de boel slopen, en je hebt een kant en klare vijand. Een vijand is handig, want met een vijandbeeld krijg je de mensen wel achter je (zie Wilders) Waar zou Wilders zijn als alle Marrokanen zo bont en blauw worden geknuppeld dat ze voor eens en altijd ophouden met rellen? Wat doe Wilders nu? Roepen, ja, wat hij altijd al doet.
Hij WAS iemand met een strafblad. Gewoon een crimineel, dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alsof jij jezelf je moreel superieur waant en aan anderen de norm aanwijst wat zij goed en slecht moeten vinden, vind ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is er aanmatigend aan? Je ziet die reactie hier op FOK wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |