Had je alleen iets eerder moeten doen. Dan had ik me niet hoeven opstellen als een guerilla.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef yvonne het volgende:
Na jaren onrust in POL, waarbij geen middel geschuwd werd om elkaar eens flink onderuit te halen, altijd en eeuwig de referentie aan “DE” rel van notabene 3!! Jaar geleden is het nu mooi geweest.
Hordes users in POL hebben geen idee waar het over gaat en willen het ook niet weten.
En wij ook niet meer, jaren hebben we gebanned met in het achterhoofd oorzaak en gevolg, en dat is nu klaar..
Dikke vette streep eronder, er wordt niet meer gekeken wat er ooit gebeurd is, waar dingen vandaan komen, policy overschrijdend gedrag betekent gewoonweg dat je eraf vliegt.
Vertel het ons maar, is dit dé oplossing?
Oh en lieve internetterroristjes van me, ik hoef niets uit te leggen over zuigen, zeiken, trollen en nét langs de randjes van de policy gaan, wel?
We kennen elkaar onderhand lang genoeg
yvonne?quote:
quote:Oh en lieve internetterroristjes van me, ik hoef niets uit te leggen over zuigen, zeiken, trollen en nét langs de randjes van de policy gaan, wel?
POL is dood, lang leve POL?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:33 schreef Reya het volgende:
Dit is gewoon verkapte euthanasie voor POL.
Ik pas niet meer in m'n guerilla pakje, Ryanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had je alleen iets eerder moeten doen. Dan had ik me niet hoeven opstellen als een guerilla.
Om even inhoudelijk te reageren: ik denk dat het best even kan helpen. Goed streng modereren tot mensen zich weer kunnen gedragen, en daarna zou het weer moeten lopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef yvonne het volgende:
Dat merken ze dan vanaf vandaag welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik vraag me af of elke persoon betrokken bij "de rel" zich kan inhouden.
En wat precies voeg jij toe in POL?quote:
We zullen zien Jarno, wel steek ik volledig hand in boezem enzo, ik heb te lang vastgehouden aan verleden, oorzaak en gevolg.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:47 schreef Jarno het volgende:
Dat je ze uberhaupt nog een kans gééft zeg. Als het jullie echt menens was had je de top 10 er nu reeds afgeflikkerd. Ik voorspel dat er 2 weken streng word opgetreden en dat we daarna weer afglijden in het zuigen en rellen.
Nee, ik überhaupt helemaal niet, dus waarom heb je het jarenlang, toen jij er dus nogwel in zat, oogluikend laten toestaan? Ik snap dat niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pas niet meer in m'n guerilla pakje, Ryan
Ach kom, been there done that. NWS anyone? ONZ? Begrijp me niet verkeerd, prima initiatief hoor, maar verwacht er niet teveel van.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zullen zien Jarno, wel steek ik volledig hand in boezem enzo, ik heb te lang vastgehouden aan verleden, oorzaak en gevolg.
Iig is nu de hele POL ploeg en de FA's gemobiliseerd, ik heb de dagboeken van Haig nog eens bestudeerd en iets zegt me dat het wel goed komt
NWS is niet verkeerd en ONZ boeit me niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach kom, been there done that. NWS anyone? ONZ? Begrijp me niet verkeerd, prima initiatief hoor, maar verwacht er niet teveel van.
Dát staat er niet, er staat dat er jarenlang rekening is gehouden, min of meer, met een verleden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik überhaupt helemaal niet, dus waarom heb je het jarenlang, toen jij er dus nogwel in zat, oogluikend laten toestaan? Ik snap dat niet.
Idd. Vanaf nu zal het 'elkaar een ban aannaaien' een heuse sport worden en het trollen en zuigen zal nóg iets geniepiger worden, zal via PM's of plaatsvinden, net zolang totdat de ander tóch breekt en een keer z'n bek opentrekt en eraf vliegt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Levenslange bannen zonder discussie? Dus we gaan elkaar nu van Fok! proberen te zuigen en trollen? Wanneer word dat een olympische sport?![]()
Dit wordt dus niet het voorbeeldtopic waar offtopic bagger wordt verwijderd?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wat precies voeg jij toe in POL?
Vertel eens wie onze MP is? Nou? Nou?
Er wordt op subtiele, vriendelijke wijze geadviseerd op te bokken ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dit wordt dus niet het voorbeeldtopic waar offtopic bagger wordt verwijderd?
Is dat 'een ban aannaaien' nou een referentie naar de rel?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Vanaf nu zal het 'elkaar een ban aannaaien' een heuse sport worden en het trollen en zuigen zal nóg iets geniepiger worden, zal via PM's of plaatsvinden, net zolang totdat de ander tóch breekt en een keer z'n bek opentrekt en eraf vliegt.
Iemand een ban aannaaien valt ook te bestraffen, en trollen via PM is lastig, aangezien je iemand daar gewoon kan blokkeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Vanaf nu zal het 'elkaar een ban aannaaien' een heuse sport worden en het trollen en zuigen zal nóg iets geniepiger worden, zal via PM's of plaatsvinden, net zolang totdat de ander tóch breekt en een keer z'n bek opentrekt en eraf vliegt.
Ja, maar ik neem aan dat je nog wel wát user wilt overhouden in POL. Nou goed, het zal lachen worden de komende tijd hier. Kloonfestivalletje enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Iemand een ban aannaaien valt ook te bestraffen
yvonne?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:58 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Iemand een ban aannaaien valt ook te bestraffen, en trollen via PM is lastig, aangezien je iemand daar gewoon kan blokkeren.
Je moet duidelijk zijn yvonne, niet vaag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef yvonne het volgende:
Oh, en als het opeens allemaal mijn schuld is ook prima hoor, kan me vrij weinig schelen, wat me wel kan schelen is dat het vanaf nu klaar is.
Misschien wil yvonne daar duidelijk over zijn, en niet vaag.quote:
Duh. Dit hebben we toch allemaal al 10 x meegemaakt dit soort oprispingen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet duidelijk zijn yvonne, niet vaag.
Je schrijft dit en onder je eigen ogen gaat ene POL-bewoner gewoon door met trollen. Misschien dat Jarno gelijk heeft idd.
Dat klopt idd. Maar misschien als yvonne zich duidelijker uitdrukt dan heb je er wat aan en dan kun je één berichtje over een troll in FB achterlaten en wordt de zaak overeenkomtig yvonne's oekaze afgehandeld, ipv dat je moet optreden als guerilla.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Duh. Dit hebben we toch allemaal al 10 x meegemaakt dit soort oprispingen?
Wat zij zegt.quote:
Prachtig schoolvoorbeeld van gezuig, mooier voorbeeld kun je niet gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Duh. Dit hebben we toch allemaal al 10 x meegemaakt dit soort oprispingen?
En dit is ook een pareltje, jullie dragen mooi de voorbeelden zelf aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt idd. Maar misschien als yvonne zich duidelijker uitdrukt dan heb je er wat aan en dan kun je één berichtje over een troll in FB achterlaten en wordt de zaak overeenkomtig yvonne's oekaze afgehandeld, ipv dat je moet optreden als guerilla.
Dan ban je mij toch gewoon, yvje.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prachtig schoolvoorbeeld van gezuig, mooier voorbeeld kun je niet geven
Misschien wel, misschien niet, was het anders geformuleerd had "men" er op de een of andere manier toch wel op terug gekomen, je kent de POL- ertjes net zo goed als ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Yvonne, je helpt die rel van drie jaar geleden zo wel onvergetelijke te maken. Zelfs voor de nieuwelingen.
Handig?
Ik denk dat je beter vooruit kan kijken. Beginnen met strakke en duidelijke consequente moderatie. De rotte appels gewoon harder aanpakken. Een ban van 48 uur voor gerel maakt echt geen indruk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet, was het anders geformuleerd had "men" er op de een of andere manier toch wel op terug gekomen, je kent de POL- ertjes net zo goed als ik
Staat ook nergens in de OP dat het maar voor 48 uur zal zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter vooruit kan kijken. Beginnen met strakke en duidelijke consequente moderatie. De rotte appels gewoon harder aanpakken. Een ban van 48 uur voor gerel maakt echt geen indruk.
Voorstel: 3 strikes out. Drie keer vingertik is account opheffen. Idee?
Staat er ook niet.Ik kijk regelmatig in het ban topic. Maar om de sancties lachen vele baggeraars.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat ook nergens in de OP dat het maar voor 48 uur zal zijn
Je wil het paradijsje POL redden, maar wat ga je nu (laten) doen concreet, yvonne?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staat ook nergens in de OP dat het maar voor 48 uur zal zijn
Ach een klonenfestival is het toch al regelmatig natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je nog wel wát user wilt overhouden in POL. Nou goed, het zal lachen worden de komende tijd hier. Kloonfestivalletje enzo.
Ik had Dagonet al gevraagd wie lambda was.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:17 schreef Sidekick het volgende:
Dus eigenlijk geen verandering van beleid, maar de intentie om er harder/eerder tegen op te treden? Puik.
En Ryan3: ga toch lekker PM'en/mailen met Forum Admins met je problemen. Het kan niemand boeien.
Oude koeien.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar gaat dit over?
Totaal oninteressant gezeik. Let er maar niet op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar gaat dit over?
Uiteraard, wel le-zen, had ik al aangegeven.quote:M.i. maak je het jezelf wel een beetje te gemakkelijk, Yvonne. Ook jij bent debet aan de ontstane situatie.
emoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiteraard, wel le-zen, had ik al aangegeven.
Probeer je nu alwéér mensen een holocaustontkenning aan te naaien?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik überhaupt helemaal niet, dus waarom heb je het jarenlang, toen jij er dus nogwel in zat, oogluikend laten toestaan? Ik snap dat niet.
Hier ben ik het volledig mee eens!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:39 schreef Aoristus het volgende:
Dit zero-tolerance, of "symptoombestrijdings" beleid werkt niet, en wel omdat de moderators inconsequent handelen. Dat kun je ze niet helemaal aanrekenen, want het fok-beleid wordt geleid door een stricte regie van mensen die vooral op fora als F&F, ONZ, een enkele R&P of OUD hebben gemod. Bovendien zitten die mensen al veel te lang op dezelfde post en is Pol de sluitpost van een forum wat zich eigenlijk op reallife soaps richt.
M.i. maak je het jezelf wel een beetje te gemakkelijk, Yvonne. Ook jij bent debet aan de ontstane situatie.
Mijn voorstel 1 is: verzin goede regels zodat beleid niet wordt uitgelegd als natte vinger werk. D.w.z wie is wie en waarom.
voorstel 2: behandel klachten over de moderatie serieus, zonder dat een of andere onzinmod zich er mee hoeft te bemoeien.
voorstel 3: bedenk een roulatiesysteem waarbij de slechte eigenschappen van de moderator niet de kans krijgen om het forum te overheersen, d.w.z vervang op tijd de leidingen zodat er geen lekkage ontstaat. Sigme is nu weg, dat juich ik toe, maar ik geloof dat de overgebleven moderators geen flauw idee hebben waar ze aan toe zijn. Het resultaat is dat de een waarschuwingen geeft omdat kritiek als persoonlijk wordt opgevat en de ander wist gewoon alles maar omdat de tekst zo naar overkomt. Dat kan niet, er schrijven hier heel veel mensen en iedereen is uniek.
Beschrijf dus eerst eens wat er met symptoombestrijding bedoelt wordt.
voorstel 4: laat de moderator zich fatsoenlijk voorstellen, waaruit blijkt wat de intenties en mogelijkheden zijn op het polsubforum, zodat iedereen weet waar die aan toe
Dan komen we bij de kloontjes, vanwege het ondoorgrondelijke fok!systeem van snelrecht, ontstaat er ontevredenheid. Men maakt kloontjes aan, maar daar wordt niets of nauwelijks aandacht aan besteed, anders dan dat men klonen van gebanden een extra tikje geven. Het resultaat is dat moderators geen enkele moeite hoeven te doen om de informatie van de persoonlijke aantijgingen hoeft te scheiden, waardoor het stigma ' foute ' of ' goede ' user al snel is geboren.
voorstel: laat alle klonen toe en beperk de moderatie tot een adviserende en regiserende rol. Dan is de noodzaak tot klonen overbodig.
Tot slot wil ik het scala van onderwerpen nog op de agenda hebben gezet.
Wat mag wel, wat mag niet? Mag al het regeringsbeleid besproken worden zonder dat enkele individuen de kans krijgen om iets uit te leggen als haat ?
Ik merk dat daar nogal eens verschillend over gedacht wordt en dat users niet allemaal dezelfde behandeling genieten. Hoe gaan we met die willekeur om?
Yvonne, als jij dit zo stellig neer zet neem ik aan dat het geld voor iedereen op Fok! (Dus ook gene met een kleurtje). Klopt dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef yvonne het volgende:
Dikke vette streep eronder, er wordt niet meer gekeken wat er ooit gebeurd is, waar dingen vandaan komen, policy overschrijdend gedrag betekent gewoonweg dat je eraf vliegt.
Als het consequent wordt toegepast en en mods worden aangesteld die weer iets met Politiek hebben, ja, dan wel!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef yvonne het volgende:
Na jaren onrust in POL, waarbij geen middel geschuwd werd om elkaar eens flink onderuit te halen, altijd en eeuwig de referentie aan “DE” rel van notabene 3!! Jaar geleden is het nu mooi geweest.
Hordes users in POL hebben geen idee waar het over gaat en willen het ook niet weten.
En wij ook niet meer, jaren hebben we gebanned met in het achterhoofd oorzaak en gevolg, en dat is nu klaar..
Oh en lieve internetterroristjes van me, ik hoef niets uit te leggen over zuigen, zeiken, trollen en nét langs de randjes van de policy gaan, wel?
Moet ik mezelf weerens bannen ofzo, is het weer tijd?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Yvonne, als jij dit zo stellig neer zet neem ik aan dat het geld voor iedereen op Fok! (Dus ook gene met een kleurtje). Klopt dat?
Als je iets tegen de policy in gedaan hebt wel maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:04 schreef yvonne het volgende:
Moet ik mezelf weerens bannen ofzo, is het weer tijd?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:06 schreef Aoristus het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat er nu allemaal gebeurt met de kritiek en de voorstellen. Dit topic is geen mededeling maar een discussieruimte, toch?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Yvonne, als jij dit zo stellig neer zet neem ik aan dat het geld voor iedereen op Fok! (Dus ook gene met een kleurtje). Klopt dat?
Ik heb verleden die coyote nog geschoffeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Als je iets tegen de policy in gedaan hebt wel maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen![]()
Maar zo ver ik weet niet.
Maar mijn vraag was meer bedoeld als verduidelijking.
Ja, en ik zal op mn handen gaan zitten idd als de vragen offtopic uitlokken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
B.t.w., Yvonne, ik geloof nog steeds dat het jou geen reet uitmaakt, gezien je offtopic reakties.
Wil je serieus iets veranderen of niet?
Die vraag moet je jezelf eens stellen. Types zoals jou hebben van POL de trieste teringzooi gemaakt die het nu is...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
B.t.w., Yvonne, ik geloof nog steeds dat het jou geen reet uitmaakt, gezien je offtopic reakties.
Wil je serieus iets veranderen of niet?
Dus er mag nog wel offtopic gegaan worden? Dat hoor ik je nu zeggen?!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en ik zal op mn handen gaan zitten idd als de vragen offtopic uitlokken.
He, ik heb mijn straf gehad dus geen oude koeien uit de sloot blijven halenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef gronk het volgende:
Bij deze nomineer ik jouw post als 'meest hypocriete pot-verwijt-de-ketel-post' voor 2007.
Dat was voor de streep tochquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef yvonne het volgende:
Ik heb verleden die coyote nog geschoffeerd
Ah ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die vraag moet je jezelf eens stellen. Types zoals jou hebben van POL de trieste teringzooi gemaakt die het nu is...
Zolang het niet policy overschrijdend isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus er mag nog wel offtopic gegaan worden? Dat hoor ik je nu zeggen?!
Knap dat jij dat ziet!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dus er mag nog wel offtopic gegaan worden? Dat hoor ik je nu zeggen?!
Ik kan dat!quote:
Goed dat je het navraagt, duidelijkheid vóór alles.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan dat!
Maar je antwoord is dus ja?
Volgens mij is dit een typisch voorbeeld van gebash wat onder policy overschrijdend gedrag valt of niet?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:41 schreef SHE het volgende:
Laat bij Gods gratie dan Martijn de eerste zijn die eruit vliegt. Die -poor excuse for a man- had allang naar de glibberige spelonken van de rottende internet-hel moeten worden verbannen.
Al is het alleen maar om zijn onsamenhangendende teksten, zijn nichterige inborst en zijn bedroevende debatteer kwaliteiten.
SHE constateert alleen maar iets. Daar kun je niet voor geband worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een typisch voorbeeld van gebash wat onder policy overschrijdend gedrag valt of niet?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een typisch voorbeeld van gebash wat onder policy overschrijdend gedrag valt of niet?
Disclaimer: Dit is geen banverzoek alleen het aanhalen van een voorbeeld
Onlangs noemde iemand "Elsevier zijn plaatsvervangend brein".quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:41 schreef SHE het volgende:
Laat bij Gods gratie dan Martijn de eerste zijn die eruit vliegt. Die -poor excuse for a man- had allang naar de glibberige spelonken van de rottende internet-hel moeten worden verbannen.
Al is het alleen maar om zijn onsamenhangendende teksten, zijn nichterige inborst en zijn bedroevende debatteer kwaliteiten.
Wrong. Ik denk dat niet. Ik zeg wat anders, Martijn moet zeker blijven.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Meester!!! Meester!!! zij zei iets!!! mag niet!!!
Rot toch op knurft; als POL ergens van op knapt dan is dat wel jouw afwezigheid.
Iedereen denkt het ; ik zeg het.
Puik. En voetbal.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Leuke slowchat hier. Koffie iemand? Chips?
Die wou hier toch helemaal niet meer komen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mag sjun dan ook met een schone lei beginnen?
Oeh! Goed dat je het zegt!quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die wou hier toch helemaal niet meer komen?
Zolang je natuurlijk maar geen vervelende opmerkingen maakt over van Basten.quote:
1. Geldt dat ook voor andere subfora?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:07 schreef yvonne het volgende:
Als in...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:40 schreef SCH het volgende:
[..]
1. Geldt dat ook voor andere subfora?
Omdat we hem kennen en het volste vertrouwen in hem hebben, zowel in kennis van politiek als in kennis van POL.quote:2. Waarom heb je ene montov aangesteld?
Oh?quote:3. Geldt het ook voor blauwen? Want die vielen er tot nu niet onder.
Das jammer danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Brengt ons op het punt van klonen. Strenger banbeleid leidt tot hoger klonengebruik.
Alle andere subfora. Waarom een uitzonderingspositie voor POLquote:
Stel hem even voor dan.quote:Omdat we hem kennen en het volste vertrouwen in hem hebben, zowel in kennis van politiek als in kennis van POL.
Ja.quote:Oh?
Ik snap je nog steeds niet. Hoezo denk jij dat POL een uitzonderingspositie heeft?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:48 schreef SCH het volgende:
Alle andere fora. Waarom een uitzonderingspositie voor POL
Dat is aan de persoon achter Montov vind ik. Niet de eerste kloon als mod hoor.quote:Stel hem even voor dan.
Montov aanstellen was voor ons zeer serieus.quote:Jullie nemen POL zelf niet serieus door een kloon aan te stellen
Willen we er serieus werk van maken dan halen we zo flink de bezem erdoor dat alle vastgeroeste zanikmutsen en zeurkousen niet meer weten wat links of rechts is. Hét grootste probleem van POL is tenslotte nog altijd de vaste groep users die elkaar al 24.000 keer tot op het bot heeft uitgekauwd op hun standaard stokpaardjes en daarbij topics compleet beheersen met inside opmerkingen, voortslepende vetes en geheime bondgenootschappen via pm. En daar hebben we geen zin meer in, vandaar dit topic.quote:en dan vervolgens komt deze preek niet echt geloofwaardig over. Dat begrijp ik niet. Wil je er nou serieus werk van maken dan stel je toch niet een kloon aan?
Als users te ver over de schreef gaan en de mod komt er met de user niet meer uit dan komen ze naar de FA's via het crewforum. Als mods over de schreef gaan, waarom zie ik jullie dan niet in FB? Ga me niet zeggen dat jullie dat niet weten te vinden. Blijkbaar heerste er een grote onvrede jegens sigme bijv. en sluimert er iets bij Rock en Mutant.quote:Ja.
Daar ging mijn punt 3 dan ook over. Als je dat serieus neemt, dan waren zowel Mutant als Montov dit weekend geband. En dan was sigme de afgelopen maanden ongeveer 25 x geband.
Ehrm, hoe kom jij daarbij?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef Dagonet het volgende:
...geheime bondgenootschappen via pm....
Shit, waarom vertelt niemand mij daar wat van.quote:en geheime bondgenootschappen via pm.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef Dagonet het volgende:
Als mods over de schreef gaan, waarom zie ik jullie dan niet in FB? Ga me niet zeggen dat jullie dat niet weten te vinden. Blijkbaar heerste er een grote onvrede jegens sigme bijv. en sluimert er iets bij Rock en Mutant.
Do tell.
Met 95 mods kunnen we niet iedereen op de voet volgen tenslotte.
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat soort termen in FB gebezigd heb. Het is het typische krampachtige reageren dat verdere negatieve reakties uitlokt. Kritiek kan ook eens ter harte worden genomen. We kunnen veel van sigme zeggen, maar dat deed ze zo af en toe toch wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, "rifgebergte-dieren" willen nog weleens gezeik uit feedback weghalen.
Ik heb het niet over Sigme, ik heb het over jou. Waarom gedraag je je soms zo achterlijk? Je zit hier nu wel te huilen over het gedrag van moderators, maar dat klinkt nogal ongeloofwaardig uit je mond.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat soort termen in FB gebezigd heb. Het is het typische krampachtige reageren dat verdere negatieve reakties uitlokt. Kritiek kan ook eens ter harte worden genomen. We kunnen veel van sigme zeggen, maar dat deed ze zo af en toe toch wel.
Dit soort reakties kennen we nu wel. Ik kan dit gemakkelijk pareren met dezelfde vraag, maar daar schieten we al jaren niks mee op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Sigme, ik heb het over jou. Waarom gedraag je je soms zo achterlijk? Je zit hier nu wel te huilen over het gedrag van moderators, maar dat klinkt nogal ongeloofwaardig uit je mond.
Stel je niet zo aan zeg. Als er iemand is die de afgelopen maanden een positief verschil heeft gemaakt, dan is het Aaah wel. Hij heeft zijn nek uitgestoken om het voorbij forum te ontbinden en heeft daarbij een veilige opening geboden om een nieuwe start mogelijk te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Sigme, ik heb het over jou. Waarom gedraag je je soms zo achterlijk? Je zit hier nu wel te huilen over het gedrag van moderators, maar dat klinkt nogal ongeloofwaardig uit je mond.
Nou blijkbaar geldt er nu nieuw beleid in POL en is dat anders dan in de rest van FOK. Anders snap ik het hele idee achter dit topic niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik snap je nog steeds niet. Hoezo denk jij dat POL een uitzonderingspositie heeft?
Dat snap ik dan oprecht niet zo goed. Je zult nu blijven houden dat hij als kloon wordt gezien, dat blijft hangen, daar wordt over gespeculeerd en dat geeft hem (of haar) een achterstand die niet meer in te halen is. Want blijkbaar is de echte user op de een of andere manier niet geschikt als mod.quote:Dat is aan de persoon achter Montov vind ik. Niet de eerste kloon als mod hoor.
[..]
Montov aanstellen was voor ons zeer serieus.
Ik vind dat op zich ook een prima actie. Laten we het weer over de inhoud hebben. Over poltiieke issues, over thema's enz. Maar misschien is het wel goed om een toon te kiezen die participeert en niet te zeer oplegt. Ik mis een beetje de wisselwerking, ook zoals Mutant zich nu hier meteen weer opstelt met een term als 'achterlijk'.. En ik ben niet zo weg van die dreigende toon van: we bannen nu snel iedereen die dit of dat. Het poldermodel werkt nou eenmaal echt het beste, uiteraard met een dictaoriaal regime maar dat moet je nooit hardop uitspreken.quote:Willen we er serieus werk van maken dan halen we zo flink de bezem erdoor dat alle vastgeroeste zanikmutsen en zeurkousen niet meer weten wat links of rechts is. Hét grootste probleem van POL is tenslotte nog altijd de vaste groep users die elkaar al 24.000 keer tot op het bot heeft uitgekauwd op hun standaard stokpaardjes en daarbij topics compleet beheersen met inside opmerkingen, voortslepende vetes en geheime bondgenootschappen via pm. En daar hebben we geen zin meer in, vandaar dit topic.
De onvrede tegenover sigme is volgesn mij vele en vele malen uitgesproken maar daar is weinig mee gedaan.quote:Als users te ver over de schreef gaan en de mod komt er met de user niet meer uit dan komen ze naar de FA's via het crewforum. Als mods over de schreef gaan, waarom zie ik jullie dan niet in FB? Ga me niet zeggen dat jullie dat niet weten te vinden. Blijkbaar heerste er een grote onvrede jegens sigme bijv. en sluimert er iets bij Rock en Mutant.
Do tell.
Met 95 mods kunnen we niet iedereen op de voet volgen tenslotte.
Nou, bij tijden kan jij ook goed zuigen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Had je alleen iets eerder moeten doen. Dan had ik me niet hoeven opstellen als een guerilla.
Daar kan ik mij ook volledig bij aansluitenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Eensch met SCH. De mods hier zijn misschien wel eens de grootste ramp voor POL.
Die laatste (Montov) ken ik nog niet zo, dus daar hou ik me even stil over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |