Ik zie het Jeroen Slop al zeggen tegen de financiele afdeling :"Jongens, nu allemaal even het werk stil leggen en brainstormen hoe we beter kunnen gaan voetballen! En pas als we kampioen zijn gaan we achter de openstaande posten aan!"quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, hier is Fontijn toch voor gehaald. Dat Fontijn dit regelt betekend toch niet dat er daardoor geen spelers werden gehaald of dat er meer blessures komen?
dan flopt ie dan zeikt iedereen weer dat we zulke jongens ook zelf op kunnen leiden met het gevolg dat het bestuur nog meer gehaat wordt en we alleen nog maar verder weg zakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef Nashje het volgende:
15 miljoen voor Jovetic. Ik als supporter heb er echt schijt aan. Investeren die hap
Maar dan is Jaakke wel wegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:00 schreef toma het volgende:
[..]
dan flopt ie dan zeikt iedereen weer dat we zulke jongens ook zelf op kunnen leiden met het gevolg dat het bestuur nog meer gehaat wordt en we alleen nog maar verder weg zakken.
gewoon doen dus.![]()
Babelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:15 schreef Nashje het volgende:
Trouwens, spitsen hebben we de laatste jaren niet meer opgeleid dus denk dat dat gezeik wel meevalt.
vind ik niet eens zo lelijk staanquote:
ik vind dat ie gelijk heeft, en dat t best goed is om iemand van buitenaf te laten evalueren waar de kern van het probleem ligt. Als dat probleem dan daadwerkelijk bij mr. Jaakke ligt zou hij zn conclussies wel moeten trekken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:52 schreef Nashje het volgende:
Weinig boeiends uit de mond van Jaakke dus.
quote:Ajax richt zich op Chinese markt
Ajax heeft een plan gelanceerd om in China meer naamsbekendheid te werven. De Amsterdamse ploeg zou een samenwerking aangegaan zijn met de nationale voetbalbond van China, een Chinese club en een groot televisistation uit het Aziatische land.
"Onze komende hoofdsponsor is ook heel erg actief op de Chinese markt. Die zal dus ook bij het samenwerkingsverband worden betrokken. We willen onze jeugdopleiding daar exploiteren. Het is de bedoeling dat wij daar een voetbalschool starten. Ook komen Chinese trainers in Amsterdam stage lopen. Ze moeten hun kennis vervolgens weer overdragen in China. Hopelijk voetbalt er nog eens een keer een groot Chinees talent in het eerste van Ajax", aldus Algemeen directeur Maarten Fontein.
"In China vinden ze het heel belangrijk dat we daar niet alleen een wedstrijdje komen voetballen maar ook op de lange termijn willen samenwerken. Ik verwacht dat ik het exacte plan half december rond onze wedstrijd tegen PSV kan presenteren. Dat lijkt me een mooi moment."
Ja tuurlijk is dat goed. Dat heb ik een vorige week ook al gezegd hier. Dat idee van Hugo Borst is helemaal niet zo gek. Een groepje externe mensen die om de tafel gaan en gaan kijken waar de problemen van Ajax lagen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:54 schreef toma het volgende:
[..]
en dat t best goed is om iemand van buitenaf te laten evalueren waar de kern van het probleem ligt.
Toch vraag ik me af wat de resultaten tot nu toe zouden zijn als Davids wél had meegedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:22 schreef Nashje het volgende:
Mooi dat ie op de weg terug is. Hij is wel zo belangrijk.
Stonden we gewoon bovenaan en zaten we in CL.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wat de resultaten tot nu toe zouden zijn als Davids wél had meegedaan.
quote:
Sry, over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die had ik ook al in mijn post verwerkt
Leoquote:
F1 dus hun hadden een toernooi gewonnen, kijk maar op Ajax.nl . Zou mooi zijn als hij door kan stromen in het eerste en misschien zijn vader als coachquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja waar zit de zoontje?
Inderdaad, misschien dat hij voor een ommekeer kan zorgen? Zou mooi zijn als hij het bij FCU-uit weer bij is!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef PLAE@ het volgende:
Vorig seizoen ging er bijna geen wedstrijd verloren....waarbij Davids speelde.
Het is een held![]()
Ik zie het seizoen in ieder geval een stuk beter in met Davids erbij. En als je nu kijkt naar de ranglijst is er nog weinig aan de hand. Met Davids erbij zal het nog beter gaan en zie ik wel een mogelijkheid om kampioen te worden. Mits hij de rest van het seizoen fit blijft.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien dat hij voor een ommekeer kan zorgen? Zou mooi zijn als hij het bij FCU-uit weer bij is!
Zoveel is er inderdaad niet aan de hand, misschien dat het shock-effect (Adrie Koster in plaats van Henk ten Cate), gecombineerd met de rentree van Edgar Davids weleens voor hele mooie dingen kan zorgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie het seizoen in ieder geval een stuk beter in met Davids erbij. En als je nu kijkt naar de ranglijst is er nog weinig aan de hand. Met Davids erbij zal het nog beter gaan en zie ik wel een mogelijkheid om kampioen te worden. Mits hij de rest van het seizoen fit blijft.
Precies, de perfecte wedstrijd om zijn comeback te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien dat hij voor een ommekeer kan zorgen? Zou mooi zijn als hij het bij FCU-uit weer bij is!
Probleem is, dat Russen tegenwoordig vanwege die stinkolie ook niet meer de halen zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:54 schreef Sethje het volgende:
Gisteren liep er bij Rusland ook een erg goede voetballer een beetje op "10" volgens mij was hij aanvoerder. Andrei Arshavin, goede traptechniek, creatief. Zou zeker iets voor Ajax zijn!
quote:Ajax verliest ook in de boeken
Uitgegeven: 18 oktober 2007 08:30
AMSTERDAM - De beursgenoteerde voetbalclub Ajax heeft in het seizoen 2006-2007 een groter nettoverlies geleden dan in het seizoen ervoor, vooral door het missen van Champions League-voetbal.
Dat maakte de club donderdag bekend. De club wijt de daling van de resultaten aan het missen van de lucratieve UEFA Champions League.
Het verlies liep op van 6,6 miljoen euro naar 10,4 miljoen euro. De netto-omzet kwam uit op 64,9 miljoen euro, 12,8 procent minder dan in het seizoen 2005-2006. Het operationele resultaat kwam negatief uit op een verlies van 1,4 miljoen euro tegen 7,0 miljoen positief het jaar ervoor.
Wat is nou toch het nut om op de beurs te blijvenquote:
Sowieso een eenmalige financiele injectie...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat is nou toch het nut om op de beurs te blijvenWe draaien al jaren verlies... Aandeel is geen klote waard... kan iemand mij dat uitleggen?
Zakenbelangen, sponsorafspraken, buitenlandse projecten ( china) etc.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wat is nou toch het nut om op de beurs te blijvenWe draaien al jaren verlies... Aandeel is geen klote waard... kan iemand mij dat uitleggen?
Met scheenbeschermersquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:EDGAR! Dat ie maar snel weer terug is..
Louisquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:54 schreef kleinzusje het volgende:
Jongens, sorry hoor, ben het helemaal kwijt![]()
Wordt het nou Marco of Co![]()
In Den Helder kom ik altijd alleen maar joden tegen. Die gasten zijn altijd mega irritant in de trein,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:06 schreef kleinzusje het volgende:
Feyenoord heeft woensdag aan klantenbinding gedaan in het puntje van Noord-Holland. In het deel van het land waar AZ en Ajax veel aanhangers hebben, bleek ook Feyenoord zeer populair. In Den Helder streek een brede afvaardiging van de club bij de plaatselijke FC neer om er ‘Feyenoord op Locatie’ te organiseren.![]()
Ik denk dat ie zo gaat spelenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef Damzkieee het volgende:
A3'er gaat beginnen met Colin en Mitea in de basis, denk ik.
JOH!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
Dan veranderd er vrij weinig t.o.v. ten Cate's opstelling?
Ogararu---Wiel---Stam---Vertonghenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zo gaat spelen
Steek
Ogararu-vd Wiel-Stam-Emanuelson
Gabri-Heitinga-Vertonghen/Maduro/Luque (mits fit)
Rommedahl - Huntelaar - Suarez
Yep.. denk maar na.. Ze hebben 1 a 1,5 dag om te trainen.. Ze komen vandaag terug.. misschien beetje uitlopen.. ff praatje naar hele groep toe.. alle koppen de zelfde kant op..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
Dan veranderd er vrij weinig t.o.v. ten Cate's opstelling?
Misschien de veldbezetting en taken?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
JOH!
Wat had je dan verwacht, dat ie ineens met 5 andere namen op de proppen gaat komen?
Dat mag ook wel eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:21 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk dat hij Siem de Jong of een andere jeugd speler zaterdag minuten gaat gunnen.
In de thuiswedstrijd tegen Groningen was erg goed te zien waarom de spelers het onder ten Cate zo moeilijk hadden. Het was positioneel en tactisch TE moeilijk. De looprichtingen.. positioneel.. om te janken.. niemand liep goed.. er werden geen gaten in gelopen..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Misschien de veldbezetting en taken?
Ja dat zal jij vast wel kunnen weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
VOETBAL IS NIET MOEILIJK! VOETBALLERS MAKEN HET ZICHZELF MOEILIJK!
Dus geen tactiek is de beste tactiek?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:39 schreef Wooldoor het volgende:
Dat is ook juist de fout als je zon jonge gast laat voetballen, zeg hem gewoon zijn positie en laat hem verder vrij voetballen. Dat geeft die jongen ook vertrouwen en dan kan er mischien nog wat leuks uitkomen.
Is ook zo.. natuurlijk krijgen voetballers aanwijzingen mee.. maar ten Cate maakte het gewoon te gek.. je merkte gewoon dat het allemaal geforceerd was!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Dus geen tactiek is de beste tactiek?.
Wat een nonsens. Er zijn maar weinig spelers die een vrije rol écht goed op kunnen pikken. Wij hadden zo'n speler, maar die zit nu lekker in het Madrileense zonnetje.
Je moet zo'n speler echt wel enige taken en opdrachten geven, anders gaat het veldspel echt nergens meer over.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat zal jij vast wel kunnen weten.
November?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:48 schreef patrickt37 het volgende:
Edgar Davids weer terug op trainingsveld Ajax
Gepubliceerd op 18-10-07 om 08:44 door Johan Kroon
Edgar Davids (foto) heeft zich weer gemeld op het trainingsveld van Ajax. De middenvelder zal het voorlopig rustig aan doen met wat looptrainingen.
Davids liep midden juli een ernstig blessure op tijdens een oefenduel tussen Ajax en Go Ahead Eagles. De 34-jarige speler liep een beenbreuk op omdat hij die dag zijn scheenbeschermers was vergeten om te doen. Davids revalideerde de afgelopen tijd in Amerika, maar is weer terug in Nederland om zich zo voorzichtig bij de groep te voegen.
Wanneer Davids weer wedstrijdfit zal zijn is nog niet bekend. Mogelijk zal hij in de maand november zijn rentree gaan maken.
Daar zal ie wel op mikken.. net als vorig jaarquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef StarGazer het volgende:
Ja maar er is dus geen duidelijkheid wanneer in november....mag toch echt hopen dat hij Feyenoord-uit gaat halen
Mooi!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:48 schreef patrickt37 het volgende:
Edgar Davids weer terug op trainingsveld Ajax
Gepubliceerd op 18-10-07 om 08:44 door Johan Kroon
Edgar Davids (foto) heeft zich weer gemeld op het trainingsveld van Ajax. De middenvelder zal het voorlopig rustig aan doen met wat looptrainingen.
Davids liep midden juli een ernstig blessure op tijdens een oefenduel tussen Ajax en Go Ahead Eagles. De 34-jarige speler liep een beenbreuk op omdat hij die dag zijn scheenbeschermers was vergeten om te doen. Davids revalideerde de afgelopen tijd in Amerika, maar is weer terug in Nederland om zich zo voorzichtig bij de groep te voegen.
Wanneer Davids weer wedstrijdfit zal zijn is nog niet bekend. Mogelijk zal hij in de maand november zijn rentree gaan maken.
Mag hopen dat ze dat bij Ajax ook door hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef StarGazer het volgende:
Ja maar er is dus geen duidelijkheid wanneer in november....mag toch echt hopen dat hij Feyenoord-uit gaat halen
Mag toch hopen dat hij speelt zodra hij wedstrijdfit is, niks overhaasten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:06 schreef StarGazer het volgende:
quote:Ajax traint vrijdag besloten
Amsterdam, 18 okt 2007
Ajax traint vrijdag 19 oktober in de Amsterdam ArenA. De oefensessie is niet toegankelijk voor pers en publiek.
Zondag 21 oktober traint de selectie van Adrie Koster weer op het trainingsveld naast de ArenA. Die training begint om 10.30 uur.
Ajax.nl
Tsja.. beursgenoteerd bedrijf he..quote:Zaakwaarnemer Jovetic meldt bod Ajax, Van Geel ontkent
Het Algemeen Dagblad meldt dat de zaakwaarnemer van Stevan Jovetic gisteren heeft gemeld dat Ajax een serieuze aanbieding heeft gedaan aan de 17-jarige Montenegrijn. Ajax zou de meest geďnteresseerde club zijn in de speler. Van Geel ontkende de interesse tegenover het AD, volgens de technisch directeur is Ajax momenteel met helemaal niemand bezig.
Het talent zou maar liefst 15 miljoen euro moeten kosten. De club wil hem echter pas op zijn vroegst komende zomer verkopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien in de winterstop
quote:De Mul: "Ik geef de strijd nog niet op"
Tom De Mul wil meer spelen bij Sevilla. De flankmiddenvelder moet na zes competitiewedstrijden nog steeds zijn debuut maken in de Primera División.
De Mul mocht wel een helft opdraven in de Champions League-voorronde tegen AEK Athene. Ook in de Spaanse Supercup speelde hij een half uur. "Dat was mijn hoogtepunt", vertelt de Belg in Sport/Voetbal Magazine. "Debuteren tegen de sterren van Real en winnen: een droom."
De flankspeler hoopt op een spoedig competitiedebuut. "Ik moet geduld hebben. Maar ik zou toch ook wedstrijden moeten spelen om te leren. Ik kwam niet alleen om te trainen", gaat hij verder.
Met Jesús Navas is de concurrentie voor De Mul niet mals. "Het niveau is hoog, maar ik geef de strijd zeker niet op. Als flankspeler moet ik het ook in een 4-4-2 kunnen maken", besluit de voormalige Ajacied.
Dan is de titel inmiddels als verspeeld toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:47 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien in de winterstop
Ik vind het ook nogal een rare. Hij wilde weg omdat de sfeer in de kleedkamer te hard was bij Ajax. Ik denk dat dat bij Sevilla even erg is zo niet erger.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:21 schreef Roflbroek het volgende:
Reken er maar op dat het Marco wordt, het zou te triest voor woorden zijn. Maar het past perfect in het straatje van de 6 ontslagen coaches in 9 jaar.
dat heeft ook niks met de beurs te maken. Het is op dit moement alleen een last voor Ajax. Maarja je kan er niet zomaar af, dan moet iemand alle uitstaande aandelen kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zakenbelangen, sponsorafspraken, buitenlandse projecten ( china) etc.
quote:18/10/2007 - Fontein: continuďteit, stabiliteit en rust bewaren
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Met de bekendmaking van de jaarcijfers over het afgelopen boekjaar is ook het eerste jaar van het vijfjarige, ambitieuze beleidsplan afgesloten. ,,De gemiste deelname aan de Champions League heeft een vertragend effect’’, verwees Fontein naar de consequenties voor het beleidsplan. ,,Nu is het belangrijk de continuďteit, stabiliteit en rust te bewaren.’’ De doelstellingen blijven volgens de directie gehandhaafd. Ajax blijft zich focussen op de landstitel en de lucratieve en sportief interessante deelname aan het belangrijkste Europese clubtoernooi.
Daar is dequote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:32 schreef Longmen het volgende:
Dit is echt bijzonder slecht![]()
http://www.youtube.com/watch?v=roDDYNqmots
![]()
Na 10 secs trok ik het al niet meerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:32 schreef Longmen het volgende:
![]()
zo'n sukkeltje gaat toch alleen maar voor het geld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal een rare. Hij wilde weg omdat de sfeer in de kleedkamer te hard was bij Ajax. Ik denk dat dat bij Sevilla even erg is zo niet erger.
Deze is ook vrij sadquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:42 schreef Silenus het volgende:
Als we toch bezig zijn. http://www.youtube.com/watch?v=zJ0t125YHWo&mode=related&search=
Knappe jongen die het-gehalte van dit weet te overtreffen.
Dit is de link die er bij staat.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:42 schreef Silenus het volgende:
Als we toch bezig zijn. http://www.youtube.com/watch?v=zJ0t125YHWo&mode=related&search=
Knappe jongen die het-gehalte van dit weet te overtreffen.
jammer, wat een niveau weerquote:
Huuuuuu, geef ze aan. Ga je lekker ergens anders druk om maken allemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:25 schreef denthemen het volgende:
Wat een helden met hun hitler groet, kunnen ze grote problemen mee krijgen..
Nou vind dat best verwerpelijk maar goed...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Huuuuuu, geef ze aan. Ga je lekker ergens anders druk om maken allemaal.
Want jij wees hem op de vele liederen die PSV-fans kennen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef Nashje het volgende:
Kreeg gister nog een leuke opmerking te horen van een lamp. "Ja die F-side is alleen maar stil en als ze zingen kunnen ze alleen maar daar hoorden ze engelen zingen."
Hij was binnen enkele seconden uitgeluld.
Vraag me alleen af of dit de plek is om je daar druk over te maken. Youtube staat vol met kneuzenteams die zichzelf opsluiten met een paar kratten bier in een centerparcs huisje. Dan wil er na verloop van tijd wel eens wat vreemd gedrag ontstaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:27 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nou vind dat best verwerpelijk maar goed...
OMGquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:32 schreef Longmen het volgende:
![]()
Ja, naar aanleiding van die wedstrijd is dat inderdaad gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens is dat plan voor de KNVB-beker van Ajax ook triest. Alle amateurclubs, die juist nog een beetje charme aan het tournooi geven, eruit en een dom poule systeem, zijn ze bang geworden na Kozakken Boys-uit ofzo?
Beetje de trend van de afgelopen 15 jaar. Alles in stukken hakken en zoveel mogelijk uit dezelfde sterkte tegen elkaar laten spelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens is dat plan voor de KNVB-beker van Ajax ook triest. Alle amateurclubs, die juist nog een beetje charme aan het tournooi geven, eruit en een dom poule systeem, zijn ze bang geworden na Kozakken Boys-uit ofzo?
quote:'Ajax deed weinig met wensenlijstje Ten Cate'
--------------------------------------------------------------------------------
18 oktober 2007
Spelers als Dennis Rommedahl, Ismael Urzaiz en Albert Luque stonden niet hoog op de lijst van Henk ten Cate toen hij deze zomer bij Ajax zijn selectie wilde versterken. Dat meldt Voetbal International deze week. Ten Cate geeft in het blad toe dat hij de Spanjaarden Albert Riera en Xabi Prieto, maar ook de Braziliaan Renato Augusto van Flamengo wilde aantrekken.
"Dat zijn inderdaad spelers die ik via mijn netwerk heb voorgedragen als potentiële versterkingen", reageert de naar Chelsea vertrokken trainer. "Ik kreeg echter keer op keer te horen dat ze onhaalbaar waren. Daar twijfelde ik soms aan, maar ik ga af op de woorden van de directie. Voorzover ik wist waren het geen irreële voorstellen, maar ik zit niet bij de onderhandelingen. Als ik te horen krijg dat ze onhaalbaar zijn, dan moet ik dat geloven. Mijn contacten zeiden mij dat ze niet onhaalbaar waren. De bedragen die ik hoorde verschilden nauwelijks met wat we investeerden in de spelers die wél kwamen."
Het verbaast Ten Cate dat technisch directeur Martin van Geel heeft gezegd dat Ajax heeft geprobeerd Rafael van der Vaart en Luka Modric in te lijven. "Dan hebben ze dat achter mijn rug om gedaan. Beiden waren welkom geweest, maar ik heb die namen intern niet gehoord."
Idd, als je eerst alles ontkend moet je achteraf ook je bek houden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begin steeds meer ergernis te krijgen van de uitspraken van Ten Cate. Wat loopt die na te trappen zeg...
Daarin heb je gelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:44 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of dit de plek is om je daar druk over te maken. Youtube staat vol met kneuzenteams die zichzelf opsluiten met een paar kratten bier in een centerparcs huisje. Dan wil er na verloop van tijd wel eens wat vreemd gedrag ontstaan.
Ajax is geen grote club meer, wij hoeven dus niet te wachten?quote:Grote clubs moeten wachten op Jovetic
BELGRADO - De grote Europese clubs hoeven voorlopig niet te rekenen op een snelle komst van aanvaller Stevan Jovetic, het grote talent van Partizan Belgrado.
De Servische club wil de 17-jarige Montenegrijnse international in elk geval tot het einde van het seizoen houden.
Jovetic staat in de belangstelling van Ajax, Feyenoord, AZ, Manchester United en Real Madrid. "Ajax heeft al een officieel bod uitgebracht. De hoogte ervan is bedrijfsgeheim. Maar we verwachten nog andere. Er is veel belangstelling voor hem", zei Partizan-voorzitter Tomislav Karadzic donderdag in de krant Danas.
"We hebben geen haast. Onze coach en supporters kunnen gerust zijn, in elk geval deze competitie. We zullen er alles aan doen hem langer te binden."
Dat zeg je, uitgerekend als club die tweemaal achter elkaar in de voorronde van de CL werd uitgeschakeld.quote:"We moeten voorkomen dat een opportunistisch clubje de nationale beker wint en vervolgens in de kwalificatieronde de Champions League misloopt. Daar is het Nederlandse voetbal niet mee gediend."
Inderdaad zeg, waar haalt ie het lef vandaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Misplaatste uitspraken van Maarten Fontein:
[..]
Dat zeg je, uitgerekend als club die tweemaal achter elkaar in de voorronde van de CL werd uitgeschakeld.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat zeg je, uitgerekend als club die tweemaal achter elkaar in de voorronde van de CL werd uitgeschakeld.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben je niet de enige. Af en toe snap ik er echt geen reet van. Urzaiz en Rommedahl aankopen met de gedachte erachter dat je bij de beste 16 van Europa wil horen. Wat wil het bestuur nu eigenlijk? Hebben ze het zelf wel door?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:34 schreef Radegast het volgende:
Begin er trouwens steeds meer aan te twijfelen of Van Geel wel de juiste man is op de juiste plek...
Zo verkeerd zijn de aankopen van Dennis Rommedahl, Laurent Delorge en Ismael Urzaiz echt niet, maar er had gewoon een tien moeten komen, want nu is de selectie zwaar gehavend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben je niet de enige. Af en toe snap ik er echt geen reet van. Urzaiz en Rommedahl aankopen met de gedachte erachter dat je bij de beste 16 van Europa wil horen. Wat wil het bestuur nu eigenlijk? Hebben ze het zelf wel door?![]()
Het bestuur doen die aankopen toch niet? Dat doen ten Cate en van Geel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben je niet de enige. Af en toe snap ik er echt geen reet van. Urzaiz en Rommedahl aankopen met de gedachte erachter dat je bij de beste 16 van Europa wil horen. Wat wil het bestuur nu eigenlijk? Hebben ze het zelf wel door?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |