abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54021128
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:54 schreef Nashje het volgende:
Kreeg gister nog een leuke opmerking te horen van een lamp. "Ja die F-side is alleen maar stil en als ze zingen kunnen ze alleen maar daar hoorden ze engelen zingen."

Hij was binnen enkele seconden uitgeluld.
Want jij wees hem op de vele liederen die PSV-fans kennen?
pi_54021545
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 22:27 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nou vind dat best verwerpelijk maar goed...
Vraag me alleen af of dit de plek is om je daar druk over te maken. Youtube staat vol met kneuzenteams die zichzelf opsluiten met een paar kratten bier in een centerparcs huisje. Dan wil er na verloop van tijd wel eens wat vreemd gedrag ontstaan.
Secrets never die. Only people.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 23:46:54 #278
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54021607
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 18:32 schreef Longmen het volgende:
Dit is echt bijzonder slecht
http://www.youtube.com/watch?v=roDDYNqmots

OMG Wat triest.

Als je al zo'n filmpje maakt doe het dan nog grappig
  donderdag 18 oktober 2007 @ 23:50:37 #279
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_54021669
Overigens is dat plan voor de KNVB-beker van Ajax ook triest. Alle amateurclubs, die juist nog een beetje charme aan het tournooi geven, eruit en een dom poule systeem, zijn ze bang geworden na Kozakken Boys-uit ofzo?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:02:42 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54021906
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens is dat plan voor de KNVB-beker van Ajax ook triest. Alle amateurclubs, die juist nog een beetje charme aan het tournooi geven, eruit en een dom poule systeem, zijn ze bang geworden na Kozakken Boys-uit ofzo?
Ja, naar aanleiding van die wedstrijd is dat inderdaad gedaan.

....
Gourmetten of steengrillen?
pi_54022192
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Beetje de trend van de afgelopen 15 jaar. Alles in stukken hakken en zoveel mogelijk uit dezelfde sterkte tegen elkaar laten spelen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54022411
quote:
'Ajax deed weinig met wensenlijstje Ten Cate'
--------------------------------------------------------------------------------
18 oktober 2007
Spelers als Dennis Rommedahl, Ismael Urzaiz en Albert Luque stonden niet hoog op de lijst van Henk ten Cate toen hij deze zomer bij Ajax zijn selectie wilde versterken. Dat meldt Voetbal International deze week. Ten Cate geeft in het blad toe dat hij de Spanjaarden Albert Riera en Xabi Prieto, maar ook de Braziliaan Renato Augusto van Flamengo wilde aantrekken.

"Dat zijn inderdaad spelers die ik via mijn netwerk heb voorgedragen als potentiële versterkingen", reageert de naar Chelsea vertrokken trainer. "Ik kreeg echter keer op keer te horen dat ze onhaalbaar waren. Daar twijfelde ik soms aan, maar ik ga af op de woorden van de directie. Voorzover ik wist waren het geen irreële voorstellen, maar ik zit niet bij de onderhandelingen. Als ik te horen krijg dat ze onhaalbaar zijn, dan moet ik dat geloven. Mijn contacten zeiden mij dat ze niet onhaalbaar waren. De bedragen die ik hoorde verschilden nauwelijks met wat we investeerden in de spelers die wél kwamen."

Het verbaast Ten Cate dat technisch directeur Martin van Geel heeft gezegd dat Ajax heeft geprobeerd Rafael van der Vaart en Luka Modric in te lijven. "Dan hebben ze dat achter mijn rug om gedaan. Beiden waren welkom geweest, maar ik heb die namen intern niet gehoord."
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54022606
Ten Cate heeft maandag zelf gezegd dat ze een poging hebben gewaagd bij Van der Vaart. En nu weer niet?

Begin er trouwens steeds meer aan te twijfelen of Van Geel wel de juiste man is op de juiste plek...
pi_54023833
Ik begin steeds meer ergernis te krijgen van de uitspraken van Ten Cate. Wat loopt die na te trappen zeg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54023961
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 01:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik begin steeds meer ergernis te krijgen van de uitspraken van Ten Cate. Wat loopt die na te trappen zeg...
Idd, als je eerst alles ontkend moet je achteraf ook je bek houden.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_54024560
Tussen HtC en eht bestuur zat het al langer niet goed.
Dus dit is het logisch vervolg.
De waarheid zal ergens in het midden liggen denk ik.
Toch is en blijft HtC een goede trainer.
pi_54025777
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 23:44 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Vraag me alleen af of dit de plek is om je daar druk over te maken. Youtube staat vol met kneuzenteams die zichzelf opsluiten met een paar kratten bier in een centerparcs huisje. Dan wil er na verloop van tijd wel eens wat vreemd gedrag ontstaan.
Daarin heb je gelijk
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54025780
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:25 schreef F1Bas het volgende:

[..]
Ik geloof hem direct...
pi_54025813
quote:
Grote clubs moeten wachten op Jovetic

BELGRADO - De grote Europese clubs hoeven voorlopig niet te rekenen op een snelle komst van aanvaller Stevan Jovetic, het grote talent van Partizan Belgrado.

De Servische club wil de 17-jarige Montenegrijnse international in elk geval tot het einde van het seizoen houden.

Jovetic staat in de belangstelling van Ajax, Feyenoord, AZ, Manchester United en Real Madrid. "Ajax heeft al een officieel bod uitgebracht. De hoogte ervan is bedrijfsgeheim. Maar we verwachten nog andere. Er is veel belangstelling voor hem", zei Partizan-voorzitter Tomislav Karadzic donderdag in de krant Danas.

"We hebben geen haast. Onze coach en supporters kunnen gerust zijn, in elk geval deze competitie. We zullen er alles aan doen hem langer te binden."
Ajax is geen grote club meer, wij hoeven dus niet te wachten?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:47:55 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54026223
Misplaatste uitspraken van Maarten Fontein:
quote:
"We moeten voorkomen dat een opportunistisch clubje de nationale beker wint en vervolgens in de kwalificatieronde de Champions League misloopt. Daar is het Nederlandse voetbal niet mee gediend."
Dat zeg je, uitgerekend als club die tweemaal achter elkaar in de voorronde van de CL werd uitgeschakeld.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54026340
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

Dat zeg je, uitgerekend als club die tweemaal achter elkaar in de voorronde van de CL werd uitgeschakeld.
Inderdaad zeg, waar haalt ie het lef vandaan
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:03:05 #292
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54026388
Die Fontein slaat nu echt door
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:04:01 #293
52871 Blight
Supersized.
pi_54026396
quote:
[..]

.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54026412
quote:
[..]

pi_54026420
Jezus, die Fontein is ook raar aan het doen met z`n uitspraken
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:09:32 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54026471
Wie van de FOK!kers gaan er om 12.30 uur eigenlijk protesteren?

Sethje? PLAE@? Bananenman? PizzaSalami?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:10:25 #297
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54026484
Hoeveel extra wedstrijden zal dat gaan betekenen? Een poulefase in de beker?
En maar zeuren dat de topclubs zoveel wedstrijden moeten spelen. Ik zie het alweer voor me, speelt Ajax in de poulefase CL en dan is er geen interesse meer in de beker en laten ze een stel jeugdspelers opdraven.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54026495
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 00:34 schreef Radegast het volgende:
Begin er trouwens steeds meer aan te twijfelen of Van Geel wel de juiste man is op de juiste plek...
Ben je niet de enige. Af en toe snap ik er echt geen reet van. Urzaiz en Rommedahl aankopen met de gedachte erachter dat je bij de beste 16 van Europa wil horen. Wat wil het bestuur nu eigenlijk? Hebben ze het zelf wel door?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:19:44 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54026607
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:11 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ben je niet de enige. Af en toe snap ik er echt geen reet van. Urzaiz en Rommedahl aankopen met de gedachte erachter dat je bij de beste 16 van Europa wil horen. Wat wil het bestuur nu eigenlijk? Hebben ze het zelf wel door?
Zo verkeerd zijn de aankopen van Dennis Rommedahl, Laurent Delorge en Ismael Urzaiz echt niet, maar er had gewoon een tien moeten komen, want nu is de selectie zwaar gehavend.
pi_54026644
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:11 schreef Nashje het volgende:

[..]

Het bestuur doen die aankopen toch niet? Dat doen ten Cate en van Geel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')