Het is toch ook te gek voor woorden dat de Fam. Kubatz altijd aanwezig is bij uitjes van Brian.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef noekje het volgende:
Huub wordt ook steeds meer obstinaat naar de redactie toe. Hij baalt dat het van te voren bekend is dat er familie van Dennis bij de voetbal is. Hij zegt dat hij nog nooit iemand heeft gezien bij een uitje. Lieke gelooft hem niet. Brian heeft dat ook altijd zegt Huub maar die is er iig discreet over. Hij wil gaan bellen.
Hij heeft het geheim nu nog geen één keer gezegd dus lekker boeien wat hij nu zegt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:52 schreef Dreamboy het volgende:
Huub heeft Lieke een gehein verteld.
Nu staat hij er over te lullen met de deur open wat een lul zeg
Maar dan moet Huub ook niet gaan zeiken als andere wel familie buiten zien.Denk dat daarom Lieke het zei.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
Ik vond het niet onredelijk van Huub. Hij had Lieke iets in vertrouwen verteld dat 'niet de villa in mocht komen'. Maar Lieke heeft dat in een discussie de ether ingegooid, en Huub zegt dat ze dat wel vaker doet.
Lieke had alleen maar 'sorry' hoeven zeggen.
Is er bekend wat dat iets was?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
Ik vond het niet onredelijk van Huub. Hij had Lieke iets in vertrouwen verteld dat 'niet de villa in mocht komen'. Maar Lieke heeft dat in een discussie de ether ingegooid, en Huub zegt dat ze dat wel vaker doet.
Heb je dat echt goed verstaan, dat zou namelijk schandalig zijn als er leugens worden verteld over wie dan ook in dat hok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef noekje het volgende:
Wat zei Huub daar over Brian?
Een lulverhaal ophangen dat Brian je geslagen heeft??
Was het niet zo dat Huub bedoelde dat dat ook iets was wat ze de villa niet in mocht brengen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef noekje het volgende:
Wat zei Huub daar over Brian?
Een lulverhaal ophangen dat Brian je geslagen heeft??
De tandartsbezoekjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
Huub herhaalt: hij is nooit ergens geweest waar familie was. Lieke zegt van wel.
Dat weet ik niet. Ik moet het nog een keer zien denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Huub bedoelde dat dat ook iets was wat ze de villa niet in mocht brengen?
Volgens mij heeft hij zijn vader gebeld..... Hij heeft namelijk gezegd dat hij hem niet gezien heeft, maar het is wel contact/geheim.... Moet haast wel een telefoongesprek zijn.....quote:
omdat zij weer eens haar vermeende morele superioriteit ten toon moet spreiden mag ze daarom iets roepen wat huub in vertrouwen heeft gezegd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar dan moet Huub ook niet gaan zeiken als andere wel familie buiten zien.Denk dat daarom Lieke het zei.
Ben ik ook beneiuwd naar.quote:
Ja duh, Dennix was nooit vertrokken als er geen mensen waren om hem te backen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:08 schreef diedirk het volgende:
Waarom doet Huub zo moeilijk? Wie zegt dat Dennis dat al wist?
Missschien vertelde ze het tegen Nadia om haar beetje te geruststellen over Dennis.
Wel raar idd dat Huub nog nooit met zijn honkbal team heeft mogen honkballen en Brian bv vandaag ook alweer heeft mogen tennissen
Moet zeggen dat Huub ook niet de makkelijkste is hoor...Huub luisterd voornamelijk naar zichzelf. Dom dat ze nu weer zoveel energie hieraan verspillen. Dit geeft ook weer mogelijkheden voor de andere groep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:14 schreef Vandaag... het volgende:
Gatverdamme wat is dat moeilijk om te discussieren met Lieke. Ze snapt het niet of wil het niet snappen. Ze wil in geen geval haar fout toegeven.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda trekt Melissa bekkies...
Misschien kan ze iets met nix beginnen... die is ook weer vrijgezel heb ik vernomen. Die kan ze tenminste wel onder de duim houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. meschien moeten we er wel mee kappen.
Ojee de relatie bedoelt ze.
Daar heeft ze al eerder mee gedreigd. Af en toe draaft ze echt door, in alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke. meschien moeten we er wel mee kappen.
Ojee de relatie bedoelt ze.
Das ROSmantischquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Waarom zitten die zolen met het beddengoed buiten........
toch zou ik 100 keer liever met huub discussieren dan met lieke. huub heeft ook wel vervelende discussietechnieken maar daar is makkelijker doorheen te prikken dan bij Lieke. Bij Lieke zit er altijd een moreel en dus supersubjectief aspect in waar niet tegenaan te redeneren valt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Huub ook niet de makkelijkste is hoor...Huub luisterd voornamelijk naar zichzelf. Dom dat ze nu weer zoveel energie hieraan verspillen. Dit geeft ook weer mogelijkheden voor de andere groep.
nee huub zat te zeuren over dat nix vanvond vrienden ect zou zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:00 schreef Disana het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:26 schreef kybe het volgende:
Naar mijn mening doen Lieke en Huub allebei moeilijk,als er misverstanden zijn kunnen geen van beide is een keer zeggen:joh zo bedoelde ik het niet ,als het verkeerd is overgekomen sorry.
Zij moeten allebei gelijk hebben en het zijn alle twee doordrammers en stijfkoppen.
In mijn ogen zal ze de populaire Huub dumpen als ze de kans krijgt... Jaap is binnengehaald.... ze hoeft alleen maar met Jaap af te dealen om Huub eruit te stemmen. Het is onzeker of de kijker mag (mee) beslissen... maar Jaap zal zeker gevoelig zijn voor dit argument. Huub moet de volgende ronde beslissen of ie Lieke of Jaap zal wegstemmen. Anders zal het veel te link worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:22 schreef lorence1 het volgende:
lieke is huub volgens mij al veel langer zat en het zal me niks verbazen als ze nu echt een keer de relatie breekt. Na de kooi zal ze dat op zeker doen, want verliefd op huub is ze al lang niet meer
Wat duurt dat trainen ;ang... de F-jes moeten al lang thuis zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
toch zou ik 100 keer liever met huub discussieren dan met lieke. huub heeft ook wel vervelende discussietechnieken maar daar is makkelijker doorheen te prikken dan bij Lieke. Bij Lieke zit er altijd een moreel en dus supersubjectief aspect in waar niet tegenaan te redeneren valt.
On topic: mooi tafereeltje zal dennis straks aantreffen, ik gok dat ie in zn eentje van een afstandje gaat toekijken
[ afbeelding ]
huub heeft haar bijna gedwongen het zeggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:33 schreef blomst het volgende:
Ik snap ook niet dat Lieke Huub een hak wil zetten in het bijzijn van de anderen.
En dan maar weer roepen anders moeten we er maar mee kappen.
Als Lieke iets in vertrouwen is verteld moet ze het bij haar houden.
yepquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
[..]
In mijn ogen zal ze de populaire Huub dumpen als ze de kans krijgt... Jaap is binnengehaald.... ze hoeft alleen maar met Jaap af te dealen om Huub eruit te stemmen. Het is onzeker of de kijker mag (mee) beslissen... maar Jaap zal zeker gevoelig zijn voor dit argument. Huub moet de volgende ronde beslissen of ie Lieke of Jaap zal wegstemmen. Anders zal het veel te link worden.
quote:
Rete-irritant om ruzie te gaan maken over iets wat iedereen al lang weet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nee huub zat te zeuren over dat nix vanvond vrienden ect zou zien
toen zij lieke dat hebben we allemaal toch wel eens
en toe is huub gaan drammen van wat bedoel je dannet zo lang tot lieke vertelde dat huub z'n vader een keer buiten had ontmoet
oftwel hij dwong haar bijna het vertrouwen te breken en nu loopt hij te miepen
tas die had het al door bij onze hupert,soms is hij sjaggo en gaat hij ruzie zoeken
lieke trapt er steeds weer in
Zijn zusje is er ook las ik op vol.Die vond Nadia een hoer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat duurt dat trainen ;ang... de F-jes moeten al lang thuis zijn.
Naad met een oefen-lollie, vandaag of morgen Luc z'n lolliequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:41 schreef b.a.s. het volgende:
Genieten van een lolly en een glas champagne
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in dit soort disco's wordt ik moe van huub net zolang drammen tot je ruzie hebt,nu hij z'n agressie niet meer op nix en brian kan botvieren is lieke de sjaakquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:44 schreef akveor het volgende:
Asjeblieft Fok, hier heb je wat om te laden.... wat een trage dikke sheit weer.
[ afbeelding ]
Eerst de Hulk en nu dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:44 schreef akveor het volgende:
Asjeblieft Fok, hier heb je wat om te laden.... wat een trage dikke sheit weer.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zijn zusje is er ook las ik op vol.Die vond Nadia een hoer.
wie is er gekomen met huub de leider/quizmaster,ect ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[quote]Op dinsdag 16 oktober 2007 20:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yep
want jaap wordt ook af en toe schijtziek van het dominante hautaine dram gedrag van Huub Lieke.
Dat is een hoer schatquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een hoer zou nog wat aan klantenbinding doen. Het secreet dat Nadia heet ziet alleen maar speeltjes. Als ze er een paar keer mee gespeeld heeft wil ze een nieuw speeltje. Kutwijf.
![]()
maar dit speeltje is nixquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een hoer zou nog wat aan klantenbinding doen. Het secreet dat Nadia heet ziet alleen maar speeltjes. Als ze er een paar keer mee gespeeld heeft wil ze een nieuw speeltje. Kutwijf.
![]()
Ze had het niet eens moeten insinueren.. want het was een gegeven wat 'niet bestond'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub heeft haar bijna gedwongen het zeggen
nee het kinderke was gewoon op zoek naar ruzie
Waar komt dit vandaan, hoe oud/jong zijn deze opnames, dit ivm relevantie naar DGK.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:53 schreef Dreamboy het volgende:
Neem hier even een kijkje.
http://www.nextinternetmillionaire.com/
Maar dan gratisquote:
de training begon om 20 uur, dus ik verwacht Dennis om half tien, tien uur.quote:[..]
Wat duurt dat trainen ;ang... de F-jes moeten al lang thuis zijn.
Zijn zusje is er ook las ik op vol.Die vond nadia een hoer
Ja, Jaap is er denk ik niet rouwig om. Wat in Huub's voordeel kan werken bij een eventuele keuze van Jaap is dat hij Huub nu ook nodig heeft voor de talkshow. Eén van de grotere belangen van Jaap (waar ooit geld mee te verdienen valt)...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:57 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd wat jaap en Lieke nu bespreken.
Volgens mij komt het Jaap wel gooed uit die ruzie's tussen Huub en Lieke, en zo meer ruimte tussen hen te creëren.
Volgens Mij trekt Jaap liever met Huub op dan met Lieke, maar zou het mogelijk zijn dat hij voor Lieke kiest omdat Huub zo populair is.
quote:
Jaap wou Lieke toch ook al ergens niet bij hebben voor die show van hem. Toen was het Huub die Lieke er wel bij wou hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:57 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd wat jaap en Lieke nu bespreken.
Volgens mij komt het Jaap wel gooed uit die ruzie's tussen Huub en Lieke, en zo meer ruimte tussen hen te creëren.
Volgens Mij trekt Jaap liever met Huub op dan met Lieke, maar zou het mogelijk zijn dat hij voor Lieke kiest omdat Huub zo populair is.
De training is van 20.00 uur tot 22.00 uur, kan nog even duren dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
rooie3 - dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:44
[..]
de training begon om 20 uur, dus ik verwacht Dennis om half tien, tien uur.
Same difference dear.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is waar, maar ik denk dat haar instelling zo is, ook buiten de kooi.
En BQ.het is een slet, geen hoer.
![]()
Zhhhwaaaaaaiihhhhhhhhhhhhhhhhhieeeeequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik heb er genoeg van, ik ga geen eeuwigheid meer zitten wachte op een F5je.![]()
Have fun allemaal en sterkte met die dikke stront.![]()
ZWAAISMILEY:![]()
FOK is al dagen FUCK.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik heb er genoeg van, ik ga geen eeuwigheid meer zitten wachte op een F5je.![]()
Have fun allemaal en sterkte met die dikke stront.![]()
ZWAAISMILEY:![]()
Mss is ze daar wel goed in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Lieke wil er met Anita over praten. Leuk! Anita als relatietherapeut.
Maanden... met zo nu en dan een lichte opleving...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK is al dagen FUCK.
Blijf toch maar even wachten op Dennix, en de discussie tussen Huub en Lieke is op zijn minst interessant.![]()
o, da's waar ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK is al dagen FUCK.
Blijf toch maar even wachten op Dennix, en de discussie tussen Huub en Lieke is op zijn minst interessant.![]()
Dat lijkt me verstandig ja, eerst alle pijlen op Dennix. Als de andere groep merkt dat Huub en Lieke zwak staan zou het tussen hun twee wel eens mis kunnen gaan....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:23 schreef diedirk het volgende:
Kunnen Lieke en Dennis het niet gewoon weer hebben over het bshen van Dennis?
Die moeten ze ff over het randje duwen.
Al moet Brian eigenlijk ook eens iets zeggen en forceren
Huub loopt behoorlijk naast zijn schoenen met zijn 50%.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Huub is een rancuneuze zoeker naar spijkers op laag water
nada loopt Luc weer op te geilen met d'r kinderstemmetjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
o, da's waar ook, wil ik toch eigenlijk ook nog even meemaken
.
Gelukkig ziet Luc niet zo bestquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nada loopt Luc weer op te geilen met d'r kinderstemmetje
![]()
Lijkt me niet dat je daar mensen mee kunt opgeilenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nada loopt Luc weer op te geilen met d'r kinderstemmetje
![]()
ze vindt Luc's gezichje mooier zonder bril.quote:
Verotte vis is ze .. Zooo mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze vindt Luc's gezichje mooier zonder bril.
Ze loopt nu te pochen dat ze mooi is.
Ik heb Lieke verschillende dingen horen aangeven, waar Huub dan weer negatief op reageerde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Lieke wilde dus therapie voor haar en Huub. Dit heeft ze niet zelf gezegd tegen Huub. Dit hoorde Huub van de baas. Lieke gooide net er even in dat zij al weken ergens mee zit.
Huub zei dat ze een afspraak hadden waarbij alles gewoon gezegd zou worden. Lieke wil het er nu niet over hebben en Huub baalt dat ze het wel even zei maar het nu niet uitspreekt.
Nee volgens mij niet. Ze had Huub al gevraagd en later vroeg de baas het of Huub er mee akkoord ging.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Lieke wilde dus therapie voor haar en Huub. Dit heeft ze niet zelf gezegd tegen Huub. Dit hoorde Huub van de baas. Lieke gooide net er even in dat zij al weken ergens mee zit.
Huub zei dat ze een afspraak hadden waarbij alles gewoon gezegd zou worden. Lieke wil het er nu niet over hebben en Huub baalt dat ze het wel even zei maar het nu niet uitspreekt.
Als ze nu eens begonnen met alkaar laten uitspreken. Dat is waar ik me aan erger in de discussies tussen Huub en Lieke en dat komt van beide kanten. Lieke heeft aan Huub al meerdere keren aangeven dat ze niet zit te wachten op een discussie maar gewoon een luisterend oor en dat het dan niet gaat over dat ze het goed of fout heeft. Zij moet zich uiten om tot inzicht te komen. Ik snap Huub ook niet dat ie dat niet begrijpt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een lul die denkt de wijsheid in pacht te hebben. Kybe had gelijk, ze zijn allebei eigenwijs en koppig en hebben allebei deels gelijk en ongelijk. Maar nu ben ik anti Huub. Hij is niet de god van de kooi maar gewoon een speler.
En dat Lieke werd getroost door Amanda (wellicht met boze bijbedoeligen, maar toch) is wel heel apart. Huub moet oppassen.![]()
Wordt dat vanavond al neuken? (haal dan maar vast alle glazen uit de kast en verstop ze voor Dennixquote:
Lijkt me stug dat hij haar ooit zonder heeft gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
Luc vindt nada met make-up nie mooi..
Hoe krijg je in godsnaam 50 kilo masacra van je ogen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij haar ooit zonder heeft gezien.![]()
Ik denk omgekeerd ook. Huub krijgt haar niet onder zijn Oldenzaalse duimpje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Lieke kan het volgens mij niet uitstaan dat ze Huub niet de baas kan zijn.
Met een beitel of zo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam 50 kilo masacra van je ogen?
Ja, dat zal oprecht zijn... not!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
En opnieuw gaat AMANDA haar troosten.![]()
in opdracht van brian zeker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk omgekeerd ook. Huub krijgt haar niet onder zijn Oldenzaalse duimpje.
En opnieuw gaat AMANDA haar troosten.![]()
Tuurlijk, eindelijk een keertje gelucht die handel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Gaan ze straks gewoon onder die koude, natte dekbedden slapen?
alleen zit er meer achterquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda troost Lieke....de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
Ik heb het van beide kanten.... ze snappen gewoon niet wat ze bedoelen... ze voelen elkaar niet aan. en daarin vind ik dat Huub te weinig begrip heet dat Lieke eigenlijk niemand heeft om te praten.... Volgens mij gaat het om je te kunnen uiten zonder dat je meteen afgerekend wordt op wat je zegt. Da's soms juist heerlijk .quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:43 schreef Vandaag... het volgende:
Ik wordt echt vreselijk agressief van Lieke. Waarschijnlijk omdat ze precies op mijn moeder lijkt dus ik kan niet echt objectief zijn.![]()
Streams van die twee gaan uit.
Dat zeker maar Amanda ondanks al haar slechte kanten is ze toch een genuine lief mens!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dat zal oprecht zijn... not!!
Amanda wil natuurlijk wel even weten wat Lieke zo dwars zit.
Het was top, echt top.quote:
Sneller dan een nieuwe FOK!pagina laden.quote:
Fijn hoor, kan hij weer een dag op teren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Meisjes, handtekeningen, foto's maken, veel mensen... Dennis is er helemaal high van, fucking hell. Echt niet normaal.
Ik hoop voor beiden dat zein ieder geval na de kooi snel uit elkaar gaan. Op deze manier worden ze allebei ongelukkig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het van beide kanten.... ze snappen gewoon niet wat ze bedoelen... ze voelen elkaar niet aan. en daarin vind ik dat Huub te weinig begrip heet dat Lieke eigenlijk niemand heeft om te praten.... Volgens mij gaat het om je te kunnen uiten zonder dat je meteen afgerekend wordt op wat je zegt. Da's soms juist heerlijk .
Alleen maar fans, jongen. Voor mij!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Fijn hoor, kan hij weer een dag op teren.![]()
Op dit moment loopt het weer redelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sneller dan een nieuwe FOK!pagina laden.
Overdrijven? Dat doet hij anders noooit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
Op VOL was iemand er geweest, en er waren wel een paar tienermeisjes, maar wat Dennis nu zegt is buitengewoon overdreven.
Luc wordt er zelfs stil vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Meisjes, handtekeningen, foto's maken, veel mensen... Dennis is er helemaal high van, fucking hell. Echt niet normaal.
dennix zit gewoon te liegen.....dat hebben z'n vrienden gezegd dat ie dat moet zeggen....om te proberen nadia jaloers te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
Op VOL was iemand er geweest, en er waren wel een paar tienermeisjes, maar wat Dennis nu zegt is buitengewoon overdreven.
Jij hebt Dennix door zoals iedereen hier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:59 schreef riri het volgende:
[..]
dennix zit gewoon te liegen.....dat hebben z'n vrienden gezegd dat ie dat moet zeggen....om te proberen nadia jaloers te maken
Hij maakt zichzelf wat wijs. Hij is gewoon opgelucht omdat hij het ergste vreesde, denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zijn wij hier nou allemaal gek of zit Niks keihard te liegen?
Stel dat één op de 1000 kijkers idolaat is van Dennis, en dat van die groep één op de vijf naar het voetballen is geweest. Dan heb je nog steeds 100 stakkers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zijn wij hier nou allemaal gek of zit Niks keihard te liegen?
pullup, het is echt een drama. Als ikwil reageren op een post duurt het bijna vijf minuten vordat ik mijn eigen antwoord terug zie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef pullup het volgende:
Zodra ik FOK open gaat ook de rest van mijn internet verbinding ook superlangzaam op dit moment is het zelfs ongeveer kiezen tussen de streams of FOKHebben meer mensen daar last van ?
waarom blijf je steeds beige/beigen zeggen in plaats van bashen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Brian loopt heel stoer naar buiten en zegt dat hij Dennix gaat beigen.........ik hoor nix.![]()
Goh wat is Amanda oprecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
Amanda vertelt dat ze een arm om Lieke heensloeg en haar aaide. Jij bent ook helemaal nep he, roept Nadia. Hoezo, zegt Amanda, ik wil gewoon miljonaire worden.
Helemaal verzonnen, op VOL zijn er mensen geweest en er waren ongeveer 40 mensen en echt heel rustig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Ja, eenmaal aangekomen bij het vuurtje ziet hij ook wel dat die sukkel daar weer "op uitnodiging van" Nadia zit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Brian loopt heel stoer naar buiten en zegt dat hij Dennix gaat beigen.........ik hoor nix.![]()
Heb je dat niet al eerder gevraagd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:06 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
waarom blijf je steeds beige/beigen zeggen in plaats van bashen ?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Stel dat één op de 1000 kijkers idolaat is van Dennis, en dat van die groep één op de vijf naar het voetballen is geweest. Dan heb je nog steeds 100 stakkers.
Brian doet nooit niks.Die kan weer mooi mee profiteren en de heilige boon uithangen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:06 schreef diedirk het volgende:
Snap werkelijk niet waarom ze nu niet ff Dennis over het randje duwen?!
Huub en Lieke wat dom om nu ruzie te hebben.
En waarom grijpt Brian niet in en stuurt Dennis weg
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Stel dat één op de 1000 kijkers idolaat is van Dennis, en dat van die groep één op de vijf naar het voetballen is geweest. Dan heb je nog steeds 100 stakkers.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Klote-Fok, als ik wil posten word ik er gewoon afgeknald![]()
Ik geef het op![]()
Boem boem!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:04 schreef b.a.s. het volgende:
Dennis zit vol met adrenaline pfoeh! (dat wordt binnenkort weer knallen...)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:08 schreef diedirk het volgende:
[..]
Helemaal verzonnen, op VOL zijn er mensen geweest en er waren ongeveer 40 mensen en echt heel rustig.
Puur nieuw script voor Dennis dus, hij zal zo wel Nadia jaloers moeten maken.
Kom ik klaar, kom jij klaar, hoe doe jij het , hoe doet wie dan ook het.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Klote-Fok, als ik wil posten word ik er gewoon afgeknald![]()
Ik geef het op![]()
quote:
Echt wel !! Met dank aan VOLquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:18 schreef diedirk het volgende:
triest die Dennis.
FEBO heeft geprobeerd hem boost te geven maar het werkt toch niet.
Hij kan gewoon niks..
Mijn hemel, die gast heeft echt een plaat voor zijn kop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
Haha en nix wordt verder genegeerd....
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel !! Met dank aan VOL![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M7pEKUEFQq0
[..]
[..]
Hij is aan het knallen ja!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
Naad kruipt gezellig onder het bontje met Luc, Dennix doet en zegt nix.![]()
Samen die poort uit, please.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
Ik gun het Brian totaal niet...
Go Dennis, Go Dennis !!
edit:![]()
![]()
![]()
brian is de allergrootste smeerlap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:34 schreef avonne het volgende:
Ik gun het Brian totaal niet...
Go Dennis, Go Dennis !!
edit:![]()
![]()
![]()
Hij eet hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:39 schreef diedirk het volgende:
Dennis zit als een idioot ana dat glas te lurken, wat een zieligerd zeg
Brian is eng, Dennix is enger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:38 schreef miesy het volgende:
[..]
brian is de allergrootste smeerlap.
dennis is een lieverd vergeleken bij hem![]()
Hij moet altijd wat in zn mond hebben : ijs, pepermunt of kauwgum (buiten de Kooi, zal hier wel niet mogen te aso)quote:
Ikke, maar ik kan bijna niet posten...langzaam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Huub en Lieke is dus weer ellende, iemand het gesperk gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |