nada loopt Luc weer op te geilen met d'r kinderstemmetjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
o, da's waar ook, wil ik toch eigenlijk ook nog even meemaken
.
Gelukkig ziet Luc niet zo bestquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nada loopt Luc weer op te geilen met d'r kinderstemmetje
![]()
Lijkt me niet dat je daar mensen mee kunt opgeilenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nada loopt Luc weer op te geilen met d'r kinderstemmetje
![]()
ze vindt Luc's gezichje mooier zonder bril.quote:
Verotte vis is ze .. Zooo mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze vindt Luc's gezichje mooier zonder bril.
Ze loopt nu te pochen dat ze mooi is.
Ik heb Lieke verschillende dingen horen aangeven, waar Huub dan weer negatief op reageerde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Lieke wilde dus therapie voor haar en Huub. Dit heeft ze niet zelf gezegd tegen Huub. Dit hoorde Huub van de baas. Lieke gooide net er even in dat zij al weken ergens mee zit.
Huub zei dat ze een afspraak hadden waarbij alles gewoon gezegd zou worden. Lieke wil het er nu niet over hebben en Huub baalt dat ze het wel even zei maar het nu niet uitspreekt.
Nee volgens mij niet. Ze had Huub al gevraagd en later vroeg de baas het of Huub er mee akkoord ging.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Lieke wilde dus therapie voor haar en Huub. Dit heeft ze niet zelf gezegd tegen Huub. Dit hoorde Huub van de baas. Lieke gooide net er even in dat zij al weken ergens mee zit.
Huub zei dat ze een afspraak hadden waarbij alles gewoon gezegd zou worden. Lieke wil het er nu niet over hebben en Huub baalt dat ze het wel even zei maar het nu niet uitspreekt.
Als ze nu eens begonnen met alkaar laten uitspreken. Dat is waar ik me aan erger in de discussies tussen Huub en Lieke en dat komt van beide kanten. Lieke heeft aan Huub al meerdere keren aangeven dat ze niet zit te wachten op een discussie maar gewoon een luisterend oor en dat het dan niet gaat over dat ze het goed of fout heeft. Zij moet zich uiten om tot inzicht te komen. Ik snap Huub ook niet dat ie dat niet begrijpt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een lul die denkt de wijsheid in pacht te hebben. Kybe had gelijk, ze zijn allebei eigenwijs en koppig en hebben allebei deels gelijk en ongelijk. Maar nu ben ik anti Huub. Hij is niet de god van de kooi maar gewoon een speler.
En dat Lieke werd getroost door Amanda (wellicht met boze bijbedoeligen, maar toch) is wel heel apart. Huub moet oppassen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |