quote:
Jaap wou Lieke toch ook al ergens niet bij hebben voor die show van hem. Toen was het Huub die Lieke er wel bij wou hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:57 schreef blomst het volgende:
Ik ben benieuwd wat jaap en Lieke nu bespreken.
Volgens mij komt het Jaap wel gooed uit die ruzie's tussen Huub en Lieke, en zo meer ruimte tussen hen te creëren.
Volgens Mij trekt Jaap liever met Huub op dan met Lieke, maar zou het mogelijk zijn dat hij voor Lieke kiest omdat Huub zo populair is.
De training is van 20.00 uur tot 22.00 uur, kan nog even duren dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
rooie3 - dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:44
[..]
de training begon om 20 uur, dus ik verwacht Dennis om half tien, tien uur.
Same difference dear.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is waar, maar ik denk dat haar instelling zo is, ook buiten de kooi.
En BQ.het is een slet, geen hoer.
![]()
Zhhhwaaaaaaiihhhhhhhhhhhhhhhhhieeeeequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik heb er genoeg van, ik ga geen eeuwigheid meer zitten wachte op een F5je.![]()
Have fun allemaal en sterkte met die dikke stront.![]()
ZWAAISMILEY:![]()
FOK is al dagen FUCK.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik heb er genoeg van, ik ga geen eeuwigheid meer zitten wachte op een F5je.![]()
Have fun allemaal en sterkte met die dikke stront.![]()
ZWAAISMILEY:![]()
Mss is ze daar wel goed in.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:10 schreef noekje het volgende:
Lieke wil er met Anita over praten. Leuk! Anita als relatietherapeut.
Maanden... met zo nu en dan een lichte opleving...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK is al dagen FUCK.
Blijf toch maar even wachten op Dennix, en de discussie tussen Huub en Lieke is op zijn minst interessant.![]()
o, da's waar ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK is al dagen FUCK.
Blijf toch maar even wachten op Dennix, en de discussie tussen Huub en Lieke is op zijn minst interessant.![]()
Dat lijkt me verstandig ja, eerst alle pijlen op Dennix. Als de andere groep merkt dat Huub en Lieke zwak staan zou het tussen hun twee wel eens mis kunnen gaan....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:23 schreef diedirk het volgende:
Kunnen Lieke en Dennis het niet gewoon weer hebben over het bshen van Dennis?
Die moeten ze ff over het randje duwen.
Al moet Brian eigenlijk ook eens iets zeggen en forceren
Huub loopt behoorlijk naast zijn schoenen met zijn 50%.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Huub is een rancuneuze zoeker naar spijkers op laag water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |