Yep. Bij mijn kaasboer tenminste wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:02 schreef Nielsch het volgende:
Verkopen ze trouwens ook voorgepelde pistachenoten? Dat zou pas relaxed zijn.![]()
Bivakkeer je altijd in een supermarkt of sla je een jaarvoorraad in?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:16 schreef StateOfMind het volgende:
Pistachenoten![]()
![]()
![]()
De dienstweigeraars maak ik meestal met mijn tanden open.
Verslaafd aan die dingen, ooit eens 13 (!!!) zakken op een dag gegeten (daar krijg je best wel een beetje buikpijn van dan)
die zijn dood/ziek en mag je absoluut niet etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:05 schreef Rave_NL het volgende:
Pistachenoten nog daar aan toe, maar mosselen die weigeren om open te gaan tijdens het koken!![]()
Jezus woon je in een dorp ofzo, dat de supermarkt al om 18 uur sluit..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:21 schreef StateOfMind het volgende:
Kut, supermarkt is al dicht![]()
Bedankt TS![]()
Ik wou annorexia-patient zeggen, maar aangezien je een man blijkt te zijn ga ik voor gayseksuele annorexia-patient.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef werkeend het volgende:
en dan lekker die schilletjes aflebberen! hmmmmm mjammie
Niet om vieze, ongebakken nootjes te eten, toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt toch tanden gekregen?
Nederlandersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:03 schreef DraYtje het volgende:
Serieus![]()
Mensen die moeite doen om een pistachenootje open te krijgen terwijl er nog een hele zak ligt![]()
Gay alertquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:02 schreef Nielsch het volgende:
Pistachenoten, lekker voer voor bij het bier. Ik ben er dol op. Maar waar ik me zo mateloos aan kan irriteren zijn die pistachenoten die niet opengaan. Ze doen alleen maar pijn aan je vingers, je nagels breken erdoor en je hebt niets lekkers.![]()
Moet jij nodig zeggen. Als er een ding gay is dan is het wel voetbal. Komt door die lui op het veld die na elk klein tikje gaan liggen kermen op de grond. De grotere flikkers staan op de tribune te kijken naar dat wijvenspel.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:05 schreef Rave_NL het volgende:
Pistachenoten nog daar aan toe, maar mosselen die weigeren om open te gaan tijdens het koken!![]()
Sonja Bakker wannabee alert.quote:
Alsof mannen geen anorexia kunnen hebben...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:43 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik wou annorexia-patient zeggen, maar aangezien je een man blijkt te zijn ga ik voor gayseksuele annorexia-patient.
Die zijn idd moeilijk lekker, van die scherpe knapperige noten die eigenlijk bij de nasi horen.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:04 schreef Ontlastingreguleerder het volgende:
Ik vind cashewnoten niet echt lekker meer... je hebt ook zo'n mix van noten.. iets van pettini ofzo heet dat..
En Katjang Pedis!!
[ afbeelding ]
Moeilijk lekker?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:11 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Die zijn idd moeilijk lekker, van die scherpe knapperige noten die eigenlijk bij de nasi horen.
Ja hoor, 'tuurlijk, gewoon bij de notenkoning/boer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:02 schreef Nielsch het volgende:
[...]
Verkopen ze trouwens ook voorgepelde pistachenoten? Dat zou pas relaxed zijn.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |