Ik zie nu pas wat een trieste bedoeling het daar eigenlijk isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef TNA het volgende:
Misschien moet je eens kijken op de favoriete site van Rob Oudkerk!
"Hoi Pamela, zou je voordat ik volgende week binnenloop een offerte voor me op willen stellen?"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:57 schreef Locusta het volgende:
Anders moet je even een prijsopgaaf aanvragen op de wallen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
-je klopt gewoon op het raam en vraagt door het glas heen: "wat kost het?".
-zij zal altijd "50 euro" zeggen.
-zeg je terug: "nou, dat is niet duur voor dubbel glas!"
die geeft z'n moeder heul nietquote:
We geloven je!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef dieselnoi het volgende:
Hey het is trouwens niet voor mij he. Ook niet voor iemand anders. Het was gewoon een vraag op tafel
Ja hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef dieselnoi het volgende:
Hey het is trouwens niet voor mij he. Ook niet voor iemand anders. Het was gewoon een vraag op tafel
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef dieselnoi het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
-je klopt gewoon op het raam en vraagt door het glas heen: "wat kost het?".
-zij zal altijd "50 euro" zeggen.
-zeg je terug: "nou, dat is niet duur voor dubbel glas!"
Natuurlijk, geen probleem.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:21 schreef dieselnoi het volgende:
Het is echt niet voor mij. Echt waar. Ik wou het gewoon weten.
Meestal roepen mensen "Het is voor een vriend!", maar jij bent nog creatiever. "Het ging om de arbeidsomstandigheden van de hoeren! Ja echt!".quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:21 schreef dieselnoi het volgende:
Het is echt niet voor mij. Echt waar. Ik wou het gewoon weten. Ze verdienen dus zo een 100-200 euro per uur.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
.
Of je zegt gewoon dat de Glassex bij de Albert Heijn goedkoper is!
Opgelost, met de vriendelijke groeten van Rob Oudkerkquote:Wat zijn de raamprijzen?
Deze kunnen verschillen per buurt, type vrouw, tijd van de dag. Meest algemeen op de wallen is ¤ 50 , dat houdt dan in oraal en intiem met condoom en dat kan tussen 10 of 20 minuten duren. Dan hebben we het over (jonge) vrouwen die weten dat ze er heel goed uitzien. Een half uur wordt 100, een uur 200. Er zijn dan uiteraard meer mogelijkheden. Rond het Oudekerksplein en o.a in de Boomsteeg staan Afrikaanse vrouwen en oudere Latinas, daar is het goedkoper, voor de liefhebbers. In het Singelgebied is de prijs ook 50 voor de jongere good-lookers, vooral 's nachts is er veel te doen. In het algemeen zijn ze daar wat minder scherp op de tijd. Verder zijn daar ook de rijpere type's van verschillende afkomst, vooral Latina's, die het ook voor minder doen. In De Pijp geldt ongeveer hetzelfde, een mix van jongere good-lookers en rijpere type's van verschillende etniciteit. 's nachts valt daar niets te zoeken. 's avonds om ongv. 11 uur houdt het op. Op de Wallen is de "dag" van 10:00 tot 19:00 uur, de "avond" van 19:00 tot 05:00 uur. Uitzondering hierop zijn de panden met de 3-cijferige nummers in de Sint Annenstraat en Dollebegijnensteeg en 1 op de Oudezijds Voorburgwal (112). Dit zijn in totaal 13 kamers. Deze kamers hebben een dagdienst van 10.00 tot 18.00 uur, avonddienst 18.00 tot 01.00 uur, met enkele uitzonderingen die een nachtdienst van 01.00 tot 05.00 handhaven. Voor alkmaar gelden de volgende prijzen (standaard, kan afwijken) Euro 35 voor een kwartier P+N Euro 50 voor een kwartier P+N+Standjes Euro 70 voor een half uurtje alles Euro 100 voor drie kwartier alles Euro 140 voor en uurtje alles
Ja, op de goede avonden verdienen ze 100-200 euro per uur. Daar moet dan een deel vanaf voor de pooier, of kamerhuur. Verder kunnen ze niet werken als ze ongesteld zijn, en werken ze ook niet heel erg lang op een dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:21 schreef dieselnoi het volgende:
Het is echt niet voor mij. Echt waar. Ik wou het gewoon weten. Ze verdienen dus zo een 100-200 euro per uur.
En hookers.nl is wel een hele trieste site. Ik zou meteen een ban op dat soort sites zetten. Wat een stelletjes trieste mensen en zij zijn gewoon een gevaar voor de maatschappij.
Waar in hun onderonsje ontwrichten ze de samenleving precies?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:21 schreef dieselnoi het volgende:
En hookers.nl is wel een hele trieste site. Ik zou meteen een ban op dat soort sites zetten. Wat een stelletjes trieste mensen en zij zijn gewoon een gevaar voor de maatschappij.
Jawel hoor, daarvoor bestaan er een soort sponsjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verder kunnen ze niet werken als ze ongesteld zijn, en werken ze ook niet heel erg lang op een dag.
Echt?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel hoor, daarvoor bestaan er een soort sponsjes.
Met de hele hand erin lijkt mij geen probleem voor de dames, aangezien ze dagelijks worden uitgewoont.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
Goor hè? Ik vraag me ook altijd af hoe ze dat dan doen. Na elke wip verwijderen? En hoe haal je zo'n sponsje eruit? Met je hele hand naar binnen?
überhaupt het idee dat er al hele volksstammen voor je zijn geweest lijkt me niet prettig.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:51 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom mannen naar de hoeren gaan. Het idee dat er een kerel 15 minuten voor jou op is geweest lijkt mij niet echt een opwindende gedachte..
En toch blijkt het nog steeds een goed lopende business te zijn. Ik ben 1 keer over de wallen gelopen, maar ook de kerels die je daar ziet lopen..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:03 schreef Quock het volgende:
[..]
überhaupt het idee dat er al hele volksstammen voor je zijn geweest lijkt me niet prettig.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En toch blijkt het nog steeds een goed lopende business te zijn. Ik ben 1 keer over de wallen gelopen, maar ook de kerels die je daar ziet lopen..Vieze mannetjes..
Zou je als hoer een vent mogen weigeren?
Als die te ranzig voor woorden is, lijkt me wel.. Anders zijn het maar arme vrouwenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En toch blijkt het nog steeds een goed lopende business te zijn. Ik ben 1 keer over de wallen gelopen, maar ook de kerels die je daar ziet lopen..Vieze mannetjes..
Zou je als hoer een vent mogen weigeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |