Wtf dat kan echt niet hoor. Dat word een permban, en terecht!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wtf dat kan echt niet hoor. Dat word een permban, en terecht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef webbyplus het volgende:
Weet je overigens waar de vrouwen het meeste kroeshaar hebben?Die is dan weer wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zijn ook behoorlijk triest en vinden mensen vaak erg grappig.
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door -0- op 16-10-2007 14:36:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- :Kutzooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef BaajGuardian het volgende:
"ik voel me klote"
Iemand anders: "dan moet je je handen uit je zakken halen"
Is ook zo'n gefaalde mop.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:13 schreef manderveen het volgende:
Wat is het toppunt van sadisme?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je een hoer met een doek om je kop
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:13 schreef manderveen het volgende:
Wat is het toppunt van sadisme?wat moet een blinde nou weer met contactlenzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
Hahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
wat moet een blinde nou weer met contactlenzen![]()
Nee, het is "Beter een ster in je ruit dan eentje op je motorkap"...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
"Beter een ster in je ruit, dan een ruit in je ster."
![]()
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is "Beter een ster in je ruit dan eentje op je motorkap"...
Beter dat ze over je fiets lullen dan over je lul fietsen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is "Beter een ster in je ruit dan eentje op je motorkap"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |