Meer Islamisering, ook op scholen.quote:Vragen van de leden Bosma en De Roon (beiden PVV) aan de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap over schoolbezoek aan moskee.(Ingezonden 9 april 2008)
1
Heeft u kennisgenomen van het bericht «Moskee noemt ongelovigen «honden» tijdens schooluitje»?
2
Deelt u de mening dat deze schoolkinderen door de voorzitter van het moskeebestuur op een voortreffelijke wijze zijn voorgelicht over de ware aard van de islam?
3
Wilt u bevorderen dat nog veel meer scholen hun leerlingen door deze voorzitter laten informeren over de islam?
Moslims worden agressiever tijdens de ramadan omdat ze honger hebben. Ze willen onze kinderen op eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien kan de minister ook gelijk even uitleggen waarom er in gebieden waar meer ooievaars voorkomen hogere geboortecijfers zijn. Worden mensen soms opgewonden van ooievaars?
Over Barosso die zegt dat Islam en moslims al een onderdeel vormen van Europa.quote:Is na Minister Vogelaar nu ook de voorzitter van de Europese Commissie, de heer Barroso, knettergek geworden? Heerst er een dhimmi-virus in Europa? Zo ja, waarom zijn betrokkenen daar niet tijdig tegen ingeënt? Zo neen, hoe verklaart u al deze zotheid?
Is dit echt serieus zo gevraagd???? Door wie?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:01 schreef Montov het volgende:
Weer een juweeltje:
[..]
Over Barosso die zegt dat Islam en moslims al een onderdeel vormen van Europa.
Wat is de zogenaamde anti-dhimmitude inenting waar de PVV op doelt?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:01 schreef Montov het volgende:
Weer een juweeltje:
[..]
Over Barosso die zegt dat Islam en moslims al een onderdeel vormen van Europa.
Geertje zelf, als ik de PVV-site mag geloven.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dit echt serieus zo gevraagd???? Door wie?
quote:1 Wilt u alstublieft het fatsoen opbrengen om onze vragen over de boerkini in Nederlandse zwembaden individueel te beantwoorden, en dan met name de vragen over – het volgens islamieten onzedig zwemmen door vrouwen die geen boerkini dragen, – het tot uitdrukking brengen van de
onderdrukking van de vrouw door het dragen van een boerkini en – de glijdende schaal in het meegaan met islamieten door het toestaan van de boerkini?
2 Denkt u nou werkelijk dat onze damesestafetteploeg ooit nog een wereldrecord zwemt als ze boerkini’s aan zou trekken wanneer u in uw antwoord de boerkini één op één vergelijkt met het speedo zwempak voor topzwemsters?
3
Wilt u het enorme verschil tussen de superstrakke vorm van het speedo zwempak en de allesverhullende lappen van de boerkini niet zien?
4
Beseft u dat u met deze dhimmitude houding de islamisering van de sport in Nederland inzet en stimuleert? Zo neen, waarom niet?
Ja, want de reden om de Burkini te verbieden is natuurlijk omdat je de Olympische spelen er niet mee kunt winnen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:06 schreef Pool het volgende:
De PVV die het heeft over 'fatsoen opbrengen'. Misschien hadden ze zich ook moeten laten inenten tegen de beestjes in hun hoofd.
quote:5.)
Deelt u de mening dat de letters CDA vanaf nu voor Christen Dhimmi Appel staan?
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1395&Itemid=1
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Appel_(vrucht)quote:De appel werd al 10.000 v.Chr. in Europa in het wild verzameld en al in het Nabije Oosten geteeld in 4000 v.Chr.
Is volgens de regels van de nieuwe spelling.quote:Op maandag 10 november 2008 15:52 schreef Montov het volgende:
Een accent grave is te buitenlands om te gebruiken.
quote:Op maandag 10 november 2008 19:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is volgens de regels van de nieuwe spelling.
quote:In het Groene Boekje van 1995 stond appèl; in het boekje van oktober 2005 is het appel geworden. Neemt het witte boekje appel over?
Nee, in het witte boekje blijft appèl staan. Onze Taal
En de PVV wil na de volgende verkiezingen met het CDA gaan regeren?quote:5.)
Deelt u de mening dat de letters CDA vanaf nu voor Christen Dhimmi Appel staan?
No way dat het CDA met de PVV gaat regeren.quote:Op maandag 10 november 2008 20:19 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
En de PVV wil na de volgende verkiezingen met het CDA gaan regeren?
http://www.telegraaf.nl/o(...)kettaks__.html?p=9,1quote:Wie is nu slimmer?
vrijdag 07 november 2008
Schriftelijke vraag van het lid Madlener (PVV) aan de ministers van VROM en Economische Zaken betreffende het bericht (*) dat Belgie afziet van de invoering van een ticket-taks.
1.)
Wie zijn er nu slimmer, de Hollanders of de Belgen?
Klik hier om het bericht te lezen op de website van de Telegraaf.
Niks, studies en vage powerpointfilmpjes. Concrete dingen. Vertellen hoe zij die "islamisering" dan wel niet willen oplossen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:38 schreef Clara het volgende:
Wat een kneutergehalte met die boerkinivragen. Zaken als islamisering kun je naar mijn idee beter verwoorden door selectieve wetshandhaving en gevallen van voorzorgzucht op rij te zetten. Kamervragen lijken mij niet het geëigende instrument om maatschappelijke bewustwording bewerkt te krijgen. Geert en zijn vrienden moeten dus gewoon aan het werk om een studie en/of documentaire te (laten) produceren waarin zij met ruimte voor hoor en wederhoor hun zorgen uitspreken.
Alleen al dat ze niet het verschil weten tussen Hollanders en Nederlanders.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:29 schreef Houtworm het volgende:
Weer één mooie:
[..]
http://www.telegraaf.nl/o(...)kettaks__.html?p=9,1
Zoiets als Fitna?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:38 schreef Clara het volgende:
Wat een kneutergehalte met die boerkinivragen. Zaken als islamisering kun je naar mijn idee beter verwoorden door selectieve wetshandhaving en gevallen van voorzorgzucht op rij te zetten. Kamervragen lijken mij niet het geëigende instrument om maatschappelijke bewustwording bewerkt te krijgen. Geert en zijn vrienden moeten dus gewoon aan het werk om een studie en/of documentaire te (laten) produceren waarin zij met ruimte voor hoor en wederhoor hun zorgen uitspreken.
Je lijkt moeite te hebben met verstaand lezen tenzij je natuurlijk geoon het verschil niet weet tussen hoor en wederhoor een een filmpje met losse indrukken. Hierdoor geef je toch een minder vleiend beeld van je rugzakje met algemene ontwikkeling weg. Gelukkig kan dat gedurende het leven worden aangevuld door wie vooral de oren en de ogen inschakelt.quote:
Geert Wilders heeft zo bezien zijn manier van converseren aangepast op zijn doelgroepen. Je kunt van hem, in tegenstellig tot van ene Mohammed die boven elke kritiek verheven schijnt te zijn, inderdaad zeggen wat je wilt.quote:Of gewoon polderen, flink overleggen en dan een rapport produceren dat in een la verdwijnt? Ik dacht dat ze daar nou juist zo tegen waren?![]()
Overigens kun je van Wilders zeggen wat ik wil, maar zijn taal is een stuk duidelijker dan jouw stukje hierboven.
Of was dat ironie?
Oh, maar ik kan best wel bijleren hoor. Ik de alleen mijn best om mijn hersens een beetje nieuw te houden. Dan krijg ik straks aan de poort misschien een hoge inruilprijs voor.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef Clara het volgende:
[..]
Je lijkt moeite te hebben met verstaand lezen tenzij je natuurlijk geoon het verschil niet weet tussen hoor en wederhoor een een filmpje met losse indrukken. Hierdoor geef je toch een minder vleiend beeld van je rugzakje met algemene ontwikkeling weg. Gelukkig kan dat gedurende het leven worden aangevuld door wie vooral de oren en de ogen inschakelt.
Vroegâh werd de norm gesteld door mensen met goede ontwikkeling. Tegenwoordig kennelijk door mensen met een erg kort lontje en evenredig weinig inzicht. Dat Wilders de taal van het volk zou spreken, vind ik een erg droevig makende constatering.quote:[..]
Geert Wilders heeft zo bezien zijn manier van converseren aangepast op zijn doelgroepen. Je kunt van hem, in tegenstellig tot van ene Mohammed die boven elke kritiek verheven schijnt te zijn, inderdaad zeggen wat je wilt.
Gelukkig kom jij dan met een voorbeeld hoe het beter kan.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef gelly het volgende:
Jezus kerel, wat lul je veel en zeg je weinig.
Dat is naar mijn idee vooral de wensgedachte van gevestigde politici en mensen die zich minder verdiepen in wat er nu precies in een maatschappij als de onze plaatsvindt. Die politici kunnen dan tenminste op de hen bekende wijze voort de boel de boel te laten en zichzelf lekker belangrijk te maken. Over enkele jaren zullen we wel weten wiens aanname de werkelijkheid van vandaag het meest benaderde.quote:De reden dat Wilders stemmen krijgt is omdat ie kankert op Marokkanen/moslims en steeds roept "keihard aanpakken !". Dat trekt klootjesvolk. Veel moeilijker is het niet ben ik bang.
quote:Zij mogen best daders van misstanden benoemen, zij mogen best bijwerkingen van niks doen en bijwerkingen van voorgestelde ingrepen schetsen. Maar bovenal zullen zij moeten laten zien dat ook aan hen probleemaanpak toevertrouwd kan worden. De theetijd beëindigen voordat men op de koffie komt. Dàt lijkt mij een strategie die de PVV electorale wind uit de zeilen neemt.
quote:Vragen van de leden Fritsma, Madlener en Wilders (allen PVV) aan de minister voor Wonen, Wijken en Integratie over het bericht dat in Rotterdam een wijk in Marokkaanse stijl gebouwd gaat worden.
1.)
Bent u bekend met het bericht “'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl”? (1)
2.)
Klopt het dat de wijk “Le Riad” wordt gebouwd in de Marokkaans-arabeske stijl met de achterliggende gedachte om alle Rotterdammers kennis te laten maken met Marokkaanse architectuur?
3.)
Bent u met mij van mening dat woningen gebouwd moeten worden om er voor te zorgen dat er voor iedere Nederlander voldoende en betaalbare woonruimte beschikbaar is en niet om mensen kennis te laten maken met Marokkaanse architectuur?
4.)
Deelt u voorts onze mening dat met dit idee het foute signaal wordt afgegeven dat de Nederlandse samenleving zich aan allochtonen aanpast in plaats van andersom? Zo neen, waarom niet?
5.)
Kunt u begrip op brengen voor de gevoelens van onbehagen van de oorspronkelijke Rotterdamse bevolking die zich steeds meer een vreemde in eigen stad voelt nu er na de onlangs opgeleverde Mediterrane woonwijk Le Medi in Rotterdam-Delfshaven ook nog een wijk in Marokkaanse stijl gebouwd gaat worden?
6.)
Deelt u tevens de mening dat het bizar en volstrekt ongewenst is dat er in Nederland wijken ontstaan waar helemaal niets Nederlands meer aan te zien is?
7.)
Kunt u er zorg voor dragen dat genoemde Marokkaanse wijk er niet gaat komen? Zo neen, waarom niet?
Vraag voor PVV.quote:
Nou ja problemen. Volgens weten ze niet eens hoe ze eruit zien.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:18 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou wel eens weten hoeveel procent van de PVV-stemmers daadwerkelijk problemen heeft gehad met Marokkanen. Volgens mij wonen de meeste stemmers niet in de Randstad en kijken en lezen ze teveel SBS6 en De Telegraaf.
Er schijnen zelfs Zweedse wijken te zijn in Nederland! Sterker nog, die smerige Scandinavische imperialisten dringen zelfs binnen in onze woon- en slaapkamers!quote:
Wilders heeft zeker nog nooit van dingen als Chinatown gehoord..... dat soort dingen gebeurd nu eenmaal in een multiculturele samenleving.quote:
Je zou de speech die hij in de VS gaf moeten zien. Te pijnlijk voor woorden met dit soort zaken:quote:Op woensdag 17 december 2008 21:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Wilders heeft zeker nog nooit van dingen als Chinatown gehoord..... dat soort dingen gebeurd nu eenmaal in een multiculturele samenleving.
Vertrek naar IJsland, of de Noordkaap ofzo als je alleen met blanken en blanke cultuur om je heen wilt leven.
Mooi staaltje Nederlandse handelsgeest inderdaad. Koop het eiland van een stam die er niet eens woont en schop de stam die er wel woont gewoon met bruut geweld van het eiland af.quote:Without the Dutch you would have been nowhere, still figuring out how to buy this island from the Indians.
Een verschijnsel waar men in de VS natuurlijk nog nooit van heeft gehoord. Sterker nog, laat iemand die een beetje kennis heeft van de ergste wijken in de VS eens een kijkje nemen in die vermeende wijken in Nederland waar het zo dramatisch is gesteld en hij of zij lacht zich kapot.quote:All throughout Europe a new reality is rising: entire Muslim neighbourhoods where very few indigenous people reside or are even seen. And if they are, they might regret it. This goes for the police as well.
quote:Sesamstraat wordt kapot gemaakt - Kamervragen
donderdag 22 januari 2009
Kamervragen van het lid Bosma (PVV) aan minister Plasterk (OCW) over het opofferen van de vaste tijd van Sesamstraat aan een multiculti-programma.
1)
Heeft u kennisgenomen van het bericht "Sesamstraat wordt kapot gemaakt"? (*)
2)
Deelt u de mening dat veel Nederlandse ouders zich ergeren aan het constante geschuif met de uitzendtijden van Sesamstraat?
3)
Deelt u de mening dat die ergernis nog verder zal toenemen nu Sesamstraat naar een andere tijd moet om plaats te maken voor een programma dat het failliete concept van de multiculturele samenleving moet opdringen aan het Nederlandse volk?
4)
Deelt u mijn mening dat de weerzin tegen de multiculturele samenleving nog verder zal toenemen?
5)
Wat kunt u doen om aan het constante gezeul met Tommie, Pino en Ieniemienie een einde te maken, zeker als U weet dat elke wijziging vijf tot tien procent van de kijkers kost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |