abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:32:57 #201
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54004911
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 08:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Probeer je nu te ontkennen dat rooklucht in je kleren trekt?

Ik wil na een middagje kroeg me 's avonds thuis niet hoeven om te kleden.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:35:24 #202
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54004952
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 08:49 schreef BasOne het volgende:
Je kan wel merken dat niet rokers vieze mensen zijn die op maandag met de zelfde kleren aan op het werk/school verschijnen als ze op zaterdag mee zijn gaan stappen, waarschijnlijk douchen ze niet eens
En rokers dan met hun stinkende adem, haar en kleren, gele vingers en verlepte huid?

Ik neem aan dat jij niet na elk peukie je tanden poetst, handen wast, schone kleren aan doet en een douche neemt?

Rokers die niet rokers vies noemen, hoe kansloos.
pi_54005024
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:36 schreef netnord het volgende:

[..]

Sulletje ?
Voor de edit een lelijk woordje gebruikt.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:42:51 #204
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_54005085
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:32 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Probeer je nu te ontkennen dat rooklucht in je kleren trekt?

Ik wil na een middagje kroeg me 's avonds thuis niet hoeven om te kleden.
Als je uitgaat word je vies. Maar jij danst niet en blijft altijd minstens 5 meter bij andere mensen vandaan? Jij vind de lucht van verschaald bier lekker genoeg om mee naar je werk te gaan?

Als je na het stappen geen schone kleren aantrekt ben je gewoon een viespeuk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54005159
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:35 schreef michiel5 het volgende:

[..]

En rokers dan met hun stinkende adem, haar en kleren, gele vingers en verlepte huid?

Ik neem aan dat jij niet na elk peukie je tanden poetst, handen wast, schone kleren aan doet en een douche neemt?

Rokers die niet rokers vies noemen, hoe kansloos.
Rokers vies noemen en dan klagen dat je na het stappen de volgende dag niet dezelfde kleren aan kan trekkent.....
Tja sorry hoor, maar als ik uit ben geweest trek ik altijd schone kleren aan, niet omdat ze stinken naar rook maar omdat ik na een avondje zweten, met je arm in bier hangen op de tap, morsen, en de geur van 500 anderen die lopen te zweten, 1000 verschillende parfums en aftershaves etc in je kleren trekken.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_54005307
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je uitgaat word je vies. Maar jij danst niet en blijft altijd minstens 5 meter bij andere mensen vandaan? Jij vind de lucht van verschaald bier lekker genoeg om mee naar je werk te gaan?

Rooklucht is veel doordringender, het gaat nl. niet alleen in je kleren maar ook in je huid zitten. Als ik uit ben geweest en ga zonder te douchen in bed liggen, dan kan ik de volgende dag niet alleen mijn laken en dekbedovertrek/kussensloop wassen, maar ook het dekbed, kussen, en hoeslaken.

En doe nou maar niet alsof jij na het uitgaan eerst doucht voordat je op bed gaat.
pi_54005419
Al deze problemen zijn makkelijk te voorkomen door niet rokers en rokers horeca, dan kan een ieder hier gaan en staan waar hij wil zonder zich aan een ander te ergeren. Perfect. Helaas willen de niet rokers daar om een of andere reden niet aan. Omdat ze hun eigen ideeen aan iedereen willen opdringen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:12:02 #208
pi_54005623
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Rooklucht is veel doordringender, het gaat nl. niet alleen in je kleren maar ook in je huid zitten. Als ik uit ben geweest en ga zonder te douchen in bed liggen, dan kan ik de volgende dag niet alleen mijn laken en dekbedovertrek/kussensloop wassen, maar ook het dekbed, kussen, en hoeslaken.

En doe nou maar niet alsof jij na het uitgaan eerst doucht voordat je op bed gaat.
Dat ligt er aan met wie en hoe geil we zijn.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:34:45 #209
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_54006038
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:50 schreef BasOne het volgende:

[..]

De wereld van tegenwoordig is stress, stress stress, stress, deadlines, alles moet niets mag.
Nicotine is een bewezen stressverlager, niet vreemd dat mensen gaan roken.
Oké, daar heb je een punt inderdaad.
Maar hoe kan het dan dat de ruime meerderheid van de wereld die stress aan kan zónder te roken? Het is geen excuus om te gaan roken vind ik zelf.
Maargoed, dit is toch een eindeloze "welles/nietes"-discussie waar niemand ooit uit komt, dus ik laat het hier denk ik maar bij.

En je stukje over verbieden...
wel apart inderdaad, dat hoor ik wel vaker "hoe meer je me iets verbiedt, hoe meer het doe". Zou best in de aard van de mens kunnen zitten ja. Of het zijn de laatste paar puber-hormoontjes die nog in het lichaam rondzwerven.
Guanine en Cytosine! *O*
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:47:54 #210
pi_54006282
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:34 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Maar hoe kan het dan dat de ruime meerderheid van de wereld die stress aan kan zónder te roken? Het is geen excuus om te gaan roken vind ik zelf.
Maargoed, dit is toch een eindeloze "welles/nietes"-discussie waar niemand ooit uit komt, dus ik laat het hier denk ik maar bij.

wel apart inderdaad, dat hoor ik wel vaker "hoe meer je me iets verbiedt, hoe meer het doe". Zou best in de aard van de mens kunnen zitten ja. Of het zijn de laatste paar puber-hormoontjes die nog in het lichaam rondzwerven.
De rest van de wereld neukt, snuift, spuit, slikt (o.a. anti-depressieva, pijnstillers of andere legale zooi), zuipt, bungee-jumped, slaat zijn vrouw en pleegt zelfmoord.

Misschien is roken nog wel 1 van de minder ongezonde manieren om met stress om te gaan (behalve neuken natuurlijk).
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:50:13 #211
102856 michiel5
Loves Miranda
pi_54006332
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je nou eens leest wat ik schrijf:

Ik zeg, als ik 's middags een paar uur in de kroeg heb gezeten, bijvoorbeeld na een zaterdag winkelen ofzo en ik kom 's avonds thuis dan vind ik het vervelend als ik nog de hele avond de rooklucht in mijn kleren ruik, het lijkt me niet logisch om me dan te moeten omkleden.

Als ik een avond ben wezen stappen dan trek ik de volgende dag idd schone kleren aan, doe ik sowieso elke dag of er nou gerookt wordt of niet.
pi_54007190
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 10:34 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Wat papierverorberaar zegt.
Je gaat er van uit dat niet-rokers wel met de stress kunnen omgaan, dit is natuurlijk een grove foute gedachtengang, het is er trouwens 1 die anti-rook extremisten ook veel maken.
Er zijn in de VS nu al jaren meer vertslaafden aan 'over the counter' geneesmiddelen zoals valium dan roken, alcohol en hardrugs bijmekaar.
Dat is dan ook het a-sociale, egocentrische en hypocriete van anti rokers, lopen nuilen over de schadelijkheid van roken, maar wat ze bedoelen is IK heb er last van dus JIJ moet maar indammen.
Het heeft niets te maken met de verslavendheid, hell, maakt ze geen fluit uit waar je aan verslaafd bent, zolang zij er maar geen last van hebben.
quote:
Ik denk gewoon dat mensen zich gaan verzetten als het een plicht is, hoe meer je rokers in een hoekje drijft, hoe meer ze zich gaan verzetten, vooral als een dictatuur van een minderheid betreft.
1/3 van de (Nederlandse) bevolking terwijl het aantal anti-rokers erg klein is (let wel, ik maak een verschil tussen anti-rokers en niet-rokers).
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_54008357
Volgens mij zijn niet-rokers gewoon mietjes die bang zijn voor risico's. Ze zijn bang om lichamelijke schade op te lopen. Ze durven blijkbaar geen rookvrije horeca op te richten. Ze willen dat de overheid hun (denkbeeldige) problemen oplost. Nee, geef me dan maar rokers..
pi_54008390
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Maar jij gaat niet uit, want je woont in Friesland!
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_54008670
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Maar jij gaat niet uit, want je woont in Friesland!
Fout, ik kom uit Fryslân (zoals al 10 jaar de officiële naam luidt), ik woon er niet.

En ook Friezen gaan gewoon naar dezelfde soort uitgaansgelegenheden als mensen uit andere delen van Nederland. Hoewel er heel af en toe nog wel eens ergens een feest is in een boerderij, waar Hollanders dan hun camera's op kunnen zetten en aan de buitenwereld kunnen tonen hoe primitief Fryslân wel niet is.
pi_54008722
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Fout, ik kom uit Fryslân (zoals al 10 jaar de officiële naam luidt), ik woon er niet.

En ook Friezen gaan gewoon naar dezelfde soort uitgaansgelegenheden als mensen uit andere delen van Nederland. Hoewel er heel af en toe nog wel eens ergens een feest is in een boerderij, waar Hollanders dan hun camera's op kunnen zetten en aan de buitenwereld kunnen tonen hoe primitief Fryslân wel niet is.
edit
  donderdag 18 oktober 2007 @ 16:54:09 #217
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_54013112
Er zijn van die gasten die het maar niet kunnen geloven dat mensen beginnen te roken.
Je 1e sigaret is niet lekker, maar was jou 1e biertje lekker? Of jouw eerste glas whisky of wijn?
Toch zijn er miljoenen mensen die allerlei drank zuipen terwijl de 1e keer echt niet lekker was.
En alcohol is veel gevaarlijker naar anderen toe.
And all the things you do with it
pi_54013220
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:54 schreef Houtspeer het volgende:

En alcohol is veel gevaarlijker naar anderen toe.
Right... Je kan je anders helemaal doodzuipen zonder dat andere mensen er gezondheidsschade aan lijden. Datzelfde kan je niet claimen over roken.

En ja, als je zo'n aso bent die gewelddadig wordt onder invloed van alcohol, dan mogen ze je van mij preventief ruimen.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:06:43 #219
164931 Houtspeer
pi_54013292
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Right... Je kan je anders helemaal doodzuipen zonder dat andere mensen er gezondheidsschade aan lijden. Datzelfde kan je niet claimen over roken.

En ja, als je zo'n aso bent die gewelddadig wordt onder invloed van alcohol, dan mogen ze je van mij preventief ruimen.
Hoe vaak hoor of lees je niet dat er een vechtpartij is ontstaan waarbij alcohol is bij betrokken? Dat bedoelde ik met gevaarlijk naar anderen toe.
pi_54013295
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Volgens mij komen er best veel onschuldige mensen om door dronken mensen.
Verkeer en ruzie.
pi_54013898
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:06 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Volgens mij komen er best veel onschuldige mensen om door dronken mensen.
Verkeer en ruzie.
Precies! Daarom zijn deelnemen aan het verkeer onder invloed en openbare dronkenschap ook verboden!

Fijn dat je zelf al aangeeft waarom roken verboden moet worden.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:44:02 #222
164931 Houtspeer
pi_54013931
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 17:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Precies! Daarom zijn deelnemen aan het verkeer onder invloed en openbare dronkenschap ook verboden!

Doet ze dat dan? Leg eens uit.
pi_54013981
quote:

[..]

Van een vleugje rook ga je niet dood.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:49:25 #224
139330 TNA
For the stars that shine
pi_54014037
Ik mis bij alle, maar dan ook alle studies naar de gevolgen van roken de correctie voor tussenliggende factoren als niet bewegen en ongezond eten. Dat een procent of 15% van de rokers doodgaat aan longkanker is een feit (dat is wél gecorrigeerd naar asbest e.d.), alle hart- en vaatziekten zouden - mogelijk - net zo goed voorkomen kunnen worden bij een gezonde levensstijl.

Conclusie: roken is ongezonder dan niet roken, maar de risico's zijn lang niet zo groot als wordt vermeld. Klaar.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:55:01 #225
pi_54014124
quote:

[..]

Integendeel. Roken veroorzaakt geen dodelijke ziektes (bewijs dat maar eens) en geen ernstige gedragsverandering. Je kan dus beter roken dan drinken. Je kan beter alcohol verbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')