Probeer je nu te ontkennen dat rooklucht in je kleren trekt?quote:
En rokers dan met hun stinkende adem, haar en kleren, gele vingers en verlepte huid?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:49 schreef BasOne het volgende:
Je kan wel merken dat niet rokers vieze mensen zijn die op maandag met de zelfde kleren aan op het werk/school verschijnen als ze op zaterdag mee zijn gaan stappen, waarschijnlijk douchen ze niet eens![]()
Als je uitgaat word je vies. Maar jij danst niet en blijft altijd minstens 5 meter bij andere mensen vandaan? Jij vind de lucht van verschaald bier lekker genoeg om mee naar je werk te gaan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:32 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Probeer je nu te ontkennen dat rooklucht in je kleren trekt?
Ik wil na een middagje kroeg me 's avonds thuis niet hoeven om te kleden.
Rokers vies noemen en dan klagen dat je na het stappen de volgende dag niet dezelfde kleren aan kan trekkent.....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:35 schreef michiel5 het volgende:
[..]
En rokers dan met hun stinkende adem, haar en kleren, gele vingers en verlepte huid?
Ik neem aan dat jij niet na elk peukie je tanden poetst, handen wast, schone kleren aan doet en een douche neemt?
Rokers die niet rokers vies noemen, hoe kansloos.
Rooklucht is veel doordringender, het gaat nl. niet alleen in je kleren maar ook in je huid zitten. Als ik uit ben geweest en ga zonder te douchen in bed liggen, dan kan ik de volgende dag niet alleen mijn laken en dekbedovertrek/kussensloop wassen, maar ook het dekbed, kussen, en hoeslaken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je uitgaat word je vies. Maar jij danst niet en blijft altijd minstens 5 meter bij andere mensen vandaan? Jij vind de lucht van verschaald bier lekker genoeg om mee naar je werk te gaan?
Als je na het stappen geen schone kleren aantrekt ben je gewoon een viespeuk.
Dat ligt er aan met wie en hoe geil we zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Rooklucht is veel doordringender, het gaat nl. niet alleen in je kleren maar ook in je huid zitten. Als ik uit ben geweest en ga zonder te douchen in bed liggen, dan kan ik de volgende dag niet alleen mijn laken en dekbedovertrek/kussensloop wassen, maar ook het dekbed, kussen, en hoeslaken.
En doe nou maar niet alsof jij na het uitgaan eerst doucht voordat je op bed gaat.
Oké, daar heb je een punt inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
De wereld van tegenwoordig is stress, stress stress, stress, deadlines, alles moet niets mag.
Nicotine is een bewezen stressverlager, niet vreemd dat mensen gaan roken.
De rest van de wereld neukt, snuift, spuit, slikt (o.a. anti-depressieva, pijnstillers of andere legale zooi), zuipt, bungee-jumped, slaat zijn vrouw en pleegt zelfmoord.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:34 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Oké, daar heb je een punt inderdaad.
Maar hoe kan het dan dat de ruime meerderheid van de wereld die stress aan kan zónder te roken? Het is geen excuus om te gaan roken vind ik zelf.
Maargoed, dit is toch een eindeloze "welles/nietes"-discussie waar niemand ooit uit komt, dus ik laat het hier denk ik maar bij.
En je stukje over verbieden...
wel apart inderdaad, dat hoor ik wel vaker "hoe meer je me iets verbiedt, hoe meer het doe". Zou best in de aard van de mens kunnen zitten ja. Of het zijn de laatste paar puber-hormoontjes die nog in het lichaam rondzwerven.![]()
Als je nou eens leest wat ik schrijf:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je uitgaat word je vies. Maar jij danst niet en blijft altijd minstens 5 meter bij andere mensen vandaan? Jij vind de lucht van verschaald bier lekker genoeg om mee naar je werk te gaan?
Als je na het stappen geen schone kleren aantrekt ben je gewoon een viespeuk.
Wat papierverorberaar zegt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:34 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Oké, daar heb je een punt inderdaad.
Maar hoe kan het dan dat de ruime meerderheid van de wereld die stress aan kan zónder te roken? Het is geen excuus om te gaan roken vind ik zelf.
Maargoed, dit is toch een eindeloze "welles/nietes"-discussie waar niemand ooit uit komt, dus ik laat het hier denk ik maar bij.
Ik denk gewoon dat mensen zich gaan verzetten als het een plicht is, hoe meer je rokers in een hoekje drijft, hoe meer ze zich gaan verzetten, vooral als een dictatuur van een minderheid betreft.quote:En je stukje over verbieden...
wel apart inderdaad, dat hoor ik wel vaker "hoe meer je me iets verbiedt, hoe meer het doe". Zou best in de aard van de mens kunnen zitten ja. Of het zijn de laatste paar puber-hormoontjes die nog in het lichaam rondzwerven.![]()
Maar jij gaat niet uit, want je woont in Friesland!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:53 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Rooklucht is veel doordringender, het gaat nl. niet alleen in je kleren maar ook in je huid zitten. Als ik uit ben geweest en ga zonder te douchen in bed liggen, dan kan ik de volgende dag niet alleen mijn laken en dekbedovertrek/kussensloop wassen, maar ook het dekbed, kussen, en hoeslaken.
En doe nou maar niet alsof jij na het uitgaan eerst doucht voordat je op bed gaat.
Fout, ik kom uit Fryslân (zoals al 10 jaar de officiële naam luidt), ik woon er niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet uit, want je woont in Friesland!
editquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Fout, ik kom uit Fryslân (zoals al 10 jaar de officiële naam luidt), ik woon er niet.
En ook Friezen gaan gewoon naar dezelfde soort uitgaansgelegenheden als mensen uit andere delen van Nederland. Hoewel er heel af en toe nog wel eens ergens een feest is in een boerderij, waar Hollanders dan hun camera's op kunnen zetten en aan de buitenwereld kunnen tonen hoe primitief Fryslân wel niet is.
Right... Je kan je anders helemaal doodzuipen zonder dat andere mensen er gezondheidsschade aan lijden. Datzelfde kan je niet claimen over roken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:54 schreef Houtspeer het volgende:
En alcohol is veel gevaarlijker naar anderen toe.
Hoe vaak hoor of lees je niet dat er een vechtpartij is ontstaan waarbij alcohol is bij betrokken? Dat bedoelde ik met gevaarlijk naar anderen toe.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Right... Je kan je anders helemaal doodzuipen zonder dat andere mensen er gezondheidsschade aan lijden. Datzelfde kan je niet claimen over roken.
En ja, als je zo'n aso bent die gewelddadig wordt onder invloed van alcohol, dan mogen ze je van mij preventief ruimen.
Volgens mij komen er best veel onschuldige mensen om door dronken mensen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:01 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Right... Je kan je anders helemaal doodzuipen zonder dat andere mensen er gezondheidsschade aan lijden. Datzelfde kan je niet claimen over roken.
En ja, als je zo'n aso bent die gewelddadig wordt onder invloed van alcohol, dan mogen ze je van mij preventief ruimen.
Precies! Daarom zijn deelnemen aan het verkeer onder invloed en openbare dronkenschap ook verboden!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:06 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Volgens mij komen er best veel onschuldige mensen om door dronken mensen.
Verkeer en ruzie.
Doet ze dat dan? Leg eens uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Precies! Daarom zijn deelnemen aan het verkeer onder invloed en openbare dronkenschap ook verboden!
Fijn dat je zelf al aangeeft waarom roken verboden moet worden.
Van een vleugje rook ga je niet dood.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Precies! Daarom zijn deelnemen aan het verkeer onder invloed en openbare dronkenschap ook verboden!
Integendeel. Roken veroorzaakt geen dodelijke ziektes (bewijs dat maar eens) en geen ernstige gedragsverandering. Je kan dus beter roken dan drinken. Je kan beter alcohol verbieden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:42 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |