Ze heeft het tegen José en Luc gezegd, maar ook tegen Dennix.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Nadia dat tegen Dennis gezegd?
Als ze het alleen tegen anderen zegt, geloof ik het niet zo, namelijk.
Wat een lekkere streamochtend
Neeeeeeeeeeeeeee, Exit voor Dennis en wie wil hij gaan bellen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:49 schreef avonne het volgende:
Dennis luistert af. Mag dat wel bij een telefoongesprek?
Kan hij dat kind nou niet ff 5 minuten alleen laten?????????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef riri het volgende:
hij staat al met de contactpunten klaar....wat een glibberaal
Brian is naar de tandarts.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef avonne het volgende:
Waar zijn Jaap, Huub en Lieke?
Brian is zeker weer naar de tandarts?
CPs voor zijn schatjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee, Exit voor Dennis en wie wil hij gaan bellen ?
Die heeft vandaag z'n uitje...tennis dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef avonne het volgende:
Brian is zeker weer naar de tandarts?
Die wil ze dus niet en vraagt het aan Jaap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef Vandaag... het volgende:
nu wil dennis de andere 50 punten voor nadia betalen..
weer een actie om zich aan haar te binden, hij is aan het manipuleren zonder dat hij het zelf door heeft volgens mij
Hij blijft maar achter haar aan lopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan hij dat kind nou niet ff 5 minuten alleen laten?????????
Ja... lief mens maar ook veel te vaag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef schatje het volgende:
Die moeder moet wel wat duidelijker zijn hoor. Dat ze gewoon moet kappen met Dennis.
Febo, help anders even een handje.
gelukkig maar. Ze moet gewoon niets doen wat hen als stelletje bevestigd, dan blijft hij puppie boemboem. Maar goed, dan moet ze wel een keuze maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wil ze dus niet en vraagt het aan Jaap.
Edit: Het mag niet van het hokje, het moet uit de gezamelijke pot komen.
Ik weet zeker dat Naad dat heel fijn vindquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef riri het volgende:
hele huis moet in rep en roer gezet voor dat kind
Toestemming voor cp's om terug te bellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:57 schreef Deisyy het volgende:
Ikke niet snap, ze had haar moeder toch al aan de telefoon, hoe kan ze nu dan nog om toestemming moeten vragen voor die cp's![]()
Amanda nu in gesprek met Naad, Brian aan de telefoon om toestemming te geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Wat een ontwikkelingen na een lang weekend griepgedoe.
Ow ok, dus ze sprak mammie maar even, bedanktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Toestemming voor cp's om terug te bellen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Palma roept naar Nadia: Jij bent in staat om een heel weeshuis gek te maken!!
Vergeet ook niet hoe ze Jaap keer op keer in de zeik neemt. Gelukje voor Jaap hij haar wel doorheeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:58 schreef Lobasca het volgende:
Zeg, nada kan haar poepvingers nu wel in onschuld proberen te wassen, maar IK ben niet vergeten dat ze vanaf dag 3 al tegen hem loopt te kirren "ik ga je helemaal gek maken, schatje".
Jammerquote:
Das ook waar! Het blijft een manipulatieve snol!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet ook niet hoe ze Jaap keer op keer in de zeik neemt. Gelukje voor Jaap hij haar wel doorheeft.
Ik wil dat die moeder zegt dat Nadia naar huis moet komen. En nu echt. Kan ze de relatie met Dennis in de boze buitenwereld redden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda nu in gesprek met Naad, Brian aan de telefoon om toestemming te geven.
Aha, je was dus ziek, ik vroeg me al af waar je uithing. Beetje opgeknapt?
Niet! Mama zegt dat Nadia een hele sterke en krachtige persoonlijkheid heeft.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das ook waar! Het blijft een manipulatieve snol!
vanmorgen tegen Palma ontkende ze nog ten stelligste dat ze labiel is..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:04 schreef Nomrc2 het volgende:
shit he op welke schroothoop/tbs kliniek hebben ze die chick gevonden
Uit stemmen die hap dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:06 schreef Varen het volgende:
mama: Dennis loopt als een puppy achter je aan.
Nadia: hij heeft niemand, mama zegt dat dat zijn eigen schuld is.
En een jankmuil en een Mata Hari en een neukerd voor back-up.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Manadia ziet dat Naad echt zichzelf is in dat hok.
Fijn om te weten dat Naad in de buitenwereld ook een bitch is.![]()
die moeder heeft ze ook niet op een rijtje..het zit daar in de genenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet! Mama zegt dat Nadia een hele sterke en krachtige persoonlijkheid heeft.....![]()
En die heeft Dennis buiten ook zegt hij, echt waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet! Mama zegt dat Nadia een hele sterke en krachtige persoonlijkheid heeft.....![]()
Die was wel grappig ja...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:02 schreef Clank het volgende:
Brian neemt de telefoon op met "Met André Aggassi"
De rest in van Dennix, geen idee hoe hij aan die ceepees komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
Nadia haalt punten uit een bakje wat vol zit met cp's.. waarom had ze er dan nog 10 nodig uit de gezamlijke pot??
begrijp ik ook niet goed, misschien zitten de punten van dennis ook in dat bakje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
Nadia haalt punten uit een bakje wat vol zit met cp's.. waarom had ze er dan nog 10 nodig uit de gezamlijke pot??
Sterker nog, een top plan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:12 schreef Verida het volgende:
Als Dennis uit zichzelf vertrekt, kan Nadia eruit bij de ontslagronde volgende week. Lijkt mij een sterk plan
Daar gaat 'ie echt niet heenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:13 schreef Deisyy het volgende:
Dennis moet na zijn voetbaltraining maar helemaal niet meer terug komen.
Als hij die voetbaltraining überhaupt overleeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:13 schreef Deisyy het volgende:
Dennis moet na zijn voetbaltraining maar helemaal niet meer terug komen.
Whatever, dan blijft hij sowieso wegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als hij die voetbaltraining überhaupt overleeft.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:16 schreef Nomrc2 het volgende:
dennix heeft gehuild onder het beigen vanacht en nad bijna gedwongen om bij hem in bed te blijven
dat deed hem toch altijd nix wat HLJ tegen hem gezegd hebben..... Pussieeeeeeeeeee!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef 2live het volgende:
[..]
serieus, maar zo erg was het toch niet?
omdat zij het daar zo uitspreken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef Stupidisco het volgende:
waarom blijven sommige mensen hier het steeds hebben over beige/beigen ipv bashen ?
Omdat ze het zo uitspreken in dat hok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef Stupidisco het volgende:
waarom blijven sommige mensen hier het steeds hebben over beige/beigen ipv bashen ?
omdat het leuker staat ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef Stupidisco het volgende:
je hep me nr...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef Mokum020 het volgende:
Gaat die looser er nu gewoon bij zitten?
Waar is die training vanavond? Even een paar hooligans bellen...........![]()
Voor wat? Dat Jaap Lieke eigenlijk voor spek en bonen mee laat doen met HLJ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:21 schreef Dark het volgende:
Luc waarschuwt Lieke voor Jaap, in de kapsalon.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef Mokum020 het volgende:
APWC in amersfoortquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef Mokum020 het volgende:
niet weerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef Lobasca het volgende:
en nix wil weer apart met nada praten....dat moeten ze gewoon verbieden...
als ze er maar geen streams meer aan verspillen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef Lobasca het volgende:
en nix wil weer apart met nada praten....dat moeten ze gewoon verbieden...
Beter een paar voetballers bellen...kunnen ze hem is ff goed in de schaar nemen, wel op de bal uiteraard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
[..]
Neem je je handtasje mee om te slaan?![]()
ik ga gewoon blub blub blub zingen....wedden dat 'ie gek wordt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
[..]
Neem je je handtasje mee om te slaan?![]()
Dat is toch eng als je zo denkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:28 schreef Stupidisco het volgende:
en weer denkt Dennix dat ie man is omdat ie eigenlijk heel agressief is/kan zijn....zucht....zal die het dan nooit snappen
Haar ex was heel erg bezitterig en jaloers, eigenlijk zoals Dennix in de buitenwereld is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
Is Nadia nog gek op haar ex of hoe zit dat?
Waarom zegt Dennis elke keer dat hij op haar ex lijkt?
Wie schiet ff dan....hij vraagt er zelf om.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:31 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis wil wel een kogel opvangen en voor haar sterven.........zo voelt hij dat....![]()
de quote van de dag volgens mij....![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vang een kogel voor je op en wil voor je sterven![]()
![]()
Het lijkt me het beste dat de febo hem uit de villa verwijderd. Die gast is een gevaar voor zichzelf. Die heeft in de buitenwereld geen leven meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:31 schreef avonne het volgende:
Dennis is zo gek als een deur.
Napoleon complex
Mijn God, kan iemand een dikke dame laten zingen, zodat deze marteling is afgelopen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef Lobasca het volgende:
We gaan knallen als team, als matties...
Niet doen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vang een kogel voor je op en wil voor je sterven![]()
![]()
nix is een gevalletje 'U vraagt wij draaien.."quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar ex was heel erg bezitterig en jaloers, eigenlijk zoals Dennix in de buitenwereld is.![]()
Ik vind het echt sneu worden nu. Haal die gast eruit! Ik dacht altijd dat Jaap zich niet meer buiten kon vertonen maar het is Dennis! Wie had dat verwacht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef Lobasca het volgende:
pompen pompen pompen...
Ikkequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu worden nu. Haal die gast eruit! Ik dacht altijd dat Jaap zich niet meer buiten kon vertonen maar het is Dennis! Wie had dat verwacht?
Apart! Gelukkig ben ik groter dan de gemiddelde enge gastjes waarvan de wereld vol zit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee hoor...de buitenwereld loopt er vol mee, alleen worden die er voor behandeld....![]()
Het is dat of verzuipenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef Vinamp het volgende:
Hij gaat pompen pompen pompen!
en weer 100%quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef Vinamp het volgende:
Het is nety een jochie van twaalf net nadat z'n eerste vriendinnetje het heeft uitgemaakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef itsme het volgende:
OMG Dit is echt te erg voor woorden. Wat een sukkel. Hij smeekt gewoon.
![]()
Ach jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar ex was heel erg bezitterig en jaloers, eigenlijk zoals Dennix in de buitenwereld is.![]()
Ja, voor jou ookquote:
Nadia heeft het uitgemaakt. Dus zal het handwerk worden....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef Vinamp het volgende:
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:36 schreef Prospera het volgende:
Het wordt alweer een Naaddag
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Ach jaik vergeet elke keer dat elke vrouw dat ook wil.
Hij verschuilt zich altijd achter iemand, dat is juist zijn probleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:40 schreef Prospera het volgende:
Nix: ik sta lijnrecht achter jou
stalker![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens aan die avond denken. Dennis vroeg toen.' Ja maar wat we hebben dan! En dit dan???' Toen leek het alsof hij haar even haar doos pakte. Heeft iemand dat ook gezien of ben ik gek?
erg he pullup.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef pullup het volgende:
Elke keer dat je denkt dat het niet erger kan vind hij wel weer een diepereput om in te vallen
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Nadia merkt dat ze zelf nu ook slechter in de groep komt te liggen en daarom durft ze nu meer te zeggen tegen Dennis.
Ik vind het ook een tering trut om het even grof te zeggen. Ze speelt weer het slachtoffer![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef noekje het volgende:
Oké, Dennis is te triest nu maar wat is die Nadia een vies kind zeg. Als je het toch ook iemand aan kan rekenen dan is het Nadia wel. Dennis is een watje maar Nadia speelt zo vuil met mensen.
Je zou verwachten dat je medelijden krijgt als je dit allemaal zo ziet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef itsme het volgende:
[..]
erg he pullup.Hoe die jongen voor lul staat na zijn grote bek.
![]()
haha Dat doet ze niet want ze wil de aandacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
Nadia sta op wees een vent en laat hem zitten.
ZIJ moet ook eens aangepakt worden, en wel snel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Nadia merkt dat ze zelf nu ook slechter in de groep komt te liggen en daarom durft ze nu meer te zeggen tegen Dennis.
Ik vind het ook een tering trut om het even grof te zeggen. Ze speelt weer het slachtoffer![]()
eigenlijk een beetje wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je medelijden krijgt als je dit allemaal zo ziet.![]()
Maar niets van dit alles ik hoop nog steeds op meer![]()
5 toch, volgens mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef Dreamboy het volgende:
Als ik het zo zie dan willen ze Dennix voor de ontslagronde er uit hebben en dan kan Nadia er met de ontslagronde uit.
In November nog 1 dan zijn er nog 4 over voor de eindronde
Precies. Maar ik wil dat die Nadia ook gepakt wordt. gebesht dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je medelijden krijgt als je dit allemaal zo ziet.![]()
Maar niets van dit alles ik hoop nog steeds op meer![]()
Wat dat betreft een perfecte cast voor DGK. nix stond er zelf bij en keek er na....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef noekje het volgende:
Oké, Dennis is te triest nu maar wat is die Nadia een vies kind zeg. Als je het toch ook iemand aan kan rekenen dan is het Nadia wel. Dennis is een watje maar Nadia speelt zo vuil met mensen.
Dennis nu vrijwillig, Nadia volgende week, in november iemand en dan zijn er nog 4 over voor de finalequote:
Niet gezien, wat zou hij er mee bedoelen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens aan die avond denken. Dennis vroeg toen.' Ja maar wat we hebben dan! En dit dan???' Toen leek het alsof hij haar even haar doos pakte. Heeft iemand dat ook gezien of ben ik gek?
ja dat gevoel (die hoop ) heb ik nu ook. Dat ze haar door hebben eindelijk. Ik vind haar zo een kutwijf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat dat betreft een perfecte cast voor DGK. nix stond er zelf bij en keek er na....
De rest heeft haar ondertussen aardig door.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:48 schreef tipsch het volgende:
Nadia:"Ga dan niet als een baby zitten huilen."Wat doet ze zelf, dagelijks?
Die overheerlijke, geile neukseks die ze hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Niet gezien, wat zou hij er mee bedoelen dan?![]()
Dennis wordt eigenlijk alleen maar geholpen om eens tv te gaan maken maar hij kan het niet.quote:
Adem in, adem uit, je kan hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef Prospera het volgende:
Heb ik net een lekkere nekmassage gehad, schiet hij helemaal weer in de kramp![]()
Daarom vroeg Dennis ook: Wat hebben wij dan? en greep tussen haar benen. Hij wilde natuurlijk weten of ze een hetero- of homosexrelaasie hadden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die overheerlijke, geile neukseks die ze hebben?
JA, heb ik ook gezien. Was heel vreemd. Ik dacht eerst dat hij haar kruis pakte maar later had hij het over dat ie met haar wilde trouwen dus toen dacht ik met mijn romantische ziel dat hij haar zijn ring liet zien ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Oke, ik ben er alweer overheen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis wordt eigenlijk alleen maar geholpen om eens tv te gaan maken maar hij kan het niet.
Ik heb het net weer gezien en het ging ook over seks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
JA, heb ik ook gezien. Was heel vreemd. Ik dacht eerst dat hij haar kruis pakte maar later had hij het over dat ie met haar wilde trouwen dus toen dacht ik met mijn romantische ziel dat hij haar zijn ring liet zien ofzo![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48364&sess=2832
Op 6.40min
Toen ze telefoneerde met haar moeder viel me op dat ze onwijs lange nagels had, behalve op haar rechter wijs-+middelvingerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vroeg Dennis ook: Wat hebben wij dan? en greep tussen haar benen. Hij wilde natuurlijk weten of ze een hetero- of homosexrelaasie hadden.![]()
Het is niet zo heel goed te zien maar volgens mij doet hij het wel en dat is redelijk stom.quote:
Als Brian ook al belde over die contactpunten heeft hij natuurlijk gewoon op de sportschool zitten streamenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:59 schreef Prospera het volgende:
Brian: op de tennisbaan grapten iedereen over Dennis.
Goed idee, ik heb N&D ook genoeg gehoordquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:01 schreef avonne het volgende:
Wat een gezelligheid en een saamhorigheid in de kapsalon....
Maar skattie, je had hem gewoon op pauze moeten zetten. Dan laadt die vanzelf en kun je zo naar 6.40.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:06 schreef pullup het volgende:
Dat was even doorbijten op dat filmpje omdat je 6.40 naar dezelfde zeurgesprekken moet luisteren die op dit moment live gaande zijnMaar inderdaad maakt hij die foute move
Dat was verstandiger geweestquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar skattie, je had hem gewoon op pauze moeten zetten. Dan laadt die vanzelf en kun je zo naar 6.40.![]()
Zie je nou wel jij hebt ook medelijden....ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:03 schreef noekje het volgende:
Brian: het is zo zwaar voor Dennis buiten!
Omg, dat vind ik sneu. Toch gun ik niemand de shit die hij over zich heen gaat krijgen. Hij doet niet iemand bewust pijn ofzo. Hij doet niks, dat is het hem dus niet geschikt voor dgk. Ik heb het al zo vaak gezegd, waarom hebben zij hem in godsnaam binnengehaald. Dit wordt gewoon sneu. Volgende week vliegt hij eruit en dan is het,' bedankt voor het spelen en bel ons vooral niet!'
Dennis moet een collect call krijgen nu, niet dat stinkwijf van een Nadia.
Weet je nog toen wij aan de hekken aan het schreeuwen waren en onze buikjes lieten zien? Zullen we Dennis ophalen? Ik weet de weg nog wel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Zie je nou wel jij hebt ook medelijden....ik ben het met je eens.![]()
Ik heb geen medelijden met hem. Hij blijft ontkennen en hoe hij in de eerste maanden tegen H en L heeft gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Zie je nou wel jij hebt ook medelijden....ik ben het met je eens.![]()
Toen hobbelde hij achter Jaap aan toch. Dat stelde toch ook nix voor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met hem. Hij blijft ontkennen en hoe hij in de eerste maanden tegen H en L heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |