Ze heeft het tegen José en Luc gezegd, maar ook tegen Dennix.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Heeft Nadia dat tegen Dennis gezegd?
Als ze het alleen tegen anderen zegt, geloof ik het niet zo, namelijk.
Wat een lekkere streamochtend
Neeeeeeeeeeeeeee, Exit voor Dennis en wie wil hij gaan bellen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:49 schreef avonne het volgende:
Dennis luistert af. Mag dat wel bij een telefoongesprek?
Kan hij dat kind nou niet ff 5 minuten alleen laten?????????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:51 schreef riri het volgende:
hij staat al met de contactpunten klaar....wat een glibberaal
Brian is naar de tandarts.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef avonne het volgende:
Waar zijn Jaap, Huub en Lieke?
Brian is zeker weer naar de tandarts?
CPs voor zijn schatjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee, Exit voor Dennis en wie wil hij gaan bellen ?
Die heeft vandaag z'n uitje...tennis dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef avonne het volgende:
Brian is zeker weer naar de tandarts?
Die wil ze dus niet en vraagt het aan Jaap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef Vandaag... het volgende:
nu wil dennis de andere 50 punten voor nadia betalen..
weer een actie om zich aan haar te binden, hij is aan het manipuleren zonder dat hij het zelf door heeft volgens mij
Hij blijft maar achter haar aan lopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan hij dat kind nou niet ff 5 minuten alleen laten?????????
Ja... lief mens maar ook veel te vaag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef schatje het volgende:
Die moeder moet wel wat duidelijker zijn hoor. Dat ze gewoon moet kappen met Dennis.
Febo, help anders even een handje.
gelukkig maar. Ze moet gewoon niets doen wat hen als stelletje bevestigd, dan blijft hij puppie boemboem. Maar goed, dan moet ze wel een keuze maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wil ze dus niet en vraagt het aan Jaap.
Edit: Het mag niet van het hokje, het moet uit de gezamelijke pot komen.
Ik weet zeker dat Naad dat heel fijn vindquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef riri het volgende:
hele huis moet in rep en roer gezet voor dat kind
Toestemming voor cp's om terug te bellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:57 schreef Deisyy het volgende:
Ikke niet snap, ze had haar moeder toch al aan de telefoon, hoe kan ze nu dan nog om toestemming moeten vragen voor die cp's![]()
Amanda nu in gesprek met Naad, Brian aan de telefoon om toestemming te geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:56 schreef Copycat het volgende:
Wat een ontwikkelingen na een lang weekend griepgedoe.
Ow ok, dus ze sprak mammie maar even, bedanktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
[..]
Toestemming voor cp's om terug te bellen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Palma roept naar Nadia: Jij bent in staat om een heel weeshuis gek te maken!!
Vergeet ook niet hoe ze Jaap keer op keer in de zeik neemt. Gelukje voor Jaap hij haar wel doorheeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:58 schreef Lobasca het volgende:
Zeg, nada kan haar poepvingers nu wel in onschuld proberen te wassen, maar IK ben niet vergeten dat ze vanaf dag 3 al tegen hem loopt te kirren "ik ga je helemaal gek maken, schatje".
Jammerquote:
Das ook waar! Het blijft een manipulatieve snol!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet ook niet hoe ze Jaap keer op keer in de zeik neemt. Gelukje voor Jaap hij haar wel doorheeft.
Ik wil dat die moeder zegt dat Nadia naar huis moet komen. En nu echt. Kan ze de relatie met Dennis in de boze buitenwereld redden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda nu in gesprek met Naad, Brian aan de telefoon om toestemming te geven.
Aha, je was dus ziek, ik vroeg me al af waar je uithing. Beetje opgeknapt?
Niet! Mama zegt dat Nadia een hele sterke en krachtige persoonlijkheid heeft.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Das ook waar! Het blijft een manipulatieve snol!
vanmorgen tegen Palma ontkende ze nog ten stelligste dat ze labiel is..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:04 schreef Nomrc2 het volgende:
shit he op welke schroothoop/tbs kliniek hebben ze die chick gevonden
Uit stemmen die hap dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:06 schreef Varen het volgende:
mama: Dennis loopt als een puppy achter je aan.
Nadia: hij heeft niemand, mama zegt dat dat zijn eigen schuld is.
En een jankmuil en een Mata Hari en een neukerd voor back-up.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:04 schreef beequeen het volgende:
Manadia ziet dat Naad echt zichzelf is in dat hok.
Fijn om te weten dat Naad in de buitenwereld ook een bitch is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |