Die overheerlijke, geile neukseks die ze hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Niet gezien, wat zou hij er mee bedoelen dan?![]()
Dennis wordt eigenlijk alleen maar geholpen om eens tv te gaan maken maar hij kan het niet.quote:
Adem in, adem uit, je kan hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef Prospera het volgende:
Heb ik net een lekkere nekmassage gehad, schiet hij helemaal weer in de kramp![]()
Daarom vroeg Dennis ook: Wat hebben wij dan? en greep tussen haar benen. Hij wilde natuurlijk weten of ze een hetero- of homosexrelaasie hadden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die overheerlijke, geile neukseks die ze hebben?
JA, heb ik ook gezien. Was heel vreemd. Ik dacht eerst dat hij haar kruis pakte maar later had hij het over dat ie met haar wilde trouwen dus toen dacht ik met mijn romantische ziel dat hij haar zijn ring liet zien ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens aan die avond denken. Dennis vroeg toen.' Ja maar wat we hebben dan! En dit dan???' Toen leek het alsof hij haar even haar doos pakte. Heeft iemand dat ook gezien of ben ik gek?
Oke, ik ben er alweer overheen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis wordt eigenlijk alleen maar geholpen om eens tv te gaan maken maar hij kan het niet.
Ik heb het net weer gezien en het ging ook over seks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
JA, heb ik ook gezien. Was heel vreemd. Ik dacht eerst dat hij haar kruis pakte maar later had hij het over dat ie met haar wilde trouwen dus toen dacht ik met mijn romantische ziel dat hij haar zijn ring liet zien ofzo![]()
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48364&sess=2832
Op 6.40min
Toen ze telefoneerde met haar moeder viel me op dat ze onwijs lange nagels had, behalve op haar rechter wijs-+middelvingerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vroeg Dennis ook: Wat hebben wij dan? en greep tussen haar benen. Hij wilde natuurlijk weten of ze een hetero- of homosexrelaasie hadden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |