en weer 100%quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef Vinamp het volgende:
Hij gaat pompen pompen pompen!
Het is nety een jochie van twaalf net nadat z'n eerste vriendinnetje het heeft uitgemaakt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef itsme het volgende:
OMG Dit is echt te erg voor woorden. Wat een sukkel. Hij smeekt gewoon.
![]()
Ach jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar ex was heel erg bezitterig en jaloers, eigenlijk zoals Dennix in de buitenwereld is.![]()
Ja, voor jou ookquote:
Nadia heeft het uitgemaakt. Dus zal het handwerk worden....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef Vinamp het volgende:
Hij gaat pompen pompen pompen!
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:36 schreef Prospera het volgende:
Het wordt alweer een Naaddag
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:37 schreef 2live het volgende:
[..]
Ach jaik vergeet elke keer dat elke vrouw dat ook wil.
Hij verschuilt zich altijd achter iemand, dat is juist zijn probleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:40 schreef Prospera het volgende:
Nix: ik sta lijnrecht achter jou
stalker![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens aan die avond denken. Dennis vroeg toen.' Ja maar wat we hebben dan! En dit dan???' Toen leek het alsof hij haar even haar doos pakte. Heeft iemand dat ook gezien of ben ik gek?
erg he pullup.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef pullup het volgende:
Elke keer dat je denkt dat het niet erger kan vind hij wel weer een diepereput om in te vallen
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Nadia merkt dat ze zelf nu ook slechter in de groep komt te liggen en daarom durft ze nu meer te zeggen tegen Dennis.
Ik vind het ook een tering trut om het even grof te zeggen. Ze speelt weer het slachtoffer![]()
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef noekje het volgende:
Oké, Dennis is te triest nu maar wat is die Nadia een vies kind zeg. Als je het toch ook iemand aan kan rekenen dan is het Nadia wel. Dennis is een watje maar Nadia speelt zo vuil met mensen.
Je zou verwachten dat je medelijden krijgt als je dit allemaal zo ziet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef itsme het volgende:
[..]
erg he pullup.Hoe die jongen voor lul staat na zijn grote bek.
![]()
haha Dat doet ze niet want ze wil de aandacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef petraa het volgende:
Nadia sta op wees een vent en laat hem zitten.
ZIJ moet ook eens aangepakt worden, en wel snel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef itsme het volgende:
Nadia merkt dat ze zelf nu ook slechter in de groep komt te liggen en daarom durft ze nu meer te zeggen tegen Dennis.
Ik vind het ook een tering trut om het even grof te zeggen. Ze speelt weer het slachtoffer![]()
eigenlijk een beetje wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je medelijden krijgt als je dit allemaal zo ziet.![]()
Maar niets van dit alles ik hoop nog steeds op meer![]()
5 toch, volgens mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef Dreamboy het volgende:
Als ik het zo zie dan willen ze Dennix voor de ontslagronde er uit hebben en dan kan Nadia er met de ontslagronde uit.
In November nog 1 dan zijn er nog 4 over voor de eindronde
Precies. Maar ik wil dat die Nadia ook gepakt wordt. gebesht dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat je medelijden krijgt als je dit allemaal zo ziet.![]()
Maar niets van dit alles ik hoop nog steeds op meer![]()
Wat dat betreft een perfecte cast voor DGK. nix stond er zelf bij en keek er na....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:42 schreef noekje het volgende:
Oké, Dennis is te triest nu maar wat is die Nadia een vies kind zeg. Als je het toch ook iemand aan kan rekenen dan is het Nadia wel. Dennis is een watje maar Nadia speelt zo vuil met mensen.
Dennis nu vrijwillig, Nadia volgende week, in november iemand en dan zijn er nog 4 over voor de finalequote:
Niet gezien, wat zou hij er mee bedoelen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:41 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens aan die avond denken. Dennis vroeg toen.' Ja maar wat we hebben dan! En dit dan???' Toen leek het alsof hij haar even haar doos pakte. Heeft iemand dat ook gezien of ben ik gek?
ja dat gevoel (die hoop ) heb ik nu ook. Dat ze haar door hebben eindelijk. Ik vind haar zo een kutwijf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat dat betreft een perfecte cast voor DGK. nix stond er zelf bij en keek er na....
De rest heeft haar ondertussen aardig door.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:48 schreef tipsch het volgende:
Nadia:"Ga dan niet als een baby zitten huilen."Wat doet ze zelf, dagelijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |