Beter een paar voetballers bellen...kunnen ze hem is ff goed in de schaar nemen, wel op de bal uiteraard.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:20 schreef Mokum020 het volgende:
Waar is die training vanavond? Even een paar hooligans bellen...........![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
[..]
Neem je je handtasje mee om te slaan?![]()
ik ga gewoon blub blub blub zingen....wedden dat 'ie gek wordt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:26 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
[..]
Neem je je handtasje mee om te slaan?![]()
Dat is toch eng als je zo denkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:28 schreef Stupidisco het volgende:
en weer denkt Dennix dat ie man is omdat ie eigenlijk heel agressief is/kan zijn....zucht....zal die het dan nooit snappen
Haar ex was heel erg bezitterig en jaloers, eigenlijk zoals Dennix in de buitenwereld is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
Is Nadia nog gek op haar ex of hoe zit dat?
Waarom zegt Dennis elke keer dat hij op haar ex lijkt?
Wie schiet ff dan....hij vraagt er zelf om.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:31 schreef Mokum020 het volgende:
Dennis wil wel een kogel opvangen en voor haar sterven.........zo voelt hij dat....![]()
de quote van de dag volgens mij....![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vang een kogel voor je op en wil voor je sterven![]()
![]()
Het lijkt me het beste dat de febo hem uit de villa verwijderd. Die gast is een gevaar voor zichzelf. Die heeft in de buitenwereld geen leven meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:31 schreef avonne het volgende:
Dennis is zo gek als een deur.
Napoleon complex
Mijn God, kan iemand een dikke dame laten zingen, zodat deze marteling is afgelopen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef Lobasca het volgende:
We gaan knallen als team, als matties...
Niet doen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vang een kogel voor je op en wil voor je sterven![]()
![]()
nix is een gevalletje 'U vraagt wij draaien.."quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar ex was heel erg bezitterig en jaloers, eigenlijk zoals Dennix in de buitenwereld is.![]()
Ik vind het echt sneu worden nu. Haal die gast eruit! Ik dacht altijd dat Jaap zich niet meer buiten kon vertonen maar het is Dennis! Wie had dat verwacht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef Lobasca het volgende:
pompen pompen pompen...
Ikkequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het echt sneu worden nu. Haal die gast eruit! Ik dacht altijd dat Jaap zich niet meer buiten kon vertonen maar het is Dennis! Wie had dat verwacht?
Apart! Gelukkig ben ik groter dan de gemiddelde enge gastjes waarvan de wereld vol zit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee hoor...de buitenwereld loopt er vol mee, alleen worden die er voor behandeld....![]()
Het is dat of verzuipenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef Vinamp het volgende:
Hij gaat pompen pompen pompen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |