Ik heb er echt geen last van hier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik nu de enige die last heeft van die gifjes, alles vertraagt erdoor hier.
Het wordt er niet sneller op nee...........quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik nu de enige die last heeft van die gifjes, alles vertraagt erdoor hier.
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dat wel natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....![]()
En als je er last van heb dan moet je je computer maar aanpassen.
De gifjes zijn belangrijker dan een goede verslaggeving.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De COS heet vanaf nu ook GOS...Gifjes over Streams...
Ik stel voor dat we alleen nog maar Dennis-GIFjes plaatsen. Van de overige miljonairsquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef avonne het volgende:
Als je op het rode kruisje drukt, stopt de pagina met laden.
Sommige gifjes zijn leuk, maar sommigen hadden ook gewoon een cap kunnen zijn.
Ot: Nee het is echt super irritantquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:57 schreef Gercos het volgende:
heel leuk die gifjes maar een stom plaatje waar amanda of nadia op en neer gaat en verders niks voegt vrij weinig toe.
Leg mij nou eens uit wat de toegevoegde waarde van dit bewegende gifje is.quote:
Dump die gifjes dan maar daar, dank je.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:58 schreef Dreamboy het volgende:
Dat het hier traag is dat ligt toch echt aan FOK zelf ik heb het net even bij VOL geprobeert daar loopt het veel sneller
Helemaal mee eens!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dump die gifjes dan maar daar, dank je.
zullen 1tje per page afspreken ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....![]()
En als je er last van heb dan moet je je computer maar aanpassen.
De gifjes zijn belangrijker dan een goede verslaggeving.
Ik leg net uit dat het aan FOK zelf leg..krijg ik zo'n reactie..leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nu ook weer vreemd om zo bot te reageren. Gisteravond bij dat feest heb ik me kapot gelachen om sommige van de dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gifjes kunnen ook heel leuk zijn en ik vind het tof van je dat je die erop zet. Maar als andere mensen hierdoor zoveel hinder ondervinden is het misschien toch wel een goed idee om hier een aparte topic voor te maken. En het is beslist niet persoonlijk bedoeld hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik leg net uit dat het aan FOK zelf leg..krijg ik zo'n reactie..leuk.
Dat voorstel heb ik al in de FB gedumpt. Misschien helpt het als een ieder die er hinder van onder vindt, daar wat laat horen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:02 schreef blomst het volgende:
een apart gifjes topic?
Is dat niet een idee?
kan die eindelijk eens knallen (zn buik)quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:04 schreef 2live het volgende:
Het lijkt hier wel commentaar op de gifjes.![]()
Brian weer terug van de tandarts en Dennis gaat zijn kaken maar weer eens laten malen, doet die gozer nog wat anders als eten...
Inderdaad, sommigen voegen wel iets toe, maar nou een één van Huub achter de draaitafel en Amanda in de verf te plaatse, ik zie er het nut niet van in.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu ook weer vreemd om zo bot te reageren. Gisteravond bij dat feest heb ik me kapot gelachen om sommige van de dingen.
Ik heb net even zitten lezen waar ik het progammatje vandaan heb en daar staat ook jou reactie dat je het ook ging proberen.( het zal wel niet lukken )quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik , Dennix en de ballon, dat is leuk maar te pas en te onpas de COS volplempen met nikszeggende bewegende beeldjes vind ik onzin. De caps van DB zijn prachtig, dit is overdone.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu ook weer vreemd om zo bot te reageren. Gisteravond bij dat feest heb ik me kapot gelachen om sommige van de dingen.
Klopt ook weer natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, sommigen voegen wel iets toe, maar nou een één van Huub achter de draaitafel en Amanda in de verf te plaatse, ik zie er het nut niet van in.
Da's precies wat wordt bedoeld; plaats ze als het leuker is om een gifje te bekijken dan een cap, en laat het gewoon caps zijn als het niet meer is dan een amanda met shampoo op haar hoofd of dennis met ijs tussen zijn kaken of nadia met een stijltang of huub met een peuk... dat zijn dingen die iedereen al honderdmiljoen keer heeft gezien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
[...]Gisteravond bij dat feest heb ik me kapot gelachen om sommige van de dingen.
Gaat lekker hier, ik ben niet de enige die klaagt en aan mijn PC ligt het niet, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:07 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb net even zitten lezen waar ik het progammatje vandaan heb en daar staat ook jou reactie dat je het ook ging proberen.( het zal wel niet lukken )
Ik hoop dat hij het ook tegen Dennix zegt, ik wil zijn gezicht wel eens zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de kapsalon zijn ze aan het uitleggen dat Dennix tenminste medium-bi is. Op het zelfde moment staat het sukkeltje weer (alleen) te eten in de keuken.
[ afbeelding ]
rotopmerking.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:07 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb net even zitten lezen waar ik het progammatje vandaan heb en daar staat ook jou reactie dat je het ook ging proberen.( het zal wel niet lukken )
Murray's is een soort haarvet wat echte mooie mannen gebruiken om hunquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat voor paardenvet, Murray's of zo, doet Dennix in z'n haar ? Hij zegt zelf dat het heel vet is, het waswater moet warmer omdat het er niet uit gaat. Hij moet handdoeken op z'n kussen leggen.
[ afbeelding ]
Die troep krijg je er alleen uit met Dreft, al was je 10 keer met gewone shampoo dan nog is het er niet uit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat voor paardenvet, Murray's of zo, doet Dennix in z'n haar ? Hij zegt zelf dat het heel vet is, het waswater moet warmer omdat het er niet uit gaat. Hij moet handdoeken op z'n kussen leggen.
[ afbeelding ]
misschien wil jaap em wel onder spuiten met dreft :-)quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die troep krijg je er alleen uit met Dreft, al was je 10 keer met gewone shampoo dan nog is het er niet uit.
In het topic-overzicht even zoeken bij de G van Gifjes .....quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:31 schreef ricofromrio het volgende:
waar blijven die gifjes?
maar ze is ongesteeeeeeeeeeeeeeeeeeld, dat kan toch nieeeeeeeeeeeeet??!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:37 schreef diedirk het volgende:
Mag toch hopen dat nadia ook gewoon mee moeten doen
En zijn inhammetjes kan hij die nog wel bedekken?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Was dat wel de bedoeling, die plukjes weg bij de slapen van Dennix, nu kan hij het niet meer naar voren doen?
Schijnt harshaar te zijn, DE nieuwe trend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Beeetje veel haarverf, make-up.... net of ze niet echt is![]()
Ik wacht nog even op het eindresultaat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:42 schreef 2live het volgende:
[..]
En zijn inhammetjes kan hij die nog wel bedekken?![]()
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zie jij er mooi uit, heb je nieuwe extensions?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Woont die ook in schagen dan? ze is van die streetdance groep uit alkmaar, waren ook bij de sterkste man van nederland in HHWquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?![]()
ik vind hem zo ook veel leuker er uit zienquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Was dat wel de bedoeling, die plukjes weg bij de slapen van Dennix, nu kan hij het niet meer naar voren doen?
Dit ziet er toch een stuk beter uit dan die stekels op zijn kop.
[ afbeelding ]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt harshaar te zijn, DE nieuwe trend.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?![]()
Met dat groene hempje is mijn buurmeisje...Joy..de boystoy...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet je buurmeisje, die is er niet bij nu?
Aha, zo zit het dus, ik vind het een gruwel om te zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.
Wat wordt opgespoten dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.
Late reactie maare :quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Murrays was er ooit alleen voor kroeshaar. Ik heb heel andere vermoedens waarom Dennis toch altijd graag zo'n potje "overvet" nabij heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Murray's is een soort haarvet wat echte mooie mannen gebruiken om hun
haar te modelleren ! Ik gebruik hetzelf ook wel eens..
Wanneer krijgt ze die dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Naad vindt haar haar erg donker maar ze denkt dat het wel mooi is.
Ze durft natuurlijk niks te zeggen tegen Bianca, bang dat ze geen extentions krijgt.
Klopt. Negertjes en negerinnetjes zijn gek op Murray's !quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Murrays was er ooit alleen voor kroeshaar. Ik heb heel andere vermoedens waarom Dennis toch altijd graag zo'n potje "overvet" nabij heeft.![]()
Bibi ( zo noemt Naad Biancaquote:
Dat heet: TV maken of hoe kan ik zo lang mogelijk in beeld blijven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:32 schreef noekje het volgende:
Ze is ze nu weer een RSI arm aan het stijlen. Als ik er zo langzaam over zou doen als Nadia dan waste ik het maar 1 keer in de maand met dat haar van mij. Dat zou me gewoon een dag kosten. Echt 30x op dezelfde pluk.
Dat is harshaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zie jij er mooi uit, heb je nieuwe extensions?
Hopelijk wel een slipje aan danquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar ze is ongesteeeeeeeeeeeeeeeeeeld, dat kan toch nieeeeeeeeeeeeet??!!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:11 schreef farscapevr6 het volgende:
zit godver nu al de godganse dag naar die dramaqueen te kijken
ze is echt de hele dag op 2 streams te zien
hoe kan t toch dat iemand met 1 % zoveel zendtijd krijgt
kotsmisselijk wordt ik van die wijven die met zo n nepkinderstem alles proberen te krijgen.
als ik in die hut zou zitten zou ik 24/7 achter d r aanlopen en d r helemaal gek maken in d r kop blaaaaaaaaaag wat een strontsnol
tja .........quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zei net dat ze 1 broodje heeft gegeten vanochtend, nu blijkt dat ze dus nog helemaal niks gegeten heeft.
Ze gaat samen met Luc koken......waar komt die drive ineens vandaan?![]()
Alleen Luc.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:28 schreef Clank het volgende:
Weten de anderen nu ook dat Nadia het uit heeft gemaakt met Dennis??
Dan duurt het niet lang meer voor dat de anderen het ook weten. Nadia gedraagt zich wel opvallend flirterig naar Luc toe in de kapsalon waar Huub en Brian ook zijn.quote:
Naad wil Dennix niet, Luc kan ze niet krijgen en hij verdwijnt binnen 2 weken dus is Brian nu target, mark my words.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:31 schreef milk-shake het volgende:
naad is trouwens wel een ster in flirten....................ze wil volgens mij best wel een bischuitje eten met brain ook hoor..........
Ze hebben nog niet half door hoe ze alles om zeep helpen met die saaie kut nep relatie.quote:
Geen idee, ik heb haar nog niet gezien op de streams. Ik vind dat kroeshaar wat ze van nature heeft (Zie cap voorgaande pagina) juist zo ontzettend leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:42 schreef Soury het volgende:
Ligt het aan mij of is dat haar van Nadia een beetje donker en haar pony een beetje kort![]()
Ik zie liever hoer Nadia gebasht worden de komende dagen. Die heeft het net als Brian en Amanda veel te gemakkelijk daar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:44 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet half door hoe ze alles om zeep helpen met die saaie kut nep relatie.
Haal die twee uit elkaar en ga Dennis bashen.
Hij wilt alweer veilig film kijken en om 2300 naar bed.....
EEns die krullen zijn mooi ... Zonde he ? Anyway Dennis lijkt op een ontplofte egel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar nog niet gezien op de streams. Ik vind dat kroeshaar wat ze van nature heeft (Zie cap voorgaande pagina) juist zo ontzettend leuk.![]()
Dat kroeshaar staat Nadia vast zo bijzonder goed.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
EEns die krullen zijn mooi ... Zonde he ? Anyway Dennis lijkt op een ontplofte egel.![]()
Ik ook niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
Is het nu uit of aan, ik snap er geen reet meer van
Morgenavond volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet meerBTW gaat die loser vanavond voetballen .. ? Hoeveel drama kan een mens verdragen
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:57 schreef Clank het volgende:
Huub komt de bestelling opnemen.
Nadia: O.. broodje shoarma!!
Huub: Kun je dat ook zeggen zonder dat je denkt dat je in de Teletubbies zit.
Het is ook wat verwarrend maar als het goed is is het uit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
Is het nu uit of aan, ik snap er geen reet meer van
quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:58 schreef Desii het volgende:
Huub gaat de bestelling opnemen bij Nix en Nada
tegen Nada: kan je dat ook zeggen met een normale stem ipv dat je in de teletubbies zit
Proest..........m'n toetsenbord vol theequote:Op maandag 15 oktober 2007 17:57 schreef Clank het volgende:
Amanda heeft al gezegd dat Nadia bij haar moet komen slapen Brian gaat bij Luc slapen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:01 schreef diedirk het volgende:
Kan Luc geen move maken en er voor zorgen dat ze iig niet meer samen slapen
Proest.......quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:57 schreef Clank het volgende:
Doe dat!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:04 schreef Desii het volgende:
ik geloof dat het weer tijd is voor post voor Nada en Luc.... ga ook maar eens in de pen klimmen en iets klefs verzinnen ;-)
quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:57 schreef Clank het volgende:
Yep, alle achtergehouden fanmail zoals Dennix altijd zegt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:03 schreef Clank het volgende:
Oh jee.. post!! Krijgen Nadia en Dennis natuurlijk brieven dat ze zo'n leuk setje zijn... gaat ze wéér beginnen te zeuren![]()
![]()
In het kort: Dennix heeft zijn woeste kant nooit laten zien omdat Naad ooit heeft verteld dat ze een dominante vriend heeft gehad, nu gaat hij dat wel tonen, zodat iedereen kan zien dat hij geen pussy en/of gay is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:06 schreef Varen het volgende:
Dennis gaat straks samen met Amanda en Nadia praten en iets vertellen, waardoor Amanda beter begrijpt hoe het zit. Een verhaal wat we niet kennen?
kan het me wel voorstellen. Ze heeft de laatste dagen weer amper iets gegeten.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:59 schreef petraa het volgende:
Ze houden zelfs de wc waar Nadia op zit op streams, tjonge jonge wat een stelletje debielen daar
Ook al sleurt hij Nadia de hele villa door en blijft er geen deur heel.. een echte vent zal het nooit worden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
In het kort: Dennix heeft zijn woeste kant nooit laten zien omdat Naad ooit heeft verteld dat ze een dominante vriend heeft gehad, nu gaat hij dat wel tonen, zodat iedereen kan zien dat hij geen pussy en gay is.![]()
Moeten wij daar naar kijken dan ???quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef bosb het volgende:
[..]
kan het me wel voorstellen. Ze heeft de laatste dagen weer amper iets gegeten.....
He Beequeen bedanktquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
In het kort: Dennix heeft zijn woeste kant nooit laten zien omdat Naad ooit heeft verteld dat ze een dominante vriend heeft gehad, nu gaat hij dat wel tonen, zodat iedereen kan zien dat hij geen pussy en gay is.![]()
Nou, ze piepte eerst dat ze geen zin had en vervolgens voelde ze zich niet lekker. Wat een diepdroef kutwijf, walgelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:17 schreef Varen het volgende:
Er moet paard gereden worden. Nadia piept dat ze zich niet goed voelt. Amanda voelt zich ook niet goed, maar Brian zegt: Kom Amanda, we gaan samen, ik ga ook rijden.
Wat is Dennis vrolijk
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:26 schreef tipsch het volgende:
Lekker creatief weer redactie, handlezen.![]()
Volgens Dennix is het nog aan, en had Naad verteld dat ze verliefder als ooit is op hm.. dus ik weet het nu niet meer, vaag shit wijf, en zielige dwerg dennix..quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:24 schreef Py het volgende:
navond![]()
Het is dus uit en/of aan tussen Dennis en Nadia.![]()
De Irakese vluchteling leest Lieke haar hand en ziet veel![]()
Ik snap dat ook niet. Het vruchtvlees van de avocado is zo'n beetje het VETSTE vruchtvleesquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
Nadia maakt even snel 'avocado', want `ze heeft zo'n honger. Nou hoef je daar maar een heel klein beetje van te eten om een beetje een gevuld gevoel te krijgen.
Whehehe.. Dat kan ik ook welquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:29 schreef Stupidisco het volgende:
leest die gast dit alles uit haar hand ? of heeft ie van te voren goed een script gelezen ?
Dit is dus een van die creatieve 'escapes' die dat eetzieke mokkel toepast.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Het vruchtvlees van de avocado is zo'n beetje het VETSTE vruchtvlees
wat je ergens uit kunt lepelen !!!![]()
en een gedeelte zuigt ie uit zijn duimquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:29 schreef Stupidisco het volgende:
leest die gast dit alles uit haar hand ? of heeft ie van te voren goed een script gelezen ?
Wilde net zeggen dat ie soms iets weg heeft van Robbie Williams .. Nu snap ik hetquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef kit2u het volgende:
Huub ziet er moe uit.
Wat en slap geouwehoer van die kapster...Ik zie in mijn glazen bol dat als het hier in Nederland zo door gaat hij met zijn hoofd vooruit van een flat af gekieperd gaat wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met een 'A' of een 'R' mag je niet verliezen, die is erg waardevol. Is 7 jouw geluksgetal?
Je hebt een dikke liefdeslijn. Het komt goed in de toekomst.
Hij houdt er niet vanquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Dennix slaat natuurlijk over, schijtbax.
Ik zou het ook niet doen, kots echt op dat soort figurenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Dennix slaat natuurlijk over, schijtbax.
'Je gaat morgen 100% knallen. Heb je vaak last van koude handen? Je denkt dat je met een vrouw gaat, maar eigenlijk.... Ik zie een poort en jij loopt er doorheen.'quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:34 schreef Varen het volgende:
Dennis wil geen handlezen
ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, kots echt op dat soort figuren![]()
Het gaat om TV maken, iedereen doet het. Ik geloof ook niet in deze onzin maar Dennix durft dus echt nix.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
't is toch SCHITTEREND om iemand zulke onzin te horen uitkramenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Satanquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef Py het volgende:
Wel een mooie stunt van Louis natuurlijk. Als streamer de kooi binnenstappen en dan zogenaamd handen gaan lezen.
Hij vraagt of Nadia ooit bedreigd is. Ja zegt ze. Voor die figuur moet ze nog steeds oppassen.
Denns durft niet eens heel duidelijk aan te geven dat wat die handlezer doet, achterlijke onzin is. Zou hij dat luid en duidelijk doen, wint ie puntjes bij me. Zelfs dat lukt hem niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om TV maken, iedereen doet het. Ik geloof ook niet in deze onzin maar Dennix durft dus echt nix.
Nee haar toekomstige partnerquote:
Haha! Huub heeft idd wel iets weg van Robbie Williams jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ie soms iets weg heeft van Robbie Williams .. Nu snap ik het![]()
Zou me niet verbazen, tis al net zo'n miet als Dennis.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:45 schreef Py het volgende:
Luc zijn hand zegt dat ie wordt misbruikt
Vind jequote:Op maandag 15 oktober 2007 18:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, tis al net zo'n miet als Dennis.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:39 schreef kit2u het volgende:
Jai heb twee braune fingers. Ik szie korte nachels met twee braune fingers.
Jij kan heeeel feeel manne trekke.
Whehequote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
't is toch SCHITTEREND om iemand zulke onzin te horen uitkramen![]()
Zo'n paragnoom vertelde mij begin van dit jaar nog dat ik GEGARANDEERD
en MINIMAAL 2 kinderen zou krijgen !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou zelfs voor de
kinderpostzegelkindjes hou ik nog angstvallig de deur dicht !!!![]()
Whahahahhaaaaaaaquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
't is toch SCHITTEREND om iemand zulke onzin te horen uitkramen![]()
Zo'n paragnoom vertelde mij begin van dit jaar nog dat ik GEGARANDEERD
en MINIMAAL 2 kinderen zou krijgen !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou zelfs voor de
kinderpostzegelkindjes hou ik nog angstvallig de deur dicht !!!![]()
Tis toch uit .. en nu hebben ze een broer zus relatie (met het verschil dat ze met elkaar neuken)quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:53 schreef Donnie29 het volgende:
Grappig dit, gister word je nog gedumpt en vernederd, en nu zit je met die hoer een spelletje spelen... Wanneer gaan die 2 sukkels toch is naar huis..
Heb je borsthaar ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahahhaaaaaaazullen we es afspreken
![]()
![]()
Ja maar... Nadia heeft de halve dag besteed om aan Dennis kéér op keer te vertellen dat ze super.. super veel van hem houdt en dat ze héél héél verliefd op hem is... alleen ze mist iets hè..quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:53 schreef Donnie29 het volgende:
Grappig dit, gister word je nog gedumpt en vernederd, en nu zit je met die hoer een spelletje spelen... Wanneer gaan die 2 sukkels toch is naar huis..
Tijdens het bezoek van zijn zus Kelly kreeg ik dat gevoel ook al.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis toch uit .. en nu hebben ze een broer zus relatie (met het verschil dat ze met elkaar neuken)![]()
![]()
Koop wel een spuitbus (nee dus)quote:
Yep, arme Fries, hij gaat altijd als een gek tekeer op dat beest.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:01 schreef Py het volgende:
Gaat Brian nu paardrijden?
Nadia is de enige waar ie mee kan omgaan. Erg he? om in zo'n situatie te zitten. De rest kotst hem uit .quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis fleurt helemaal op als hij alléén met Nadia is. In alle andere situaties in het huis, loopt het hem dun door de broek, volgens mij.....
Die gaat vanaf nu helemaal de confrontatie met de anderen mijden.. want dan moet hij zich bewijzen tegenover Nadia.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil niet eten met de rest, liever alleen met Naad....pffff, schijtbax.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef petraa het volgende:
IK haak af, ik vind het nu teveel de Nadia en Dennis show. Ze kunnen het beter ook zo gaan noemen ipv De Gouden Kooi
Oh maar daar val ik juist op ! (GEEN borsthaar. Ik word ENG van borsthaar !!)quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Koop wel een spuitbus (nee dus)![]()
Shit een blauwtje
Sorry ben een vrouw en heb maar 1 navel. Gaat niet werkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oh maar daar val ik juist op ! (GEEN borsthaar. Ik word ENG van borsthaar !!)
Sinds Nadia wil ik alleen nog maar mannen en vrouwen metquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ben een vrouw en heb maar 1 navel. Gaat niet werken![]()
De enige 2 die op een normale manier eten zijn Huub en Lieke.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ze gewoon aan tafel zaten.Nu lopen ze zelfs met de shoarma in de paardenbak.
Idd. De volgende keer rijdt die bezorger met brommert en al de paardenbak inquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ze gewoon aan tafel zaten.Nu lopen ze zelfs met de shoarma in de paardenbak.
Moeten het perse navels zijn? Of zijn onderkinnen ook goed?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sinds Nadia wil ik alleen nog maar mannen en vrouwen met
MINSTENS 3 navels !!![]()
Niet echt, hij doet alles wat het hokje zegt en doet dat dan voorkomen als zijn mening.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
een poll op internet....... Welk liedje Dennis Nax mag zingen......
Hij heeft echt géén eigen mening, hè......
Nu je t zegtquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Ik word weer achterna gezeten door de snor van Lieke. Ik was er eindelijk vanaf en nu ben ik daar weer gefixeerd op.
volgens mij had het iets te maken met een brief aan Cora (die hij heeft gelezen)quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:31 schreef Clank het volgende:
Huub heeft dus gisteravond iets gehoord over wat Brian gedaan heeft waar hij goed ziek van is. Weet iemand wat dat is??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |