en een gedeelte zuigt ie uit zijn duimquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:29 schreef Stupidisco het volgende:
leest die gast dit alles uit haar hand ? of heeft ie van te voren goed een script gelezen ?
Wilde net zeggen dat ie soms iets weg heeft van Robbie Williams .. Nu snap ik hetquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef kit2u het volgende:
Huub ziet er moe uit.
Wat en slap geouwehoer van die kapster...Ik zie in mijn glazen bol dat als het hier in Nederland zo door gaat hij met zijn hoofd vooruit van een flat af gekieperd gaat wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met een 'A' of een 'R' mag je niet verliezen, die is erg waardevol. Is 7 jouw geluksgetal?
Je hebt een dikke liefdeslijn. Het komt goed in de toekomst.
Hij houdt er niet vanquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Dennix slaat natuurlijk over, schijtbax.
Ik zou het ook niet doen, kots echt op dat soort figurenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Dennix slaat natuurlijk over, schijtbax.
'Je gaat morgen 100% knallen. Heb je vaak last van koude handen? Je denkt dat je met een vrouw gaat, maar eigenlijk.... Ik zie een poort en jij loopt er doorheen.'quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:34 schreef Varen het volgende:
Dennis wil geen handlezen
ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, kots echt op dat soort figuren![]()
Het gaat om TV maken, iedereen doet het. Ik geloof ook niet in deze onzin maar Dennix durft dus echt nix.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, kots echt op dat soort figuren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |