quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:11 schreef farscapevr6 het volgende:
zit godver nu al de godganse dag naar die dramaqueen te kijken
ze is echt de hele dag op 2 streams te zien
hoe kan t toch dat iemand met 1 % zoveel zendtijd krijgt
kotsmisselijk wordt ik van die wijven die met zo n nepkinderstem alles proberen te krijgen.
als ik in die hut zou zitten zou ik 24/7 achter d r aanlopen en d r helemaal gek maken in d r kop blaaaaaaaaaag wat een strontsnol
tja .........quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:25 schreef beequeen het volgende:
Ik zei net dat ze 1 broodje heeft gegeten vanochtend, nu blijkt dat ze dus nog helemaal niks gegeten heeft.
Ze gaat samen met Luc koken......waar komt die drive ineens vandaan?![]()
Alleen Luc.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:28 schreef Clank het volgende:
Weten de anderen nu ook dat Nadia het uit heeft gemaakt met Dennis??
Dan duurt het niet lang meer voor dat de anderen het ook weten. Nadia gedraagt zich wel opvallend flirterig naar Luc toe in de kapsalon waar Huub en Brian ook zijn.quote:
Naad wil Dennix niet, Luc kan ze niet krijgen en hij verdwijnt binnen 2 weken dus is Brian nu target, mark my words.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:31 schreef milk-shake het volgende:
naad is trouwens wel een ster in flirten....................ze wil volgens mij best wel een bischuitje eten met brain ook hoor..........
Ze hebben nog niet half door hoe ze alles om zeep helpen met die saaie kut nep relatie.quote:
Geen idee, ik heb haar nog niet gezien op de streams. Ik vind dat kroeshaar wat ze van nature heeft (Zie cap voorgaande pagina) juist zo ontzettend leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:42 schreef Soury het volgende:
Ligt het aan mij of is dat haar van Nadia een beetje donker en haar pony een beetje kort![]()
Ik zie liever hoer Nadia gebasht worden de komende dagen. Die heeft het net als Brian en Amanda veel te gemakkelijk daar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:44 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet half door hoe ze alles om zeep helpen met die saaie kut nep relatie.
Haal die twee uit elkaar en ga Dennis bashen.
Hij wilt alweer veilig film kijken en om 2300 naar bed.....
EEns die krullen zijn mooi ... Zonde he ? Anyway Dennis lijkt op een ontplofte egel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb haar nog niet gezien op de streams. Ik vind dat kroeshaar wat ze van nature heeft (Zie cap voorgaande pagina) juist zo ontzettend leuk.![]()
Dat kroeshaar staat Nadia vast zo bijzonder goed.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
EEns die krullen zijn mooi ... Zonde he ? Anyway Dennis lijkt op een ontplofte egel.![]()
Ik ook niet meerquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
Is het nu uit of aan, ik snap er geen reet meer van
Morgenavond volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet meerBTW gaat die loser vanavond voetballen .. ? Hoeveel drama kan een mens verdragen
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:57 schreef Clank het volgende:
Huub komt de bestelling opnemen.
Nadia: O.. broodje shoarma!!
Huub: Kun je dat ook zeggen zonder dat je denkt dat je in de Teletubbies zit.
Het is ook wat verwarrend maar als het goed is is het uit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:53 schreef petraa het volgende:
Is het nu uit of aan, ik snap er geen reet meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |