rotopmerking.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:07 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb net even zitten lezen waar ik het progammatje vandaan heb en daar staat ook jou reactie dat je het ook ging proberen.( het zal wel niet lukken )
Murray's is een soort haarvet wat echte mooie mannen gebruiken om hunquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat voor paardenvet, Murray's of zo, doet Dennix in z'n haar ? Hij zegt zelf dat het heel vet is, het waswater moet warmer omdat het er niet uit gaat. Hij moet handdoeken op z'n kussen leggen.
[ afbeelding ]
Die troep krijg je er alleen uit met Dreft, al was je 10 keer met gewone shampoo dan nog is het er niet uit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat voor paardenvet, Murray's of zo, doet Dennix in z'n haar ? Hij zegt zelf dat het heel vet is, het waswater moet warmer omdat het er niet uit gaat. Hij moet handdoeken op z'n kussen leggen.
[ afbeelding ]
misschien wil jaap em wel onder spuiten met dreft :-)quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die troep krijg je er alleen uit met Dreft, al was je 10 keer met gewone shampoo dan nog is het er niet uit.
In het topic-overzicht even zoeken bij de G van Gifjes .....quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:31 schreef ricofromrio het volgende:
waar blijven die gifjes?
maar ze is ongesteeeeeeeeeeeeeeeeeeld, dat kan toch nieeeeeeeeeeeeet??!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:37 schreef diedirk het volgende:
Mag toch hopen dat nadia ook gewoon mee moeten doen
En zijn inhammetjes kan hij die nog wel bedekken?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Was dat wel de bedoeling, die plukjes weg bij de slapen van Dennix, nu kan hij het niet meer naar voren doen?
Schijnt harshaar te zijn, DE nieuwe trend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Beeetje veel haarverf, make-up.... net of ze niet echt is![]()
Ik wacht nog even op het eindresultaat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:42 schreef 2live het volgende:
[..]
En zijn inhammetjes kan hij die nog wel bedekken?![]()
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zie jij er mooi uit, heb je nieuwe extensions?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Woont die ook in schagen dan? ze is van die streetdance groep uit alkmaar, waren ook bij de sterkste man van nederland in HHWquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?![]()
ik vind hem zo ook veel leuker er uit zienquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Was dat wel de bedoeling, die plukjes weg bij de slapen van Dennix, nu kan hij het niet meer naar voren doen?
Dit ziet er toch een stuk beter uit dan die stekels op zijn kop.
[ afbeelding ]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt harshaar te zijn, DE nieuwe trend.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?![]()
Met dat groene hempje is mijn buurmeisje...Joy..de boystoy...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet je buurmeisje, die is er niet bij nu?
Aha, zo zit het dus, ik vind het een gruwel om te zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.
Wat wordt opgespoten dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.
Late reactie maare :quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik nu de enige die last heeft van die gifjes, alles vertraagt erdoor hier.
Murrays was er ooit alleen voor kroeshaar. Ik heb heel andere vermoedens waarom Dennis toch altijd graag zo'n potje "overvet" nabij heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Murray's is een soort haarvet wat echte mooie mannen gebruiken om hun
haar te modelleren ! Ik gebruik hetzelf ook wel eens..
Wanneer krijgt ze die dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Naad vindt haar haar erg donker maar ze denkt dat het wel mooi is.
Ze durft natuurlijk niks te zeggen tegen Bianca, bang dat ze geen extentions krijgt.
Klopt. Negertjes en negerinnetjes zijn gek op Murray's !quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Murrays was er ooit alleen voor kroeshaar. Ik heb heel andere vermoedens waarom Dennis toch altijd graag zo'n potje "overvet" nabij heeft.![]()
Bibi ( zo noemt Naad Biancaquote:
Dat heet: TV maken of hoe kan ik zo lang mogelijk in beeld blijven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:32 schreef noekje het volgende:
Ze is ze nu weer een RSI arm aan het stijlen. Als ik er zo langzaam over zou doen als Nadia dan waste ik het maar 1 keer in de maand met dat haar van mij. Dat zou me gewoon een dag kosten. Echt 30x op dezelfde pluk.
Dat is harshaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zie jij er mooi uit, heb je nieuwe extensions?
Hopelijk wel een slipje aan danquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar ze is ongesteeeeeeeeeeeeeeeeeeld, dat kan toch nieeeeeeeeeeeeet??!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |