Ik heb er echt geen last van hier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik nu de enige die last heeft van die gifjes, alles vertraagt erdoor hier.
Het wordt er niet sneller op nee...........quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
OT: Ben ik nu de enige die last heeft van die gifjes, alles vertraagt erdoor hier.
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dat wel natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....![]()
En als je er last van heb dan moet je je computer maar aanpassen.
De gifjes zijn belangrijker dan een goede verslaggeving.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De COS heet vanaf nu ook GOS...Gifjes over Streams...
Ik stel voor dat we alleen nog maar Dennis-GIFjes plaatsen. Van de overige miljonairsquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef avonne het volgende:
Als je op het rode kruisje drukt, stopt de pagina met laden.
Sommige gifjes zijn leuk, maar sommigen hadden ook gewoon een cap kunnen zijn.
Ot: Nee het is echt super irritantquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:57 schreef Gercos het volgende:
heel leuk die gifjes maar een stom plaatje waar amanda of nadia op en neer gaat en verders niks voegt vrij weinig toe.
Leg mij nou eens uit wat de toegevoegde waarde van dit bewegende gifje is.quote:
Dump die gifjes dan maar daar, dank je.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:58 schreef Dreamboy het volgende:
Dat het hier traag is dat ligt toch echt aan FOK zelf ik heb het net even bij VOL geprobeert daar loopt het veel sneller
Helemaal mee eens!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dump die gifjes dan maar daar, dank je.
zullen 1tje per page afspreken ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee... maar ze zijn zo leuk omt te plaatsen....![]()
En als je er last van heb dan moet je je computer maar aanpassen.
De gifjes zijn belangrijker dan een goede verslaggeving.
Ik leg net uit dat het aan FOK zelf leg..krijg ik zo'n reactie..leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is nu ook weer vreemd om zo bot te reageren. Gisteravond bij dat feest heb ik me kapot gelachen om sommige van de dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die gifjes kunnen ook heel leuk zijn en ik vind het tof van je dat je die erop zet. Maar als andere mensen hierdoor zoveel hinder ondervinden is het misschien toch wel een goed idee om hier een aparte topic voor te maken. En het is beslist niet persoonlijk bedoeld hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:02 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik leg net uit dat het aan FOK zelf leg..krijg ik zo'n reactie..leuk.
Dat voorstel heb ik al in de FB gedumpt. Misschien helpt het als een ieder die er hinder van onder vindt, daar wat laat horen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:02 schreef blomst het volgende:
een apart gifjes topic?
Is dat niet een idee?
kan die eindelijk eens knallen (zn buik)quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:04 schreef 2live het volgende:
Het lijkt hier wel commentaar op de gifjes.![]()
Brian weer terug van de tandarts en Dennis gaat zijn kaken maar weer eens laten malen, doet die gozer nog wat anders als eten...
Inderdaad, sommigen voegen wel iets toe, maar nou een één van Huub achter de draaitafel en Amanda in de verf te plaatse, ik zie er het nut niet van in.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu ook weer vreemd om zo bot te reageren. Gisteravond bij dat feest heb ik me kapot gelachen om sommige van de dingen.
Ik heb net even zitten lezen waar ik het progammatje vandaan heb en daar staat ook jou reactie dat je het ook ging proberen.( het zal wel niet lukken )quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat snap ik , Dennix en de ballon, dat is leuk maar te pas en te onpas de COS volplempen met nikszeggende bewegende beeldjes vind ik onzin. De caps van DB zijn prachtig, dit is overdone.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is nu ook weer vreemd om zo bot te reageren. Gisteravond bij dat feest heb ik me kapot gelachen om sommige van de dingen.
Klopt ook weer natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, sommigen voegen wel iets toe, maar nou een één van Huub achter de draaitafel en Amanda in de verf te plaatse, ik zie er het nut niet van in.
Da's precies wat wordt bedoeld; plaats ze als het leuker is om een gifje te bekijken dan een cap, en laat het gewoon caps zijn als het niet meer is dan een amanda met shampoo op haar hoofd of dennis met ijs tussen zijn kaken of nadia met een stijltang of huub met een peuk... dat zijn dingen die iedereen al honderdmiljoen keer heeft gezien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
[...]Gisteravond bij dat feest heb ik me kapot gelachen om sommige van de dingen.
Gaat lekker hier, ik ben niet de enige die klaagt en aan mijn PC ligt het niet, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:07 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb net even zitten lezen waar ik het progammatje vandaan heb en daar staat ook jou reactie dat je het ook ging proberen.( het zal wel niet lukken )
Ik hoop dat hij het ook tegen Dennix zegt, ik wil zijn gezicht wel eens zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de kapsalon zijn ze aan het uitleggen dat Dennix tenminste medium-bi is. Op het zelfde moment staat het sukkeltje weer (alleen) te eten in de keuken.
[ afbeelding ]
rotopmerking.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:07 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik heb net even zitten lezen waar ik het progammatje vandaan heb en daar staat ook jou reactie dat je het ook ging proberen.( het zal wel niet lukken )
Murray's is een soort haarvet wat echte mooie mannen gebruiken om hunquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat voor paardenvet, Murray's of zo, doet Dennix in z'n haar ? Hij zegt zelf dat het heel vet is, het waswater moet warmer omdat het er niet uit gaat. Hij moet handdoeken op z'n kussen leggen.
[ afbeelding ]
Die troep krijg je er alleen uit met Dreft, al was je 10 keer met gewone shampoo dan nog is het er niet uit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat voor paardenvet, Murray's of zo, doet Dennix in z'n haar ? Hij zegt zelf dat het heel vet is, het waswater moet warmer omdat het er niet uit gaat. Hij moet handdoeken op z'n kussen leggen.
[ afbeelding ]
misschien wil jaap em wel onder spuiten met dreft :-)quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die troep krijg je er alleen uit met Dreft, al was je 10 keer met gewone shampoo dan nog is het er niet uit.
In het topic-overzicht even zoeken bij de G van Gifjes .....quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:31 schreef ricofromrio het volgende:
waar blijven die gifjes?
maar ze is ongesteeeeeeeeeeeeeeeeeeld, dat kan toch nieeeeeeeeeeeeet??!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:37 schreef diedirk het volgende:
Mag toch hopen dat nadia ook gewoon mee moeten doen
En zijn inhammetjes kan hij die nog wel bedekken?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Was dat wel de bedoeling, die plukjes weg bij de slapen van Dennix, nu kan hij het niet meer naar voren doen?
Schijnt harshaar te zijn, DE nieuwe trend.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Beeetje veel haarverf, make-up.... net of ze niet echt is![]()
Ik wacht nog even op het eindresultaat.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:42 schreef 2live het volgende:
[..]
En zijn inhammetjes kan hij die nog wel bedekken?![]()
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zie jij er mooi uit, heb je nieuwe extensions?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Woont die ook in schagen dan? ze is van die streetdance groep uit alkmaar, waren ook bij de sterkste man van nederland in HHWquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?![]()
ik vind hem zo ook veel leuker er uit zienquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
Was dat wel de bedoeling, die plukjes weg bij de slapen van Dennix, nu kan hij het niet meer naar voren doen?
Dit ziet er toch een stuk beter uit dan die stekels op zijn kop.
[ afbeelding ]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt harshaar te zijn, DE nieuwe trend.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie dat mens regelmatig in mijn straat, zal ik 'r beige?![]()
Met dat groene hempje is mijn buurmeisje...Joy..de boystoy...quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet je buurmeisje, die is er niet bij nu?
Aha, zo zit het dus, ik vind het een gruwel om te zien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.
Wat wordt opgespoten dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Which reminds me...ik zou de ins and outs nog uitzoeken mbt het harshaar. Schijnbaar wordt het opgespoten en dan voelt je haar als plastic maar hé, het blijft wel zitten.
Late reactie maare :quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Murrays was er ooit alleen voor kroeshaar. Ik heb heel andere vermoedens waarom Dennis toch altijd graag zo'n potje "overvet" nabij heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Murray's is een soort haarvet wat echte mooie mannen gebruiken om hun
haar te modelleren ! Ik gebruik hetzelf ook wel eens..
Wanneer krijgt ze die dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Naad vindt haar haar erg donker maar ze denkt dat het wel mooi is.
Ze durft natuurlijk niks te zeggen tegen Bianca, bang dat ze geen extentions krijgt.
Klopt. Negertjes en negerinnetjes zijn gek op Murray's !quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Murrays was er ooit alleen voor kroeshaar. Ik heb heel andere vermoedens waarom Dennis toch altijd graag zo'n potje "overvet" nabij heeft.![]()
Bibi ( zo noemt Naad Biancaquote:
Dat heet: TV maken of hoe kan ik zo lang mogelijk in beeld blijven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:32 schreef noekje het volgende:
Ze is ze nu weer een RSI arm aan het stijlen. Als ik er zo langzaam over zou doen als Nadia dan waste ik het maar 1 keer in de maand met dat haar van mij. Dat zou me gewoon een dag kosten. Echt 30x op dezelfde pluk.
Dat is harshaarquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zie jij er mooi uit, heb je nieuwe extensions?
Hopelijk wel een slipje aan danquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar ze is ongesteeeeeeeeeeeeeeeeeeld, dat kan toch nieeeeeeeeeeeeet??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |