en een gedeelte zuigt ie uit zijn duimquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:29 schreef Stupidisco het volgende:
leest die gast dit alles uit haar hand ? of heeft ie van te voren goed een script gelezen ?

Wilde net zeggen dat ie soms iets weg heeft van Robbie Williams .. Nu snap ik hetquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef kit2u het volgende:
Huub ziet er moe uit.

Wat en slap geouwehoer van die kapster...Ik zie in mijn glazen bol dat als het hier in Nederland zo door gaat hij met zijn hoofd vooruit van een flat af gekieperd gaat wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met een 'A' of een 'R' mag je niet verliezen, die is erg waardevol. Is 7 jouw geluksgetal?
Je hebt een dikke liefdeslijn. Het komt goed in de toekomst.

Hij houdt er niet vanquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Dennix slaat natuurlijk over, schijtbax.

Ik zou het ook niet doen, kots echt op dat soort figurenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Dennix slaat natuurlijk over, schijtbax.

'Je gaat morgen 100% knallen. Heb je vaak last van koude handen? Je denkt dat je met een vrouw gaat, maar eigenlijk.... Ik zie een poort en jij loopt er doorheen.'quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:34 schreef Varen het volgende:
Dennis wil geen handlezen

ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, kots echt op dat soort figuren![]()

Het gaat om TV maken, iedereen doet het. Ik geloof ook niet in deze onzin maar Dennix durft dus echt nix.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]

't is toch SCHITTEREND om iemand zulke onzin te horen uitkramenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]

Satanquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef Py het volgende:
Wel een mooie stunt van Louis natuurlijk. Als streamer de kooi binnenstappen en dan zogenaamd handen gaan lezen.
Hij vraagt of Nadia ooit bedreigd is. Ja zegt ze. Voor die figuur moet ze nog steeds oppassen.

Denns durft niet eens heel duidelijk aan te geven dat wat die handlezer doet, achterlijke onzin is. Zou hij dat luid en duidelijk doen, wint ie puntjes bij me. Zelfs dat lukt hem niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om TV maken, iedereen doet het. Ik geloof ook niet in deze onzin maar Dennix durft dus echt nix.

Nee haar toekomstige partnerquote:

Haha! Huub heeft idd wel iets weg van Robbie Williams jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat ie soms iets weg heeft van Robbie Williams .. Nu snap ik het![]()

Zou me niet verbazen, tis al net zo'n miet als Dennis.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:45 schreef Py het volgende:
Luc zijn hand zegt dat ie wordt misbruikt

Vind jequote:Op maandag 15 oktober 2007 18:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen, tis al net zo'n miet als Dennis.

quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:39 schreef kit2u het volgende:
Jai heb twee braune fingers. Ik szie korte nachels met twee braune fingers.
Jij kan heeeel feeel manne trekke.

Whehequote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
't is toch SCHITTEREND om iemand zulke onzin te horen uitkramen![]()
Zo'n paragnoom vertelde mij begin van dit jaar nog dat ik GEGARANDEERD
en MINIMAAL 2 kinderen zou krijgen !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou zelfs voor de
kinderpostzegelkindjes hou ik nog angstvallig de deur dicht !!!![]()

Whahahahhaaaaaaaquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
't is toch SCHITTEREND om iemand zulke onzin te horen uitkramen![]()
Zo'n paragnoom vertelde mij begin van dit jaar nog dat ik GEGARANDEERD
en MINIMAAL 2 kinderen zou krijgen !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou zelfs voor de
kinderpostzegelkindjes hou ik nog angstvallig de deur dicht !!!![]()

Tis toch uit .. en nu hebben ze een broer zus relatie (met het verschil dat ze met elkaar neuken)quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:53 schreef Donnie29 het volgende:
Grappig dit, gister word je nog gedumpt en vernederd, en nu zit je met die hoer een spelletje spelen... Wanneer gaan die 2 sukkels toch is naar huis..

Heb je borsthaar ?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahahhaaaaaaazullen we es afspreken
![]()
![]()

Ja maar... Nadia heeft de halve dag besteed om aan Dennis kéér op keer te vertellen dat ze super.. super veel van hem houdt en dat ze héél héél verliefd op hem is... alleen ze mist iets hè..quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:53 schreef Donnie29 het volgende:
Grappig dit, gister word je nog gedumpt en vernederd, en nu zit je met die hoer een spelletje spelen... Wanneer gaan die 2 sukkels toch is naar huis..

Tijdens het bezoek van zijn zus Kelly kreeg ik dat gevoel ook al.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis toch uit .. en nu hebben ze een broer zus relatie (met het verschil dat ze met elkaar neuken)![]()
![]()

Koop wel een spuitbus (nee dus)quote:

Yep, arme Fries, hij gaat altijd als een gek tekeer op dat beest.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:01 schreef Py het volgende:
Gaat Brian nu paardrijden?

Nadia is de enige waar ie mee kan omgaan. Erg he? om in zo'n situatie te zitten. De rest kotst hem uit .quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis fleurt helemaal op als hij alléén met Nadia is. In alle andere situaties in het huis, loopt het hem dun door de broek, volgens mij.....

Die gaat vanaf nu helemaal de confrontatie met de anderen mijden.. want dan moet hij zich bewijzen tegenover Nadia.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Dennix wil niet eten met de rest, liever alleen met Naad....pffff, schijtbax.

quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:03 schreef petraa het volgende:
IK haak af, ik vind het nu teveel de Nadia en Dennis show. Ze kunnen het beter ook zo gaan noemen ipv De Gouden Kooi

Oh maar daar val ik juist op ! (GEEN borsthaar. Ik word ENG van borsthaar !!)quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Koop wel een spuitbus (nee dus)![]()
Shit een blauwtje

Sorry ben een vrouw en heb maar 1 navel. Gaat niet werkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Oh maar daar val ik juist op ! (GEEN borsthaar. Ik word ENG van borsthaar !!)

Sinds Nadia wil ik alleen nog maar mannen en vrouwen metquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ben een vrouw en heb maar 1 navel. Gaat niet werken![]()

De enige 2 die op een normale manier eten zijn Huub en Lieke.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ze gewoon aan tafel zaten.Nu lopen ze zelfs met de shoarma in de paardenbak.

Idd. De volgende keer rijdt die bezorger met brommert en al de paardenbak inquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ze gewoon aan tafel zaten.Nu lopen ze zelfs met de shoarma in de paardenbak.

Moeten het perse navels zijn? Of zijn onderkinnen ook goed?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sinds Nadia wil ik alleen nog maar mannen en vrouwen met
MINSTENS 3 navels !!![]()

Niet echt, hij doet alles wat het hokje zegt en doet dat dan voorkomen als zijn mening.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
een poll op internet....... Welk liedje Dennis Nax mag zingen......
Hij heeft echt géén eigen mening, hè......

Nu je t zegtquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Ik word weer achterna gezeten door de snor van Lieke. Ik was er eindelijk vanaf en nu ben ik daar weer gefixeerd op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |