1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 14-aug di paard 15-aug wo hond 16-aug do steenmarter 17-aug vr kuikentje 18-aug za walvis 19-aug zo zebra 20-aug ma muis 21-aug di geit 22-aug wo beer 23-aug do struisvogel 24-aug vr papegaai 25-aug za hert 26-aug zo kikker 27-aug ma vos 28-aug di egel 29-aug wo biggetje 30-aug do gorilla 31-aug vr tonijn 1-sep za schaap 2-sep zo kangoeroe 3-sep ma buidelrat 4-sep di dolfijn 5-sep wo kat 6-sep do vlinder |
Wel op de bar gestaan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:11 schreef Lienekien het volgende:
Okee. Ik heb nog net niet op de bar gedanst.
Second that. Jongens, jongens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren echt zo'n topdag gehad. Ik ga geen details prijsgeven, maar jongens, jongens.
Misschien een KOS-MIES verband, DaMart.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Misschien een KOS-MIES verband, DaMart.
In grote lijnen dan, Lien!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb gisteren echt zo'n topdag gehad. Ik ga geen details prijsgeven, maar jongens, jongens.
Het was vanwege een verjaardag. En de barman had schik in ons en deed leuk zijn best om zijn muziekkeuze op ons af te stemmen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:11 schreef LXIV het volgende:
Gedanst! Met wie, waar en waarom? En hoe liep de avodn af? Bracht hij je muiltje?
Nee!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:22 schreef JAM het volgende:
Ik heb me Lien altijd voorgesteld als een fan van de Golden Earrings. Klopt dat?
Dat wisselde nogal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef LXIV het volgende:
Dus de beats per minuut gingen omlaag naarmate de avond vorderde!
Dank je wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:27 schreef broer het volgende:
Gefeliciteerd, Lienekien.
Hmm....OK. Nou ja, ik vind het best leuke muziek. Toch geen KOS-MIES verband dan.quote:
Hij wist zijn plaatsvervangende schaamte vakkundig verborgen te houden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was vanwege een verjaardag. En de barman had schik in ons en deed leuk zijn best om zijn muziekkeuze op ons af te stemmen.
Het komt allemaal weer goed, begrijp ik?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef JAM het volgende:
Vrouwlief
Dat is weer een heel ander verhaal (lees; hele wereldlijke, basale en vervelende problemen met overheden, geld en visa.)quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef broer het volgende:
[..]
Het komt allemaal weer goed, begrijp ik?
't Is de kift.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:52 schreef JAM het volgende:
Zeg!,- wat zijn jullie allemaal negatief over Lien haar fuifje zeg!
Ik had het over de liefde, JAM. Als het met de liefde weer goed komt, zal het met die praktische kant wel loslopen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef JAM het volgende:
Dat is weer een heel ander verhaal (lees; hele wereldlijke, basale en vervelende problemen met overheden, geld en visa.)
Je vriendin met een voorbinddildo. Zo zo. Modern hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik laat me neuken.
Volgens mij is R_ON een van de weinigen die het ooit toch voor elkaar gekregen heeft hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die ban krijg je hier niet. Dat is nog niemand gelukt, R_ON.
Ik zou het oprecht straf van je vinden als je dat voor mekaar krijgt.
Als ie een oneindige ban heeft gekregen, wat doet ie hier dan nog?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is R_ON een van de weinigen die het ooit toch voor elkaar gekregen heeft hoor!
O nee, niet oneindig, daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ie een oneindige ban heeft gekregen, wat doet ie hier dan nog?
Niets is ooit perfect, daarom kun je beter nooit ergens aan beginnen. Je mag hopen dat je ooit de Staatsloterij wint, en meer is er niet. Geldquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ie een oneindige ban heeft gekregen, wat doet ie hier dan nog?
Ik zeik geld JUIST niet af. Ik houd van geld. Ik houd meer van geld dan wat dan ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:06 schreef DaMart het volgende:
Je mag van mij best geld afzeiken, maar laat je de mensen verder met rust, R_ON? Vooral diegenen die hier niet eens zijn om zich te weren? Alvast hartelijk dank.
Wie niet. Ik ben nog steeds niet over het niet winnen van die 18 miljoen heenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:10 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik zeik geld JUIST niet af. Ik houd van geld. Ik houd meer van geld dan wat dan ook.
Nee, ik heb niet van zulke malle fetisjen. Jij wel dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:15 schreef R_ON het volgende:
Dat begrijp ik, marktkoopman.
BTW, draag jij graag damesslips?
Oh, ik wel. Het kan mij niet bizar genoeg zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet van zulke malle fetisjen. Jij wel dan?
?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef broer het volgende:
Goeie poging, R_ON. Respect!
Ik vind dat je een mooie poging doet om geband te raken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef R_ON het volgende:
?
Liefst levenslang. Het is net als met geld; aan die kleine bedragen heb je geen fuck.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind dat je een mooie poging doet om geband te raken.
Nou ja, je kunt het ook overdrijven, natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef broer het volgende:
Dit ís toch redelijk normaal voor deze slowchat?
Mee eens. Wat een gezeur!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef broer het volgende:
Dit ís toch redelijk normaal voor deze slowchat?
Je hebt je post gewijzigd. We gaan hier toch niet opeens overdreven correct lopen doen, hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:10 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, je kunt het ook overdrijven, natuurlijk.
Ik bén overdreven correct!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt je post gewijzigd. We gaan hier toch niet opeens overdreven correct lopen doen, hè?
Je moeder belde, dat je effe normaal moet doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:55 schreef JAM het volgende:
Minder R_ON. Beetje geforceerd allemaal hoor. 'Geld.' 'Jazz en ornithologie',-ja, haha, ik dank je de koekoek. 'Ook als je in bad zit? Ook als je in bad zit.' Die vond ik dan wel weer goed; voor de rest, alsjeblieft, stof nog eens een paar clichés af zeg..
Krijgen we nu een lolly?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Mooi, jullie zijn braaf geweest.
Ik kan eens informeren bij de PR-afdeling!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jij daar als mod budget voor hebt!
Nee, dat is een of ander Frans bedrijf geloof ik, die hadden ook alle leuke DaMart-domeinnamen al voor mijn neus weggekaaptquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:36 schreef Frollo het volgende:
Hey DaMart, ik was laatst in Duitsland (Xanten om precies te zijn) en daar zag ik een filliaal van een soort warenhuisketen genaamd DaMart. Komt daar je naam vandaan?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef Frollo het volgende:
Ik heb helemaal niks met auto's, maar NFS is toch wel errug leuk.
Alleen hou ik echt niet meer bij wat 'de nieuwste' is hoor. De NFS-titels volgen elkaar bijkans sneller op dan boeken van Herman Brusselmans.
Ja, er waren zelfs manieren om een eigen voertuig te maken... ik heb ooit zelfs nog een keer een parcours afgelegd met een gedownloade fietsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:10 schreef Frollo het volgende:
Editors voor NFS? Dat wist ik niet eens!
Ik heb voor Doom destijds wel eigen levels gemaakt, erg leuk om te doen was dat.
Heb je in de buurt van Dekker van de Vegt al eens om je heen gekeken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:36 schreef Frollo het volgende:
Hey DaMart, ik was laatst in Duitsland (Xanten om precies te zijn) en daar zag ik een filliaal van een soort warenhuisketen genaamd DaMart. Komt daar je naam vandaan?
Neen. In de Marikenstraat bedoel je? (Selexyzquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:28 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je in de buurt van Dekker van de Vegt al eens om je heen gekeken?
Ja, die. Daar zit een DaMart naast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:30 schreef Frollo het volgende:
Neen. In de Marikenstraat bedoel je? (Selexyzmoet je tegenwoordig zeggen geloof ik.)
Waar is onze Gellius eigenlijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:10 schreef Z het volgende:
Gellius is vandaag natuurlijk een Breitner aan het kopen.
http://www.christies.com/features/oct07/2765/overview.asp
Nee, we gaan eerst verkopen. Het is nogal een apart huis, dus is het wellicht lastig te verkopen ... Ik heb al wel diverse interessante huizen gezien maar houd mezelf nog even in.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:52 schreef broer het volgende:
Heb je al iets nieuws?
Uit het Nederlandse topic op Something Awful, waar men wel netjes "cirkle jerk" vertaalt, maar het dan los schrijft van "kaaskop". Daarom heb ik het woord onthouden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:31 schreef k_man het volgende:
Rondjeruk?
Dat is hemelsbreed zo'n 350 meter van mijn huis. Niets van gemerkt.quote:Later op de avond werd aan de rand van het stadsdeel, op de Nachtwachtlaan, opnieuw een auto in brand gestoken. Volgens een politiewoordvoerster is niet duidelijk of deze brand iets met eerdere incidenten te maken heeft, aangezien de plek niet in de directe nabijheid van het August Allebéplein ligt.
Maar de werkelijkheid heeft soms filmische kwaliteiten, zoals dit geval. Zijn ene zus is echt arts, zijn andere zus is echt rechter, zijn broer heeft echt Samir A. op hem afgestuurd in de gevangenis. Als het in een roman zou staan, geloofde je het niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:49 schreef Z het volgende:
Het verbaasd me altijd hoe gebeurtenissen volledig aan je voorbij kunnen gaan. Ik woon in de Baarsjes, tussen mij en Slotervaart ligt een park en de ringweg en ik merk niks, heb ook niks gemerkt van Bilal B. Ik ben ziek geweest dus heb het nieuws niet echt gevolgd maar dit had net zo goed in Kirgizië kunnen gebeuren, dan had ik er net zoveel van gemerkt. En dan zit je er in principe midden in.
Dit is dus wel echt waar. Zijn zus is overiges niet nader gespecificeerd arts, er staat ook niet in het verhaal dat ze psychiater is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:55 schreef k_man het volgende:
Goed, ik heb het verhaal gelezen en vond het de moeite waard. Geen zonde van de tijd.
Wel een paar dingen die me stoorden. Ten eerste dat het een beetje te toevallig in elkaar steekt, met de ene zus als rechter en de andere als psychiater.
Hier was nog niks over bekend toen ik het verhaal schreef.quote:Ten tweede dat het niet strookt met de werkelijkheid, terwijl dat, neem ik aan, wel de bedoeling was. Bilal sprong direct over de balie
Daar heb je gelijk in.quote:en in politiebureaus mag niet worden gerookt.
Dat blijkt. Ik vond het te gemaakt, maar het blijkt waarheid te zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:55 schreef Floripas het volgende:
Maar de werkelijkheid heeft soms filmische kwaliteiten, zoals dit geval. Zijn ene zus is echt arts, zijn andere zus is echt rechter, zijn broer heeft echt Samir A. op hem afgestuurd in de gevangenis. Als het in een roman zou staan, geloofde je het niet.
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik Wel-Eedts voluit kan schrijven?.
Dank je.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:02 schreef Frollo het volgende:
Floripas, aardig verhaaltje. Bij de eerste blik dacht ik: bah, een stream-of-consciousness, ontoegankelijke meuk. Maar het viel mee. Het had van mij zelfs wel langer mogen zijn, dat je alle punten wat meer had kunnen uitwerken.
Die titel is natuurlijk ook een captatio attentionis. De bedoeling was echter wel dat mensen na het lezen van het verhaal de dubbele betekenis van het woord zien, en dan bedenken dat het op "rust" slaat, niet op "eerbetoon". Maar goed, wellicht is dat ook een beetje te extreem.quote:Maar die titel: je kunt het de mensen niet kwalijk nemen dat ze de TT opvatten als 'eerbetoon aan'. Want dat is wat 'requiem' nu eenmaal betekent: 'geschrift, toneelstuk enz. ter ere van een gestorvene of een groep van gestorvenen'. Dan kun je wel gaan lopen gillen dat het in het Latijn iets anders betekent, maar daar heeft de lezer geen boodschap aan; de tekst is geschreven in het Nederlands van 2007.
en zo komt het nog een paar keer voor. Ik kan maar niet bedenken waar dat ts voor zou kunnen staan...quote:Ontfang hem doch naar Uw Wel-Eedts. gewoone en nooyt genoegh volprezen goedertierentheyt,
Daar lijkt de Wel-Eed. me niet zo lastig, maar steeds als het over de mevrouw gaat staat er ts achter...quote:Aan mevrouw Catharina Opcy, Gemalin van den Wel-Eed. en hoogh-achtbaaren Heer Dr. Cornelis Witsen, Oudt-Burgermeester en Raadt der stad Amsterdam.
Tja. Natuurlijk waren de reacties van de rechtse huilies te voorspellen, maar met zo'n TT vraag je er ook wel om.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:17 schreef Floripas het volgende:
Die titel is natuurlijk ook een captatio attentionis. De bedoeling was echter wel dat mensen na het lezen van het verhaal de dubbele betekenis van het woord zien, en dan bedenken dat het op "rust" slaat, niet op "eerbetoon". Maar goed, wellicht is dat ook een beetje te extreem.
In druk of geschreven?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeventiende eeuwse aanspreektitel in de opdracht voorafgaand aan een toneelstuk (1665).
[..]
en zo komt het nog een paar keer voor. Ik kan maar niet bedenken waar dat ts voor zou kunnen staan...
Ben je sarcastisch?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Jammer dat het hier niet genoemd wordt.
Lees nog eens wat ik schrijf.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ben je sarcastisch?. Want ik zie het niet.
Het is in druk, ik heb even aan afbeelding online gezet: http://i20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/IMG_0942.jpg
De PI maakt het me moeilijk.quote:
Ja, ik had toch zeker een kwartier gegoogeld en daar stopte het. Helaas.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De PI maakt het me moeilijk..
Iig bedankt voor het meedenken, ik heb er ondertussen nog wat boeken over aangevraagd hier in de UB maar kan het niet vinden. Zal wel aan mij liggen dan..
Het is te vaag om het precies te lezen, maar ik weet wel dat het is: het zijn verbuigingen van het bijvoegelijk naamwoord "Wel-Eedelste" naar getal, geslacht en naamval.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Googlen op Wel-Eedts zelf levert alleen deze zelfde tekst op, dus dat schiet ook niet op. Ik heb nog één boek aangevraagd, wat ik over een half uur kan ophalen, staat het daar niet in dan staak ik de zoektocht. Bedankt!
Nu eerst lunchen..
Ja, ik denk dat we daar wel waren. Volgens mij is de vraag specifiek waar die letters 'ts' voor staan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het is te vaag om het precies te lezen, maar ik weet wel dat het is: het zijn verbuigingen van het bijvoegelijk naamwoord "Wel-Eedelste" naar getal, geslacht en naamval.
Of was jullie dat al lang duidelijk en trap ik nu een open deur in?
Ik weet niets van grammatica uit die tijd, maar als we dat al hadden geconstateerd, waarom zouden die "ts" dan daadwerkelijk een t en dan een s moeten representeren? In het Middelnederlands zie je vaak abbrevaturen die lijken op een bepaalde letter, maar gewoon staan voor een standaard-afkorting die dan een heel andere letter is (of letters zijn).quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we daar wel waren. Volgens mij is de vraag specifiek waar die letters 'ts' voor staan.
Men was nogal vand e langdradigheid!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:20 schreef Lienekien het volgende:
Hier: http://www.let.uu.nl/nede(...)ordel/Quest.ton.html
En met een kleine variatie: http://www.let.leidenuniv(...)dentenleven1717.html
http://www.xs4all.nl/~adcs/Huygens/09/272-rapport.html
Scène in een bed.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:18 schreef k_man het volgende:
Scène aan een hotelbar
"Can I have a whiskey please?"
- "Whiskey? Whiskey we don't have."
"But I can see a bottle of Johny Walker right there."
- "That's not whiskey. That's scotch."
"I'll have a scotch then."
Ik heb het niet gelezen maar ik zeg je nu alvast dat je er goed aan doet je gewoon geen reet aan te trekken van wat andere mensen van je schrijfsels vinden. The only road to perfect laughter. Etc., etc., enz., enz. In ieder geval,- fuck it. FUCK IT, OK? FUCK IT.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:25 schreef Floripas het volgende:
Ah, okee.
Ik besef nu dat ik mijn verhaal over Bilal B. in het verkeerde subforum heb gepost. Ik had gehoopt op een beetje (al dan niet opbouwende) kritiek op mijn schrijfstijl, maar het hele topic is een rondjeruk van rechts vs. links gezeur geworden. Een omzetting naar TTK is veel te laat nu.
Ik zou er heel blij van worden als één van de literatuur-veelvraten hier mijn verhaal eens zouden willen lezen en op een literaire weegschaal zou willen leggen.
Dit is 'm: Requiem voor Bilal B.
En wees mild, het is mijn eerste verhaal.![]()
Ach, als je graag gelezen wilt worden, is het oordeel van je lezers op zijn minst interessant.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wanneer hij adviseert schijt te hebben aan anderen bij het schrijven.
Ik snap niet wat je zegt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:16 schreef JAM het volgende:
Ik denk dat dat dat punt was van: '[...]geen reet aan te trekken[...]', Lien.
Kijk!,- daar heb je 't al.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegt.
Drie keer 'dat' wordt me te veel.
Ja, het is een constructie die ik je toch ernstig moet ontraden.quote:
Dat advies wijs ik met liefde van de hand.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het is een constructie die ik je toch ernstig moet ontraden.
Ach, begrepen willen worden staat bij jou niet hoog op de lijst.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:22 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat advies wijs ik met liefde van de hand.
Ha! Ik mag jou nou al.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar ik zeg je nu alvast dat je er goed aan doet je gewoon geen reet aan te trekken van wat andere mensen van je schrijfsels vinden. The only road to perfect laughter. Etc., etc., enz., enz. In ieder geval,- fuck it. FUCK IT, OK? FUCK IT.
Dat heb je nu mooi gezegd, Lienekien. Ik zou niet weten wat ik met al dat begrip aan zou moeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, begrepen willen worden staat bij jou niet hoog op de lijst.![]()
Kijk!-, dit begrijp ik dan weer niet. Dacht je nu juist dat ik een grapje aan het maken was, of iets anders?quote:
Mijn vader vond het ook vreselijk trouwens, Lien, dat 'dat dat dat' dat die hele zin BOOG.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, begrepen willen worden staat bij jou niet hoog op de lijst.![]()
Laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:11 schreef broer het volgende:
!-,
Is dat een smiley die het bij mij niet doet, of zo?
Welke smiley zou het moeten zijn dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:11 schreef broer het volgende:
!-,
Is dat een smiley die het bij mij niet doet, of zo?
O wacht, nu zie ik het...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Een smiley die zich aftrekt op het balkon.
Of anders een smiley met een vlasbaardje die zijn Japanse schone mist.
Heeft dat op het balkon aftrekken zo'n diepe indruk op je achtergelaten, broer? Nu ja!,- dan doe ik toch iets goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Een smiley die zich aftrekt op het balkon.
Of anders een smiley met een vlasbaardje die zijn Japanse schone mist.
De statigheid van het beest verraadt de herkomst van zijn naam!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
De Notarisvogel.
[ afbeelding ]
De handtekening van de notarisvogel ontbrak nog natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef Lienekien het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Jazeker! Ik doe het tegenwoordig zelf ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:51 schreef JAM het volgende:
Heeft dat op het balkon aftrekken zo'n diepe indruk op je achtergelaten, broer?
Ik heb twee keer geprobeerd te posten dat 'ie wonderlijke poten had. Dat zinde 'm natuurlijk niks. Wonderlijk, hoezo wonderlijk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
De handtekening van de notarisvogel ontbrak nog natuurlijk!
Op wiens balkon, broer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:42 schreef broer het volgende:
[..]
Jazeker! Ik doe het tegenwoordig zelf ook.
Je belt bijv. aan bij je bovenburen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef broer het volgende:
Op welk balkon er op het moment van de onbedwingbare aandrang maar voorhanden is.
Ja, ik had een linkje voor je gepost.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:30 schreef Gellius het volgende:
Moet ik teruglezen?
'Morele plicht',- haha!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het gaat ook niet om het vermakelijke aspect, meer om het trieste. Het is je morele plicht op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt!
Wat is dat Pope, die zorg van je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jazz en kutjes zijn één ding, JAM. Ik ken echter ook een bepaalde zorg.
hee, is hij ineens geen vieze meneer meer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef thaleia het volgende:
Oh oh, allemaal deskundigen op het nieuws: "hoort Jan Wolkers voor u bij de grote vier?" en allemaal vinden ze natuurlijk ontzettend van wel.
quote:De komende dagen barsten meer publieke eerbetuigingen los, onder andere in Hamburg en Göttingen, met als hoogtepunt in Lübeck, waar de Duitse Bondspresident een toespraak zal houden. Op die dag zal Grass zich ook aan een handstand wagen, een traditioneel kunstje dat hij doet bij ronde verjaardagen.
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:49 schreef Z het volgende:
Ik heb een hekel aan Matthijs.
Jawel, jawel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:11 schreef k_man het volgende:
Hoe is het met Claudia? Bevalt het werkende leven een beetje?
Dat is sneller dan je verwachtte dan, dat bod, toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef Z het volgende:
Ik heb een bod op m'n huis gehad overigens! Hopelijk maandag uit onderhandelen en dan is het klaar.
Dinsdag hier kijken. Maar daar zullen nog wel 100 mensen op af komen.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Resultaat/Default.aspx?typ=fnk&fnpl=Amsterdam&sn=Zoutkeetsplein&er=0&ut=False
Ja, nu doet hij het wel. Kreeg net een hele andere pagina te zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef Z het volgende:
Er staan twee woningen op die overzichtspagina toch? Is hetzelfde pand.
Ik ging het reactietopic lezen en nu durf ik het filmpje niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Neuh. Ik zou wel dat interview met Baahguardian bekijken. Behoorlijk beschamend.
Volgens mij is het vies ranzig rotweer in Nieuw Zeeland. Dwerg zit ergens helemaal in het zuiden van het zuidereiland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:17 schreef thaleia het volgende:
En is het daar lekker warm?
Ik ga dit weekend met een vriendin wandelen en kamperen. Ik heb een slaapzak die volgens het etiket bij 6 graden 'comfortabel' is, en ben nu allemaal dingen (deken, truien) bij elkaar aan het zoeken om het ook bij nachtvorst nog een beetje comfortabel te houden.
Vraag me niet waarom we dit doen.
Ik zal er de volgende keer aan denken dat ik die dingen moet kopen. Voor nu moet ik het effe doen met drie truien, vijf paar sokken, winterjas, hardlooplegging, mutsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:28 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en neem thermisch ondergoed mee Thaleia! Dat is zo ontzettend relaxed in je slaapzak als het koud is.En een lakenzak is ook heerlijk warm.
En eventueel nog een fleece slaapzak over je lakenzak in je gewone slaapzak.
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:52 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil het filmpje nu ineens ook zien.
edit: het valt eigenlijk erg mee.
Ja, toen ik de aankondiging las had ik al zoiets van: Het is BG... zonde van mijn tijd om daar mijn aandacht aan te bestedenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:46 schreef Frollo het volgende:
BG is gewoon een gestoorde racist, daar ga ik geen 15 minuten van mijn leven aan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |