Nou ja, je kunt het ook overdrijven, natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef broer het volgende:
Dit ís toch redelijk normaal voor deze slowchat?
Mee eens. Wat een gezeur!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef broer het volgende:
Dit ís toch redelijk normaal voor deze slowchat?
Je hebt je post gewijzigd. We gaan hier toch niet opeens overdreven correct lopen doen, hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:10 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, je kunt het ook overdrijven, natuurlijk.
Ik bén overdreven correct!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt je post gewijzigd. We gaan hier toch niet opeens overdreven correct lopen doen, hè?
Je moeder belde, dat je effe normaal moet doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:55 schreef JAM het volgende:
Minder R_ON. Beetje geforceerd allemaal hoor. 'Geld.' 'Jazz en ornithologie',-ja, haha, ik dank je de koekoek. 'Ook als je in bad zit? Ook als je in bad zit.' Die vond ik dan wel weer goed; voor de rest, alsjeblieft, stof nog eens een paar clichés af zeg..
Krijgen we nu een lolly?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Mooi, jullie zijn braaf geweest.
Ik kan eens informeren bij de PR-afdeling!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jij daar als mod budget voor hebt!
Nee, dat is een of ander Frans bedrijf geloof ik, die hadden ook alle leuke DaMart-domeinnamen al voor mijn neus weggekaaptquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:36 schreef Frollo het volgende:
Hey DaMart, ik was laatst in Duitsland (Xanten om precies te zijn) en daar zag ik een filliaal van een soort warenhuisketen genaamd DaMart. Komt daar je naam vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |